Volkswagen připravuje své prodejce na elektromobilní budoucnost

Volkswagen pozval 4500 prodejců a dovozců z 87 zemí do Berlína na mezinárodní setkání obchodních partnerů, které probíhá ve dnech 13. až 16. června.

Volkswagen v roce 2020 spustí globální ofenzivu v oblasti elektrické mobility a představí čtyři modely na základě zcela nové platformy pro elektromobily s dojezdem až 700 km. Značka Volkswagen již naznačila podobu budoucí elektrické mobility studiemi I.D.
foto: Volkswagen

Letošní setkání prodejců a dovozců Volkswagen se zaměřilo na transformaci automobilového průmyslu a z ní plynoucí výzvy pro prodejní síť. Mezi diskutovaná témata patřil vliv elektrické mobility a digitalizace na budoucnost prodejních konceptů.

Jürgen Stackmann, člen představenstva značky Volkswagen, zodpovědný za prodej a marketing, k tomu uvádí: „Žijeme v době převratné proměny našeho odvětví. Proto je velmi důležitá přímá komunikace s našimi obchodními partnery a vzájemná výměna zkušeností a názorů. Ukážeme našim partnerům, co se bude dít v nadcházejících deseti letech, abychom i nadále mohli společně utvářet trvale udržitelnou budoucnost značky. Setkání obchodních partnerů v Berlíně je fórem pro výměnu názorů na základě rovnoprávného postavení – jak se sluší a patří mezi partnery.“

Strategie Transform 2025+ poskytuje rámec pro diskuzi nad otázkami, které jsou na programu konference. Tato strategie vytyčuje milníky pro vývoj značky Volkswagen v nadcházejících letech. Největší produktová ofenziva v historii značky je již v plném proudu. Jen v letošním roce představí Volkswagen na celém světě více než deset nových modelů.

První část modelové ofenzivy se zaměřuje na SUV. Na mnoha trzích existuje silná poptávka po těchto vozidlech a v důsledku toho se do roku 2020 výrazně zvýší podíl SUV v produktové řadě značky Volkswagen.

Následovat budou elektromobily. Do roku 2025 chce mít Volkswagen na trhu údajně až třicet nových elektromobilů. Až čtvrtina aut prodaných koncernem VW v roce 2025 má být na elektřinu.

tisková zpráva

22 Comments on “Volkswagen připravuje své prodejce na elektromobilní budoucnost”

  1. No vida, tak to opravdu myslí vážně. VW ČR na konferenci
    No vida, tak to opravdu myslí vážně. VW ČR na konferenci „Elektromobil je realita“ 12.5.207 v Ostravě jen tlumočil připravované plány. No a nyní je VW ostatním nařídí, stejně jako nařizuje třeba proměny staveb autosalonů atp.. Kdo neposlechne, bude eliminován. Pistoli s jedním nábojem nalezne na svém kancelářském stole. Přijatelná odpověď je od 30.let minulého století v Německu stále tatáž: „Ja, mein fuhrer!“

      1. Ti už dávno mají místa mimo ČR nebo dobré fleky tady. To
        Ti už dávno mají místa mimo ČR nebo dobré fleky tady. To jen socdem pokračuje ve svém dávno překonaném konceptu vyhazování veřejných peněz nás všech (eufemisticky investičních pobídek) do míst, kde není žádná nezaměstnanost. Jako Amazon v Dobrovízi u Prahy, kam se nyní vozí 60 autobusů lidí na každou směnu až ze severních Čech, jako Nexen pneu v severních Čechách, který tam nabízí mzdy o ničem a ještě mu lidi bere Amazon, jako rozšíření výroby v Kvasinách, z nichž je teď největší ubytovna a parkoviště v zemi, jako kdysi dávno automobilka na trojčata v Kolíně, postavená na dohled od mladoboleslavské Škody, která už tehdy měla problém sehnat lidi a bez dovozu zvenčí by padla obratem na hubu atd. atd. atd. Kde není, ani čert nebere. To ale premiér Sobotka, který od studií nevystrčil nos z termitiště na Malé straně, nikdy nemůže pochopit……..

    1. Netlumočil – Vám sděloval s předstihem! Tj. dostali jste
      Netlumočil – Vám sděloval s předstihem! Tj. dostali jste informaci dříve, než oficiální místa. A i tak, jak vidím, to je zbytečné, protože rýpání neustává.

      A přeměny autosalonů? A nařízení importů? To platí u všech značek, nejen u VW. Takže dost dobře nechápu co má Vaše Ja, mein fuhrer znamenat. A taky dost dobře přestávám chápat smysl mé návštěvy na konferenci a taky na všech dalších.

      Hezký den!

      1. Jste zřejmě přesvědčen, že VW požívá u
        Jste zřejmě přesvědčen, že VW požívá u elektromobilistů bezmezné důvěry. Opak je pravdou. Takže jakékoliv sdělení dělíme 100, protože po ovoci poznáš strom jejich, a zde se jaksi nerodí. Spíše jsme stále ve starém Sliby se slibují, blázni se radují. Bude třeba přejít od návštěv konferencí k činům. V době jejího konání dcera VW Škoda s velkou pompu představila Kodiaqa. Po jakémkoliv alternativním pohonu, i jen blbém LPG či hybridu, ani vidu. Čili v ostrém rozporu s tím, co bylo prezentováno jako budoucnost VW na dosah ruky. Současně prokuratura rozšířila vyšetřovaní Dízlgejt na další zástupce koncernu. Neberte si to osobně, třeba opravdu za VW dýcháte, ale takhle si prostě ta značka v našich očí dlouhá léta stojí. Nic víc, nic méně. Důvěra se buduje dlouhodobě a ztrácí rychle. Proto budete muset navštěvovat ještě hodně konferencí a současně na ně vozit alespoň oba nynější modely s tím, že jsou oba dostupné jako předváděcí alespoň v salonech krajských měst.
        Znám historicky pár majitelů frančíz, a autosalony nejsou výjimkou, a jejich názor na takto shora nařízené změny. I to, že se k nim prostě zavázali ve stylu ber nebo nechej být. Takže jim opravdu nic jiného, než Ano, můj vůdce, stejně nakonec nezbude. Budou stavět nabíječky a prodávat elektriky, jak nařídilo vedení. Občas musíte trochu odlehčit konverzaci. Don’t worry, be happy now!

        1. A zase špatně. Nejsem přesvědčen o bezmezné důvěře.
          A zase špatně. Nejsem přesvědčen o bezmezné důvěře. Pokud ovšem jakékoli sdělení je děleno stem, není tedy nutné žádná sdělení dělat. Bohužel.

          Co chystá nebo dělá Škoda vím. Ale je to na Škodě co řekne a co udělá a kdy to řekne a kdy udělá.

          Dízlgejt je snad záležitostí pouze VW Group?

          A taky znám názory majitelů franžíz a autosalonů. Věřte mi, v tomto oboru dělám dlouho. A znovu – všude je to stejné. A žádnému z nich, než Ano, můj vůdče nic jiného nezbude – od VW přes BMW a Mercedes po Nissan.

          Rozumějme si – pracuji pro ně = dýchám za ně. Ale nejsem hlavou v oblacích. Moje práce je snažit se to tady změnit. A kdo jiný by mi v tom měl pomoci než lidé zapálení a věci znalí, jako jste např. vy případně ostatní zde diskutující (samo že ne všichni). Místo toho se stále a dokola jen shazuje. A co z toho může plynout? Ztráta tahu na druhé straně – vždyť ono je to stejně zbytečné…říkám si.

          Osobně si neberu a nebudu brát nic. Jen trochu respektu by v budoucnu neškodilo. A proč? Protože můj přístup by mohl být třeba jiný než přístup těch přede mnou. A taky proto, že v to co dělám věřím…jinak bych to nedělal.
          Don´t worry, I am happy:-)

          1. Je to o lidech a zájmu, o tom žádná. Nicméně jen pro
            Je to o lidech a zájmu, o tom žádná. Nicméně jen pro ilustraci. Na Eko dny v Avion Shopping Parku Ostrava jsem jménem Asociace pro elektromobilitu domluvil možnost vystavit ZDARMA 3 týdny jejich elektromobil všem zdejším prodejcům ve vnitřních prostorách centra. Zareagoval (a dodnes tam auto má a o sobotách aktivně nabízí uvnitř plus dalším lidi vozí venku) jen soukromý prodejce Smart díly se Smartem ED. A pan Vlk s Teslou Roadster, jako exponátem ke shlédnutí. Ten se bohužel díky požadavkům na ohrazení prostorově nevešel, jinak by tam byl také. Akci vynechali všichni oslovení místní prodejci elektroaut, VW, Nissan, Hyundai. Nedorazili ani na jednu z uplynulých 2 sobot a bohužel to vypadá, že ani 24.6.2017 nebude nikdo z nich. Já, ani APEL, kromě onoho nadšení a starostí, z toho nic nemáme, oni by měli chtít prodávat. A co jiného, než propagace (navíc zdarma) v plném OC třetího největšího města ČR s tisícovými návštěvami denně jim to zajistí? A vidíte, kašlou na to.

  2. Tak „Strategie Transform 2025+“ je fajn. Zajímala by mě víc
    Tak „Strategie Transform 2025+“ je fajn. Zajímala by mě víc Strategie Transform 2017+
    V té době už bude mít Tesla nový Model X, facelift příštího Modelu S a současně bude uvádět na trh nástupce Modelu 3.
    VW dokážou pokaždé pobavit 🙂

    1. Pobavit dokáže i váš text.
      Nevymýšlejte si blbosti

      Pobavit dokáže i váš text.
      Nevymýšlejte si blbosti ohledně Tesly, žádný nástupce současných modelů prozatím plánovaný není, a podle současné strategie Tesly a pana Muska se o nástupci daného auta dozvíme i 5 nebo 6 let dopředu. V současnosti jsou v plánu pouze Model 3 – 2017, Model Y – 2019 a Tesla semi truck pro rok 2021.

      1. To je fajn, pokud jsem Vás pobavil. Vymýšlím si často a
        To je fajn, pokud jsem Vás pobavil. Vymýšlím si často a rád, ale v tomto případě tomu tak není. Tesla své výrobní plány nijak netají a jak vyplynulo z uvedení faceliftu Modelu S po čtyřech letech, logickou úvahou dojdete k závěru, že facelift bude zhruba po dalších čtyřech letech nahrazen nástupcem Modelu S, tj. +- v roce 2020. V roce 2025 je tedy více než pravděpodobné, že bude již existovat facelift nástupce Modelu S. To nejsou žádné blbosti, tak to prostě s modelovými řadami chodí. Některé automobilky občas periodu zkrátí, některé prodlouží, ale v podstatě se všechny chovají v tomto smyslu naprosto předvídatelně. Na to si člověk nemusí nic vymýšlet. To si stačí dát dohromady 1+1…

    2. Hahaha, baviči.
      To co tesla vyrobí za rok, to VW vyrobí a

      Hahaha, baviči.
      To co tesla vyrobí za rok, to VW vyrobí a prodá za 3 dny.
      Ano, za 3 dny a jejich výroba stále jen roste a roste. Asi proto, že o jejich auta je největší zájem na světě.

      Takže ještě jednou hahaha. To jsem se zase jednou pěkně zasmál.

      1. To jsem rád, že se bavíte. To bylo účelem.
        Ale mohl byste

        To jsem rád, že se bavíte. To bylo účelem.
        Ale mohl byste vědět, že VW elektromobily nevyrábí žádné. Pouze přestavuje Up! a Golf na EV s podprůměrnými parametry, prodeji a za nesmyslnou cenu.
        V roce 2017 je to v případě VW spíše smutné.
        V elektromobilitě VW nekonkuruje bohužel nikomu a Tesle už vůbec ne. Přitom je to celkem škoda. VW vyrábí docela kvalitní vozy a v případě Audi nebo Porsche jsou to i vozy často krásné.

        1. Krasne, neprakticke a pomale. Mluvim konkretne o Porsche,
          Krasne, neprakticke a pomale. Mluvim konkretne o Porsche, ktere vedle me parkovalo v hotelove garazi. Uveze dva lidi. Kufr vpredu tak na kabelku a uz dvakrat jsem jeho majitelum zkazil naladu, kdyz jsem jim na dalnici (pri obsazeni vsech 7 mist) ujel.
          Jeste trochu takove osvety a i Helmuti se zacnou zajimat co je to ta Tesla vlastne zac. 🙂

      2. „Nejvetsi zajem na svete“ mozna, zatim, protoze jeste
        „Nejvetsi zajem na svete“ mozna, zatim, protoze jeste nepoznali o cem muze byt jezdeni. Po 16tis. jsem dal Teslu do servisu kvuli par drobnostem a velkoryse odmitl nahradni Teslu (zdarma) s tim, ze mam jeste svoje puvodni auto. Pripadam si jako bych presednul z elektro lokomotivy do parni masiny. Jak jsem jenom mohl jezdit cely zivot s tak primitivnim pohonem to nechapu. 🙂
        Fakt se chvilema v tom aute smeju co je to za reakce na plyn, jak je to hlucny atd.

Napsat komentář