Magazín Automotive News zpovídal Jürgena Stackmanna, člena správní rady značky Volkswagen. Ten se rozpovídal o připravovaném uvedení elektromobilu Volkswagen ID.3.
Podle Stackmanna sesbíral Volkswagen od otevření rezervací na nový elektromobil ID.3 už přes 15 000 rezervací. Stackmann si myslí, že je dobrá šance, že se podaří udat všech 30 000 plánovaných vozů z edice 1ST.
Ve finální verzi bez kamulfáže bude přitom elektromobil Volkswagen ID.3 odhalen teprve během září na autosalonu ve Frankfurtu 2019. První dodávky edice 1ST začnou v polovině roku 2020.
Souběžně by se měla začít dodávat i „standardní“ verze elektromobilu ID.3, taktéž se středně velkou baterií (58 kWh) a dojezdem 420 km WLTP.
Kdy bude uvedena nejnižší verze (45 kWh, 330 km), resp. nejvyšší verze (77 kWh, 550 km), není jasné, ale Stackmann v narážce na Tesla Model 3 uvedl, že Volkswagen „nebude čekat několik let, než uvede entry model“.
Zároveň podle něj automobilka plánuje prodávat veškerou možnou výrobu elektromobilů továrny Cvikov, tedy zpočátku asi 100 000 těchto aut ročně. Časem by se tam ale mělo vyrábět přes půl milionu elektromobilů ročně.
off
Elektrické strašidlo Tesla obchází německé
off
Elektrické strašidlo Tesla obchází německé autovýrobce. Shrnutí současné situace od německého auto experta z Křemíkového údolí. I kdyby krachla už se nic nevrátí do starých kolejí 🙂
https://www.focus.de/finanzen/boerse/expertenmeinung-der-albtraum-tesla-wird-nicht-verschwinden_id_10757989.html
Bosch dostal pokutu jen €90.000.000 kvůli skandálu s
Bosch dostal pokutu jen €90.000.000 kvůli skandálu s emisemi VW
https://www.investicniweb.cz/news-bosch-dostal-pokutu-90-milionu-eur-kvuli-skandalu-s-emisemi-vw/
Mám jenom ten dojem, a nebo už uveřejnili všechny více
Mám jenom ten dojem, a nebo už uveřejnili všechny více méně podstatné informace až tu jednu – konečnou cenu?
Ono je hezké mít 15k rezervací – záleží ale na tom, kolik z nich promění na uzavřený obchod – tedy prodej.
Vím, že zkušební jízda není totéž co rezervace (rezervace je přece jen větší závazek), ale co vím od lidí z autosalonů, takže poměr žádostí o zkušební jízdu (tj. potencionálně mám o auto zájem) k poměru, dobře tohle si koupím tak 1 : 250
Kdyby to u rezervací byl poměr 5X lepší bude to 1 : 50
To by oněch 15000 rezervací bylo 300 potencionálně prodaných aut. To je pro VW trochu tristní výsledek.
Nebo je u VW rezervace, respektive záloha nevratná?
Už se to tu psalo při zahájení rezervací, cena je uvedena
Už se to tu psalo při zahájení rezervací, cena je uvedena přímo na jejich webu. Pro tuhle extra vybavenou first edition píšou cena pod 40.000EUR, takže si klidně dosaĎte 39.999EUR, cokoli nižšího bude bonus pokud se to rozhodnete koupit.
Pokud jde o rezervace, já bych se nebál, že prodají 30.000 BEV za rok. Spíš mě mrzí, že ještě dlouho jich neprodají 300.000 za rok a tady je zase vidět, jak je pořád Tesla daleko. Ano, všechny automobilky dohromady jí možná v počtu prodaných kusů překonají, ale zatím tu není a dlouho nebude žádný velký hráč, který by prostě za rok dokázal vyrobit alespoň polovinu BEV jako Tesla. Počítám, že jestli Tesla nezkrachuje, tak nejbližší rok, kdy se někdo mohl přiblížit k celkovým prodejům Tesly bude tak 2025 až 2027 a to jen pokud Tesla přibrzdí.
Cena pod 40.0000€ může být i 20.000. Za takový peníze
Cena pod 40.0000€ může být i 20.000. Za takový peníze bych rezervoval také.
Mě to přijde za 40k fakticky neprodejné. Minimálně ne
Mě to přijde za 40k fakticky neprodejné. Minimálně ne masově, když můžete mít Model 3 za 44.500, což je o třídu větší auto s mnohem lepšími vlastnostmi.
Reálná cena by neměla přesáhnout 37 tisíc Eur aby se to opravdu prodávalo v rozumném množství.
Ano. Nicméně bavíme se o limitované edici, které bude
Ano. Nicméně bavíme se o limitované edici, které bude vyrobeno přesně jen 30.000ks (co přesně na ní bude speciálního se dozvíte asi na webu výrobce, hledat se mi to nechce). Takže němečtí fanoušci koncernu s tím asi nebudou mít problém, podobně jako američtí fanoušci Tesly. Kolik bude stát standardní verze zatím nevíme.
Tak silně limitovaný je snad každý elektromobil, ne? 😉
Tak silně limitovaný je snad každý elektromobil, ne? 😉
Víme. Základ 30.
Víme. Základ 30.
Ja doufam ze VW rozjede elektromobilitu masove alespon v
Ja doufam ze VW rozjede elektromobilitu masove alespon v Evrope. Ale vetsi boom podle me teprve prijde za nekolik let s nastupem lepsich a levnejsich baterii.
Taky bych si to přál. Ale štve mne jak s tím otálejí.
Taky bych si to přál. Ale štve mne jak s tím otálejí. Nakonec koupím Ioniq protože bude dostupný a za rok dva i levnější než to nové ID.
No taky si rikam. Ja kupuju rad levne ojetiny, tak to taky
No taky si rikam. Ja kupuju rad levne ojetiny, tak to taky spis vidim na toho Ioniqa. Nebo jetou TM3? Rad bych neco cim se da slusne zvladnout obcas i delsi trasa.
Jsem zvědav na vývoj cen ojetin obého. U obou se
Jsem zvědav na vývoj cen ojetin obého. U obou se případně budu zajímat o cenu servisu a náhradních dílů. Vidím to spíše na Tesla 4/5, pořád věřím, že Tesla přežije.
No moc bych ji to pral.
No moc bych ji to pral.
Kdyby ne, svět se nezboří. A možná kdyby se zbořil, bylo
Kdyby ne, svět se nezboří. A možná kdyby se zbořil, bylo by to dobře. 🙂
až uvidím veřejný webkauntr tak 15.000 rezervacím na
až uvidím veřejný webkauntr tak 15.000 rezervacím na jitrnici uvěřím :)))
https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-id-3/