Škoda Auto v Kvasinách buduje cyklostezky i ubytovací zařízení

redakce - 21 Srpen 2018

Během uplynulého roku realizovala společnost Škoda Auto v závodě Kvasiny celou řadu projektů na zlepšení pracovních a sociálních podmínek svých zaměstnanců. Automobilka podporuje dopravu, ubytování i volnočasové aktivity svých zaměstnanců › Nově postavený třetí jízdní pruh spolu se spojovací větví na kruhovém objezdu

Automobilka Škoda podporuje dopravu, ubytování i volnočasové aktivity svých zaměstnanců. Nově postavený třetí jízdní pruh spolu se spojovací větví na kruhovém objezdu zaměstnancům ušetří několik desítek minut denně při cestě ze zaměstnání.
foto: Škoda

Nově nastupujícím zaměstnancům je věnována aktivní péče a podpora, dále jsou pro ně připravená zaškolení v adaptačních a tréninkových centrech. Významnou dynamiku zaznamenal také koncept sociálních témat, ať už se jedná o posílení svozových linek nebo o nové ubytovací zařízení ve stylu Škoda Standard v nedalekém Opočně. V současné době pracuje v závodě Kvasiny více než 8 500 zaměstnanců.

Ačkoli automobilka aktivně podporuje alternativní dopravu zaměstnanců do závodu, automobilová doprava stále převládá. Velkým problémem byl hromadný odjezd stovek aut po skončení směn.

„Dopravní situace v okolí závodu se podařila zefektivnit dostavěním třetího jízdního pruhu ve směru výjezdu ze závodu a spojovací větví na kruhovém objezdu ve směru na obec Solnici. Tyto stavby na podporu dopravní infrastruktury zaměstnancům ušetří několik desítek minut denně,“ říká Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast Řízení lidských zdrojů.

Pro zaměstnance byla letos slavnostně otevřena nová část cyklostezky vedoucí ze směru od Rychnova nad Kněžnou k závodu Kvasiny, dále došlo k rozšíření kolárny a vznikla nová nabíjecí místa pro elektrokola. Netradičním zaměstnaneckým benefitem je nový projekt Kafe čtvrtky, tedy pravidelné dotované občerstvení pro všechny, kteří zvolí alternativní cestu do práce v podobě svozové linky nebo právě kola.

Nejen zaměstnanci závodu Kvasiny mají pravidelně možnost zúčastnit se řady volnočasových aktivit. Automobilka pro ně připravuje například letní kino v Rychnově nad Kněžnou, autokino v Prorubkách nebo v zimních měsících kluziště v nedaleké Solnici.

Další aktivity pořádá automobilka ve spolupráci se sociálním partnerem, odborovou organizací KOVO, který podporuje nejen tyto projekty, ale též pořádá další akce s velkou účastí, jako byl například Rodinný den v Rychnově nad Kněžnou v červnu 2018 nebo Den pro dámy uspořádaný na podzim 2017.

Pozitivní trend stabilizace personálu ukazuje také klesající míra fluktuace, která se v měsíci červenci dostala na úroveň 0,6 %. „My však v naší snaze nepolevujeme a dále se snažíme vytvářet co nejlepší podmínky pro práci i život jak zaměstnancům kvasinské Škodovky, tak i obyvatelům jejího okolí,“ dodáva Bohdan Wojnar.

Za tímto účelem se i nadále plánují další činnosti, nezbytné pro stabilizaci a spokojenost zaměstnanců. Tato opatření se mimo jiné týkají sociální infrastruktury, dostupnosti zdravotní péče a rozšíření škály volnočasových aktivit, např. plánovaná rekonstrukce náborového centra, mzdové účtárny, týmových prostor a další projekty.

V celém regionu klade společnost Škoda Auto důraz na realizaci řady CSR projektů, jako například podpora vzdělávání, lokálního sportu nebo kultury. Denně v Kvasinách více než 8 500 zaměstnanců vyrobí kolem 1 000 automobilů. Závod společnosti tak patří mezi největší zaměstnavatele v Královéhradeckém kraji.

Jako jeden z pilířů výroby přispívá kvasinský závod významnou měrou k dosažení cílů produkce definovaných ve Strategii ŠKODA 2025. V následujících letech se roční objem výroby v tomto závodě zvýší na více než 300 000 vozů. Za tímto účelem společnost Škoda Auto v závodě investovala značné částky a nedávno v Kvasinách otevřela nové Multifunkční a kompetenční centrum pro výrobu.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ať si budují cyklostezky a ostatní, ale ať už se vykašlou na výrobu aut, jelikož to co předvádí posledních pár let a sumy, které za to chtějí, to je prostě hrůza! Od škodovky nic nebrat!!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

kdyby raději investovali do vývoje mild hybridu nebo elektromotorů.. tímto jen odlákavají pozornost, že to vlastně neumí..

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

U těch cyklostezek by měly už zůstat, jelikož automobilový průmysl jim vůbec nejde. Za konkurencí neskutečně zaostávají!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Další snaha o zviditelnění škodovky? Vážně nás zajímá, že budují cyklostezky? Kdyby raději vyráběli solidní auta za normální peníze, ale to bych chtěl asi moc co?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo taky mi to přijde jako snaha o zviditelnění. solidní auta za slušnou cenu u škodovky nenajdeš. To už dávno dělat neumí! Všechno je to poslední dobou jen kus šrotu!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Možná by bylo lepší, kdyby se zaměřili na ty cyklostezky a přestali vyrábět auta! Ty jejich výtvory za poslední dobu jsou dost k smíchu!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je hezké, že se starají o své zaměstnance, ale nebylo by lepší jim nabídnout služební eko vozy? Už by se to chtělo zaměřit trochu na to životní prostředí, konkurence je šíleně napřed a škodovka usla na vavřínech, nebo si snad někdo myslí opak? Pochybuji.

Obrázek uživatele Radovan

A co teprve pravidelnou a spolehlivou MHD po kraji, to by bylo terno!
Mají jasně stanovené směny, časy, počty osob, znalost jejich bydliště, znalost kdo kdy a na jakou směnu, vše v počítačích. A totální neschopnost to udělat a prostě dostaň se jak umíš - výsledek obrovská parkoviště a permanentní zácpy sračkometů ve městech a okolí, obsazených obvykle jen 1 zaměstnancem Škoda auto.
Fakt hnus, plná huba keců o eko studiích a takovou banalitu zvládnout neumí. I horníci za šokialismu jezdili po celém ostravsko-karvinském regionu ekologičtěji.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 66 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 24 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele M.Krupka

Kolik zaměstnanců v Kvasinách dojíždí do práce elektromobilem a kolik nabíjecích stanic pro EV mají k dispozici? Kolik spotřebuje fabrika energie ze slunce? Mají na střeše solární panely? Tuší někdo?
Kafe máme u nás každý den a nejen ve čtvrtek.

Obrázek uživatele Radovan

Tak malé promile ani nelze napsat :-(. V lidech i nabíječkách. A nějak FVE? Proč? Jsme spalovací fabrika.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 66 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 24 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele M.Krupka

Tušil jsem to

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hm věřím, že se asi nemají v Kvasinách zle,ale kvalitou aut jde stejně tahle automobilka do háje.

Obrázek uživatele Radovan

Pohonem počínaje....

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 66 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 24 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Další snaha o zviditelnění Škoda Auto? Koukám, že PR jede na plné obrátky. Hold takhle to dopadá, když automobilka jde ke dnu a není o čem psát.

Obrázek uživatele Radovan

Ano, opět píár, nic jiného. Stačí být jeden den na místě a ověřit si, jak je to ve skutečnosti. Nula.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 66 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 24 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Skodovka by mozna jeste stihala vyrabet elektrokola. Elektromobily asi uz nezvladnou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

elektromobily nezvládá koncern jako takový, takže nepočítejte, že škodovka bude mít nějaký elektromobil někdy, dejme tomu tak 10 let

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Rok 2020 už není za "tak" 10 let hóóódně dávno.

Obrázek uživatele Radovan

Další píárko, takových 2020 už ve škoda auto v uplynulých letech měli, prostě škoda slov.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 66 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 24 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je to tak. Elektromobily uz nezvladnou. Je konec.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ještě aby opět vyráběli kvalitní vozy a ne, že jedou hlavně na to aby se za každou cenu co nejvíc vyrobilo...kvalita je to nejdůležitější ne počet vyrobených vozů..

A v Mladé Boleslavi skoro nic. Jen zacpaný město auty.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mladá už dávno skončila ted je to Šáde Boleslav :))

Obrázek uživatele Radovan

Každý z nás se tam může dopravit, byť je to z hlavní trati vlaků trochu nešikovně z Kolína pobočkou. A na místě so ověřit, jak si město soužití s automobilkou "užívá".

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 66 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 24 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ovšem úplně největší výhoda Kvasin je, že po tom, co tam Škodovka provedla během posledních let, se už situace zaměstnanců může jenom zlepšovat :)

Přitom už v roce 2010 vyhlásila Škoda plán na 1,5 milionu vozů ročně do deseti let, ovšem v Evropě nepřipravovala žádné nové továrny a v Indii taky stagnovala.
By mě zajímalo jestli chtěli veškeré to obří navýšení dosáhnou jen v Číně, nebo už v té době plánovali vyrábět Škodovky v Německu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

:))) dobrej ftip šáde :) votroci určitě mají po 8smihodinový šichtě na nohou (sednou si jen o přestávce a na oběd pokud ho ovšem stihnou) chuť ještě šlapat na kole domů!!??:))) a u toho čuchat dízl fety bez DPF ze silnice vedle kde fofrujou další votroci na směnu :))))))
Rači nám ty joudu řekni kdy začnou cajti šádevotrokům měřit časy při sprintech na směnu?? Šíří se fámy že maj ZARACHA :)))))))))))))))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jediný, na co bych vlez, je e-koloběžka se sedlem a co nejrychleji se dostat z rakovinometnýho dosahu a moc nedýchat. U tý silnice to fakt nebude moc dobrý!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy/skoda-auto-realizuje-v-zavode-kvasiny-celou-radu-projektu-na-podporu-socialni-a-dopravni-infrastruktury/

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanice-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil

Newsletter