O dekádu později, než by bylo záhodno, i tak ale ruku v ruce s ostatními světovými automobilkami, rozjíždí mladoboleslavská Škoda Auto projekt digitalizace. Chce se lépe přizpůsobit změnám.
Škoda Auto rozšiřuje svou organizaci o novou oblast ,Digitalizace‘. Česká automobilka tak vytváří důležitý předpoklad pro vytváření řešení, odpovídajících současným technologickým změnám.
Úkolem oblasti ,Digitalizace‘ bude mimo jiné vývoj nových projektů a služeb mobility. Kromě toho má tato oblast připravit celý podnik na digitální transformaci.
„Již po několik desetiletí udávají inovace digitální techniky tón v mnoha oblastech našeho života i našeho průmyslového odvětví,“ říká předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Škoda Kodiaq – potvrzen název nového SUV, plug-in hybridu?
Škoda Auto nabídne elektromobil v roce 2021
Volkswagen chce být lídrem v oblasti trvale udržitelné mobility
„Tento vývoj mezitím nabral takovou razanci, že zastiňuje vše, co bylo předtím. Automobil je v tomto případě pouze částí převratné změny. Díky inovativním technologiím bude mobilní život našich zákazníků lehčí, efektivnější a zajímavější,“ říká Maier.
Digitalizace je považována za klíčovou myšlenku nedávno avizované Strategie 2025 společnosti Škoda Auto.
Jako tzv. průřezová funkce zahrne všechny oblasti podniku – od vzdělávání a školení personálu přes vývoj za pomoci moderních technologií, virtuální reality a 3D-technologie až po výrobu v duchu Průmyslu 4.0.
Klasická oblast podnikání společnosti Škoda Auto – výroba automobilů – bude do budoucna ještě silněji ovlivněna digitalizací.
Význam digitalizace pro automobilový průmysl vysvětlil předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier na příkladu změn ve významu telefonu
„Pro lidstvo znamenal vynález telefonu revoluci, protože umožňoval komunikaci na velkou vzdálenost v reálném čase. Telefony existují dodnes a je jich víc než kdykoli předtím. Jejich charakter a jejich využití se ale kompletně změnily. Telefon je dnes inteligentním nástrojem. S jeho pomocí si mohou uživatelé organizovat a utvářet svou práci, svůj volný čas – ano, v zásadě celý svůj život. Pro telekomunikační průmysl to znamenalo podstatnou změnu obchodního modelu. Podobná změna dnes čeká i automobilový průmysl.“
Zdravím, rád bych se zeptal, jestli by se tu nenašel
Zdravím, rád bych se zeptal, jestli by se tu nenašel někdo, kdo má tohle autorádio: https://www.2din.cz/autoradia/ protože se stále nemůžu rozhodnout a nevím si rady s výběrem.
http://www.autoforum.cz/preds
http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-potvrdila-prvni-elektromobil-bude-to-nakonec-uplne-novy-model/
Digitalizaci automobilu???
Digitalizaci automobilu??? Dají do něj digitální hodinky??
Nebo snad nahradí retro budíky displejem?? Budeme snad auto už ovládat přes mobil, nebo přes hodinky??
A tak jó! Už by bylo na čase, říci tomu autu, že ráno bude vyhřáté a rozmražené, dřív než do něj v lednu sednu.
Některé auta už to dovedou.
Mam elektromobil Peugeot Ion
Mam elektromobil Peugeot Ion a jezdim s nim rad, protoze jezdi na elektrinu. nejake pripojeni mobilu k autu je pro me uplne zbytecne. Ani jsem si neprecetl jake hracicky to umi. Ale pro moji potrebu je to absolutne zbytecne. VW a Skoda by se meli chytit za nos a vyrobit normalni civilni auto velikosti Fabie na cisty elektricky pohon. Za to by ode mne dostali 10 bodu. Za smradlave auto s digitalnim divadlem ode mne dostanou 0 bodu.
+1
+1
1*
Mně by stačilo jako
1*
Mně by stačilo jako e-auto třídveřové Citigo; jezdím jen sám a to autíčko se mi vzhledově líbí.
Narvat baterkama a hurá do světa.
Žádný rádio, klíma, šíbr ve střeše, centrální zamykání, elektrická okna, štelování a sklápění zrcátek, vyhřívaný volant a sedačky…
Pouhé holátko s el. vyhřívaným zadním oknem a zrcátkama, jako topení Webasto nebo jeho ekvivalent…
Kdo bude chtít víc, tak si objedná a připlatí. Bohužel jen pouhý sen.
Pokud to bude stejné jako
Pokud to bude stejné jako eUP (za 600 tisíc korun s DPH), tak žádná výhra. 🙁
No tak rekl bych ze zajemcu
No tak rekl bych ze zajemcu o auto bez klimy, radia, centralu a podobnych zakladnich veci si moc lidi dneska nekupuje, tak to ani automobilky nenabizi….
Hlavne tyhle ruzne vychytavky stoji vyrobne par supu, zatimco treba baterka porad slusny ranec…
Dobré ráno Škodofko 😀
Dobré ráno Škodofko 😀
Však počkej v Das
Však počkej v Das dízlauto mají plán. Vyskou ziskovost, obrovský růst, trvale nejudržitelnější.
Jo tam maj plán držet
Jo tam maj plán držet Škodofku 10 let pozadu, akorát že hoši a děvčata z Mladé Boleslavi je vždycky nečím překvapí 😀
A proto 30tá verze Octavie
A proto 30tá verze Octavie bude mít za o …… 10 litrů větší kufr…. 🙂
ale bude to mít jednu
ale bude to mít jednu obrovskou výhodu: mnohem lépe a častěji si prohlédneš vnitřek servisů, abys ten fosil udržel při životě 🙂
+1 :)))))))))
+1 :)))))))))
Mě to skoro připadá. Že
Mě to skoro připadá. Že ty chceš elektromobil, na barák soláry a jezdit si skoro zadarmo.. tak to prrr. Takhle trvalého růstu nedosáhneme.. SPOTŘEBA je potřeba!! 🙂
Ano ano, kupující a
Ano ano, kupující a utrácející ovčan je to co stát potřebuje, aby se penízky pěkně točili a pak z nich mohlo něco káááápnout vykukům a byrokratům! ;D
Přesně, to by se svět
Přesně, to by se svět přiblížil dokonalosti příliš rychle a mohli bychom žít v blahobytu, což už není trvalý růst, to je skokový růst, to by byla nuda!! Jsem rád, že i naše vláda to pochopila a dotace na EV nezavádí, myslí na to, abychom se nenudili a plnili své životní poslání jako nemyslící stroje, které nemohou být nešťastné. Vláda je k nám tak milostivá.
Když jste nedosáhli, tak
Když jste nedosáhli, tak jste se málo snažili. A co s tím jako mám dělat já, který žádný růst nepotřebuji? Ať si každý dělá co chce – třeba růst, ale ať neoblbuje lidi kolem sebe co jim to je putna co von chce 😉