Nissan umí hospodařit s vodou, průběžně snižuje její spotřebu

Nissan dosáhl na nejvyšší příčku ve zprávě Global Water Report 2017 vydané organizací CDP. Poprvé v historii se tak dostal mezi elitu – mezi společnosti, které se těší uznání za svůj přístup k hospodaření s vodou.

Z výrobních linek Nissanu sjíždí i nejprodávanější elektromobil na světě, Nissan Leaf. Nissan navíc spolupracuje s místními vládami a ostatními společnostmi na rozšíření infrastruktury nabíjecích stanic pro elektromobily.
foto: Nissan

Společnost Nissan také již počtvrté v řadě získala hodnocení na úrovni Leadership ve výroční zprávě o klimatických změnách vydané rovněž organizací CDP.

Organizace CDP, dříve známá jako Carbon Disclosure Project, každým rokem hodnotí globální společnosti za jejich snahy v oblasti vodního hospodářství a omezování emisí.

Nissan se stal jednou ze 74 společností, které se umístily na letošním seznamu nejlepších. Celkem organizace CDP vyhodnocovala data od více než 2 000 společností.

Nissan pracuje na snižování spotřeby a hospodárném využívání vodních zdrojů ve všech svých provozech. Využívá technologie a prostředky na snížení spotřeby vody vyplývající z místní vodohospodářské situace v rámci každého závodu a rovněž se zapojuje do řízení vodního dodavatelského řetězce.

Nissan má za cíl do roku 2050 snížit tzv. well-to-wheel emise CO2 u nových automobilů o 90 % oproti roku 2000. Jedná se o opatření, které kromě jiných faktorů bere v úvahu i výrobu paliva či elektřiny pohánějící vozidla.

Nissan bude podle tiskové zprávy i nadále pracovat na řešení environmentálních problémů a na snížení negativních dopadů na životní prostředí prostřednictvím svého hodnotového řetězce odvíjejícího se od akčního plánu Nissan Green Program.

tisková zpráva

3 Comments on “Nissan umí hospodařit s vodou, průběžně snižuje její spotřebu”

  1. …ach ty vaše tradiční „reklamní“ články přepsané z
    …ach ty vaše tradiční „reklamní“ články přepsané z tiskových zpráv. To vám za to nissan zaplatil? No pokud to děláte zdarma, tak byste se měli zamyslet 🙂 Mně se tohle nelíbí – klamání a manpilace čtenáře, ale nejste jediní, tohle je bohužel „moderní internet“ dnešní doby. Achjo. Ale každopádně, nisanu za tyhle snahy zaslouží pochvala, docela bych ale rád viděl někde srovnání všech automobilek a jejich takovéto snažení, samožřejmně ale nějakou nezávislou studii…

    1. Já bych rád nějaké podrobnosti, jak toho dosáhli,
      Já bych rád nějaké podrobnosti, jak toho dosáhli, příklady dobré praxe, co nazývají plýtváním a co úsporou atd. atd.. Takhle si mohu poťouchle myslet, že zaměstnancům zakázali mýt si ruce po WC, mají tam jen vlhké ubrousky, sprchovat se taky nesmí, to až sami doma, v kantýně se jídlo podává na jednorázovém nádobí s jednorázovými příbory, nikde se nevytírá, jen zametá nebo vysává atd. atd., což asi nebude to pravé ořechové.

      1. Přesně tak to dopadá, velký šéf si v novinách přečte
        Přesně tak to dopadá, velký šéf si v novinách přečte že to dělá konkurence, hrkne v něm, nastlí plán, ukáže směr a „taky manažeři“ to dotáhnou do nesmslnejch konců a pak celý štastný vykážou, že plán je splněn. Smysl věci a rozum při aplikaci jsou jen na obtíž a někdy i věc ohrožujíci samotný plán :)))

Napsat komentář