Nádherný nový Opel Ampera, který se nejspíš nikdy nebude prodávat

Před déle než půl rokem potvrdila automobilka General Motors, že končí s prodejem plug-in hybridu Opel Ampera v Evropě. Nebylo to úspěšné auto. X-Tomi Design nyní ukazuje jak by teoreticky mohla vypadat Ampera nová, pokud by se v GM rozhodli pro nástupce.

Návrh nové generace plug-in hybridu Opel Ampera, který bohužel velmi pravděpodobně nikdy nespatří světlo světa
foto: X-Tomi Design

Je tomu teprve pár týdnů, co General Motors odhalili novou verzi plug-in hybridu Chevrolet Volt. Právě jeho blízkým evropským příbuzným byl trestuhodně neúspěšný Opel Ampera. Návrháři X-Tomi Design se pokusili navrhnout auto, které by mohlo být jeho pokračovatelem.

auto Opel Ampera plug-in hybrid

foto: X-Tomi Design

10 Comments on “Nádherný nový Opel Ampera, který se nejspíš nikdy nebude prodávat”

  1. Ampera se mi taky libí. Je
    Ampera se mi taky libí. Je to škoda, že nebude druhá verze s opravenymi chybami.

    Tahle druhá verze v té zelené barvě je úžasná, přímo k nakousnutí. :-)))

    A moje zkušenost s Amperou je stejná jako tu už smínili, když jsem se ptal dealera, tak mi říkla něco podobného. Navíc, že když by to chtěli i oni prodávat, tak si Opel, potažmo GM diktoval strašné palky peněz za nový systém diagnostiky a toho co musí daný dealer splnit aby ji mohl prodávat. Tak proto ji nikde nemají.

      1. Vyrábí,ale prodávat se
        Vyrábí,ale prodávat se moc nesnaží.Když jsem si chtěl Amperu prohlédnout u prodejce,tak mi pan prodavač řekl,že u nich si auto neprohlédnu.Ne že by ho v prodejně nechtěli,ale proto,že na celou ČR byly určeny jen 2 prodejny.Zájemci z jiných měst mají smůlu,nebo musí cestovat někam.

          1. Chlapče ten pohled
            Chlapče ten pohled Pražáka mě dostal, proto si z vás dělají srandu, že nejste „normální“ a selske rozum nikdy nehledat v Praze…

            Pro tebe, najdi dva rozdíly:

            a) Ty jsi musel sednout na metro či jinou část MHD v Praze.
            b) Ostravak musel sednout na vlak či autobus a jet do Prahy či Brna.

            co myslíš, je tam rozdíl ve tvé situaci pražáka a situací Ostravaka?

            1. Chlapče anonyme, dostala
              Chlapče anonyme, dostala tě tak akorát tvoje hloupost, protože jsi vůbec nepochopil smysl mého příspěvku a jediné, co jsi si z něho dokázal vzít, byl jeho potenciál rozjitřit tvůj evidentní hluboký komplex a zřejmě i vztek vůči Pražákům 😉

              To jediné, co měl můj příspěvek říct, je fakt, že nejen Opel (jak si stěžuje Pompo) ale i tolik opěvované BMW zdaleka neprodává elektromobily u všech dealerů a i v té „velké a bohaté“ Praze ho má jen u jednoho jediného. A dokonce ani jejich vlastní zaměstnanci neví, že vůbec něco takového BMW vyrábí.
              A je docela dost možné, že ten autosalon ve Stodůlkách bude jediné místo v Čechách (záměrně neříkám Česku), kde bude v nabídce.
              Takže z toho mělo vyplynout, že to asi GM nebude dělat úmyslně, ale že je to opět jen prostý důsledek toho, že poptávka po elektromobilech či hybridech v Česku (záměrně neříkám Čechách ;)) je stále velmi malá a dealeři je prostě nemají zájem nabízet a není potřeba za tím hledat nějaké záměrné potírání či dokonce zabíjení elektromobilů.

              Mimochodem můžu tě ubezpečit, že v Praze sice vlastním asi rok a půl byt, ale dodnes převážně žiju v jednom docela malém městě asi 30 km od Prahy a za Pražáka se nepovažuju. A představ si, že pro mě nejbližší dealer BMW je ten v Čestlicích a Stodůlky jsou pro mě ještě mnohem dál, takže i já za ním musím docela daleko dojíždět a určitě při tom nepoužívám MHD 😉

  2. Je to škoda, protože
    Je to škoda, protože Ampera nebyla tak špatná, ale měla prostě pár docela velkých nedostatků, proto se neprodávala. Vypadá to, že druhá generace Voltu je odstranila, ale holt se v GM rozhodli Ampeře už druhou šanci nedat… Ale pokud vím, tak Opel dostal za úkol vyvinout zcela nový elektromobil či hybrid vycházející z Adama. Sice se to Voltu nevyrovná, ale aspoň něco.

Napsat komentář