Hyundai seznamuje v Německu zákazníky s modelem Ioniq

Hyundai Motor představuje Generation IONIQ Tour. V evropských metropolích má veřejnosti představit nový model s alternativními pohony.

Hyundai IONIQ je prvním vozem na světě, který nabízí verze hybrid, plug-in hybrid a čistý elektropohon v jedné karosářské variantě.
foto: Hyundai

Roadshow Hyundai Generation IONIQ Tour začala ve Frankfurtu nad Mohanem a bude pokračovat i v dalších městech, kde si zájemci v atraktivním prostředí mohou vůz prohlédnout a vyzkoušet.

Po turné v Německu se model IONIQ chystá do Osla, Amsterdamu a Milána. V atraktivních výstavních prostorách si lidé mohou novinku detailně prohlédnout a prozkoumat její pokročilé technologie.

„S IONIQ chceme oslovit úplně nové skupiny zákazníků, kteří mají společný životní postoj. Říkáme jim Generace IONIQ. Stejně jako oni, věříme v technologii, což je důvod, proč jsme vytvořili jediný vůz s možností výběru ze tří elektrifikovaných pohonných jednotek. Je to budoucnost automobilismu,” uvedl Jochen Sengpiehl, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe.

Model IONIQ bude postupně v průběhu podzimu uváděn na trh v celé Evropě. V České republice se představí v říjnu.

tisková zpráva

30 Comments on “Hyundai seznamuje v Německu zákazníky s modelem Ioniq”

  1. Presouvam sem info z druheho
    Presouvam sem info z druheho vlakna, sem to patri spis:

    Cesky cenik na konci tehle stranky a konfigurator

    Hmm, takze zakladni verze (850 tisic) je bez DC nabijeni. Za to je treba si priplatit bud 60 tisic za balicek Efficiency (spolu s tepelnym cerpadlem, predehrevem aku a led svetly) – kvuli predehrevu aku asi nutnost u nas; nebo 150 tisic za verzi Ultimate.
    Takze realna cena pres 900 tisic, skoda…

      1. Prave to jsem myslel – ta
        Prave to jsem myslel – ta cena „od“ je pro efekt, ale prakticky je to v nasich zemepisnych sirkach nepouzitelne (teda pokud je „predehrev aku“ to, co myslim) – minimalne tech 60 musim pritlacit…
        A pritom Leaf s 30kWh aku ma za 850 vsechno – DC dobijeni, tepelne cerpadlo i ohrev aku…

            1. tak on proti Leafu vpodsttae
              tak on proti Leafu vpodsttae stoji i cenou, Leaf je proste jiz zastarale auto s UFO interierem co notne potrebuje nastupce, dnesni vetsinovej kupec preferuje jiz krapet jina cinkrlata nez jaka byla v mode pred 5-6 lety kdy Leaf zacinal, rozdil par desitek tisic ve prospech Leafu jiz moc roli hrat nebude

                1. Já bych si počkal na
                  Já bych si počkal na případné spuštění toho dotačního programu naší vlády příští rok, Věřím, že Hyundai bude chtít urvat co nejvíc zákazníků a udělá cenovou akci (nějakým způsobem) na dotační cenu (700tisíc vč nebo bez dph…?). A co na to Nissan s jejich 40kW verzí, bude? Bude příští rok, nějaké zprávy?

  2. Mně se Ioniq líbí –
    Mně se Ioniq líbí – mnohem víc než T3, líbí se mi platforma tří pohonu v jedné kastli, ale co se mi nelíbí je cena…našle jsem u e verze 37tis € a to je pro normální nájezd naprosto neodůvodnitelný nárůst ceny..takže vesele zůstanu u svého MPI a 7l/100km N95 – v přepočtu na km nejlevnější alternativa v podobě auta – najedu pod 10 tis km ročně

  3. Milý Hyundaji není čistě
    Milý Hyundaji není čistě náhodou prvním vozem na světě, který nabízí verze hybrid, plug-in hybrid a čistý elektropohon v jedné karosářské variantě už pár let VW Golf? ;D
    Čili Golf, Golf GTE a e-Golf.
    To jste si zase v marketingovém oddělení něco přibásnili že 🙂
    Sice tak nebyl zamýšlen, ale nakonec tak dopadl.

    1. Hyundai sa snaží
      Hyundai sa snaží zdôrazniť, že ioniq nie je ponúkaný s čisto uhľovodíkovým pohonom (benzín, nafta, cng, lpg), čo golf je, ale iba vo viac či menej elektrifikovaných verziách (hybrid, plug-in hybrid, elektro), a v tom bude asi ozaj prvý. V tomto neklamú.

      1. Konkrétně proti nemám
        Konkrétně proti nemám nic, bo jsem ho neviděl. Ale zkušenost mi říká, že u kočkopsů dochází ke kompromisům.

        Třeba: dát baterku do podvozku nemůžeme, protože by to u čmouda nebylo využité a zvyšovalo by to těžiště.

        Nebo: v elektrice by byl lepší náhon na zadní, ale zase už to máme pro hybrida hotové, takže použijeme shodné díly a dáme to dopředu.

        Nebo: mohli bychom mít v elektrice kufr i vpředu, ale zase nám tam vadí ty sajtny, co jsou tam kvůli hybridu.

        atd, atp,…

    1. Mě se IONIQ líbí
      Mě se IONIQ líbí přestože je to Hnůdaj a o skutečných kvalitách jednotlivých variant se nechám přesvědčit až teprve ze zkušeností uživatelů. I když kromě EV varianty, které držím palce, je mi osud ostatních celkem buřt. Až do toho narvou větší baterku budu to mít ještě raději.

            1. Opravdu? A jak se to
              Opravdu? A jak se to počítá a porovnává? Absolutně, v přepočtu na obyvatele nebo jinak?

              Tady jsou nějaký podíly plugin a elektroaut na trhu a modelově se to letos drží pro Model S na 7 % což je víc než německej eGolf se 4 % a 1% pod BMW i3 a drží se to v lepším průměru. Celý to vede Zoe, ale to asi díky pronájmu baterky. Leaf má 6 % a eUp jen 2 %.
              Todle mi teda jako nějaký „vybíhání“ vůbec nepřipadá, spíš naopak.
              http://evobsession.com/electric-car-sales-germany-july-2016/

              Co se týče podílu prodejů v sektoru vśech luxusních aut celkově, tak jak to dělaj v USA tak to netuším, ale pokud to bude nízké tak bude dle zmíněných čísel na vině spíš menší zájem o EV obecně než o Teslu 😉

        1. To jsou mi veci….Tak za
          To jsou mi veci….Tak za prve, pro radu nemcu(nerikam ze pro vsechny) je auto jen spotrebni vec stojici nekde mezi prackou a lednickou. Pokud porizuji druhy auto do rodiny tak znacku neresi absolutne vubec, taky proto tu ted Dacia lame rekordy, na ulicich se to hyudnaiem a kiou hemzi mnohem vic nez u nas, vyvoj tech dvou stejne bezi temer komplet ve Frankfurtu a v Rüsselsheimu, takže je berou téměř jako vlastní….A teslu tu ma skoro kazdej soukromej majitel solarni elektrarny ci nekolika vetrniku, celkove tu ale zatim e-auta moc nefrci….i e-golfa se zatim prodalo v podstate jen par kusu.

          1. nojooo řadu němců, ale
            nojooo řadu němců, ale musíš brát v potaz celonárodní průměr a ten jasně vyznívá pro tradiční německý značky BMW/Mercedes/VW, to dá rozum … Jasně pár dáčijí tam taky jezdí, ale to je předpříprava majitelů těchhle popelnic na ELEKTROŠROTOVNÝ :)))

    1. Já bych řekl, že to
      Já bych řekl, že to šanci má, nevypadá zle, dojezd je slušný, pro mnohé i jako první auto, vlastně asi skoro pro všehcny a cena je také dost pěkná, někde mezi 700-800k Kč. Nevidím důod, naopak to může být pro mnohé zajímavá alternativa k Evropskému nevyběru a hromadě ošklivých EV.

Napsat komentář