FlixBus rozjíždí vnitrostátní linky, do roku 2018 chce být jedničkou

Jan Horčík - 10 Srpen 2017

FlixBus, mladý poskytovatel evropské dálkové mobility a operátor největšího evropského autobusového systému, vstupuje na český trh.autobus FlixBus vnitrostátní linky

FlixBus od 17. srpna propojí 17 tuzemských měst, pojede až 28x denně z Brna, Českých Budějovic či Karlových Varů
foto: FlixBus

FlixBus konečně naplno propojuje vnitrostátní autobusovou síť do své zelené evropské sítě. Od 17. srpna spojí 17 měst, např. Brno, Plzeň, České Budějovice nebo Karlovy Vary vysoce frekventovanými spoji.

„Od 17. srpna začneme s provozem na vnitrostátních linkách v České republice. Propojíme 17 českých měst a hned od začátku nasadíme vysoký počet spojů. V některých případech budou intervaly mezi odjezdy jen 30 minut,“ říká Pavel Prouza, ředitel společnosti FlixBus pro Českou republiku a Slovensko.

Další vnitrostátní spojení společnost nasadí od 3. září, které je již nyní možné si objednat. Ceny jízdenek začínají na 49 korunách a lze je pořídit online na www.FlixBus.cz nebo přes mobilní aplikaci, v lokálních FlixBus obchodech či spolupracujících cestovních agenturách po celé České republice.

Podle Prouzy chce být FlixBus jedničkou na klíčových linkách do roku 2018 a postupně zapojit do naší zelené sítě celou Českou republiku. Praha je již nyní hlavním dopravním uzlem v regionu střední Evropy a propojuje české hlavní město se stovkami destinací ve 26 zemích.

Silná spolupráce s lokálními dopravci

Model podnikání společnosti FlixBus je založen na unikátní spolupráci s regionálními autobusovými partnery. V Evropě spolupracuje FlixBus již s 250 autobusovými partnery.

Od počátku působení v ČR spolupracuje FlixBus s pražskou společností Umbrella Coach & Buses s.r.o. Díky spolupráci dochází k podpoře české ekonomiky vytvářením nových pracovních míst.

„Díky naší spolupráci se setkává unikátní technologie a know-how FlixBusu s tradicí a kvalitou českých autobusových přepravců,“ říká k tomu Pavel Prouza.

FlixBus se stará o technologii, lístky, kvalitu, vztahy se zákazníky, a plánování, stejně jako o marketing a prodej. Autobusoví partneři jako je Umbrella a v celoevropském měřítku přes 5000 zkušených řidičů operují na každodenních linkách flotily zelených autobusů.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Flixembusem už nikdy jsou to strašní podvodníci , neseriózní bez slušného chování. Konkrétně jsem včera večer t.j. 1.9,2017 doprovázel kolegu na autobus na Ukrajinu, který měl odjet v 19hodin. Flixbus píče že cestující má být 15 minut před odjezdem my jsme tuto podmínku splnily bohužel Flixbus ne nepřijel ve stanovený čas ani cca pod dvou hodinách kdy k nám konečně vyšla zástupkyně Flixbusu a oznámila nám že autobus nepojede mezi tím jsme se byli dvakrát ptát v kanceláři jestli autobus pojede a bylo nám tvrzeno že ano. Po dvouhodinovém zdělení informace jsme požadovali překovávání na jiný spoj tak aby mu bylo umožněno dostat se včas na Ukrajinu do Rivného toto nebylo učiněno ani vráceny peníze aby si mohl sám koupit lístek od jiného dopravce tomuto nebylo doposud vyhověno. Dnešního dne tj 2.9.2017 jsme se naopak dozvěděli že místo peněz dostane nějaký woucher v hodnotě lístku. Po této zkušenosti já ani kolega zajisté již nikdy nevyužijeme služeb tohoto pofidérního dopravce možná spíše podvodníka.
Takže závěr kdo nechce mít tyto problémy ať raději nejezdí s touto společností. My se zřejmě obrátíme na příslušná místa případně na soud. Neradi by jsme totiž aby ostatní dopadly jako my. Představte si kdyby někdo za poslední peníze koupil lístek a společnost Flixbus by mu toto provedla takže by se nejen nedostal domu ani by neměl kde přespat.
A jak to dopadlo s kolegou nakonec odjel se společností Trans Tempo bohužel však ne díky společnosti Flixbus , ale svým a mým přičiněním a ochotou řidičů společnosti Trans Tempo.

Pred dvoma mesiacmi som sa v Cine viezol v elektro autobuse CRRC pouzivajucom superkapacitory. Boli sme aj vo vyrobe.
Vyrabaju ich a dodavaju dokonca do EU (Madarsko,
rakusko..) Toto je podla mna najlepsia a najcistejsia technologia pre MHD (rozbeh brzda rozbeh brzda) :
1. SuperCap sa nabiju za 20-30sec doslova kym nastupia a vystupia ludia
2. staci mu to (podla verzie) na 4-5km az 30km pricom zastavky su v meste par sto metrov od seba
3. nie je potreba vysokych investicii do infraštruktúry ako trolejbusy, staci nabijacka cez strešné -'minitroleje' na konecnej
4. kapacitory(kondenzátory) maju zivotnost miliony cyklov a netreba tolko surovin ako na baterie
5. to najlepsie-rekuperaciu maju na urovni 85% to som cumel. ktory naftak po minuti 10litrov dostane 8l spatky?
6. cenu spominali okolo 300.000€ co je porovnateľné s naftovymi busmi, z vnutra vybava identicka ako bezny bus - maju partnerstva v EU, vraj aj s ceskou Skodovkou
7. maju uz postavenu trat a videl som video aj 'bezdrôtovéj' tramvaje (tiez superCap) ... ziadne kable na ulici, fakt super
A investiciou do solaru, vetra a uloziska moze byt doprava v mestach uplne cista a nehorazbe lacnejšia, nehovoriac o minimalnych narokoch na servis, coz EV-áci vedia:)
Takze:
Kua na co čakaju vedenia miest?

Obrázek uživatele Radovan

Pořád čekají na to samé, na dotace. Až to bude podporovat ČR nebo EU dotacemi jako plyňáky - a v případě některých měst podpoří všimným pro radní (třeba uhrazením 14 denní exkurze do výroby a praktického provozu v Číně) výrobce - pak to začnou kupovat. V Ostravě jsme koupili 105 CNG plynoprdů 11/2016, přidali jsme několik trolejbusových tratí, teď konečně bychom měli mít klasické švýcarské tramvaje Stadler i s klimatizací od 6/2018, uvažuje se i o elektrobusech velmi mlhavě (městská policie dostala z dotace osobáky plynoprdy, úředníci radnice pár, a to doslova, elektrik) a uvažuje se o prodloužení tramvajové trati v Ostravě-Porubě, ovšem klasicky s trolejema. Proti čemuž se lidi kupodivu bouří. Protože mají zkušenost jen s těmi vrzajícími a na každém svaru bušícími křápy a nechtějí to před barákem. Autobus je jim milejší. Paradox, že?

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tohle jsou alespoň nové busy s euro 6 - ale to co jszdí po silnicích pánové kdyby jste to viděli....tak dáte dětem masku a zákaz vycházení

Zatímco v jiných částech zeměkoule už dopravní společnosti klasické diselové autobusy objednávají omezeně tak u nás v Čr to vyřešíme zeleným lakem a furt budeme města plnit jedy z nafty.
-V Monaku jsem koukal, všechny autobusy Hybridni CNG+elektřina,
-v N. Irsku v továrně Wrightbus kde se vyrábí autobusy Volvo už čisté diesely nedělají jen elektro, většina produkce jde do Anglie a továrna nestíhá vyrábět a modernizaci uvítalo mnoho dělníků v okolí, protože našli novou práci.

---

Nissan eNV-200 60tis km po Čr 30tis. po Evropě, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No flixbus jezdi dalkove linky, jsi si jisty ze ty elektrobusy a hybridy v zahranici nasazuji na dalkove busy? Ja je teda videl dost ve velke, ale vzdy jen jako "MHD"...

Hybridy na dálkové trasy rozhodně patří. Dá se tím výrazně snížit spotřeba. Takzvané sériové hybridy totiž používají motor v optimálním režimu, což výrazně přispívá jak k prodloužení životnosti motoru, tak i k jeho relativně vysoké průměrné účinnosti (oproti běžným spalovacím motorům). Z toho plyne, že hybridy jsou výhodné i bez rekuperace. S rekuperací se dá samozřejmě ušetřit ještě mnohem víc.
Takzvané diesel-elektrické lokomotivy, které se u nás vyráběly někdy už v 70-tých letech jsou právě sériové hybridy. Akumulátory jsou samozřejmě olověné. Dodnes jezdí a dělají svojí práci. Samozřejmě jde zastaralé techlogie, takže když diesel zabere, tak se vyvalí oblaka čmnoudu...

---

hariprasad

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ajaj, zas teoretik se seriovym hybridem - na dalkove trase fakt seriovy hybrid? To je ta nejzcestensji myslenka snad...

Obrázek uživatele ozana

Kde jsou olověné akumulátory, v lokomotivě?

---

Jezdím na proud, najeto 63 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 68 tisíc km.

Obrázek uživatele Josef

Jsou tam, ale většinou ne olověné, ale NiFe, nebo ZnFe. A nejsou určeny k pohonu, ale udržení doprovodných funkcí lokomotivy ;)

Když se nad tím zamyslím tak musím souhlasit. Vídám je ve městech jako MHD a mimo města si nějak autobusů nevšímám.

---

Nissan eNV-200 60tis km po Čr 30tis. po Evropě, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

Že je autobus zelený je moc hezké, ale je to jako přínos k ekologii už dnes jaksi málo. :-)

---

hariprasad

Obrázek uživatele Radovan

Super. Další naftový bus na silnici k stávajícím mnoha. Místo aby ta města propojovaly rychle a čistě elektrické vlaky. No snad dojedou na nedostatku řidičů......

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokud ovšem nedojedou železniční dopravci na nedostatku strojvedoucích. I když jsem četl rozhovor s ředitelem firmy EŽ, která vyvíjí automatizovaný provoz pro lokální železniční tratě. Snížením počtu perzonálu na trati a ve vlacích sníží náklady na provoz těch lokálních tratí a zatraktivní je tak pro objednatele dopravní obslužnosti. Jde jen o to, aby to moc nestálo investičně a aby do toho SŽDC šlo, což bude asi největší oříšek.

Jinak dieselové autobusy mimo město podle mě nepředstavují takový problém, jejich emise na člověkokilometr budou dost nízké a možná i srovnatelné s tím elektrickým vlakem. A určitě lepčí než naftové vlaky, po česku jezdí 40 let staré dieselové lokomotivy...

Obrázek uživatele Radovan

To už je bohužel otázka jen legislativy. Na trati Opava - Ostrava Svinov sedí strojvedoucí v Elefantech jen jako ozdoba. Automatizovaná je už pár let celá. Vlaky automaticky podle vyhodnocení trati a zátěže zrychlují a brzdí a zastavují zcela přesně na nástupištích. Stačil by tedy cvaklístek k povolení opuštění stanice a prodeji lístků. I když už dnes nestíhá obejít celý dvoupatrový vlak a spoustu lidí se tak veze na krátkých úsecích mezi 2-3 stanicemi zdarma. Vystoupí totiž dříve, než cvaklístek dojde.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Cvaklistek, to je dobrý, to jsem ještě neslyšel. :-)))

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolŘízení stanic pro elektromobily

Newsletter


185.66.36.26