Digitalizace, autonomní jízda a elektrická mobilita způsobí trvalou proměnu nejen samotných automobilů, ale i jejich výroby. Nové technologie a trendy, směřující k ještě intenzivnější digitalizaci a síťovému propojení, otvírají nové horizonty.
foto: Volkswagen
Koncern Volkswagen se na tyto výzvy pro výrobu připravuje soustředěním know-how všech svých značek. Značky a výrobní závody společně pracují na realizaci transformace na základě koncernové výrobní strategie a urychlují výměnu znalostí a inovací v rámci celého koncernu.
Příkladem je každoroční koncernová konference „Digitální výrobní závod“, na níž se více než 400 odborníků vzájemně informuje o inovacích pro digitální plánování výroby.
Dr. Holger Heyn, vedoucí budoucích technologií v oblasti výroby koncernu Volkswagen, k tomu říká: „V koncernu Volkswagen chceme inteligentně propojovat lidi, značky a výrobní zařízení, a společně tak budovat výrobu zítřka.“ Cestu k tomuto cíli definují čtyři pilíře strategie koncernové výroby: perspektivní pracovní struktury, vyšší efektivita, inteligentní procesy a flexibilní výrobní síť.
„Digitalizace a inovativní technologie přitom hrají mimořádně důležitou roli, protože nabízejí velký potenciál pro vyšší efektivitu, síťové propojení a trvalou udržitelnost,“ vysvětluje Dr. Heyn. Za tím účelem dochází v koncernové výrobě k soustředění know-how a potenciálu jednotlivých značek a k využívání příslušných synergií pro zvyšování konkurenceschopnosti a připravenosti celého koncernu na budoucnost.
foto: Volkswagen
Příkladem spolupráce napříč značkami v oblasti digitalizace je „Koncernová pracovní skupina Digitální výrobní závod“. V této pracovní skupině působí odborníci různých značek ze všech 120 výrobních závodů, kteří společně pracují na nových, digitálních řešeních pro plánování výroby.
Na dvoudenní konferenci této pracovní skupiny, která se uskutečnila ve dnech 27. až 28. června, představili odborníci deseti značek z 18 zemí nejnovější poznatky svým kolegům z oblastí plánování, výroby, IT, vývoje, QS, nákupu a personalistiky.
Frank Jelich, vedoucí koncernové pracovní skupiny „Digitální výrobní závod“, k tomu říká: „Digitální řešení pro plánování nového výrobního závodu nebo nové montážní linky je pro nás už dlouho ústředním tématem. Na naší 18. koncernové konferenci se jedná především o ještě intenzivnější síťové propojení procesů a využití nejnovějších inovací pro naše zaměstnance. Přitom profitujeme z úzké spolupráce nejlepších odborníků z celého koncernu.“
foto: Volkswagen
Zcela v souladu se strategií „TOGETHER 2025“ přesahuje konference nejen hranice značek, oddělení a výrobních závodů, ale i celého koncernu. V soutěži pro „start-upy“ s názvem „Start-up Challenge“, pořádané ve spolupráci se společností Siemens PLM, hledali specialisté šesti začínajících společností po dobu 24 hodin řešení tří konkrétních případů z aktuálních projektů digitalizace.
Frank Jelich, spoluiniciátor soutěže „Start-up Challenge“, k tomu vysvětluje: „V soutěži ‚Start-up Challenge‘ jsme dali dohromady mladé, kreativní podniky a odborníky společností Siemens a Volkswagen. Mimořádně úspěšná byla kombinace inovační síly ‚start-upů‘ s technologickým know-how společnosti Siemens PLM Software. To pro nás představuje zásadní podporu při integraci řešení malých společností do světového koncernu.“
Manažer Audi nutil zaměstnance napsat podvodný software,
Manažer Audi nutil zaměstnance napsat podvodný software, tvrdí Američané
ekonomika.idnes.cz/dieselgate-manazer-usa-epa-obvineni-podvodny-software-emise-prf-/eko-zahranicni.aspx?c=A170707_074705_eko-zahranicni_rts
Audi, je otcem podvodného Dízlgejt softwéru, ale do
Audi, je otcem podvodného Dízlgejt softwéru, ale do produkčních aut ho začalo používat VW až o něco později.
Na Dieselgate se podílelo i Audi. Vyvinulo systém pro falšování emisí, píše Handelsblatt
http://byznys.ihned.cz/c1-65256570-na-dieselgate-se-podilela-i-audi-vyvinula-system-pro-falsovani-emisi-pise-handelsblatt
Tož konečně zavedeme do těch našich fabrik LAN sítě, ke
Tož konečně zavedeme do těch našich fabrik LAN sítě, ke každé mašině a konečně zrušíme kartotéku, papírový archiv a taky rýsovací prkna. Konečně budeme světoví, že jsme „zdigitalizovali“ 😀
Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní
Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta: http://auto.idnes.cz/redir.aspx?c=A170705_162321_automoto_fdv&x=socialky_android_z
Volkswagen ma jen ubohy prestavby ropaku na elektro nebo
Volkswagen ma jen ubohy prestavby ropaku na elektro nebo futuristicky elektrokraviny. Zadnej poradnej elektromobil. Dopadnou jako Nokia. Hlavne ze vyrabej rocne miliony cmoudu. No tim bych se dneska moc nechlubil 😀
eGolf není žádná tragédie. Je ekvivalentní třeba
eGolf není žádná tragédie. Je ekvivalentní třeba Hyundai Ioniq. Ten se ovšem v podstatě nedá koupit.
kto si pamätáte texty komunistických papalášov – na konci
kto si pamätáte texty komunistických papalášov – na konci vety ste nevedeli čím sa začala (typický bol náš minulý prezident).
digitálne – to je ako digitálky (sedemsegmentový display), ako roz*** na kúsky (články), kecy a kecy.
Off : Boleslav podpori rozvoj elektromobility :strana
Off : Boleslav podpori rozvoj elektromobility :strana 38
http://www.mb-net.cz/assets/File.ashx?id_org=9629&id_dokumenty=51738
Kdyz jsem jim psal pred 3 mesici tak my bylo receno ze se nic dit nebude lol.
paráda! ted sem si na tebe vzpoměl japak to parkoviště v
paráda! ted sem si na tebe vzpoměl japak to parkoviště v boleslavi jak sem ti psal posledně a už nevím kam takže neznam odpověď, jak to tam vypadá s tím dobíjením? 🙂
Kouka tam 5kolik ze zdi budou tam asi 2 mista na nabijeni uz
Kouka tam 5kolik ze zdi budou tam asi 2 mista na nabijeni uz ted to pujde pres redukci.Par radek niz mam odkaz..
Nissan oznámil na Facebooku že nový Leaf bude mít plně
Nissan oznámil na Facebooku že nový Leaf bude mít plně automatické parkování.
Nissan oznámil na Facebooku že nový Leaf bude mít plně
Nissan oznámil na Facebooku že nový Leaf bude mít plně automatické parkování.
sise konzervn výzvy pro výrobu soustředěním know-how
sise konzervn výzvy pro výrobu soustředěním know-how výrobní závody společně pracují blablablablééé ale lidi zajímají současný fakta a to pokračující produkce 1.000.000 šádepopelnic ročně pro příští 4 roky 😉 chjo to je furt nuda. Ještě že máme tu Teslu a je na co se těšit :)))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/