Autosalon Los Angeles: Volkswagen opět předvádí koncept elektromobilu I.D. Buzz Cargo, ve výrobě 2022?

Jan Horčík - 30 Listopad 2018

Elektromobil Volkswagen I.D. Buzz je Transporterem nové doby, s elektrickým pohonem a režimem zcela automatizované jízdy. Vizuálně navíc přenáší design legendárního Transporteru, známého také jako „Bulli“ či „Microbus“, do budoucnosti. Volkswagen I.D. Buzz Cargo, lehký užitkový vůz s nulovými emisemi, promítá koncept Transporteru do budoucnosti

Volkswagen I.D. Buzz Cargo, lehký užitkový vůz s nulovými emisemi, promítá koncept Transporteru do budoucnosti
foto: Volkswagen

Volkswagen slibuje, že elektromobil, resp. elektrická dodávka I.D. Buzz Cargo přesvědčí dlouhým dojezdem, maximálním využitím obestavěného prostoru a digitalizovaným nákladovým prostorem, který po internetu automaticky informuje sklad o stavu zásob a případně uskutečňuje nové objednávky pro jejich doplnění.

Volkswagen I.D. Buzz Cargo

Volkswagen I.D. Buzz Cargo
foto: Volkswagen

I.D. Buzz Cargo se začne sériově vyrábět pravděpodobně v roce 2022. Již v roce 2019 bude na trh uvedeno nákladní elektrokolo Cargo e-Bike. Rovněž toto inovativní, elektricky poháněné nákladní tříkolové vozidlo do velkoměst je v Kalifornii vystavováno v americké premiéře.

Se studií I.D. BUZZ se značka Volkswagen Užitkové vozy vydává na cestu do nové éry automobilové dopravy. Zcela elektrický a digitální „Bulli“ umožní v dohledné době autonomní jízdu nebo rozvážku zboží, a to dokonce i v zónách s omezeným provozem. Elektromobil, zaujímající postavení mezi modely Caddy a T, zpřístupní navíc značce nové trhy a otevře nové možnosti.

Dr. Thomas Sedran, předseda představenstva značky, k tomu říká: „I.D. Buzz Cargo katapultuje značku Volkswagen Užitkové vozy definitivně do nové éry elektrické mobility a autonomní jízdy. Tento vůz má potenciál stát se úspěšným na celém světě jako Transporter s nulovými emisemi. Elektrická mobilita obdrží navíc s touto designérskou ikonou nezaměnitelnou tvář.“

Studie I.D. Buzz Cargo je prvním lehkým užitkovým vozem na základě nové modulární platformy pro elektromobily (MEB). Důležitým technickým znakem je modularita akumulátorů. V závislosti na účelu použití budou modely MEB dodávány s různě velkými sadami akumulátorů.

Díky tomu bude realizovatelný dojezd 
od 330 km do více než 550 km (podle metodiky WLTP), což platí i pro I.D. Buzz Cargo. Dojezd lehkého užitkového vozu v každodenním provozu budou navíc prodlužovat střešní solární panely.

Volkswagen I.D. Buzz Cargo a elektrokolo Cargo e-Bike

Volkswagen I.D. Buzz Cargo a elektrokolo Cargo e-Bike
foto: Volkswagen

„Komplexní pohled značky Volkswagen Užitkové vozy na elektrickou mobilitu a transformaci automobilového průmyslu dokládá také nový Cargo e-Bike. Naše nabídka elektricky poháněných vozidel bude sahat od tohoto kompaktního, důmyslně řešeného nákladního tříkolového vozidla přes modely, jako je autonomní I.D. Buzz Cargo, až po e-Crafter s užitečnou hmotností 1,75 tuny), který jsme již v Evropě uvedli na trh,“ říká Sedran.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

off

Mazda - budoucnoust je ve spalovákách!
https://www.roadandtrack.com/car-culture/a17171105/mazda-skyactiv-x-how-it-works/

Asi si chtěj zopáknout úspěch s wanklem :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

off

Tesla - kdo vede v počtu referencí :D
https://bit.ly/2BM34dm

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

A zde máme slavný budoucí elektromobil Volkswagenu, parametry podobný TM3, avšak za poloviční cenu:
https://insideevs.com/volkswagens-21000-future-ev-e-up/
Lidi, nevěřte všemu, co vám internet nabulíkuje. Vzpomněl jsem si, jak tu loni někdo tvrdošíjně obhajoval Bitcoiny, že budou na konci letošního roku za 100 tisíc dolarů a prodá je až za milion dolarů. No, taky to nedopadlo :).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nic neskončilo. Když vydrží, tak se těch 100 tisíc (realněji 64-82 tisíc) dočká třeba za 18 měsíců.
Teď ho má šanci dokoupit za 4000. Poklesy BTC o 86% (=3000USD) a vzestupy o 2000% jsou běžné.

Pokud bych si musel vybrat nejpravděpodobnější variantu:
a) Za 18 měsíců bude BTC za 64+ tisíc $
b) VW za 18 měsíců uvede auto s 50+kWh baterií za <25 tisíc $
c) Za 18 měsíců na Zemi přistanou mimozemšťané
Tak bych asi moc dlouho neváhal a zvolil možnost "c"

off

Ceny vojetech Tesel S v USA prej padaj, nejspíš díky penetraci M3, doufám že stejnej efekt nastane v Evropě.

"I love my loaded P85D and bought it to keep, not sell!
That said, I can’t simply overlook the fact that it depreciated $17,000 in one year. The first owner took more than a $55,000 hit. Why such deep depreciation?"

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Díky za článek. Jen upřesním, že designovou inspirací je VW Samba, nikoli Transportér.

Vždycky to byl Transportér už od T1. Prototyp byl bulli a pak to mělo názvy type 1 a 2.

Volkswagen Transporter

Další jména
Volkswagen Bus, Volkswagen Caravelle, Volkswagen Multivan, Volkswagen T, Volkswagen California

Možná ješte microbus

Samba nevím, kde se vzala? Poprvý jsem to slyšel u Jehu Garcii a jeho elektropředělávky.

Aha tak samba je ta extra prosklená verze s výhledem na "Alpy" :)))

"Samba-Bus, a van with skylight windows and cloth sunroof, first generation only, also known as a Deluxe Microbus. They were marketed for touring the Alps'

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a co jim proboha trvá 4 roky než to začnou vyrábět ???

Jsou ve frontě na baterky :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Že by přstěhování výroby fosilních náklaďáků do Turecka, a pak kompletní rekonstrukce už docela staré továrny?
Plus tenhle hipsterský model není ze začátku až tak důležitý jako klasičtější vozy či superdrahé sporťáky pro už kupující milionáře.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Renault ZOE 2013 vč. BATERIE za 350.000 CZK

sauto.cz/osobni/detail/renault/ostatni/17747899

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no, nie je to az taka dobra cena. Za tie peniaze sa da kupit aj stary Leaf.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ten už je tam pěkně dlouho. Zřejmě ho nikdo nechce.

Slibotechna Gruppensex.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

off

Madrid zakáže vjezd naftovejm rakovinometúm do roku výroby 2006 a benzínovejm spalovacím popelnicím do roku 2000.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

z toho na noze nebo na ruce?

?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

:) kde žes to vycucal? hod link ;)

Páteční Horizont na ČT24.

A už je to i na BBC
https://www.bbc.com/news/world-europe-46403397

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Cena bude "šílená".

Obrázek uživatele Radovan

Takže asi 2022. No vida, další posun. Takže 2025 reál. To už stihne vyrobit a dodat dodávku i Tesla :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nevim no, leta se tady i jinde pise o roku 2020 jako startu vyroby prvniho modelu na platforme MEB ("Neo"), s tim ze cca 2021 pak Crozz a 2022 Buzz, ty roky se nemeni prakticky od ohlaseni zacatku vyvoje MEB platformy, ale vy tu pokazde kdyz se zmini porad dokola ty stejne data pisete "zase odklad, zase neplni sliby", tezko rict co si pak o vas myslet...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No vida další b....
2022 není žádný posun, náklaďáček z modelové řady ID se měl podle plánu vyrábět později.
V roce 2020 je už dlouho ohlášen začátek ID elektrické ofenzívy s vozem vnitřní velikosti Golfa.

Obrázek uživatele Radovan

Jinými slovy nikdo Vám nedá to, co Vám VW slíbí.....

P.S. To kolo jsem viděl na e-Salonu a fakt dobré. Jen je otázka, zda to opět nebude jen koncept.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Radovan,
vždy som mal z Vás pocit že na elektromobili ste celkom odborník, ale tú síru čo pľujete smerom na VW to sa fakt nedá pomaly čítať.

Môj osobný pocit je ten že marketingové vyhlásenia treba brať s rezervou ale +/- zodpovedajú realite toľko môžem hádam prezradiť, keďže sa v rámci VW pohybujem.

Ďalší príklad je ohlásené navýšenie výroby aku v LG Chem Poľsko, čo myslíte kvôli komu to ten LG navyšuje.

Držte nám skôr palce aby sme to zvládli ako naopak. Už to totiž nieje len o tom presvedčiť Top manažarov že poďme robiť elektroautá ale o tom aby sme nastavené termíny zvládli. Spustiť a odladiť vyrobu vozidla nemôžete za par mesiacov.

Drzim Vam palce, len nech uz konecne VW namiesto samych konceptov spravi aj nejake realne EV.

Prerabka Golf-a na EV sa dost dobre pocitat neda.
To by potom aj Dacia uz mala svoje EV. Da sa realne objednat uz priamo ako EV - parta chlapikov ju zoberie rovno z fabriky, "vykucha" spalovaci motor aj s prislusenstvom a nahradi elektromotorm aj s baterkami ...
Jednoducho ako keby spravili to iste s Golf-om ;-)

Tak sa s tou ID platformou a realnym EV z VW naozaj drzim palce. Nech je konecne spraveny ozajstny tlak na cenu Tesiel, specialne TM3 - snad ;-)

Ani eTron od Audi totiz tiez vobec nevyzera na realnu konkurenciu, hlavne cenovo. Skor zas len ako "compliance car".

---

30000 km s Ioniq EV

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak ten mini příděl baterek od LG co mají slíbený tak s tím díru do světa elektromobilů fakt ještě min. 10let neudělají. No a za 10 let si myslím, že se už nemusí ani snažit.

Obrázek uživatele Radovan

Rád Vám začnu držet palce. Když přestanete kecat a začnete makat. To také říkám od počátku. Vyházet velké huby z marketingu a nahnat lidi do výroby. A konečně už začít vyrábět. Vždyť zatím nejste schopni za 5 let ve Škodě udělat ani výměnu odznáčků na volantu a kapotě a z eUp eCity. Sorry jako.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Já věřím, že vám půjde práce pěkně od ruky.
O termíny bych strach neměl, taky proto, že se nemusíte zdržovat vývojem podvodného softwaru. Že?

Mam pripominat jednoho vizionare "za tri mesice nejspis, za sest urcite", co nam radsi k vanocum naserviruje dalsi Atari hru?

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslíte toho vizionáře, jehož firma je největším výrobcem elektromobilů na světě?

Uprimne, muj obdiv spis patri lidem, kteri byli/jsou schopni udrzet EV vyvoj/vyrobu uvnitr korporatu typu VW se spoustou protichudnych zajmu, zakulisnich piklu... Z tohohle hlediska to ma Musk vyrazne snazsi, protoze je jedinym "diktatorem".

EDIT: a presto nam cpe veci, ktere vlastne nikdo nechce (ano, treba ty hry) a zvysoka kasle na radu problemu, ktere mu neprijdou dost cool.

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslíte toho starého konzervativního amerického dědka, co investoval do čínské automobilky BYD :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ajdýbuzík je už tak debilní meno pro káru že to nemá šanci na úspěch ani kdyby splnili co slíbili jako že slíbí co ani mlask není schopen splnit :)))))

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/volkswagen-i-d-buzz/

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilBUS2BUSNabíječky elektromobilů Circontrol