Volkswagen zahájil předsériovou fázi vývoje 8. generace Golfu

redakce - 23 Leden 2018

Spolu s elektromobily řady I.D. má uvedení nadcházející generace modelu Golf na trh pro koncern Volkswagen nejvyšší strategický význam. Auto se i nadále bude vyrábět ve Wolfsburgu.Ralf Brandstätter, člen představenstva Volkswagen, zodpovědný za nákup

Ralf Brandstätter, člen představenstva koncernu Volkswagen, zodpovědný za nákup
foto: Volkswagen

Značka Volkswagen se společně se svými dodavateli v současnosti intenzivně připravuje na zahájení výroby nadcházející generace modelové řady Golf. Ralf Brandstätter, člen představenstva, zodpovědný za nákup, a Karlheinz Hell, vedoucí modelové řady, zdůraznili na akci „Golf 8 Supplier Summit“ ve Volkswagen Areně význam nové generace pro značku a výrobní závod Wolfsburg. Zároveň upozornili „komunitu Golfu“ na příležitosti a zodpovědnosti, které vyplývají z trvale udržitelného partnerství.

Výrobní závod Wolfsburg v současnosti vyrábí více než 2000 vozidel modelové řady Golf denně. Wolfsburg zůstane hlavním městem oblíbeného kompaktního vozu i v budoucnosti. Za 75 týdnů začne z montážní linky největšího závodu na výrobu automobilů v Evropě sjíždět osmá generace bestselleru v kompaktním segmentu.

Golf se prodává ve 108 zemích a od roku 1974 přesvědčil více než 34 milionů zákazníků. Celkové investice značky do nadcházející generace dosáhnou výše 1,8 miliardy eur. Brandstätter před 180 vrcholovými manažery 120 nejdůležitějších dodavatelů prohlásil:

„Uvedení nadcházející generace modelu Golf na trh má společně s modelovou řadou I.D. pro naši značku nejvyšší strategický význam.“ Po výběru dodavatelů byla nyní zahájena další fáze společné práce s dodavateli na zajištění stabilního náběhu výroby připravovaného modelu Golf. „Nacházíme se v rozhodující druhé polovině projektu,“ říká Brandstätter.

Volkswagen v rámci programu „Value Sourcing“ intenzivně začleňuje své partnery z dodavatelského průmyslu do procesu vývoje produktu již v jeho rané fázi. Dodavatelé v soutěžích konceptů během příslušného projektu vývoje vozidla přicházejí se svými vlastními nápady pro technická řešení.

Pro Volkswagen a dodavatele je podle Brandstättera pozitivní, že 80 % všech dodavatelů pro modelovou řadu Golf 8 již smluvně spolupracuje při výrobě aktuální generace modelu Golf. „Je to znamení velké vzájemné loajality, vzniká tím ještě větší důvěra a jistota plánování.“

Klíčovou roli ve vývoji budoucí generace modelové řady Golf hraje Karlheinz Hell, vedoucí největší modelové řady Compact, která dosáhla v roce 2017 celkového objemu výroby 3,4 milionu vozidel na celém světě. Hell zodpovídá u nové generace modelové řady Golf za optimální spolupráci všech odborných oddělení a dosažení stanovených cílů z hlediska zisku.

Stejně jako předchůdce bude i nadcházející Golf splňovat nejvyšší požadavky zákazníků na design, hospodárnost, emise CO2, komfort a spolehlivost. Hell k tomu říká:

„Budoucí Golf povede značku Volkswagen do éry zcela síťově propojených automobilů s rozšířenými funkcemi pro autonomní jízdu. Bude mít ještě širší a rozmanitější softwarové vybavení než dosud. Bude vždy online a díky svému digitálnímu panelu přístrojů a asistenčním systémům se stane měřítkem v oblastech konektivity a bezpečnosti.“

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

Vůbec nejvíc Golfů se prodává v Číně, považte.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Josef

Podle mých informací je v celé ČR nový eGolf naprosto nedostupné zboží. Skladem už není ani jeden kus. Všechno vám vždy naslibují, ale ve skutečnosti skutek utek.

Obrázek uživatele Radovan

Bohužel. Skladem v ČR jedině eGolf s 24 kWh baterkou. Aktuálně třeba k odebrání ihned formou dlouhodobého pronájmu nově tady https://www.trendpark.cz/. Což je docela fajn, protože člověk si pak může po 2-5 letech pořídit rovnou něco na úrovni 40 kWh a více. Do té doby užívat starší slabší koncernový elektromobil. Jo a jsou tam i eUPy.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 80 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 35 tis. km (49 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Kuk

V Americe je e-Golf těžce compliance auto a prodává se jen v 11 CARB státech USA. Dealer VW v Čikágu ho v životě neviděl na živo. Je to proto aby si VW nemusel kupovat ZEV kredity od Tesly, Nisanu nebo platit pokutu :))
VW pořád jede na vlně greenwashingu i když řinčí milionovejma prodejeme EV v daleké budoucnosti.

Toto řekli v roce 2015 a dosud se na tom nic nezměnilo
“The all-new 2015 Volkswagen e-Golf will be available only through participating VW dealerships in initial launch states including: California, Connecticut, Maine, Maryland, Massachusetts, New Jersey, New York, Oregon, Rhode Island, Vermont, Washington DC.”

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Golf 8 ani Polo už prý nebude v dehtu, nejspíš to nahraděj hybridama a pár kouskama elektrik.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Tak už tu máme předsériovou verzi. VW ce činí. Už mají dokonce sehnaného výtvarníka, aby mohl něco kreslit na slajdy. Tý jo. Chce to takové ty zvětšovací voči...

---

hariprasad

Obrázek uživatele Radovan

Tady máme odpověď, jak dalece bude VW prosazovat elektromobilitu.
Aktuálně dělají 2.000 spalovacích Golfů denně a plánují zvýšení výroby z 35 na 70 eGolfů denně. Zvýšení podílu eGolfů na celkové výrobě Golfů z 1,75 na 3,5%). No a pilně chystají 8.spalovací generaci.
Z toho můžete lehce dovodit, kdy asi zkolabuje ta elektrická rozvodná síť a budou se muset přistavět ty mraky elektráren.....
Na svatýho Dyndy.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 80 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 35 tis. km (49 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Díky za to srovnání. Plivu na celý VW i s vědomím toho, že si za 15 let budu kupovat ojetinu jejich eauta.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Masová elektroauta mají být až ta na specializovaném podvozku I.D. v roce 2020.
Ale snad i pro ten nový Golf zavedou nějakou rychlejší montáž elektropohonu, aby v klasické kategorii také mohli něco dostupné prodávat, jinak bude Golf 8 jen o velmi složité a drahé instalaci funkcí smartfounů (které už dávno každý má v kapse) do vnitřností auta.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

eGolf a eUp sa robia na tej istej linke s tými istými taktami ako normalny Golf a Up. Normalne ide linka, golf, golf, golf, eGolf, golf,

Akú montáž más na mysli?


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?