Volkswagen vyvíjí unikátní elektromobil pro nejslavnější závod do vrchu na světě

redakce - 19 Říjen 2017

Volkswagen přijímá novou výzvu v motoristickém sportu a vyvíjí čistě elektricky poháněný závodní vůz s technikou budoucnosti pro nejslavnější závod do vrchu na světě.Volkswagen připravuje elektricky poháněný prototyp s technikou budoucnosti

Volkswagen se vrací na Pikes Peak po více než 30 letech. Připravuje elektricky poháněný prototyp s technikou budoucnosti
foto: Volkswagen

Prototyp s pohonem všech kol se 24. června 2018 postaví na start závodu do vrchu Pikes Peak International Hill Climb v Coloradu (USA), aby v jeho cíli v nadmořské výšce 4300 metrů stanovil nový rekord pro elektromobily.

Nový projekt v motoristickém sportu je součástí transformace značky Volkswagen ve vedoucího výrobce elektromobilů. Do roku 2025 bude Volkswagen nabízet 23 čistě elektricky poháněných modelů.

První pohled na závodní elektromobil Volkswagen pro Pikes Peak 2018

„Závod do vrchu Pikes Peak je jedním z nejslavnějších automobilových závodů na světě, enormní výzvou, takže je mimořádně vhodný k tomu, abychom v něm dokázali výkonnost budoucí techniky,“ vysvětluje Dr. Frank Welsch, člen představenstva, odpovědný za vývoj.

„Náš závodní elektromobil bude vybaven inovativní technikou akumulátorů a pohonu. Test s extrémním zatížením na Pikes Peak nám přinese důležité poznatky pro další vývoj a bude výkladní skříní našich produktů a jejich techniky.“

Vozidlo bude vyvíjet oddělení Volkswagen Motorsport v úzké spolupráci s oddělením technického vývoje ve Wolfsburgu. „Závod na Pikes Peak je pro nás novým začátkem. Poprvé vyvíjíme závodní vůz s čistě elektrickým pohonem,“ vysvětluje Sven Smeets, ředitel oddělení Volkswagen Motorsport.

Závodní auto Volkswagen

Závodní auto Volkswagen
foto: Volkswagen

„Tento projekt je kromě toho důležitým milníkem v našem novém směřování v oblasti motoristického sportu. Náš tým je touto velkou výzvou doslova elektrizován.“

Volkswagen Motorsport se naposledy zúčastnil závodu do vrchu na Pikes Peak v roce 1987 s ohromujícím vozem Golf, poháněným dvěma motory, do cíle však těsně nedojel. „Je nejvyšší čas pro odvetu,“ dodává Smeets.

Mezinárodní závod do vrchu na Pikes Peak – označovaný také jako „závod do mraků“ – je organizován od roku 1916 nedaleko města Colorado Springs v pohoří Rocky Mountains.

Jeho trasa má délku 19,99 kilometru od startu v nadmořské výšce 1440 metrů do cíle na vrcholu s nadmořskou výškou 4300 metrů. Současný rekord ve třídě elektricky poháněných prototypů má hodnotu 8.57,118 min a jeho držitelem je Američan Rhys Millen (e0 PP100).

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

off

Jak uhasit Teslu S.
https://www.msn.com/en-us/autos/news/heres-what-firefighters-do-to-extinguish-a-battery-fire-on-a-tesla-model-s/ar-AAtHVle?li=BBnb7Kz

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Nepouštět za volant náctky (nácky taky ne :-D).

---

Boo

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jak uhasit celý rakovino-ropný průmysl světa, rakovinová auta, rakovinové benzínky? Na to ani milión hasičů každoročně nestačí, takže Tesla jen šetří hasiče ;)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolŘízení stanic pro elektromobily
185.66.36.26