Volkswagen nabízí u svých značek výhodné ceny filtrů pevných částic DPF

Volkswagen, Seat i Audi prodlužují výhodnou nabídku filtrů pevných částic pro vozidla se vznětovým motorem.

Filtr pevných částic je zásadní součástí výfukové soustavy vozidel, poháněných vznětovými motory. Pevné částice (PM) vznikají spalováním nafty a emisní normy stanovují přísné limity pro jejich obsah ve výfukových plynech vznětových motorů, protože se jedná o látky s karcinogenními účinky.
foto: Volkswagen

Filtr DPF (Diesel Particulate Filter) pro modely Audi, poháněné turbodiesely s příslušným emisním systémem, lze pořídit již od 16 900 Kč včetně DPH se zárukou nejvyšší kvality a dlouhé životnosti.

Také majitelé vozů značky Seat s nefunkčním či dokonce demontovaným filtrem pevných částic tak mohou při montáži nového kvalitního filtru DPF významně ušetřit.

Konstrukce filtru pevných částic se liší v závislosti na modelu a použitém vznětovém motoru. Tomu odpovídají i odlišné ceny, které začínají již od 12 900 Kč (všechny uvedené ceny zahrnují daň z přidané hodnoty).

I na jaře lze filtry pevných částic pro specifické verze modelů Seat Ibiza, Altea, Leon a Toledo pořídit již za 12 900 Kč. Cena DPF pro modely Altea a Leon, vyrobené v letech 2011 až 2013, byla stanovena na 14 990 Kč.

Filtr pevných částic pro vozy Alhambra s rokem výroby 2006 až 2010 je k dispozici za 15 990 Kč. Některé vznětové verze modelů Ibiza, Cordoba, Toledo, Leon a Altea vyžadují DPF se specifickou konstrukcí, jehož cena klesla na 16 900 Kč, resp. 17 900 Kč.

Zvýhodnění se týká také cen nových filtrů DPF pro vozy Alhambra z let 2011 až 2015 (nyní 34 490 Kč) a některých verzí modelů Altea a Leon (36 990 Kč). Filtry pevných částic DPF (Diesel Particulate Filter) v kvalitě originálních dílů nebo Economy dílů, určených pro vozy Volkswagen starší 4 let, lze nyní pořídit taktéž již od 12 900 Kč.

„Provoz s nefunkčním či dokonce demontovaným filtrem pevných části je v rozporu s legislativou a zároveň vede ke zcela zbytečnému znečišťování našeho životního prostředí,“ říká Jan Špinar, vedoucí divize After Sales společnosti Porsche Česká republika.

„V rámci našeho úsilí o maximální ochranu životního prostředí jsme prodloužili zvýhodněnou nabídku kvalitních a účinných filtrů pevných částic z našeho sortimentu originálních a Economy dílů. Majitelé osobních vozů Volkswagen se vznětovým motorem s technikou DPF tak mohou i na jaře realizovat výměnu filtru pevných částic s významnou finanční úsporou.“

Po citelném snížení cen začíná zvýhodněná nabídka filtrů pevných částic již od 12 900 Kč. Uvedená cena zahrnuje daň z přidané hodnoty a platí pro DPF, používaný specifickými verzemi modelů Polo, Golf, Golf Plus, Golf Cabriolet, Jetta, Scirocco, Eos, Touran, Tiguan, Passat a Passat CC.

Majitelé vznětových verzí modelu Touran s rokem výroby 2011 až 2015 pořídí nový filtr pevných částic za 16 990 Kč. Do vozů Sharan, vyrobených v období let 2006 až 2010, se montuje filtr pevných částic nabízený za 17 990 Kč.

O 90 Kč méně stojí DPF, který čistí výfukové plyny novějších modelů Golf (od roku 2013), Passat (od roku 2015), Tiguan a Touran (oba modely od roku 2016) a některých starších verzí modelů Golf, Golf Plus, Jetta, Eos a Scirocco. Vozy Touareg s rokem výroby 2011 a mladší jsou vybaveny filtrem pevných částic, jehož cena byla stanovena na 30 990 Kč.

Zákazníci autorizovaných servisů značky Volkswagen se mohou rozhodnout, zda pro výměnu filtru pevných částic zvolí originální díl, nebo cenově ještě výhodnější Economy díl.

V obou případech získává zákazník záruku nejvyšší kvality, optimální funkčnosti a dlouhé životnosti, přičemž konstrukce Economy dílů je přizpůsobena požadavkům majitelů vozidel starších 4 let.

Nekvalitní filtr pevných částic negativně ovlivní činnost vznětového motoru i čistotu emisí. Demontáž nefunkčního filtru DPF a provoz vozidla bez této důležité součásti systému pro dodatečné čištění výfukových plynů vznětových motorů je dokonce v rozporu s legislativou.

tisková zpráva

38 Comments on “Volkswagen nabízí u svých značek výhodné ceny filtrů pevných částic DPF”

        1. Kamiony jsou pitomost, špatný poměr mezi energií a
          Kamiony jsou pitomost, špatný poměr mezi energií a hmotností. Pracovní stroje už jdou, ale zase to ovládání, tak bude lepší elektřina. Kdysi jsem jako dítě viděl jeřáb na elektřinu, pak jsem jej neviděl dlouhé roky, pak ale už měl generátor v sobě. Přímý parní pohon je asi taky hloupost, ale pokud narvete takový generátor do rozumného balení, tak to půjde.

          Dráha je ale myslím ideální místo kde ji použít. Technologie je v podstatě ověřená, dodnes z větší části na místě, stačí zprovoznit (bohudík jsou vodní jeřáby, zbytky, tak zašité že na ně nikdo ani nebude sahat už), na zbrojení stačí sehnat nakladač.

                1. Tak o těch velkorypadlech jsem taky slyšel, stejně jak o
                  Tak o těch velkorypadlech jsem taky slyšel, stejně jak o dalších strojích, ale to je speciální případ řekl bych.

                  Ale vážně jsem jako malý takový jeřáb s kabelem viděl. Jak jsem se teď díval po netu, tak se to podobalo RDK160, ovšem otázka je jestli je vůbec možné něco takového na na dnešních stavbách používat, přípojek se štítí jak čert kříže, navíc by to byl značný výkon, takže by to chtělo nějaký pořádný zdroj a jsme u toho, diesel nechceme a nevím jestli by taková centrála na štěpku byla schopná to utáhnout, snad ano, ale ta technologie není, žralo by to taky dost vody. Oproti tomu na dráhu to můžeme nasadit do pár let, stačí sehnat zbylé desítky kusů řady 555 „němka“, v zahraničí DR52, a vybavit je kotly ke spalování štěpky a automatickým přikladačem (věděl bych i o dalších úpravách na konstantní tah v dýmnici a trochu modernizace, 2MWh baterie by nebyla na škodu pro dodávku proudu do vlaku (ale to se musí nabíjet), lze přidat i elektrodynamickou brzdu.

                2. Co se tyce vlaku tak bych zustal u starych a osvedcenych
                  Co se tyce vlaku tak bych zustal u starych a osvedcenych troleji 😉

                  Vsak oni tu stepku a pelety spotrebuji v tepelnych elektrarnach — napriklad v Anglii ted predelavaji uhelne elektrarny na pelety protoze to nekteri povazuji za reseni problemu s CO2 (ale uz moc neresi jak dlouho trva nez ty stromy zase dorostou a jestli nahodou uz nespaluji rychleji nez to roste).

                3. No s těmi trolejemi je dost problém, vždyť víte jak
                  No s těmi trolejemi je dost problém, vždyť víte jak dlouho jim trvá zadrátovat tratě do Německa kudy jezdí mezinárodní rychlíky. Pro nezávislou trakci bude pořád dost míst kde se uplatnit, pokud topiče nahradí automatika, tak je klid. Vemte si že jsou tratě kde jezdí motorák a jednou za čas nákladní vlak, problém je ten že nákladní vlak na baterku neutáhnete, je rozdíl jezdit si s necelou stovkou tun a skoro s tisícem. Trolej sice není nějak extrémně drahá na zřízení, ale jaký smysl to má na trati kde se pak pod drátem nebude moc jezdit protože tam stačí jedna 810 do které se dají dvě baterky z Tesly?

                  To co se rozhodli udělat v Británii lze snad chápat jen pokud je to dočasný krok, jinak to bude dost problém. Je to podle mne velmi nešťastné využití, v elektroenergetice lze použít lépe jiné zdroje, které nedáte do dopravy, nebo jen s mizernou transformační účinností.

                4. No ja nevim — kladl bych si spis otazku jaky smysl ma resit
                  No ja nevim — kladl bych si spis otazku jaky smysl ma resit zpusob pohonu na trati na ktere se moc nejezdi… I kdyby to byl diesel a jezdil jednou denne, tak asi nema cenu vymyslet nejake reseni tohoto specialniho problemu a je lepsi presmerovat invenci a prostredky na neco sireji aplikovatelneho — treba kamionovou dopravu apod.

                  Taky pochybuji o ucinnosti parnich stroju (jestli to minite primo takto doslova) oproti strojum s vnitrnim spalovanim. Pokud jste tedy nemyslel ze by se z te stepky vyrabel drevoplyn a ten pak spaloval, to by mozna slo, ale i tak mi prijde diesel praktictejsi (ackoliv dieslove motory primo nenavidim).

                5. Špatně jsme se pochopili, trat může být provozována
                  Špatně jsme se pochopili, trat může být provozována poměrně často s osobní taktovou dopravou, ale jen lehkými soupravami (velký motorák + 1-2 vozy) a občasně používána nákladní dopravou například po dobu cukrovarské kampaně, to je příklad tratě Břeclav-Hrušovany n/J., významný nákladní provoz je na ní po dobu pár měsíců, elektrizace takové tratě moc nevychází. Velké mašiny si vezmou 4-4.5t/100 černého uhlí, u pelet by to bylo asi 6.5t.

                  Účinnost se bude dost lišit podle toho co s tím strojem děláte, viděl jsem před pár lety studii tvrdící že například při posunech se může ve finále z pohledu spotřeby vyplácet moderní verze parní lokomotivy oproti naftové, protože ten stroj větší část času stojí a zatímco kotel je celkem slušný energetický akumulátor, tak motor má volnoběžnou spotřebu, ale přirozeně toto jsem nemohl sám nikde ověřit. Tedy asi bych mohl ale nemám volných X set tisíc ani kontakty na to to vyzkoušet. Samozřejmě zase to nemá na baterie.

                  Ovšem muselo by se to rozebrat celkem do detailu a podle toho to určit.

                6. Aha — tak mozne to je. Uplne nemam nazor na to kolik by stalo
                  Aha — tak mozne to je. Uplne nemam nazor na to kolik by stalo natahat tam draty a postavit menirny oproti spotrebe fosilnich paliv. Pokud bych bydlel u tratit tak bych dal prednost elektrifikovane.

                  Jinak si myslim ze pouzivat parni stroj na kolech je porad o dost min efektivni nez mit velkou stacionarni parni elektrarnu. To s tim vytopenym kotlem je zajimave, ale on taky ztraci teplo (stenami), mozna pomaleji nez volnobeh dieslu, ale kdo rika ze tam nemuze byt start/stop system s malym akumulatorem nebo spis superkondenzatory. Na posunovani zase tak velky vykon neni potreba.

    1. Inu přeci tak, že cituji: “ získává zákazník záruku
      Inu přeci tak, že cituji: “ získává zákazník záruku nejvyšší kvality“ a dodávám – jakou nedokáže žádný hybrid, natož EV poskytnout! Holt je to osvětová kampaň jak bezemisní bezvěrce přivést na správnou cestu a rozšířit jim dosud nevídané obzory 😉 Nu a dovolme serveru být také živ z reklam …..

Napsat komentář