Toyota přináší službu sdílení aut Kinto také do Evropy

Toyota bude v Evropě nabízet služby mobility prostřednictvím nově založené společnosti Kinto Europe GmbH.

KINTO bude poskytovat komplexní leasing vozů, předplacený pronájem, sdílení vozidel nebo spolujízdu. Firma začala působit na devíti evropských trzích a chystá expanzi do dalších zemí.
foto: Toyota

Kinto byla založena s cílem vytvořit specifickou značku, která osloví mladší a širší skupinu zákazníků. Kinto je odvozeno od japonského slova Kintoun, což je označení pro letící dešťový oblak nabízející populární kreslené postavičce dopravu na vyžádání.

Kinto už teď aktivně působí v Německu, Itálii, Francii, Španělsku, Velké Británii, Dánsku, Švédsku, Norsku a Portugalsku.

„Kinto není jedna služba nebo produkt ohraničený jedním místem. Naopak, naším cílem je předložit všem zákazníkům komplexní nabídku služeb mobility nejrůznějšího druhu, od leasingu a pronájmu vozidel až po plné užívání vozidel, jako je sdílení automobilů nebo spolujízda. A to vše bez potřeby vlastnit své auto,“ uvedl generální ředitel Kinto Europe Tom Fux.

Klíčovou roli v probíhajícím posunu priorit automobilky od vlastnictví k využívání služeb na vyžádání podle něj bude i nadále hrát silná evropská síť prodejců Toyota.

Kinto převzala aktivity leasingu po společnosti Toyota Fleet Mobility a bude je nabízet pod značkou Kinto One. Dále bude poskytovat flexibilní službu předplaceného pronájmu vozidel Kinto Flex, sdílení automobilů Kinto Share, službu placené spolujízdy Kinto Ride, firemní řešení spolujízdy pro zaměstnance Kinto Join nebo agregované multimodální řešení pro koordinaci cestování, spojující plánování tras, jízdenky veřejné dopravy a parkování Kinto Go.

Všechny služby bude doplňovat řada produktů pojištění a ručení pro mobilitu Kinto Protect poskytovaných firmou Toyota Insurance Services.

tisková zpráva

10 Comments on “Toyota přináší službu sdílení aut Kinto také do Evropy”

  1. Off.ruska statistika ke covidu je totalne zfalsovana. V rusku
    Off.ruska statistika ke covidu je totalne zfalsovana. V rusku zemrelo pres 300.000 lidi vic nez v rocnich prumerech. To je 5,5x tolik co rusaci uvadi jako umrti na covid. V rusku se falsuje uplne vsechno a nejaky sputnik bude urcite na spicce falesnych hlaseni.

    1. Mne to skôr pripadá, že plošne to zasiahlo všetkých
      Mne to skôr pripadá, že plošne to zasiahlo všetkých okrem izolovaných krajín (Austrália, NZ) a ostrovov.
      https://www.economist.com/graphic-detail/coronavirus-excess-deaths-tracker

      Pozoruhodné je Nórsko. Tam zomrelo menej ľudí ako zvyčajne.

      Norway’s share of the population aged over 65 is lower than the EU average, at 16.6 percent in 2017 compared with 19.4 percent in the EU.

      The Scandinavian country’s population is also generally healthier than the EU average, with a life expectancy of 82.76 years in 2018, compared with an average 81.0 years in the EU.

      Pointa: COVID-19 sa týka predovšetkým starých ľudí. Len na nich mal byť cielený lockdown. Viac, ako všelijaké opatrenia a vakcíny, pomôže dobrý zdravotný stav obyvateľstva. V Rusku je to bohužiaľ bieda. Na Slovensku zomrelo v roku 2020 o cca 10% viac ľudí ako zvyčajne. V Rusku o 17,9%.

            1. Netreba to brat tragicky: tí čo zomrieť mali, už zomreli.
              Netreba to brat tragicky: tí čo zomrieť mali, už zomreli. Bude to už len lepšie. Som zvedavý na čísla za rok 2021.

              https://de.statista.com/infografik/23756/gesamtzahl-der-todesfaelle-im-zusammenhang-mit-dem-coronavirus-in-deutschland-nach-alter/

              Škody z lockdown-u a opatrení proti COVID-19 sú na Slovensku za rok 2020 5 mld €. Chápem že sme nevedeli do čoho ideme, 1 – 2 mld € by boli škody tak či tak, lebo stála celá Európa, ale teraz už to nemá zmysel držať. Treba všetko uvoľniť:)

Napsat komentář