Tesla Cybertruck: Elon Musk a Jay Leno zamířili v elektromobilu do testovacího tunelu pod Los Angeles

Elon Musk a Jay Leno se projeli v prototypu elektromobilu Tesla Cybertruck a natočili o tom video.

Elon Musk na krytu korby elektromobilu Tesla Cybertruck předvádí, že jde o solidní konstrukci.
foto: CNBC Prime

Jay Leno za volantem a Elon Musk na místě spolujezdce společně v elektromobilu Tesla Cybertruck zamířili do testovacího tunelu společnosti The Boring Company pod Los Angeles.

Musk za celou dobu o Cybertrucku neřekne prakticky nic nového. Zmíní, že auto bude využívat speciální neprůstřelné sklo a vlastně celé auto bude neprůstřelné, připravené na „apokalypsu“.

Mluví také o chystaném zmenšení vozu zhruba o 5 %, které se ale nakonec podle nejnovějších informací neuskuteční. Pro Tesla Cybertruck si tak budete muset připravit poměrně velkou garáž.

Elektromobil Tesla Cybertruck by měl podle původních plánů jít na trh už koncem příštího roku v high-end verzích s dojezdem 500 km a 800 km. Nejlevnější verze s cenou v přepočtu kolem milionu korun půjde na trh později.

45 Comments on “Tesla Cybertruck: Elon Musk a Jay Leno zamířili v elektromobilu do testovacího tunelu pod Los Angeles”

  1. off
    Jak to vypadá, když fake news televize Fox otočí a

    off

    Jak to vypadá, když fake news televize Fox otočí a začne zbožnovat Elona Muska jako “nejdůležitějšího manažera na světě.” Začíná to vypadat, že Trump a jeho kaspaři začínaj lízt Muskovi do pérdele a snažej se urvat z jeho úspěchu co nejvíc pro sebe, jako že je to jejich zásluha, že Amerika zase dokáže posílat svoje lidi na orbit. Ha ha ha. :-)))))))

    https://www.foxbusiness.com/markets/varney-elon-musk-most-important-executive-in-the-world

    1. Fake news = nepohodlná pravda, kterou nechtějí
      Fake news = nepohodlná pravda, kterou nechtějí neomarxističtí liberálové slyšet.
      Fox News má vysokou sledovanost a strčí takové do kapsy televize typu CNN:
      https://www.foxnews.com/media/fox-news-ratings-2020-best-history
      Vzahy mezi Elonem a Trumpem jsou dobré od té doby, co Trump vyhrál volby. A Muskovy se nedivím, když jsem viděl jak mu demokraté zakazovali vyrábět auta v jeho továrně.

      1. A takhle to, děti, vypadá, když nějaký trouba poslouchá
        A takhle to, děti, vypadá, když nějaký trouba poslouchá zahraniční propagandistický kanál. Doslovně přeloží tamní fráze a vůbec mu nedochází, že ta slova mohou mít jinde jiný význam. V tomto případě se jedná o slova liberál a rating.
        Taky to má plné urážlivých nálepek bez hlubšího obsahu a faktických nesmyslů.
        Třeba pojem „fake news“ je vynález jistého Donalda J. (offreyho) Trumpa, to je taky neomarxistický liberál?

        1. „Fake News“ vymyslel Trump? Prosím, dej odkaz 😉 😀 Rád si
          „Fake News“ vymyslel Trump? Prosím, dej odkaz 😉 😀 Rád si to přečtu 😀
          Na to, že tuto frázu udělal populární v roce 1915 Wilson, tak se nechájm poučit, kdy Trump koupil stroj času a zavedl v minulosti tuto frázu 😀

          Mám pocit, že když už se někdo uchyluje k vyslovené lži, o které sám ví, že je lež, to tě musel těn člověk faklt naštvat 😀

          Ale jenom pro mě, proč nepoužiješ něco co je pravda, když už mu chceš dokázat, že je hlupák, když použiješ lež, tak nějak, za vola seš pak ty Pánko Veselej 😀

          1. Máte pravdu, ověřil jsem si to a to, že Trump přišel s
            Máte pravdu, ověřil jsem si to a to, že Trump přišel s pojmem Fake News, je jen další Trumpova lež.
            Každopádně je to on, kdo ten pojem začal používat v novém smyslu – jako zprávy, se které se dotyčné osobě „nehodí do krámu“.
            ITV

            1. A mohu vidět, kdy to takto začal používat? Abych si mohl
              A mohu vidět, kdy to takto začal používat? Abych si mohl opravit, že Wilson, který to použil na informace, které se mu nelíbili, takto označil a uvedl tak občany USA v omyl nebyl první a Trump to udělal předním?

              Fakt by mě ten váš zdroj zajímal, kde je uvedené, že toto udělal před Wilsonem 😉

              Nebo to co udělal Wilson bylo něco jinýho? Pak v čem kromě, když pomineme „nemám ho rád“, v čem je to jiné, když jeden dělá to samé, ale podle vás to je jiné 😉

              1. Dodej odkaz Karol. Já o tom, že by Woodrow Wilson používal
                Dodej odkaz Karol. Já o tom, že by Woodrow Wilson používal výraz „fake news“ nic nenašel.
                A ano, tu prolhanou profesionální celebritu nemám rád. Zničil desítky let práce svých předchůdců a velký a mocný národ přivedl na hranici společenského a ekonomického rozvratu, což negativně ovlivní i nás.

          1. Fašouni jsou Fox „news“ pokud ti to nedošlo. A není to
            Fašouni jsou Fox „news“ pokud ti to nedošlo. A není to žádné zpravodajství (news), ale jen médium s vlastní fosilácko ropáckou jadernou agendou, která zčista jasna otočila o 180 stupňů a začala velebit Elona Muska.
            Když nedokážeš chápat souvislosti mého prvního odkazu nebo máš jen 14ti denní pamět, tak se radši nepouštěj do složitějších myšlenkových závěrů a zůstaň u jednoduchých životních vegetativních potřeb. Občas si pro jistotu lízni zásuvky ať se ti rozsvítí. 😀

  2. V recenzi na dodávku Max Ivo napsal:
    “Během cestování s

    V recenzi na dodávku Max Ivo napsal:
    “Během cestování s Maxusem EV80 jsem si nemohl znovu nevšimnout problému, o kterém se zatím moc nediskutuje. Dostupnost veřejných nabíjecích stanic pro velké užitkové elektromobily a elektromobily s připřaženým přívěsem.”

    A já se ptám na to samé – nabíjet Cybertruck bude na spoustě nabíječek skoro nemožné protože se tam nevejde nebo k nim ani nezajede a tam kam se vejde zase zabere místo pro 2 auta což bude vyloženě prudit ostatní automobilisty, kteří si chtěj také nabít. Viz různý ty blbě umístěný nabíječky u Mekdonaldů apod. kde je věčně našlapáno.

              1. stranky Tesly jsou v tomto genericke, jasne ze objednat jde
                stranky Tesly jsou v tomto genericke, jasne ze objednat jde uplne vsechno vsude na celem svete a samozrejme muzes zaplatit i vratny poplatek 😉 otazkou pak spise je zda ti to i oficialne doruci, model Y sel taky objednat v CR a dnes tam jiz ani neni, z genericke straky se totiz s realnym prichodem modelu na trh jinde ve svete udalo i to, ze generickou stranku stahli a nahradili ji tou kde jiz funguje realne objednavani, ale zaroven to umoznili jen pro ty trhy kde se skutecne dodava 😉

                o tom zda Cybertruck pujde do Evropy rozhodne z velkou pravdepodobnosti to kolik na nej bude z Evropy objednavek, pokud pujde o tisice, tak to Tesla urcite resit nebude, jen homologace pro EU trh by ji stala vic nez by na tom vydelali za nekolik let, pro seriove vyrabena auta se to vyplaci az od desetisicovych serii rocne, vyjimecne od tech tisicovych, zalezi pak na cene produktu a zda se jim investice dostatcne vrati nebo jim udela alespon zajimave PR

                uplne stejne je to treba s powerwallem, powerpackem, fotovoltaickou strechou, samotnyma fotofoltaickyma panelama, Semi, Roadster nebo nekteryma produktama ze storu ci dalsich odvetvi kde Tesla pusoby ruzne po svete, v zemi/krajine kde se to da koupit od Tesly realne to na lokalnich trankach maji, na ostatnich trzich dana stranka schazi 😉

                1. Tipuju, ze hodne lidem chybi EV s kasli kombi, chybi koule,
                  Tipuju, ze hodne lidem chybi EV s kasli kombi, chybi koule, a/nebo hagusy na strechu. A pokud bude CyberTruck tak levnej jak se zatim hlasa, tak je to v podstate nahrada kombiku kterej zatim zadna automobilka nedela. Sice mozna do dvou let nekdo zacne, kazdopadne velkej vyber nebude. Asijsky EV jsou hnusny, Evropsky zas moc neudejou a zadny EV nema dneska kouli. A sice mam kombiky rad(vesnice, kun, obcas balik sena, slamy, obcas presunout o 100-200 kilaku kone, spani v aute nebo stanbu na strese…. Zacinam si na CyberTruck fakt myslet a zatim nevidim pro sebe idealnejsi auto. A cimdal vic se mi libi i design. Je nezamenitelnej 🙂 Asi ho predobjednam, at maj vic duvodu ho sem vozit 🙂

                2. Cybertrucky se v Evrope jiste objevej, ale pochybuju ze to
                  Cybertrucky se v Evrope jiste objevej, ale pochybuju ze to bude nejak vyznamnej pocet, to auto tady proste nedava smysl a rozhodne ne tem co cilej na kombiky 😀 mimochodem elektricky kombik bude zrejme prvni od BMW

                  do beznych garazi se v Evrope Cybertruck nedostane, stejnej problem maj majitele i beznych F150, jako jedine auto v rodine v Evrope nedava moc smysl, a pokud jde nekomu o prostor, udela vic uzitku dodavka, dnes se do takove role da pasovat treba elektricky Mercedes V

                  mimochodem pri porovnani cen v USA a Evrope u stavajicich modelu Tesly, je jasne ze v Evrope pokud by se Cybertruck oficialne prodaval, tak pri te cene cca $40 tisic dolaru jako startovni castce by v Evrope zacinal na cca 55-60 tisicich eur, tedy ne o mnoho nizsi suma na ktere ma startovat prave elektricky Mercedes V, jako jo sit Superchargeru je proste super vyhoda, ale jak casto clovek cestuje dalky aby je vyuzival a zaroven jak casto chce takove dalky „trpet“ v Pick-upu?

                3. Ja teda v pickupu se zrychlenim 2,9s (tripl motor)klidne trpet
                  Ja teda v pickupu se zrychlenim 2,9s (tripl motor)klidne trpet budu 🙂 🙂 Asi to nebude uplne trpeni.

                  Rozumim, ze na Evropu to bude ohromna krabice, ale zaroven to bude nejstylovejsi elektricky auto na trhu. A je fakt, ze s tou cenou takhle operovat neumim. Pocital jsem, blahove, s onema cca 40 tisici za tu nejlevnejsi verzi…

                  S dodavkou bych to nesrovnaval. Zatim dojedou maximalne 200km, a obcas nemaj ani poradnou nabijecku(Renault jen 33kWh baterku a 1f 7,4kW nabijecku). Takze dojezd ani ne 200km to krmi pres 5 hodin -> Kdyby tam dali 3f tak to tu pidi baterku mohlo mit nabitou za hodinu a pul co remeslnik lepi dlazbu.
                  Mercedes nevypada zle, asi za podobnou cenu jako CyberTruck, spis drazsi, a dojezd polovicni az tretinovej -> Kdyby umel kouli(jakoze asi ne) tak by to mohla byt varianta.

                4. ja to s dodavkou nesrocvnavam, ale dodavky jsou v Evrope
                  ja to s dodavkou nesrocvnavam, ale dodavky jsou v Evrope proste v danem segmentu aut nasobne kupovanejsi nez i male pick-upy, natoz ty velke ktere se v Evrope ani oficialne neprodavaj a snad ve 100% se jedna o dovoz tech aut z USA

                  a kdys se zeptas remeslniku jestli by radsi velkej americkej pick-up nebo dodavku, vetsina z nich ti odpovi ze spise dodavku typu Multivan/Transporter, kam proste podle potreby muzou bud dat naklad nebo 3-9 lidi a jeste ten naklad, a na tu stavbu/zakazku s tim dojedou v 99% pripadu taky, holej fakt co se Evropy tyce, a popravde, asi bych i ja spise volil treba ten elektricky Mercedes V

                  jasne zakazniky si Cybertruck v Evrope jiste najede a jiste jich nebude malo, ale bude to dost aby se rozhodli to v Tesle rysknout a nabizet to oficialne?, ja tim ze se v branzi pohybuju tak vim ze automobilkam se nechce do toho vetsinou jit pokud to neni auto kde se proda treba 10 tisic+ aut rocne a jeste v pripade ze to je derivat nejakeho modelu, coz Cybertruck legislativne nebude a tak homologace pro Evropsky trh bude draha

                5. Tipuju, ze Cyber Truck bude vychazet z TM3/TMY…. takze
                  Tipuju, ze Cyber Truck bude vychazet z TM3/TMY…. takze predpokladam, ze motory, baterky, elektronika atp bude vsude stejny(az na triple motor verzi, ale tu zas do budoucna urcite pouzijou n a novy Ska/3/Y). Takze se to vlastne lisi jen kasli. Tak by nemuselo byt tak slozity to auto servisovat/homologovat atp i pro mensi pocet prodanych kusu. Ale rozumim ze dodavky jsou tu jasnej prim oproti pickupum. A kdyz uz v Evrope budujou sit dealeru/servisu, tak si myslim ze sem CuberTruck pujde. Myslim, ze zeme jako Norsko, Svedsko, Finsko budou CT kupovat ve velkym na tahani lodi, skutru.. 🙂

                6. vychazet znamena ze ma cast homologacne stejnou 😉 to ze tam
                  vychazet znamena ze ma cast homologacne stejnou 😉 to ze tam je stejnych par dilu neznamena ze to ma s modelem 3 schodnou homologaci, tak to nefunguje ani u aut na stejne platforme

                  homologacne schodne casti maji vesmes ty same modely jen s j=inou zastavbou karoserie, takze hatch, kombi, sedan, liftback a podobne, dokonce ani preznackovane Seaty nemaji schodnou homologaci jako Skodovky „ze kterych“ jsou

                  servisovani je v rezii vyrobce a jeho servisu, to sem vubec nema smysl tahat

                  o tom zda se v EU objevi Cybertruck oficialne rozhodne jen Tesla a zrejme podle ohlasu potencialnich zakazniku toho modelu 😉

                7. Samozrejme, ze homologace je pro kazdy typ auta jina a meni ji
                  Samozrejme, ze homologace je pro kazdy typ auta jina a meni ji i jenom jiny motor ci prevodovka. Ci sibr, kridlo, vyska podvozku a proste cokoli co ma vliv na spotrebu a tedy i ve finale emise(ty ma i EV, jen nejsou videt na prvni pohled)….

                  To ze spolu vychazi jsem myslel, ze pro servis je jedno jestli servisuji TM3 nebo TMY protoze ma spoustu dilu stejnou. Takze se zlevnuje logistika a skladovani dilu. A pokud bude mit CT stejne motory, elektronikua atp… nebude problem to servisovat. Asi nejvetsi problem bude s klempirinou. Kazdopadne uvidime, ale myslim, ze homologace na 500mil trhu se jim urcite vyplati.

                8. homologace stoji cca 6-7 milionu eur, pokud auto projde
                  homologace stoji cca 6-7 milionu eur, pokud auto projde vpohode, to jak je na tom CT ted by mu homologaci v EU asi neumoznilo vubec, takze Tesla bude muset zaprve udelat upravy od toho co je CT ted, tam se ty finance nedaj odhadnout kolik by to stalo, a zadruhe pak musi zvazit zda se jim tech 6-7 milionu eur rozmelni do tolika prodeju aby jim to vydelalo a nesmyslne neprodrazilo na uroven kdy to lidi koupej zase o neco mene

                  samozrejme u nekterych modelu se to nedodrzuje a tim ze maji nejake pozitivni PR tak se proste pocita ze na danem trhu treba ani nevydelaj, ale vydela to na ne jiny model ktery se prodava treba vytecne

                  to same ceka v EU vesmes pak i Semi, to v soucasne podobe taky nema v EU jistotu homologace v tom stavu v jakem je prezentovany

Napsat komentář