Opel GT X Experimental - koncepční pokus o oživení skomírající značky

Jan Horčík - 26 Září 2018

Německou značku Opel teď vlastní francouzská skupina PSA. A snaží se seč může o její udržení na trhu.auto Opel GT X Experimental

Opel GT X Experimental by mohl jít na trh v roce 2020. Nebude ale v té době na elektromobil s "pouze" 50kWh baterií už trochu pozdě?
foto: Opel

Aktuálně proto představila konceptu čtyřmetrového SUV elektromobilu Opel GT X Experimental. Auto je vybaveno 50kWh baterií, která nabídne dojezd 400 km NEDC, takže reálně spíše kolem 325 km (EPA).

Opel chce mít do roku 2024 v nabídce elektrifikovanou verzi od každého svého modelu. GT X Experimental nabízí navíc také autonomní řízení úrovně 3. Na trh by mohlo jít v roce 2020.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Jsem spokojen. Týdenní porce dinosauřích konceptů a vizí splněna. Reál odhadnut výrobcem na 2020, spíše 2024, takže podle dosavadních zkušeností 2030 nejdříve běžná výroba, předtím jen compliance car.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Tak proč raději nechrlí dvojkové Ampery a Ampery-e?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ty patří General Motors, a těm vyrábí nedostatkové počty hlavních součástek v Koreji.

Čert ví, jak to vlastně s těma Amperama bylo a je. Ale pokud během odtržení od GM a akvizice PSA nepřišli o možnost tyto vozy produkovat, přišlo by mi nejlogičtější produkovat je dál a na nedostatkové díly vyrábět v rámci PSA a ne vymýšlet všechno od píky.

A nebo je všechno jinak, PSA má emisní limity splněné i bez dalšího compliance car, takže to dává celé k ledu.

pouze 50 kwh je rozhodne v pohode pre slušnú časť trhu, a to jak teraz, tak 2020, tak aj 2025.

tak isto ako nie každý potrebuje 150 kw motor v spalovákú a mnohým stačí aj 1.0 TSI 70 kw motorček.

ale tak nejak sa automaticky počíta, že tie 70kw motory sú poväčšinou low cost. Podobne aj sOpel s 50tkou baterkou bude musieť konkurovať cenou. Ak nebudú mať to, nebudú mať v podstate nič (aspoň teda zatiaľ neodprezentovali žiadnu "killer app" funkcionalitu).

ja sa ale na tieto low-costové hluposti od dinosaurov celkom teším.
iPace a S-ká prenechám borcom, ja odmietam dať za auto viac ako ročný plat, takže sa musím uspokojiť krabicami do 25.000e

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Do 25 000 se poradny rodinný e-vůz s autopilotem nebude dát pořídit nikdy, jenom dvoumístné čínský mini e-auticka nebo ojetiny. Ale pozor ICE se už za pár let nebudou moci používat a když nebudete mít zivotni uroven jako v západní evropě nebudete moct jezdit.

K článku: Ty články o konceptech mi už lezou krkem takových konceptu namaluji...

Asi byste měl specifikovat pořádný rodinný vůz ve vaší představě...

Aspoň 5 dětských sedaček se tam musí nechat dát.
Kočárek nebo dva + zavazadla do kufru.
Střešní nosič na kola.
Rozložitelný na minikaravan.
Plynový sporák (+PB lahev).
2 nezávislá střešní kina a 5 individuálních v sedačkách.
Světlá výška jako SUV.
Otočné sedačky, konferenční stolek (skládací).
Obojživelný.

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; najeto: cca 4k km

Obrázek uživatele Joe

Chybí tam bazének nebo aspoň brouzdaliště pro děcka ... Bez toho ani ránu.

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 22 kw. Elektromobilista čekatel....:-)))

Obrázek uživatele spetak

Zapomněl jsi na tažné zařízení alespoň na čtyři tuny. :-)))

Vtipné, ale zřejmě nejste týž člověk. A nebo máte tu nemoc ...

Obrázek uživatele Joe

NJN... obrázky pěkné... záměr chvályhodný. Ale v roce 2020 už bude konkurence ne o prsa, ale o pět koňských délek vpředu. (A v tom roce možná první Tesly už budou po vykuchání na vrakovištích ....) Ten čas letí jak blázen.

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 22 kw. Elektromobilista čekatel....:-)))

Vykuchané bourané Tesly už na vrakovištích v USA celkem běžně jsou. Ale chápu, že jste myslel ty vysloužilé. Když se vrátím k první větě, tak po pročítání různých EV fór a webů amerických garážových přestavovačů to vypadá, že posledních pár let už snad nic jiného než Tesla moduly nepoužívají.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů Circontrole-SalonKariéra EVC Group

Newsletter