Nová nabíjecí stanice v hotelu Crowne Plaza v Bratislavě!

Od 10. května letošního roku hotel Crowne Plaza Bratislava rozšířil svoje služby o nabíjení elektromobilů. Nyní tak mohou všichni majitelé elektromobilů využít novou nabíjecí stanici Circontrol eVolve Smart dodanou společností Elexim.

Nová nabíjecí stanice Circontrol eVolve Smart dodaná společností Elexim v hotel Crowne Plaza Bratislava.
foto: Crowne Plaza Bratislava

Díky tomu, že je stanice instalována přímo v centru Bratislavy na parkovišti před hlavním vstupem do hotelu na Hodžově náměstí 2, představuje velmi jednoduchý a dostupný způsob nabíjení.

Stanice se stala atraktivní nejen svým umístěním, ale rovněž jednou z nejnižších cen na Slovensku (0,08 €/min.). Pro stanici jsou vyhrazena dvě parkovací stání a je možné současné nabíjení 2 elektromobilů, každý výkonem 11 kW.

Nabíjecí stanice

Nabíjecí stanice
foto: Crowne Plaza Bratislava

Hotel Crowne Plaza Bratislava, tak vedle nabídky vyhlášené kvality ubytování, restaurace a služeb přirozeně reagoval na další potřeby svých klientů, ale myslel i na všechny ostatní majitele elektromobilů.

Velkou výhodou je, že stanice šetří svým zákazníkům čas, není totiž potřebná žádná registrace a v provozu se nachází 24 hodin. Po celou dobu je také zajištěna pomoc personálu hotelu v případě, že by zákazník narazil na jakýkoli problém. K úspěšnému nabití Vašeho vozu tak postačí jen uhradit požadovanou částku na recepci.

Firma Elexim, která zmíněnou stanici instalovala, se v roce 2017 stala distributorem nabíjecích stanic značky Circontrol v ČR a SR. Ovšem dodáním nabíjecí stanice to nekončí, v nabídce jsou kompletní služby od návrhu nejlepšího řešení, až po poprodejní servis a mnohé další služby programu Elexim Pro Care ®.

Nabíjecí stanice Crowne Plaza Bratislava

Nabíjecí stanice Crowne Plaza Bratislava
foto: Crowne Plaza Bratislava

Elektromobilita představuje v dnešní době již nezbytný způsob, jak zaručit pokrok v osobní dopravě a zároveň zachovávat lepší životní prostředí. Proto si také získává čím dál tím více příznivců.

reklamní sdělení

57 Comments on “Nová nabíjecí stanice v hotelu Crowne Plaza v Bratislavě!”

  1. Opět jen zásuvka 400V 32A v líbivém obalu patřičně
    Opět jen zásuvka 400V 32A v líbivém obalu patřičně marketingově zabalená pro veřejnost, aby netušila, že je to úplně zbytečné vyhazování peněz. Navíc ještě dělí tento výkon mezi 2 auta, tedy jde o malý červený pětikolík 400V 16A, který má každý rodinný domek. Cena 2 Kč/min. pak asi odpovídá jedině tak cenové kategorii hotelu, kde asi i litr vody ve džbánku s citronem přijde na 2 stovky.

        1. Nevim jak Plugshare, ale na EVmape je 308 Mennekesu (nepocitam
          Nevim jak Plugshare, ale na EVmape je 308 Mennekesu (nepocitam obycejne zasuvky, ale skutecne jen Mennekesy). Odectu-li cca 27 za Polsko, 1 z Nemecka a 7 z Rakouska, pak mi zbyde cca 273 Mennekesu na CR a SK. Uvazim-li ze se stavi cca od roku 2011, pak to vychazi na jeden za 10 dni v pripade ze se pred temi 7 lety stavely stejne rychle jako ted – coz je blbost samozrejme.

          Koneckoncu, kdyz jste Vy postavili stanici, myslim ze se o tom tady taky nepsalo 🙂

          1. Takhle v cislech to vypada pekne. Presto je stale spousta
            Takhle v cislech to vypada pekne. Presto je stale spousta mist, ktera zeji prazdnotou.

            Nepsali. Nedelam to kvuli zviditelneni sebe nebo sve firmy, ale dovedu pochopit, ze kdyz uz nekdo ty penize a usili venuje tak si tu reklamu udela. A je na me jestli ten clanek budu vubec cist. Tedy za me urcite lepsi, nez kdyz se mi uprostred jineho clanku otevre okno a v nem zacne agitovat Hrabis.

        2. Záleží jak kde. Celosvětově rostou nabíjecí stanice jak
          Záleží jak kde. Celosvětově rostou nabíjecí stanice jak houby po dešti. Pokud to vezmu v rámci ČR, tak snad nejvíce rostou v Praze, pak Morava no a na posledních místech jsou na jihu ČR, Domažlice, Klatovy a v Karlovarském kraji.

    1. -1
      Nekterym lidem se proste nelze zavdecit. Kdyz je to

      -1
      Nekterym lidem se proste nelze zavdecit. Kdyz je to wallbox, tak to neni zasuvka, kdyz je to zasuvka, tak neni zadarmo nebo je alespon za zavorou, neni 24/7 nebo ja nevim co…

      Samozrejme je to reklama (stejne jako clanky o destination chargerech, ze kterych tu pulka osazenstva ustrikava do kalhot).

      Nikde nectu, ze by na to cerpali jakoukoliv dotaci, tak je snad jen na nich, jestli koupi krabici za 500 nebo 50.000. A pokud je hotel v cenove kategorii ve ktere si myslim, ze je, tak je takova castka fakt nevytrhne (neco v relaci jeden pokoj na tyden). Stejne jako na pokojich nemaji vojenske palandy ani nabytek z IKEA.

      A ano, asi by mohlo byt za stejne penize 10 zasuvek a elektrina na rok (nepocital jsem), ale oni provozuji hotel (nyni s pridanou hodnotou, navic pristupnou pro ne-hosty), nikoliv verejnou nabijeci stanici pro kolenovrty.

      Nez ocenit, ze nekdo neco dobrovolne udelal a pribylo dalsi misto pro pripad potreby, tak je to zase spatne. Tenhle pristup proste nechapu. Pardon.

        1. Jsem rád za každou novou nabíječku, ale tohle je cenově
          Jsem rád za každou novou nabíječku, ale tohle je cenově fakt nouzovka. Nejvíce mne na tom mrzí, že za stejné peníze se stejným příkonem a řízením spotřeby tam mohla být „líná“ rychlonabíječka a pak bych tu cenu chápal https://www.evmapa.cz/files/stations/p488_6.jpg. Což je bohužel dnes situace se všemi wallboxy a červenými pětikolíky.

    2. Tenhle stojan umi dodat 1x22kW nebo 2x11kW podle toho zda se
      Tenhle stojan umi dodat 1x22kW nebo 2x11kW podle toho zda se pripoji jedno neb dve auta. Je uzivatelsky jednoduchy a splnuje vsechny standardy ochrany od uzamykani kabelu aby vam ho nekdo neukradl po proudovy chranic. Ma ctecku karet, takze se da zajistit, ze to tam nebudou nonstop blokovat zadarmozrouti. Jeho porizovaci cena neni uplne nejpriznivejsi, ale co jineho by jste tam chtel dat? Cerveny petikolik?
      Jak pise E-Ryk, plati to ze sveho a misto aby jsme byli radi, ze nekdo neco vubec dela zase se jen hudra.

            1. Maly wallbox neumi resit kdo muze a kdo nemuze nabijet, takze
              Maly wallbox neumi resit kdo muze a kdo nemuze nabijet, takze nema ani ctecku karet pro pohodlnejsi ovladani. Nema dve zasuvky mezi ktere by delil interaktivne vykon. Nema prepetove ochrany.
              Ja fakt nejsem prodejce tech krabic a osobne mi to taky pripada trochu predrazene. Na druhou stranu to funguje, nevypada to spatne, je k tomu zajisten servis a novy zamek konektoru vam daji bez reci zdarma, i kdyz vam ho nejaky jouda ulomi, protoze s tim lomcuje ackoli mu to otec na dalku jeste nestihnul odemknout. A to mu tam sviti zelena nebo modra aby vedel.
              Zkratka kdo ty penize ma a nechce nebo nemuze dat jen krabici na zed tak tohle je jedno z reseni, ktere neudela ostudu.
              A jak uz jsem napsal, to ze si tim udela reklamu je mi porad prijemnejsi nez videa s Hrabisem uprostred clanku.
              A v neposledni rade vzhledem k tomu, ze i pri te cene kterou nasadili je to a jeste dlouho bude stale jenom charita, tak budme radi za kazdeho blazna, ktery na tu charitu ty penize da.

              1. To co zmiňuješ je otázka deseti litrů (15 i s
                To co zmiňuješ je otázka deseti litrů (15 i s rozvaděčem) na materiálu v koncových cenách. Rozloženo tak, že venku plastový rozvaděč se zásuvkama a čtečkou, uvnitř zbytek. A dokonce to funguje variantně i tak, že to vyhodnocuje přetoky a nabíjí pouze tím co by přeteklo z FVE do distribuční sítě.

                1. Vyborne! Uz mi jen dejte kontakt na toho kdo mi to za tyto
                  Vyborne! Uz mi jen dejte kontakt na toho kdo mi to za tyto penize vyrobi. Ja nejak asi neumim hledat.
                  Predem dekuji.

              2. Maly WallBox resi kdo muze a kdo nemuze nabijet pres EVmapu.
                Maly WallBox resi kdo muze a kdo nemuze nabijet pres EVmapu. Ctecku karet Vam sice ja nenabidnu, ale treba KEBA nebo i dalsi ctecku karet maji pokud se nepletu.

                Pokud interaktivnim delenim vykonu mate na mysli omezeni na 16A ze 32A pri pripojeni druheho auta (nebo dynamicke deleni vykonu podle skutecneho odebiraneho proudu jednotlivymi auty) nebo regulaci podle ostatnich spotrebicu na pripojce, tak to vam klidne mohu nabidnout ja nebo pan Kastovsky (LUKYsystem) nebo pan Krajcir (SAMPRO).
                WallBoxy tak mohou mit i deleni vykonu, viz treba 2 WallBoxy se zasuvkou od pana Kasovskeho na Bouzove napojene na EVmapu. Vyhodou WallBoxu je ze muzou byt od sebe klidne vzdalene 10 metru na rozdil od sloupku, ktery ma 2 zasuvky pohromade.

                Ja urcite nechci kritizovat Circontrol nebo toho hoteliera, proste high-end reseni za high-end penize… Na tom neni nic spatneho, ale WallBoxy to zvladnou taky. A i ta prepetovka se za priplatek urcite da pridat 🙂

                1. To už pak, ale není úplně klasický wallbox, ale řešení
                  To už pak, ale není úplně klasický wallbox, ale řešení na míru. A u takového komplexního řešení se tam bude muset také poskládat těch vnitřností poněkud více.
                  S vaším wallboxem i servisem k němu jsem velmi spokojen a dále vás doporučuji. Naposledy před pár dny NuclearDaveovi, který zdá se brzy rozšíří řady Teslařů.
                  Tu čtečku jste mi, ale bohužel nabídnout nedokázal. Sampro znám, nějaké kabely jsem od ePavla bral, ale že dělá i wallboxy jsem nevěděl.
                  Měl jsem ještě asi dvě nabídky, ale problém byl i ten, že jsme potřebovali volně stojící instalaci a z těch nabídek co jsem obdržel nevypadalo žádné řešení tak pěkně. Jestli to za ty peníze stojí nebo nikoli je otázka. Každopádně co jsem se snažil říct, je že to prostě není prázdná krabice a v porovnání s těmi nabídkami, které jsem obdržel ta cena nebyla vůbec o tolik vyšší.

                2. A takový sloupek by se líbil a hodil?
                  Má 2x zásuvku

                  A takový sloupek by se líbil a hodil?

                  Má 2x zásuvku mennekes, každá může jet na maximum 22kW, je na karty (ne platební) má OCPP.
                  Byla vystavena a nabíjelo se z ní na letošním srazu v Olomouci.

                  https://ibb.co/kdQA0y

                  https://ibb.co/d1S9Sd

                3. Do Olomouce jsem se bohužel nedostal.
                  Nevypadá to špatně.

                  Do Olomouce jsem se bohužel nedostal.
                  Nevypadá to špatně. A co cena?

                4. Napište mi, sdělím emailem nebo telefonicky.
                  Napište mi, sdělím emailem nebo telefonicky.

                5. OT:
                  Proc vsichni delaji s cenami wallboxu/dobijecich stanic

                  OT:
                  Proc vsichni delaji s cenami wallboxu/dobijecich stanic takove drahoty? Skoro vsechny weby je nabizejici (ze zdejsich reklam i odjinud) maji jen „kontaktujte nas“. Chapu, ze cena se muze lisit podle pozadovane vybavy, ale to i u dalsich vyrobku (treba pocitace) a jejich ceny se netaji… I „Cena od 12345“ by byla alespon nejaka informace. Za sebe jsem koupil tam, kde (zakladni) cenu meli a nemusel jsem se o ni doprosovat…

                6. mate pravdu, ctecku stale nenabizim a s tim jak se vyviji
                  mate pravdu, ctecku stale nenabizim a s tim jak se vyviji situace, asi ani v dohledne dobe nabizet nebudu 🙁

          1. Taky umím zaplnit Véééééélký rozvaděč blbinama se
            Taky umím zaplnit Véééééélký rozvaděč blbinama se spornou užitečností. Samozřejmě palec nahoru, že je další bod na mapě. Teď jen vytvořit mapu s možností filtrace hranice toho co jsem ochoten skousnout. Zatím funguje na principu pokus/omyl. Ale důležitý je vývoj a ten jde správným směrem. I grínvej velmi pomalu míří správným směrem.

            p.s.: dnes mne rozesmál borec v trdlevyzi který s tuhým obličejem povídal fóry o vodíkové infrastruktuře, která do dvaceti let smete elektromobily. Inu Cimrmanovy slepé uličky je zapotřebí prošlapat tam i z5. 😉

    3. Dej tomu čas. Až na tohle přijde hotel o ulici vedle a
      Dej tomu čas. Až na tohle přijde hotel o ulici vedle a udělá červenou 400V zásuvku za desetinovou cenu nabíjení, tak tahle marketingová krabice bude jen na okrasu s minimem uživatelů o nabíjení. A až dá k dispozici zásuvky nějaký obchod v okolí zdarma jako bonus k nákupu(dnes Lidl), tak marketingově kouzlo zmizí úplně. Je to jak čerpací stanice. I na ONO jezdí tankovat levnou naftu luxusní drahé vozy, byť o kilometr dál je dražší Agip.
      Nicméně hotel si dnes udělal reklamu a o to hlavně šlo.

  2. 0,08 € * 25 = 2kc/ min
    Tomu vazne rikate jedna z nejnizsich

    0,08 € * 25 = 2kc/ min

    Tomu vazne rikate jedna z nejnizsich cen na SK?

    Kdyz mam palubku, ktera neumi vic 3kW, tak za hodinu zaplatim 120kc a nabiju jen 3kWh, tedy krasnych 40kc/kwh. Tohle se mi vazne nevyplati.

    A tem, co maji palubku 11kW, tak to maji 120/11 = necelych 11Kc/kWh na mennekesu. To mi prijde taky dost (tuto cenu jsem ochoten zaplatit na DC a nikoli na AC)

      1. I ten, kdo má dotaci 5000 Eur, by musel být blázen, aby
        I ten, kdo má dotaci 5000 Eur, by musel být blázen, aby nabíjel za takovou cenu. Auto si přece koupil s dotací proto, aby srazil jeho relativně vysokou cenu, a ne proto, aby tu dotaci projel na drahých nabíječkách. Čili tady připadá v úvahu nabíjení jedině snad ve stavu nejvyšší nouze. Anebo kravaťák s firemním autem, kterému je to jedno, protože to zalepí firma. No a o tom to asi je.

        1. Ale oni si blázni za ty ceny opravdu nabíjejí a ostatně i
          Ale oni si blázni za ty ceny opravdu nabíjejí a ostatně i v dalších částech EU to není levnější, to jenom u nás je to skorozadarmo, ale to se rychle změní. Nabíjení EV bude časem vycházet stejně jako benzín, jen je potřeba nahnat ovečky a vhodně to naladit tak, že nepomůže ani vlastní elektřina (poplatky za provoz EV apod.)

          1. O tom, že se to časem změní, o tom není pochyb. Otázkou
            O tom, že se to časem změní, o tom není pochyb. Otázkou je jak moc a taky jak rychle. Pokud bude změna dostatečně rychlá, tak to rozvoj elektromobility zastaví hned, nebo bude pomalá a pak i návrat ke spalovákům bude trvat déle, ale nakonec k němu dojde. Prostě a jednoduše kombinace drahé auto, dlouhé nabíjení, relativně omezený dojezd a k tomu navíc ještě drahý provoz je dlouhodobě neudržitelná. Alespoň jedna část ekonomické bilance musí vyvážit ty ostatní. Ekologie samotná k tomu nestačí. Potom ovšem nevím, nevím, jak chtějí panáčci v Bruselu dosáhnout limitů emisí, které si stanovili. Jedině že by spalováky zakázali úplně… a pak to bude jedno, protože nebude z čeho vybírat a s čím porovnávat.

        2. A proc by scenar „nejvyssi nouze nebo kravatak“ mel byt
          A proc by scenar „nejvyssi nouze nebo kravatak“ mel byt spatne? Oni asi netouzi, aby jim tam jezdila nabijet cela Blava a stojan byl 24/7 obsazeny…
          Pro zajimavost doporucuju kouknout, kolik se v hotelech tehle kategorie plati nejen za pokoj, ale treba za parkovani, lahev vody na pokoji nebo (donedavna) rychly internet. V porovnani s tim je cena za nabiti auta pakatel…

          EDIT: Ne, za sve penize nejsem zakaznik tehle cenove kategorie ubytovani. Na sluzebkach uz se mi to parkrat stalo (s levnejsim nepreferovanym hotelem je vic problemu pri vykazovani nez s drazsim preferovanym). A ne, nemyslim, ze to za ty prachy stoji :):):)

          1. Ad „Oni asi netouzi, aby jim tam jezdila nabijet cela Blava a
            Ad „Oni asi netouzi, aby jim tam jezdila nabijet cela Blava a stojan byl 24/7 obsazeny…“

            V tom máte samozřejmě pravdu. Ovšem spíš bych předpokládal, že hoteloví zákazníci budou mít nějakou rozumnou cenu (srovnejte třeba s Greenway.sk AC 1 Eur/90min + 0,04 Eur/min) a vyšší cenu bude mít zbytek světa. Právě proto, že hoteloví hosté platí za hotelové služby palbu jak blázen, tak bych čekal, že ten „pakatel za nabití“ zahrne hotel do svých režijních nákladů. Tak jak to nastavili, to povede k tomu, že i hotelový host radši nabije někde jinde a nabíječka je tam jen pro okrasu a PR. Taky se může stát, že si po nějaké době vyhodnotí provoz nabíjení a trochu se z toho „proberou“. Anebo taky ne.

                1. Prekvapive postel byva takova, ze by se do ni vesla cela
                  Prekvapive postel byva takova, ze by se do ni vesla cela rodina. Asi se ocekava, ze si byznysman privede nejake kamosky a budou potrebovat prostor 🙂

    1. Ta cena neni prizniva o tom zadna. Az bude nejaky stojan na
      Ta cena neni prizniva o tom zadna. Az bude nejaky stojan na kazdem rohu tak tam budou nabijet jen hotelovi hoste, kteri cenu neresi. Do te doby, ale diky bohu alespon za to. Stale je to lepsi nez zadarmo. Pak by tam totiz nabjeli jen mistni setrilci a nemelo by tam ani smysl jezdit.

    2. Na Slovensku je to klasická cena. Ak nabijam na greenway AC,
      Na Slovensku je to klasická cena. Ak nabijam na greenway AC, tak ma 1kWh stojí 0,3€ a tu ma to vychádza na 0,28€/kWh ak mi to ide na 17-18kW. Pri slabej palubnej nabíjačke sa to samozrejme absolutne nevyplatí. To už potom radšej na GW, ktoré sú v BA tiež na štyroch miestach

Napsat komentář