Lexus ES 300h: předprodej nového modelu zahájen také v Česku

redakce - 09 Listopad 2018

Lexus již spustil předprodej na svůj nový model ES 300h. Na prvních padesát prodaných vozů je připravena limitovaná nabídka First Edition, díky níž je vůz k dostání se zvýhodněním až 258 000 korun.Lexus ES 300h je k dostání v 10 velmi elegantních odstínech, které ctí typickou eleganci značky. Příjemně variabilní jsou i možnosti čalounění sedadel a obložení interiéru, takže si zákazník může zvolit například červenou kůži, bambusové či ozdobné hliníkové obložení.

Lexus ES 300h je k dostání v 10 velmi elegantních odstínech, které ctí typickou eleganci značky. Příjemně variabilní jsou i možnosti čalounění sedadel a obložení interiéru, takže si zákazník může zvolit například červenou kůži, bambusové či ozdobné hliníkové obložení.
foto: Lexus

Lexus ES je postaven na zbrusu nové podvozkové platformě GA-K (zkr. Global Architecture–K), díky které vůz získal velmi elegantní profil, rozhodný široký postoj a velmi nízké těžiště. K tomu přidejte dynamickou siluetu, kterou dotvářejí trojité LED světlomety a mohutná kola z lehké slitiny, a máte nový model japonské automobilky Lexus ES 300h.

Cestujícím nabízí nebývale prostorný a pohodlný interiér. Mistři výroby ‘Takumi’ dohlížejí na všechny detaily, od prošívání sedadel až po ostré a hliníkové dekory, které jsou inspirované krásou leštění japonských mečů ve stylu Hadori.

Tvůrci nového modelu se soustředili nejen na design, ale také na maximální komfort na cestách. Podvozek eliminuje přenos hluku do interiéru. Pod kapotou se skrývá nejmodernější hybridní pohon, který během jízdy po městě často přepíná do režimu, kdy využívá pouze elektromotor a neprodukuje vůbec žádné emise.

I díky tomu vůz nabízí kombinovanou spotřebu 4,7 l na 100 kilometrů. Lexus ES 300h navíc splňuje podmínky pro parkování hybridů ve všech modrých a fialových zónách po celé Praze zdarma.

Hybrid Lexus ES 300h

Hybrid Lexus ES 300h
foto: Lexus

Nové ES je vybaveno nejmodernějším paketem Lexus Safety System+ a to včetně funkce rozpoznávání chodců v noci, funkce pro rozpoznávání cyklistů, asistenta pro sledování stopy a dvoustupňového systému adaptivních dálkových světel.

I díky tomu získal model v nejnovějších bezpečnostních testech Euro NCAP 2018 maximální pětihvězdičkové ohodnocení s mimořádným průměrným skóre 86,25 – jedním z nejvyšších napříč všemi vozy testovanými podle nové přísnější metodiky 2018.

Ceny nového hybridu Lexus ES 300h začínají na 1 140 496 Kč bez DPH, nicméně na prvních padesát vozů platí do vyprodání zásob limitovaná nabídka First Edition, v jejímž rámci je verze vozu Elegance Plus již za cenu 999 000 Kč bez DPH.

U modelu v nejvyšší výbavě se pak cenové zvýhodnění vyšplhá až na 213 397 Kč bez DPH (258 000 Kč vč. DPH). Posádce nabídne tato Luxury výbava maximální komfort a péči mimo jiné v podobě audiosystému Mark Levinson se 17 reproduktory, vyhřívaných zadních sedadel, systému panoramatického zobrazení okolí nebo dvanáctipalcový Lexus Media displej.

V nabídce je také verze F Sport Plus, jejíž součástí jsou 19” litá kola a sportovní sedadla v designu F Sport, čtyři jízdní režimy nebo systém adaptivního odpružení zavěšení kol. V akční nabídce First Edition stojí 1 099 000 Kč bez DPH, což znamená cenové zvýhodnění ve výši 206 785 Kč bez DPH.

tisková zptáva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Teda to je tady spolek. Jen jsem prelitnu diskuzi a uz tady vidim vyjevy, ze kterych se valim smichy na zemi. NOx zabije rozne 5000 lidi. Jak vite 5000? Nevim, ale hodne, tak treba 4000. A podle ceho to merite? Nevim, ale je nesporne, ze to neprospiva zdravi. Chripka zabije vic. A perla na zaver, ano chripka zaniji vic, ale protoze jsou oslabeni NOx, takze za to muze NOx. (no co treba koureni, alkohol, nadvaha, stari - to asi bude mit na pocet mrtvych na chripku vetsi vliv ne?) Ja myslim, ze tady spousta lidi ma pravo na vraceni skolneho zejmena z fyziky a chemie a biologie 7 trida, nebot povazuji za prokazano, ze toto vzdelani na nich nezanechalo detekovatelne stopy.

Obrázek uživatele spetak

...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

papírovou spotřebu 4,7 L na 100 km ?? takže reálnou tak 6,5 kdy autopopelnice 90tých let jezdili za 7,5 no paráda 30tiletý simulovaný účelově bržděný pokrok tojónatotatahoubylekšlus :))))))))))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

má to alespon HE3DA dobíjecí autobaterku?

youtube.com/watch?v=4dqa8R8kPAI

video si domyslete páč už to někdo smazal ;)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A čo tým chcel básnik vyjadriť ?!
Napadá ma jedine: ďalší zbytočný, šeredný sračkomet
Tie obrovské neforemné predné masky na lexusoch sa mi už fakt začínajú hnusiť. Horšie to má už len BMW vision i-next (alebo ako sa ten photošopvižn volá).
A že tato dymovnica môže parkovať v modrých zónach, tak to je nonsens :(

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"Pod kapotou se skrývá nejmodernější hybridní pohon, který během jízdy po městě často přepíná do režimu, kdy využívá pouze elektromotor a neprodukuje vůbec žádné emise. I díky tomu vůz nabízí kombinovanou spotřebu 4,7 l na 100 kilometrů."

Na tomto je krásně vidět, jak se spalováky nikam nepohnuly. Moje Octavia II Greenline z roku 2009 má komb. spotřebu 4,4 (reálně okolo 5). Jo a taky má dieselgate motor EA189, kvůli kterému si už nikdy žádný spalovák nekoupím. Takže dál čekám na Tesla Model 3...

Co se týká anonymů, tak zásadně neodpovídám, ale zde shrnu následovně a jednoduše "neznalost neomlouvá".

Tak zaprvé, tvoje ochcávka je diesel - tzn. produkuje NOx a prachových částic (i navzdory menšímu objemu a válců) daleko více bordelu (až o řád více), které zabíjí ročně cca 5.000 lidí v ČR.

Za druhé, lexusy hybridy nemají: DPF filtry, žádné adblue, náchylné piezoelektrické vstřikovače, turba atd...

Za třetí spolehlivost a údržba je úplně někde jinde díky jednoduché konstrukci atmosférického motoru s Atkinsonovým cyklem a nesmrtelným hybridním pohonem!

Více k tomu, není co dodávat.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jak vite, ze NOx a prachove castice zabiji v CR 5000lidi?

Pane Lojzo jestli to bude o něco méně třeba i o tisícovku + tisíce dalších respiračních onemocnění v městech tak nebudeme licitovat.
Zjistěte si to sám, nerad dávám odkazy, každý se toho chytne podle svého.
A pokud chcete napadnout, že NOx a polétavý prach (nano rozměrech) není zdraví škodlivý, tak se snad ani dál bavit nebudeme ne?
Nebo snad nemáte vůbec žádný všeobecný přehled proboha.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cisla si cucate z prstu. Jinymi slovy rocne umre v CR vice lidi na chripku nez na vase respiracni onemocneni z emisi automobilu. Chripka se da velice dobre detekovat a merit na rozdil od vasich odhadu.Zadna takova cisla neexistuji kolik lidi zemre na spatne ovzdusi, v umrtnim liste se toto neeviduje.Takze prehanejte at jste zajimavy.

Obrázek uživatele Radovan

Ano, na banální chřipku. Protože mají oslabený organismus a imunitu. Z jídla, vody, vzduchu, prostě špinavého životního prostředí. Zatímco jídlo a vodu ještě můžete do určité míry sám ovlivnit, vzduch je průser.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Lojza uz tu dlouho nebyl :-) :-) :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No cekal jsem porad na vas az mi vysvetlite ekonomickou vyhodnost vasi koupe i3 se kterou jste se ohanel a reagoval jste na muj prispevek.A zatim nic ze zacatku silna slova, ekonomicka fakta zadna.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A má ta tvoje dieselová Octávka taky talkové dynamické parametry jako tento Lexus? O emisích ani nemluvě.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ona má ta mince dvě strany. Spotřeba je sice + - na stejno. Problém je v tom, že r. 2009 byl tuším poslední kdy se dali koupit auta bez DPF filtru. Navíc srovnáváte naftový motor s benzínovým a jak známo nafta měla vždy lepší spotřebu.

Takže pokud to vezmu z druhé strany, když si chce dnes někdo koupit auto s malou spotřebou, bezproblémovým provozem (tj. nejlépe bez DPF), splňující aktuální emisní normy (což ten model z r. 2009 prostě nedá ať už na to máme názor jakýkoli). Tak je podle mě určitě lepší koupit si hybridní Toyotu s reálnou spotřebou 4-6l benzínu než nehybridní benzínouvou s reálnou spotřebou 7-11l benzínu a nebo diesel s podobnou spotřebou nafty jako hybrid.

O tom, že nejlepší volbou je elektrika nepochybuju, ale ta je cenově jinde a navíc zatím stále pouze omezený výběr typů a modelů s dostatečným dojezdem (tj. reálných 300km+).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Můj názor je ,že každý si vybere co potřebuje.
Pro účely jízdy po městě a občas dálky je dobrý plug-in hybrid když má elektrický dojezd kolem 60 Km tak 80% jízd se jede na elektriku a zbytek se spotřebou 4,5 litru.

Já mám třeba průměr za 4000 Km 1,8/100 Km s tím že tam jsou jízdy i 250 Km dlouhé bez dobíjení a s vlekem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dynamické vlastnosti dostačují účelu použití. Jsem defenzivní řidič.
DPF filtr má. Po městě s tím nejezdím, na to mám nohy, kolo a lítačku.
Snažil jsem se vyjádřit, že tyto hybridní mezistupně jsou jen prodlužováním agónie spalovacího motoru, o které nestojím.
Bohužel s vámi musím zcela souhlasit v tom "že nejlepší volbou je elektrika nepochybuju, ale ta je cenově jinde a navíc zatím stále pouze omezený výběr typů a modelů s dostatečným dojezdem (tj. reálných 300km+)."
Osobně čekám spíš na 400+. Takže zatím pouze TM3 LR.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je tu ještě jedna věc. Chce to srovnávat podobné modely.Tj. Octavia versus Auris. Ten má spotřebu pod 5 reálně. Pokud bude jezdit s hybridem defenzivně, tak je možné dosáhnout velmi nízkou spotřebu.Navíc hybridy jsou neuvěřitelně tiché. Elektro motor je hodně poznat při rozjedu. Emise jsou díky atmosférickému motoru + elektro na pojíždění také poměrně nízké. Octavii jsem měl a nedal jsem na ni dopustit, než jsem sedl do hybridu.

Obrázek uživatele palca

Elektrika není cenově úplně jinde. Vždyť ten Lexus je dražší než Model 3 nebo nový Nissan.
Mám Prius Plug-in a kdyby v Lexusu existovaly pluginy, nebo Toyota nabídla čistý elektromobil, uvažoval bych o nich velmi vážně.
Ovšem, pravdu dí, kdo zde komentuje, že výše uvedené vozidlo je nesmyslný a předražený ...us, rozhodně ne "nejmodernější hybridní pohon".

---

www.ostrovni-elektrarny.cz
Prius Plug-in 2012
Mitsubishi Outlander PHEV 2013
oba nabíjené z vlastní FVE

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

S tou cenou je to diskutabilní. Já třeba za podobné auto považuju i-pace nebo model S. A tam jsme pořád na dvojnásobku tohoto Lexusu. To že Toyota nenabízí žádné EV a kromě Priusu ani žádný plug-in je obrovská škoda, o tom žádná.

Obrázek uživatele palca

Tak jsem si zatím alespoň rozšířil baterku v plugin Priusu o 4kWh (dojezd cca 30km) a budu dál čekat, co nám trh přinese ...

---

www.ostrovni-elektrarny.cz
Prius Plug-in 2012
Mitsubishi Outlander PHEV 2013
oba nabíjené z vlastní FVE

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Predokolka, fuuuuuuj

Nikde nectu ze je to plug-in. Tak jak to muze parkovat v modre zadara? Copak 2km na elektrinu je eko?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Auto nemusi byt plugin aby mohlo parcit v modre zadara...

No prave, to je to perverzni.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

I ten limit výkonu spalovacího motoru kolem 130 kW vypadá na to, že je to dělané pro Toyotu/Lexus, kde se přesně do té hranice vejdou všechny menší auta, ale např. i RAV4, IS(GS, NX) 300H :-)

To modrý teda můžou parkovat všechny hybridy od Toyoty co kdy vyrobila.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Toyota ano, ale Lexus ne. Je tam limit nějakých cca. 130 kW výkon spalovacího motoru a to např. už nesplňuje Lexus GS(RX) 450H a taky žádný Lexus LS. Toyota tento nejvýkonnější pohon, pokud vím, nepoužívá.

A další podmínka je, že auto musí umožňovat jízdu čistě na elektro, musí tam být na to tlačítko. To nevím, jestli všechny jejich hybridy mají.

Aha, díky. Teď nevím zda to maj i neplugin Priusy 3?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je nejnovější? To nevím, ale předchozí generace (např. 2015) má EV mod, i když není plug-in.

Jinak, EV mod má třeba i Lexus GS a RX, akorát v něm ujede tak 1 km, je to tak do zácpy, aby člověk nesmrděl.

Obrázek uživatele palca

Měl jsem tlačítko EV modu dokonce i na starém hybridním Priusu model 2006 se spotřebou cca 5,5l / 100km. Opravdu ten EV režim vydržel tak na cca 1-1,5km, prostě když popojíždíte po parkovišti nebo v zácpě.

---

www.ostrovni-elektrarny.cz
Prius Plug-in 2012
Mitsubishi Outlander PHEV 2013
oba nabíjené z vlastní FVE

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No tak uz vidim jak ten co ma na takovy auto nejakmoc resi parkovani zdarma .... dobry PR kecy.

Asi nejste Pražák, že?
Výhodou je, že můžete parkovat v CELÉ Praze na modrých zónách.
U normálního auta je to tak, že můžete parkovat v modré zóně jen ve své části Prahy, kde máte bydliště. Ale když chcete jet na návštěvu z Prahy 5 na Prahu 6, tak v jejich modré zóně už nezaparkujete (resp. ano, ale draze a jen po omezenou dobu).
S tímto autem to nijak neřešíte, prostě parkujete na modrý zóně kdekoliv po Praze bez omezení a starostí (jen teda najít to volné místo :-) ).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Bohužel je mi to k prdu. Protože nemám bydliště v Praze. A tak jsem se těšil, že konečně když přijedu do Prahy někde zaparkuju.

No vidíte. Někdy je výhodnější si získat informace než si zoufat. :-)
Já jsem Plzeňák a v Praze si parkuji kdekoliv v modré zóně, protože toto zvýhodnění pro EV a hybridy je pro všechny, i pro lidi s bydlištěm mimo Prahu.
Stačí jedna návštěva Škodova paláce a máte na rok parkování v modrých zónách za stovku.

Obrázek uživatele spetak

Bohužel to nefunguje všude. Volal jsem na magistrát v Berouně, zda si mohu vyřídit parkování na zónách. Úředník mi povýšeně oznámil, že nikoliv - modré zóny v Berouně jsou pouze pro místní.
A s jízlivostí mi poradil, ať tam ani nejezdím, protože tam ani nenabiju. Asi netuší, že EV ujedou i víc než 50 kilometrů.
Nevíte, jak je to v ostatních městech se zónami ???

To nefunguje nikde kromě Prahy.

Obrázek uživatele Michelin

Do modrych zon po komplet cele Praze vyridi za rocni poplatek 100kc kazde ev nebo hybrid (u hybridu jsou nejake podminky, ktere presne neznam) bez ohledu na bydliste majitele.

---

To Tesla dává křídla. 98tis. elektrizujících km.

Obrázek uživatele spetak

Nezoufej a zkus to !!!

"I majitelé hybridních aut si tak mohou po zaplacení poplatku za vyřízení 100 korun vyřídit bezplatné parkování po Praze, v modrých a fialových zónách. A platí to nejen v té městské části Prahy, kde má žadatel trvalé bydliště, nabídky mohou využít i mimopražští a dokonce i cizinci. Jde tak o vstřícný krok pro podporu ekologie."
https://elektrickevozy.cz/clanky/elektromobily-a-hybridy-maji-parkovani-v-praze-zdarma

K registraci vozu je potřeba splnit čtyři podmínky. Musí být možné přepnout jej na čistě elektrický pohon, výkon spalovacího motoru nesmí být vyšší než 135 kW, auto nesmí být starší deseti let od data první registrace, a to vše musí být potvrzeno výrobcem automobilu, jeho výhradním zástupcem v ČR, nebo autorizovaným prodejcem.

Zažádat o registraci je možné jen osobně na pražském magistrátu v Jungmannově ulici č. 35/29 v prvním patře, dveře č. 143. Zájemce musí ukázat kopii velkého technického průkazu nebo originál leasingové smlouvy, pro schůzku je potřeba předem se objednat na telefonu 236 004 354. Registraci je zapotřebí po roce obnovit.

Obrázek uživatele Radovan

Ten poslední odstavec je něco, co mi pravidelně otvírá kudlu v kapse a nabíjí automat Kalašnikova. V roce 2018 si musíte Bellovým vynálezem sjednat osobní schůzku a na ni předložit centrálně evidovaný a úřadem vydaný průkaz jinému úředníkovi, aby Vám milostivě povolil parkovat za kilo. A po roce znovu. Sorry jako, ale to muselo vymyslet totální.....
Přistupme k tomu jako za bolševika, protože v bolševismu stále žijeme, a použijme oblíbenou soudružskou konstruktivní kritiku:
Beru doklad vydaný úřadem (pomíjím že úřad si ho může vyhledat sám o sobě dle SPZ), skenuji do aplikace a ta mne pomocí nabídky několika platebních metod vyzve k úhradě (naprosto nesmyslného mimochodem) poplatku. Tím je moje SPZ zařazena do databáze vozidel, majících povolení. Po roce jsem vyzván k opakování platby a obnovení.
Nebudeme raději superkonstruktivní, protože by pak soudruzi a soudružky prostě jen rozeslali všem evidovaným elektromobilistům samolepku na SPZ a tím by to bylo vyřešeno. Protože jsou neschopní si SW přiřadit SPZ k druhu pohonu, přestože tuto informaci samozřejmě mají.
Tahle země je fakt děsná, to je materiál na zbl…..

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Budiž jim polehčující okolností to, že na obnovu po roce už mají portál...

Z čehož jaksi vyplývá že ta 100,- není manipulační úplatek za schůzku s ouřadou nebo za vyřízení požadavku.

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; najeto: cca 4k km

Obrázek uživatele spetak

Tak to jsi vedle jak ta jedle.
Portál sice mají, ale použít pro prodloužení ho mohou pouze rezidenti ve svém obvodu.
EV tam neprodloužíš ani náhodou. Takže hupky dupky do Jungmanky za věčně nasraným soudruhem Vespou do 1.patra. A pak do přízemí do pokladny a honeeeem nahoru za Vespou s potvrzením.
Jak za krále klacka.

Tak to mi lhali do očí tedy...
Je pravda že na tom portálu můžu měnít SPZ tak maximálně.
Uvidíme jestli tam po roce vyskočí nějaké tlačítko navíc :-/

p.s. ten pán seděl v kanclu přímo naproti pokladně...

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; najeto: cca 4k km

Obrázek uživatele spetak

Moje zkušenost je z letošního září.
Hodinu jsem se mordoval s portálem, abych nebyl za blbce ale pak jsem tam zavolal. A to kolečko jsem absolvoval. Nutno říct, že jsem se objednal na čas a proběhlo to rychle.
Vloni pán měl budku přímo dole v hale.
Snad se to do roka změní.

Obrázek uživatele spetak

Naprosto souhlasím. A navíc, když už to pán či soudruh ve škodově paláci zaznamená do systému, proč to neplatí v celé ČR ????? Kde to žijeme ???

Ze by to neplatilo po cele CR, protoze je to aktivita jednoho mesta a ne nejake celostatni instituce?

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlinee-SalonBUS2BUSKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil

Newsletter