Kdo jsou Tesla trollové? Třeba investiční manažer, který sází na její pokles a investuje do ropného průmyslu

Uživatel „Montana Skeptic“ publikoval blog a twitterové příspěvky, které o Tesle vytvářely nepravdivý mediální obraz. Jeho identita byla odhalena.

Tesla trollové fungují podobně, jako kteříkoliv jiní trollové na internetu. Nejčastěji anonymně útočí, dezinformují a vytvářejí nepřátelskou atmosféru. Larry Fossi alias Montana Skeptic je jedním z těch, jejichž skutečnou identitu se podařilo odhalit.
foto: Tesla

„Montana Skeptic“ v průběhu uplynulých tří let publikoval řadu blogových příspěvků na známém finančním webu Seeking Alpha a na svém Twitteru. Nikdy se netajil tím, že sází na pokles akcií Tesly.

Kromě toho často útočil na jedince i média, která o Tesle informovala objektivně, nebo ji dokonce otevřeně podporovala.

Aktuálně byla odhalena jeho identita. Jedná o se jistého Larry Fossiho, investičního manažera společnosti Rahr Enterprise. Tato firma ve velké míře investuje mimo jiné do firem spojených s ropným průmyslem.

Nedávno Fossi svůj Twitter údajně „dobrovolně“ smazal. Později se svěřil svým přátelům, že důvodem bylo mimo jiné i to, že jeho šéfa v Rarh Enterprise kontaktoval Elon Musk a stěžoval si na Fossiho chování.

Podobným způsobem jako Fossi na internetu funguje řada „trollů“. Kvůli jejich nevybíravým útokům dokonce nedávno svůj twitterový účet smazal také známý automobiloý novinář Dan Neil z Wall Street Journal v návaznosti na svou pozitivní recenzi elektromobilu Tesla Model 3.

49 Comments on “Kdo jsou Tesla trollové? Třeba investiční manažer, který sází na její pokles a investuje do ropného průmyslu”

    1. Bohužel co se týká diskuzí pod články, tak je těch
      Bohužel co se týká diskuzí pod články, tak je těch recenzí, sdílení zkušeností a věcných příspěvků v diskuzích zejména v poslední době čím dál míň. I to byl důvod, proč jsem zhruba poslední půlrok spíš mlčel a kolikrát skoro ani nečetl – nejen diskuze, ale často ani články, často Hybrid vůbec… až mi Hybrid vypadl z nejnavštěvovanějších webů.

      1. Uprimne, az na par „skalnich z presvedeceni“ (Radovan), kdo by
        Uprimne, az na par „skalnich z presvedeceni“ (Radovan), kdo by venoval nemale usili tvorbe clanku nebo recenze (ano, par jsem jich napsal, mam predstavu, kolik to sezere casu), aby vysledkem byla diskuze s 80% „cipis 100x jinak“ zvratku… A na strane redakce ocividne neni vule to resit, protoze to prece jen generuje zobrazeni reklam.

        1. A je vůbec co recenzovat?
          Dnešní nabídka nových elektro a

          A je vůbec co recenzovat?

          Dnešní nabídka nových elektro a hybridů:
          Toyota na denní použití pro „normální“ lidi… Dlouho nic… Lexus s luxusem, Tesla s velkým luxusem… a potom předražené pokusy ostatních výrobců. Zapomněl jsem na něco?

          Použité hybridy a elektro vozítka: Stokrát zopakovaná fakta.

          ?

            1. Chtěl jsem si osvěžit pamět, protože si vzpomínám, že
              Chtěl jsem si osvěžit pamět, protože si vzpomínám, že Ampera vypadala nadějně, když jsem se rozhodoval o autě… Recenze tady na hybridu je:

              www .hybrid.cz/opel-ampera-dvoulete-zkusenosti-s-elektroautem

              Na stránkách opel.cz jsem našel rodinku SUV příšerek *LAND, běžné auta Corsa, Astra, Insignia a dodávky. I kdyby Ampera byla v cenové hladině, o které by se dalo uvažovat, (Což není, prý se dá sehnat okolo 1M Kč.) tak je vidět, že Opel nemá zájem o prodej. A to si nechci představovat, jak by se tvářili, kdybych tam přijel s nějakým problémem. Takže suma sumárum, zase nepovedený pokus dalšího výrobce a Ampera spadá do kategorie pro nadšence.

              Je to škoda. Ale jen to potvrzuje, že nevidím objekty vhodné k recenzím a testování. Sám nevím, o čem bych si s chutí početl – všechno končí nesmyslnou cenovkou a nedostupným servisem.

              1. Podle mého je teď nejrozumnější koupit ojetinu Outlandera
                Podle mého je teď nejrozumnější koupit ojetinu Outlandera PHEV z Nizozemí. Ceny začínají na zhruba 13000 Eurech. Auto ujede sice na elektriku relativně málo (40 km), ale zase má rychlonabíjení a 40 km většinou pro nákupy, odvoz dětí a dojetí do práce stačí. Ideálně, když to lze doplnit třeba ojetým Fiatem 500e.

                1. Tak to je hodně hezká cena. S novým jsem najel po městě
                  Tak to je hodně hezká cena. S novým jsem najel po městě čistě na elektriku 50 km, takže 40 dá určitě v pohodě. No a rychlonabíjení je fakt bomba. Ostatně je tam komplet elektrika z trojčat, jen místo 16 jen 8 kWh baterka. Kombinace v rodině jetý PHEV Outlander + jetý F500e vypadá jako velmi dobrý poměr užitek/cena. A pokud jeden z rodičů najede denně méně PHEV než 40 km, případně má po 40 km kde pomalu nabíjet (plno za 2,5 hodiny) na zpáteční cestu, pak se dá jezdit jen na elektřinu.

                2. Hodně dobrý tip. Díky!
                  Až zase za pár let budeme doma

                  Hodně dobrý tip. Díky!
                  Až zase za pár let budeme doma potřebovat velkou krabici na stěhování, určitě je omrknu
                  🙂

          1. Ja bych rekl, ze prave naopak, z technicky orientovanych
            Ja bych rekl, ze prave naopak, z technicky orientovanych serveru s relativne malou cilovou skupinou je tu nejvetsi (z hlediska relativniho podilu vyblitku) zumpa, co jsem kde videl. Ale nebudu tvrdit, ze nic horsiho nemuze exitovat :).

            Samozrejme „obecnym“ serverum jako idnes, novinky, auto.cz se konkurovat neda (byt jisty netrivialni prekryv lidi, co to zapleveluji tam a tady je).

                1. Kdepak. Nejhorší jsou zahrádkáři a zahradní
                  Kdepak. Nejhorší jsou zahrádkáři a zahradní tvorba.

                  „Nevi nekdo, Jak poznam, ze je zelena paprika zrala? Mam poprve“

                2. Asi , jde odlomit … 🙂 (Paprika)
                  Každá recenze a

                  Asi , jde odlomit … 🙂 (Paprika)
                  Každá recenze a komentář nese negativní přínos.
                  Je dost webů, které píšou nesmysly nejenom o Tesle.

                3. naopak na zahrada.cz jsou jedni z nejochotnějších lidí kde
                  naopak na zahrada.cz jsou jedni z nejochotnějších lidí kde mile odpoví i na velmi laické dotazy :-))), na nadávky jsem tam nikde nenarazil, možná když nadávají na krtky nebo slimáky

    2. Článek hodnotím kladně. Trollové netrolují jen tak.
      Článek hodnotím kladně. Trollové netrolují jen tak. Často je za tím nějaký, často nemalý, osobní prospěch. To je důležitá informace. Kromě toho, je takové chování, kdy se snažím působit hodně destruktivně, kvůli nějaké malé domů, krajně neetické. Často by se dalo označit i za sociopatické.

      1. no tak ruku na srdce kolik toho je na světě špatně versus
        no tak ruku na srdce kolik toho je na světě špatně versus kolik dobře. Většina lidí jsou kolaboranti (oficiálně se tomu říká kompromis) a dělají věci špatně i když vědí že jsou špatně hlavně když za ten jidášský peníz (plat) po šichte doma nakrmí děti a myslejí si snad že to svinstvo přeprcají (rozmnožování) a dokud svět funguje si i užijí (polovinu života na šichtě a důchodový následky má řešit státní sosiálka s VZP). prostě Debilové :)))))))))))

    1. Svět kráčí kupředu díky novým technologiím.
      Svět kráčí kupředu díky novým technologiím. Konvervativně smýšlející se to snaží ubrzdit co to dá, ale marná snaha. Akorát to má někdy i negativní dopady, jako že na internetu se může bez námahy vyjadřovat každej blbec a šířit svoje lži a strašit lidi. Ale i oni skončí na srotišti dějin.

      1. Hochu, a proto se snižuje IQ po celém západě? To, že se
        Hochu, a proto se snižuje IQ po celém západě? To, že se trochu zlepšují technologie, neznamená, že jde o úpadek západu, který inteligenčně i morálně upadá zatímco východ udává vědu a rozvoj. Ostatně tvou nechápavost ona studie snižování IQ na západě vše potvrzuje, prostě neznáš nejnovější studie o IQ či poměr patentů např. Číny vůči celému světu či vojenské technologie, kde hraje první roli Rusko 🙂

        Tak snad jsi to jako „každej blbec“ už pochopil, kde je skutečná věda a kde se skutečně jde kupředu, ne dozadu 🙂

  1. Nejhorší je, že tihle lidi jsou tak zaslepeni lobou a
    Nejhorší je, že tihle lidi jsou tak zaslepeni lobou a vidinou nejistého krátkodobého zisku, že jsou schopni likvidovat úspěšnou firmu, manipulovat trhy a veřejné mínění a přitom jim při jejich blboosti nedochází, že to stejně nemá cenu. Ropný průmysl má omezenou životnost a elektrizace se šíří dál. Není to otázkou jestli bude, ale kdy se dostane i k nám.

  2. No, u investiční manažera, který sází na pokles akcií
    No, u investiční manažera, který sází na pokles akcií Tesly a investuje do ropného průmyslu – u toho by se to dalo jakž takž pochopit (nikoli ospravedlnit!), je to nakonec jeho byznys. Ovšem co z toho mají zdejší trolové a proroci, kteří pří každé zprávě typu Tesla nestíhá, Tesla vykázala ztrátu atd. začnou vypisovat do diskuzí, že „oni to říkali“, „oni to věděli (ze všech nejlíp)“… tak to mi fakt hlava nebere. Jestli to Tesla ustojí a přežije nebo ne, to záleží na Tesle samotné, na její obchodní politice, na celkovém fungování firmy, nikoli na tom, jestli jí to ve zdejším „zaprděném českém rybníčku“ někdo nepřeje. Jediný důvod, který mě v této souvislosti napadá, je jejich vlastní trolí ego – JÁ JÁ JÁ vím všechno nejlíp. 😀
    Všem trolům přeju pěkný den a pokud jejich černé víze nevyjdou, tak je z toho snad doufám neklepne. 🙂

    1. Pokud by to Tesla neustála, jakože teď už je to velmi
      Pokud by to Tesla neustála, jakože teď už je to velmi nepravděpodobné, tak se jen elektrizace trochu oddálí a dá se náskok Číně, kde není problém zavést tisíce elektrobusů do celého města během pár let. Manažer by měl podporovat domácí firmu a ne čínskou konkurenci, ale na to mu asi jeho inteligence nestačí.

      1. však tam už mají skoro všechny jednostopá vozidla na
        však tam už mají skoro všechny jednostopá vozidla na elektřinu, to jen EU/uSSa marxisticko-nacističtí psychopati chtějí jen zotročovat lidi a dodávat zbraně teroristům např. i v Sýrii, tam jsou i zbraně z ČR krom samo Francie uSSa, ISISraele atd.

        Přes ropu se totiž velmi dobře zotročuje.

          1. no když jsi často nechápavý a neustále ukazuješ údiv,
            no když jsi často nechápavý a neustále ukazuješ údiv, proč tady EV není, tak ti to vysvětluji, proč je stav takový, jaký je… naprosto relevantní odpověď na předchozí komentář

            takže už to chápeš, že svět jaxi není jen 1+1, ale má své akce a reakce a ty si stále myslíš, že ten stav je jakýsi „přirozený“? Zapoj mozek, konečně 🙂

            Takže už teď konečně chápeš, proč v Číně mají téměř všechny motorky na elektřinu? 🙂

    2. když oni mají nízkou inteligenci a logika je na úrovni
      když oni mají nízkou inteligenci a logika je na úrovni chorých zdegenerovaných mozků typu Schlaffenberg, oni neumí ani počítat, že až uspokojí poptávku po Modelu 3, tak mají všechny dluhy zplacené, a to nemluvím o tom, že pak asi taky budou prodávat auta 🙂

    3. Trolovia a proroci tu na hybrid.cz mozu byt podla mna ludia z
      Trolovia a proroci tu na hybrid.cz mozu byt podla mna ludia z automobilovej brandze, ktorym nevyhovuje elektrifikacia aut, kedze im hrozi strata zamestnania. Napriklad ludia zo servisov, kde uz teraz je jasne, ze cim viac elektroaut bude na cestach, tym menej roboty pre servisy. Straty na pracovnych miestach budu obrovske. Dnes je motoservis uz pomaly v kazdej dedine, je to lukrativny biznis, fosilne vozidla maju obrovsky pocet pohyblivych suciastok a vyzaduju ovela castejsiu, narocnejsiu a drahsiu udrzbu ako elektromobil, kde pri nasteve servisu treba skontrolovat akurat brzdy a kvapalinu do ostrekovacov 🙂 Dalsi priklad – ak niekto pracuje vo fabrike na vyrobu aut, tak mu tiez hrozi, ze o par rokov pride o svoje miesto, nakolko vyroba elektromobilov je ovela jednoduchsia, montuje sa menej komponentov. V Juznej Korei sa uz zacinaju ozyvat odbory u Hyundai, ze sa boja straty zamestnania, kedze odhaduju v najhorsom pripade az 70% ubytok pracovnych miest z dovodu elektrifikacie, zdroj: reuters.com/article/us-hyundai-motor-union/hyundai-union-head-fears-gm-like-crisis-says-electric-cars-destroy-jobs-idUSKBN1H20YZ

      1. A přitom by měli být rádi. Opravy aut se zase budou točit
        A přitom by měli být rádi. Opravy aut se zase budou točit kolem oprav řízení případně plechařině. Tomu jedinému jakž takš rozumí a nejednají podle hesla „paninko, ZKUSÍME vyměnit. Za vaše peníze, NASHLEDANOU“.

      2. Trolové jak trolové, ovšem když každou zprávu
        Trolové jak trolové, ovšem když každou zprávu ropáckých novinářů o elektromobilech a Tesle provází podobné předpovědi a vše je pouze negativní, tak to už se musí člověk té prodejnosti fakt smát. Holt jim Tesla a elektromobily neplatí za reklamu, tudíž za články. A to je celé. Koho ropný chleba jíš, toho smrdutou píseň zpívej, volně parafrázováno.

Napsat komentář