Cílem společnosti Hyundai Motor je stát se asijskou automobilovou jedničkou v Evropě. Zároveň otevřel Hyundai už 5. továrnu v Číně.
foto: Hyundai
Společnost Hyundai uvede na evropský trh v průběhu příštích pěti let 30 nových modelů a jejich derivátů, aby ještě rozšířila svou nabídku v jednotlivých tržních segmentech.
„Definovali jsme čtyři strategické základní pilíře, každý z nich vychází z požadavků a očekávání našich zákazníků, tak abychom se do roku 2021 stali asijskou automobilovou jedničkou v Evropě,“ říká Thomas Schmid, výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe.
„Naším cílem je zpřístupnit zákazníkům nejmodernější technologie a usnadnit jim tak život v oblasti mobility. Pokud jde o spokojenost zákazníků v oblasti prodeje a služeb, jsme už nyní evropskou jedničkou, ale nadále pracujeme na neustálém zlepšování,“ dodává Schmid.
V roce 2016 se na celkových prodejích podílely modely i10, i20, i30 a i40 z více jak 55 %. Nová generace vozu i30 pak umožňuje zákazníkům mimo jiné i přístup k nejnovějším prvkům v oblasti bezpečnosti a konektivity.
Budoucí mobilita: Technologický a inovační přístup
Dnes je Hyundai Motor výrobcem automobilů, který nabízí nejširší spektrum pohonů. Do roku 2020 uvede do provozu 14 nových ekologických modelů, včetně pěti hybridů, čtyř plug-in hybridů, čtyř čistě elektrických vozů a jednoho modelu poháněného palivovým článkem.
V souvislosti s dalšími investicemi do budoucích směrů mobility, jako jsou autonomní vozy, sdílení vozidel, konektivita a tzv. mobilita poslední míle, hodlá Hyundai Motor zpřístupnit technologie budoucnosti všem.
SUV: nejrychleji se rozvíjející segment
Díky dalšímu rozšiřování řady SUV bude značka Hyundai pro nové zákazníky ještě atraktivnější. Silná pozice Hyundai v oblasti segmentu SUV se začala budovat prvním uvedením modelu Santa Fe na trh v roce 2001.
Od té doby získala široká řada modelů SUV významný podíl na trhu s více než 1,4 miliony vozů prodanými v Evropě. Bestsellerem Hyundai v segmentu SUV je model Tucson.
Od uvedení do provozu v roce 2015 se tento model stal nejrychleji prodávaným modelem Hyundai v Evropě s prodejem přes 250 000 kusů do poloviny roku 2017.
S novým modelem Kona vstupuje automobilka v Evropě i na nejrychleji rostoucí segment B-SUV. V roce 2018 bude představena i jeho čistě elektrická verze.
Hyundai otevřel v Číně pátý výrobní závod
Společnost Hyundai Motor zahájila výrobu již v pátém závodě v Číně. Zvyšování produkce je důsledkem rostoucího zájmu o nové vozy v Číně.
Nová továrna ve městě Čchung-čching je společným podnikem Hyundai Motor a společnosti Bejing Automotive Industry Holding Co. (BAIC) a bude mít roční kapacitu produkce 300 000 vozidel. Automobilce pomůže hlavně se zvýšením místní výroby vozů SUV, což je nejrychleji rostoucí segment v Číně.
S novým závodem navýší Hyundai roční objem výroby osobní automobilů na největším světovém trhu na 1,65 milionu vozů a umožní tak společnosti ještě více využít rostoucí zájem trhu o nová auta v jihozápadní Číně. Jde o region, kde byl rozvoj podporován iniciativou čínské vlády Belt-Road.
Automobilka plánuje v Čchung-čchingu vyrábět nejdříve malý sedan určený hlavně pro mladé. Do konce tohoto roku se zde vyrobí 30 000 těchto vozidel.
Do konce roku 2019 by se měly představit celkem 4 modely – dva malé sedany a dva vozy kategorie SUV. Aby Hyundai uspokojil stále rostoucí poptávku a měnící se požadavky Číňanů, plánuje každoročně zavádět tři až čtyři nové modely.
Hyundai Motor chce v Číně rozvíjet i ekologicky šetrnou mobilitu, a proto do roku 2020 uvede na trh šest ekologických modelů počínaje elektrickou verzí sedanu Yuedong, následovanou plug-in variantou modelu Sonata.
Hyundai Motor společně s Beijing Automotive investovaly do výstavby výrobního závodu jednu miliardu dolarů.
off
Tak tohle Chevrolet podělal, svělá palubka u Bolta
off
Tak tohle Chevrolet podělal, svělá palubka u Bolta přes kterou není vidět na cestu 🙂
http://www.thetruthaboutcars.com/2017/07/sunny-ways-chevrolet-bolt-owner-struggles-fix-dashs-blinding-glare/#more-1582090
Jinak Hyundai prodej v Číně naopak jasně padá.
Takže tu
Jinak Hyundai prodej v Číně naopak jasně padá.
Takže tu továrnu si staví dost do zásoby, asi nemají co dělat s prachama, hlavně protože v Česku a na Slovensku super rekordně vydělávaní na úkor našich žebrácky placených dělníků, kteří mají 4x nižší plat než 1,5-2x pomalejší černoch na lince v nic moc fungující továrně Hyundai USA.
ale černoši umí zase bezvadně rapovat a houpat se přitom
ale černoši umí zase bezvadně rapovat a houpat se přitom ze strany na stranu jak opice a to se počítá
zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/zisky-hyundai-klesly-
zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/zisky-hyundai-klesly-o-polovinu-automobilce-klesaji-prodeje-v-cine-a-usa-1335406
OT: Domácnosti se soláry si v Belgii připlatí, o
OT: Domácnosti se soláry si v Belgii připlatí, o poplatcích se jedná i v ČR
oenergetice.cz/obnovitelne-zdroje/domacnosti-se-solary-si-belgii-priplati-poplatcich-se-jedna-i-cr/
Tak rozhodně je to logičtější získávání peněz na
Tak rozhodně je to logičtější získávání peněz na nutné budování a zajištění stability sítě, než ten minulý návrh u nás, aby se šíleně zvedli platby za jistič pro garáže a zahrádky.
Přitom zahrádky užitečně spotřebovávají elektřinu v létě.
A v Česku je jasně hlavní věčný problém s malou spotřebou a rychle vyrostlou solární výrobou v létě, a naopak malou výrobou a velkou spotřebou v zimě.
Elektroauta na tom asi nic moc nezmění, protože v léte se u nás víc jezdí, ale v zimě to dožene vytápění aut, jen zvednou základnu. Naopak ukončování uhlí a přechod domů často na elektrické vytábění budou tento náš problém dále zvětšovat.
Přiznám se, že očekávám, že z diskuzí o poplatcích
Přiznám se, že očekávám, že z diskuzí o poplatcích vyleze nějaký naprostý paskvil. Lidé, kteří mají na střeše soláry, se dělí do více typů. Někteří s FVE čistě jenom ohřívají vodu. Další To mají v systému grid-tie zajištěné proti přetokům do sítě, další mají ostrovní systémy a další hybridní galvanicky oddělené s bateriovými úložišti. Teprve poslední typ (a je jich nejvíc, to ano) má elektrárnu normálně přifázovanou k síti. Pokud se o poplatcích jedná pouze u té poslední skupiny, nemám námitek. Pokud ne, je to naprostá pitomost a je to nespravedlivé.
+ 1000000
+ 1000000