Hyundai chce růst, otevřel 5. továrnu v Číně

Cílem společnosti Hyundai Motor je stát se asijskou automobilovou jedničkou v Evropě. Zároveň otevřel Hyundai už 5. továrnu v Číně.

Základem úspěchu společnosti Hyundai Motor v Evropě a její pomyslnou DNA jsou modely řady „i“.
foto: Hyundai

Společnost Hyundai uvede na evropský trh v průběhu příštích pěti let 30 nových modelů a jejich derivátů, aby ještě rozšířila svou nabídku v jednotlivých tržních segmentech.

„Definovali jsme čtyři strategické základní pilíře, každý z nich vychází z požadavků a očekávání našich zákazníků, tak abychom se do roku 2021 stali asijskou automobilovou jedničkou v Evropě,“ říká Thomas Schmid, výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe.

„Naším cílem je zpřístupnit zákazníkům nejmodernější technologie a usnadnit jim tak život v oblasti mobility. Pokud jde o spokojenost zákazníků v oblasti prodeje a služeb, jsme už nyní evropskou jedničkou, ale nadále pracujeme na neustálém zlepšování,“ dodává Schmid.

V roce 2016 se na celkových prodejích podílely modely i10, i20, i30 a i40 z více jak 55 %. Nová generace vozu i30 pak umožňuje zákazníkům mimo jiné i přístup k nejnovějším prvkům v oblasti bezpečnosti a konektivity.

Budoucí mobilita: Technologický a inovační přístup

Dnes je Hyundai Motor výrobcem automobilů, který nabízí nejširší spektrum pohonů. Do roku 2020 uvede do provozu 14 nových ekologických modelů, včetně pěti hybridů, čtyř plug-in hybridů, čtyř čistě elektrických vozů a jednoho modelu poháněného palivovým článkem.

V souvislosti s dalšími investicemi do budoucích směrů mobility, jako jsou autonomní vozy, sdílení vozidel, konektivita a tzv. mobilita poslední míle, hodlá Hyundai Motor zpřístupnit technologie budoucnosti všem.

SUV: nejrychleji se rozvíjející segment

Díky dalšímu rozšiřování řady SUV bude značka Hyundai pro nové zákazníky ještě atraktivnější. Silná pozice Hyundai v oblasti segmentu SUV se začala budovat prvním uvedením modelu Santa Fe na trh v roce 2001.

Od té doby získala široká řada modelů SUV významný podíl na trhu s více než 1,4 miliony vozů prodanými v Evropě. Bestsellerem Hyundai v segmentu SUV je model Tucson.

Od uvedení do provozu v roce 2015 se tento model stal nejrychleji prodávaným modelem Hyundai v Evropě s prodejem přes 250 000 kusů do poloviny roku 2017.

S novým modelem Kona vstupuje automobilka v Evropě i na nejrychleji rostoucí segment B-SUV. V roce 2018 bude představena i jeho čistě elektrická verze.

Hyundai otevřel v Číně pátý výrobní závod

Společnost Hyundai Motor zahájila výrobu již v pátém závodě v Číně. Zvyšování produkce je důsledkem rostoucího zájmu o nové vozy v Číně.

Nová továrna ve městě Čchung-čching je společným podnikem Hyundai Motor a společnosti Bejing Automotive Industry Holding Co. (BAIC) a bude mít roční kapacitu produkce 300 000 vozidel. Automobilce pomůže hlavně se zvýšením místní výroby vozů SUV, což je nejrychleji rostoucí segment v Číně.

S novým závodem navýší Hyundai roční objem výroby osobní automobilů na největším světovém trhu na 1,65 milionu vozů a umožní tak společnosti ještě více využít rostoucí zájem trhu o nová auta v jihozápadní Číně. Jde o region, kde byl rozvoj podporován iniciativou čínské vlády Belt-Road.

Automobilka plánuje v Čchung-čchingu vyrábět nejdříve malý sedan určený hlavně pro mladé. Do konce tohoto roku se zde vyrobí 30 000 těchto vozidel.

Do konce roku 2019 by se měly představit celkem 4 modely – dva malé sedany a dva vozy kategorie SUV. Aby Hyundai uspokojil stále rostoucí poptávku a měnící se požadavky Číňanů, plánuje každoročně zavádět tři až čtyři nové modely.

Hyundai Motor chce v Číně rozvíjet i ekologicky šetrnou mobilitu, a proto do roku 2020 uvede na trh šest ekologických modelů počínaje elektrickou verzí sedanu Yuedong, následovanou plug-in variantou modelu Sonata.

Hyundai Motor společně s Beijing Automotive investovaly do výstavby výrobního závodu jednu miliardu dolarů.

tisková zpráva

8 Comments on “Hyundai chce růst, otevřel 5. továrnu v Číně”

  1. Jinak Hyundai prodej v Číně naopak jasně padá.
    Takže tu

    Jinak Hyundai prodej v Číně naopak jasně padá.
    Takže tu továrnu si staví dost do zásoby, asi nemají co dělat s prachama, hlavně protože v Česku a na Slovensku super rekordně vydělávaní na úkor našich žebrácky placených dělníků, kteří mají 4x nižší plat než 1,5-2x pomalejší černoch na lince v nic moc fungující továrně Hyundai USA.

    1. Tak rozhodně je to logičtější získávání peněz na
      Tak rozhodně je to logičtější získávání peněz na nutné budování a zajištění stability sítě, než ten minulý návrh u nás, aby se šíleně zvedli platby za jistič pro garáže a zahrádky.
      Přitom zahrádky užitečně spotřebovávají elektřinu v létě.

      A v Česku je jasně hlavní věčný problém s malou spotřebou a rychle vyrostlou solární výrobou v létě, a naopak malou výrobou a velkou spotřebou v zimě.

      Elektroauta na tom asi nic moc nezmění, protože v léte se u nás víc jezdí, ale v zimě to dožene vytápění aut, jen zvednou základnu. Naopak ukončování uhlí a přechod domů často na elektrické vytábění budou tento náš problém dále zvětšovat.

      1. Přiznám se, že očekávám, že z diskuzí o poplatcích
        Přiznám se, že očekávám, že z diskuzí o poplatcích vyleze nějaký naprostý paskvil. Lidé, kteří mají na střeše soláry, se dělí do více typů. Někteří s FVE čistě jenom ohřívají vodu. Další To mají v systému grid-tie zajištěné proti přetokům do sítě, další mají ostrovní systémy a další hybridní galvanicky oddělené s bateriovými úložišti. Teprve poslední typ (a je jich nejvíc, to ano) má elektrárnu normálně přifázovanou k síti. Pokud se o poplatcích jedná pouze u té poslední skupiny, nemám námitek. Pokud ne, je to naprostá pitomost a je to nespravedlivé.

Napsat komentář