Honeywell a LG Electronics budou vyvíjet bezpečnostní software pro robotická auta

redakce - 07 Únor 2018

Honeywell a LG Electronics podepsali memorandum o spolupráci s cílem vyvinout softwarová řešení pro automatizaci automobilů a infrastruktury, které by předcházely hrozbám spojeným s nárůstem autonomních vozidel.auto Opel Ampera-e elektromobil Chevrolet Bolt EV

Elektromobil Opel Ampera-e (převlečený Chevrolet Bolt EV) vyrábí z velké části společnost LG. Testují se také jeho robotické verze.
foto: Opel

Obě společnosti představily na veletrhu spotřební elektroniky v Las Vegas a mezinárodní automobilové výstavě v Detroitu rámec své spolupráce v oblasti kybernetické bezpečnosti.

LG a Honeywell se zaměřily na řešení určená přímo výrobcům automobilů, a to v oblasti kybernetické bezpečnosti pro systémovou komunikaci ve vozidle. Jejich spolupráce se zabývá i rostoucím množstvím vnějších komunikací prostřednictvím mobilního a satelitního připojení.

Obě společnosti se zaměřují na různorodé potřeby automobilového průmyslu, od kybernetického zabezpečení individuálních vozidel až po ochranu před hrozbami pro celý vozový park. Řešení, které bude vyvinuto v rámci spolupráce obou společností, spojuje LG technologii prevence proniknutí, detekce hrozby i ochrany softwaru (IDPS) pro zabezpečení hardwaru proti vnějším útokům s IDPS řešením společnosti Honeywell, které zajišťuje interní komunikaci a řídící síť vozidla spolu s možnostmi monitoringu zabezpečení a analýzy operačních bezpečnostních center.

„Společnost LG Electronics rozpoznala důležitost kybernetického zabezpečení vozidel díky stále se zvyšujícímu propojení automobilů s vnějšími sítěmi, které přinášejí koncovým uživatelům řadu služeb. Abychom našim OEM obchodním partnerům mohli poskytovat bezpečné produkty, intenzivně investujeme do kybernetického zabezpečení jak softwaru, tak i hardwaru a nabízíme vysoce zabezpečené výrobky. Máme zkušenosti s poskytováním různých řešení zabezpečení řídících jednotek ECU / TCU automobilů i ochranu externích sítí. Díky kombinaci bezpečnostního softwaru společnosti Honeywell se zabezpečením společnosti LG očekáváme, že budeme nabízet řešení, která ochrání vozidlo před vnějšími i vnitřními hrozbami,“ popisuje Lee Woo-jong, prezident divize automobilových komponentů společnosti LG Electronics.

Výsledky spolupráce pomohou zajistit bezpečnost vozidel pomocí identifikací a ověřením softwarových příkazů a dat generovaných více než 100 miliony řádky kódů, které řídí provoz moderních vozidel.

Elektrické brány a bezpečnostní moduly společnosti LG, řídicí jednotka telematiky (TCU) a elektronická řídicí jednotka (ECU) mohou být efektivními nástroji pro zjišťování a hlášení hrozeb mechanického selhání nebo úmyslného narušení vozidla. Software společnosti Honeywell odhaluje anomálie a chrání síťový provoz uvnitř vozidla.

Bezpečnostní střediska po celém světě souběžně analyzují nasbíraná data v reálném čase nebo v pravidelných intervalech. Tato střediska monitorují rozsáhlé vozové parky, aby získala data pro analýzy vedoucí k hlubšímu pochopení hrozeb a následnému návrhu řešení, které poskytnou výrobcům automobilů.

„Existuje více než tucet jasně definovaných možností napadení, které mohou otevřít cestu pro hackování komponentů osobních vozidel a jejich počet rychle roste. Podporujeme zákazníky odlišnou softwarovou platformou, abychom předešli možným ohrožením kybernetického zabezpečení, která je spojená s vývojem autodiagnostiky a autonomií vozidel. Zároveň rozvíjíme síť spolupracujících partnerů, abychom mohli nabízet zákazníkům komplexní řešení kybernetického zabezpečení,“ říká Olivier Rabiller, prezident Honeywell Transportation Systems.

Tým odborníků společnosti Honeywell kombinuje více než 60 let zkušeností jako vedoucí světový dodavatel v oblasti automobilového průmyslu s užitečnou zkušeností ve vývoji aplikací pro segmenty průmyslové bezpečnosti. Na jejich základech vyvíjí Honeywell software, který umožňuje diagnostiku vozidel v reálném čase, což pomůže zvýšit spolehlivost a až o 5 % snížit náklady vynaložené na reklamace.

Vize společnosti LG v oblasti automobilových komponentů je stát se inovativním partnerem pro elektrifikaci vozidel pomocí širokého know-how z odvětví spotřební elektroniky. Tento segment patří mezi nejvíce se rozvíjející a LG očekává, že sehraje velmi důležitou roli v budoucím vývoji společnosti.

S bohatými zkušenostmi v oblasti mobilních komunikací, domácích spotřebičů a spotřební elektroniky míří společnost LG, díky spolupráci s odlišnými technologiemi společnosti Honeywell, na přední pozice trhu s komponenty vozidel nové generace.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

O.T. Tesla X projela Saharou pousti a zdolala 8000 km. Tak i v pousti se da jezdit s EV. Pripomina mi to Hanzelku a Zikmunda s Tatrou. T jako T :-)
https://ecomento.de/2018/02/07/elektroauto-suv-tesla-model-x-durchquert-sahara-wueste/

Obrázek uživatele ozana

Teď se chystá nějaký Polák přejet Afriku z jihu na sever a pak přes západní Evropu domů do Polska.
https://youtu.be/UztmE4Xzigc

---

Jezdím na proud, najeto 75 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.

Elektromobil v Africe je fajn. Staci vzit sebou 10 solarnich panelu kazdy 300W a menic a muze nabijet uplne zadara.
Ale ja bych radeji solarni lodicku na cestu kolem sveta zadarmo. Kombinace plachty a solar je idealni. Kdyz nesviti, tak fouka.

Obrázek uživatele Radovan

Příklad máme i v ČR https://litomericky.denik.cz/zpravy_region/lodni-denik-2-zradna-odra-20170705.html

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?

Newsletter