Elektromobil Rimac bude ještě rychlejší díky speciálnímu 3D softwaru

redakce - 20 Září 2017

Dassault Systèmes, světový lídr v oblasti návrhářského 3D softwaru, podpoří evropský startup Rimac Automobili. Chce se stát klíčovou firmou v automobilovém průmyslu.Elektromobil Rimac Concept One chorvatské automobilky Rimac Automobili

Sportovní elektromobil Rimac Concept One nedávno rozvlnil mediální vody, když v něm při závodech měl nehodu známý bývalý moderátor pořadu Top Gear a aktuálně The Grand Tour Richard Hammond
foto: Rimac Automobili

Rimac Automobili využívá specializované oborové řešení „Electro Mobility Accelerator“, které umožňuje rychlé navrhování a vývoj vysoce výkonných elektromobilů, hnacích ústrojí a bateriových systémů. Konkrétně v případě Rimac Automobili půjde o příští generaci plně elektrických supersportovních vozů.

Čím dál více spotřebitelů z celého světa projevuje zájem o elektromobily, u nichž by se nemuseli vzdát elegantního vzhledu, rychlosti a silného výkonu tradičních sportovních vozů. Řešení „Electro Mobility Accelerator“ vychází z platformy 3DEXPERIENCE od Dassault Systèmes a nabízí firmě Rimac Automobili digitální aplikace, které jí umožní zefektivnit provoz, rozšířit výrobní kapacitu a propojit pracovní sílu v 11 zemích.

Týmy získají přístup k informacím v reálném čase a tím pádem i kompletní přehled o projektech, změnách a produktových datech ve všech částech vývoje. Mohou dříve odhalit a vyřešit problémy, opětovně využít data a také organizovat a připravovat složité výrobní procesy. Díky tomu může Rimac Automobili urychlit svůj kompletní vývoj vozů.

„Specializované oborové řešení ‚Electro Mobility Accelerator‘ umožňuje rychlejší navrhování, simulace a spolupráci, což nám zlepší produktivitu a pomůže uspokojit požadavky zákazníků,“ řekl Mate Rimac, zakladatel a výkonný ředitel společnosti Rimac Automobili.

„Už delší dobu pracujeme na konkrétních projektech se SOLIDWORKS a přáli jsme si, aby nás společnost Dassault Systèmes doprovázela rozšiřováním našeho byznysu. S pomocí digitální platformy můžeme propojit naše zdroje a schopnosti a díky tomu plně realizovat libovolné elektromobilové programy interně.“

„Automobilový průmysl se dynamicky vyvíjí každým dnem. Startup zaměřený na elektromobily dnes pracuje na tom, aby vytvořil autonomní vůz budoucnosti vhodný ke sdílení s ostatními lidmi,“ uvedl Olivier Sappin, viceprezident divize Transportation & Mobility Industry v Dassault Systèmes.

„Inteligentní a intuitivní digitální prostředí založená na spolupráci jsou inovativními laboratořemi, v nichž vzniknou nová zajímavá řešení pro tento sektor. Platforma 3DEXPERIENCE představuje škálovatelný a přizpůsobivý nástroj pro společnosti, které chtějí uspíšit svou evoluci od startupu po zavedené výrobce aut příští generace.“

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Josef.

Vám to nevadí pane Horčíku, že z 9 příspěvků jsou 2 k věci? Začíná se tady z toho stávat iDnes....

---

Elektromobilita vyřešena - KIA Soul EV
Nájezd na jedno nabití Praha a okolí max 220km

zdroj: tiskova zprava. to mluvi za vsechno.

Tak určitě všichni chceme aby byl Rimac ještě rychlejší, hlavně v Evropě kde už skoro nikde nejde jet legálně přes 130-140 kmh. A co takhle začít dělat auta pro normální lidi ?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Evropa má naopak své limity na dálnicích světově jedny z nejvyšších, a Německo se svým nekonečnem zcela.

A taková miniaturní soukromá automobilka fakt nepotřebuje tvé "chytré" rady ohledně aut pro normální lidi.
Pro normální lidi v superekologické EU se přelomově připravují po plánovaném zchudnutí i západní islamofilní části asi na českou úroveň hromadné elektrické autobusy s automaticky povinnými dveřmi vybavenými detektorem zbraní a výbušnin :(

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Chcete prozradit jednu věc? Drobnou historickou anekdotu.

Nic neroste do nebes, žádný strom, ni stavba.
A každá civilizace, doba, má nějakou smyčku života a podléhá neměnnému zákonu narození a smrti, konec dějin se nekonal. Podívejte se, systémy a definice přijaté po Vestfálském míru se pomalu otřásají a hroutí.

A protože Evropa je dnes X-tým stínem Říma a z toho bere sílu, tak skončí stejným osudem jako on. Tady není žádná konspirace, ale jenom se sleduje stejný vzorec protože chtě nechtě je v nás Řím, koneckonců stejně jako i v lidech na Blízkém/Středním Východě, vepsán, jeho sláva a pád a spolu s legendou o Babylonu nás nezadržitelně směřují k tomu abychom provedli nějakou nepředloženost která zapříčiní pád.

Nebyla to nakonec armáda otroků, použitých pro usnadnění práce, která pomohla s rozvratem? Nestálo za tím to že si nakonec platil cizinecké legie? Nestálo za tím to že dosáhli blahobytu nevídaného a lenivěli? Přestali si uvědomovat jeho křehkost? Fakt že jediným lusknutím prstu se může vše sesypat?

Ano bylo.

A teď, k čemu směřujeme posledních 250 let? Co děláme? No to stejné, zapojili jsme veškerý náš um, abychom dosáhli bezprecedentního blahobytu, zapojili jsme jej abychom nemuseli pracovat. Tak jsme postavili stroje, spoutali uhlí, páru, vodu, blesk a nakonec rozbili samotnou podstatu hmoty. A když nám nestačilo ulehčení práce stroji, tak jsme opět sáhli po "otrocích" námezdní síle z vnějšku. A tak opakuje se znovu Řím. A znovu tak padne.

Na tomhle prokletém kusu skály na konci světa se tu rveme o to kdo jej obnoví a stálo nás to už stamiliony litrů krve, a to stejné - jeho odkaz - chtějí mít pod kontrolou muslimové, pokud se nepletu, Řím jim slíbil už Mohamed.

Evropě prostě nemá to co má Asie, věčnost, ale tu skutečnou, Čína tu je 4000 let, za tu dobu povstalo pár Římů, pár jich padlo. Naše má končit co chvíli, má nastat druhý příchod... A je to v podvědomí a tak se koná tak aby konec nastal.

Tak je nevyhnutelné aby se zopakovaly dějiny, jen tentokrát nepadne Řím do rukou Germánů a Vandalů, ale do rukou Muslimů.

Víte jak to je s opakováním historie, ne? Ten citát. Tak se i děje.

Nebude superekologická EU, nebudou rámy v busech, nebude totiž nic z toho. Světové mocnosti jen položí pugét na rakev a pak se samy zhroutí pod socioekonomickými a dalšími problémy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano, věřím tomu, že bude-li svět světem, tak se to dříve nebo později rozpadne. A 200 let, po který tady zažívám technologický pokrok, je s ohledem na dobu existence vámi zmíněných říší jen drobnou zastávkou. Kdoví, zda by se o tomto období děti ve škole za 1000 let vůbec učily. Takže není důvod k pýše.
To co ale na rozdíl od minulé doby jiné, je globalizace informací, kultury, trhů... prostě všeho. Už je jen málo národů (kmenů?), které by žili výrazně odlišněji od nás. Věřím tedy, že pád přijde, ale nebude to jen pád Evropy, ale celého civilizovaného světa. Co bude potom, nikdo neví. Možná se na velkou dobu vrátíme k technologiím a nástrojům, které si budemem schopni sami jednoduše vyrobit a naší hlavní starostí bude, abychom vůbec přežili nějak se ctí a ne jako zvířata.
Přesto si rád čtu články o tom, jak se vyvíjí nové, rychlejší, udržitelnější, levnější auta apod. udělátka. Je super žít v době, kde se neinvestuje jen do armády. A současné problémy (migrace) beru spíš jako výzvu, abychom vyrostli nejen technologicky, ale také eticky a sociálně (jak se k sobě chovat).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tahle myslenka mi prijde zajimava, muzu se zeptat, kde jste na ni narazil? Nebo jste Vy jejim autorem? Budu rad, kdyz se mi ozvete treba na email martinhofmann1980@gmail.com .
Diky, Martin

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Sám, samozřejmě jsou tam témata které reflektuje mnoho autorů a myslitelů. Ale podle mne jim chybí jedna věc, vědomě, nebo nevědomě, odmítají připustit latentní vliv traumat a náboženství na moderní společnost.

Mail jsem Vám snad poslal, nebo jej pošlu zítra.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokiaľ Vás to zaujíma, odporúčam knihu:
Kolaps a regenerace: Cesty civilizací a kultur

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Diky moc za odpoved, moc me potesila. Knihu si nenecham ujit.

Hezky dramatický, ale nezapomínat, že Čínu na čas ovládli menší Mongolové a dokonce vytvořili jejich nejslavnější éru i vládce a spousta Číňanů má jeho DNA a jsou na to hrdí ;) A to proti severským kmenům přitom postavili megalomanskou Čínskou zeď :))))
Mongolové přitrhli i do Evropy, protože dokázali na ráz ujet na koních velké vzdálenosti a za jízdy pili krev svejch koní, aby nemuseli sesedat a ztrácet čas hledáním potravy. Nevím jak to ty koně ustáli? :)))
Většinu arabů, notnej kus Evropy a Afriky zase po staletí ovládli přivandrovalí Otomani čili Turci, které někdo vypudil z Asie.
Věčnému Egyptu nakonec vladli Ptolemájovci (Kleopatra) což vůbec nebyli žádní potomci egyptskejch králů natož egypťaní natož afričani, ale řekové! No a později se tam vládnoucí třídou stali dokonce otroci mameluci, kteří tvořili vojenské jednotky a díky svým schopnostem a zásluhám se dopracovali až k vedení země a na jejich odkaz navazuje současná egypská armáda, která určuje chod země.
Krev Anglie zase za časných let namíchalo 5000 Avarských jezdů na trvalo importovaných z Asie, dovezených za účelem lepší obrany státu před nepřáteli. Od nich pravděpodobně byly převzaty korouhve čili bojové zástavy, čili dnešní prapory. Angličani jsou vůbec směska všech možnejch národů a kultur. Jméno mají po Englech co přitrhli z Dánska.
Krev jižních národů jako jsou Španělové a Italové je zase tězce namíchaná nájezdy loupežných afrických pirátů a lupičů, ze středomoří, kteří miliony evropanů natahali do Afriky a Asie jako otroky. Jižní národy ztmavli a severni Afrika asi trochu zesvětlala :))))
No a základy křesťanství tak jak je praktikováno a vnímáno dnes vznikly na území dnešního Turecka a Sýrie. Svatej Mikuláš byl biskup na území dnešního Turecka. Na území dnešní Izraele bylo tou dobou celkem pusto.
Tvrdej alkohol čili kořalka má původ z blízkého východu a přivezli ho nejspíš ze svých prvních výbojů křižáci. Základy fotoaparátu čili cameru obskuru vymyslel arab, stejně jako základy algebry. První notovej zápis je ze Sýrie a veleslavnej dobyvatel Jeruzaléma Saladin nebyl žádnej arab, ale Kurd. ;-)
Všechny říše v průběhu dějin dost měnili svojí velikost a byly častokrát vypleněny a pak se zase stavěli na nohy.

No a velká prastará Indie je jen guláš asi 90 národů, kteří si vůbec nerozumí a dokonce se na dávno rozpadla na 2 státy čili Indii a Pakistán, kteří se non-stop řežou. Trošku mi to připomíná rozpad Říma na Východní a Západní říši Římskou.

Jo a slavné velikananské Rusko nedávno vůbec ještě neexistovalo
https://youtu.be/pC5WHKq6tek
a nejsou tam žadný Rusové, ale Moskoviti čili východní směska všeho možného se základem zřejmě Švédů. Ruštinu i název si přebrali z prastaré Rusi což je území dnešní Ukrajiny takže to nemá moc společného s územím, kde se teď Rusko nachází. Dost možná je název Ukrajina jakoby na truc tomu, že jsou na okraji něčeho. S trochou nadsázky, kdyby Čsl. legionáři neměli potřebu se dostat domů tak by mohli ovládnout celé Rusko, s těmi územímy co měli na východě pod palcem. No jo no :)))))
Myslím že historickejm nárokům Ruska na Krym se Turci můžou jen dlouze smát :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Žjóva. Takový román, jsem myslel že čtu Carlose, ale různé narážky mi byly divný a tak jsem se kuknul na autora a on to je kuk :-))))))))))))))
Překvapení.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Krásně píšete o tom, jak migrační vlny tu byly v podstatě pořád a možná bychom měli být vděční, že masovou migraci zažíváme až dnes a mohli jsme se na ní alespoň ekonomicky připravit, když už nic jiného.

Sen všech ekonomů, obchodníků, politiků, CEOs, generálů, diktátorů i králů je být připraven na všechny změny, disrupce, posun paradigmat, revoluce, pohromy ... ale jak vidno většinou se jim to naprosto nedaří a proto maj takovej efekt.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Nejspíš všichni pocházíme z Afriky a dost nejspíš tam v centrální Africe byl jeden nějakej více schopnej prakřovák z kterýho my všichni geneticky pocházíme. Dalo by se říci, že to byl skoro ten bájnej Adam. To jsou věci podložený mapováním DNA lidstva.
Stáří lidského rodu se dá také poznat podle počtu hlásek a písmen abecedy které určitý národ, kultura používá ke komunikaci. Pokud si pamatujete křováka z filmu Bohové musí být šílení, tak během mluvy vydává i mlaskavé a klikavé zvuky tvořené vdechy apod. (My při mluvě vydechujeme.) To je neklamná známka velmi dlouhého vývoje jazyka a tudíž velmi prastarého národa. Oni maj snad 150 hlásek (fonému - nebo jak se to jmenuje), my o dost míň a Hawajci maj velmi málo písmen a tudíž je to na tom jejich jazyku dost slyšet. Btw dorazili na Hawaj asi ve stejný době jako my do české kotliny.

U Maďarů se zjistilo, že maj víc Slovanských genů než samotní Slováci :))) Reakce maďarskejch nacionalistů je ta, že Slované nejsou národ :D

Další srandou je, že podobu národů nejspíš neurčovali chlapy výběrem ženskejch, ale spíš to určovali naše historický pramatky výběrem partnerů. Geneticky vysledovali asi 10 pramatek od kterejch pocházej jednotlivý větve pranárodů. Pár let zpátky o tom byl článek v MF Dnes. Hóódně zajímavý čtení.

Další obrácenou teorií je to, že my jsme si nedomestikovali psy, ale oni si vybrali a domestikovali nás... a to i přesto. že jsem je mlátili a odháněli.
Naše neotřesitelná pozice pánů tvorstva a namyšlenost lidské rasy se zde trošku bortí, ale nic si z toho nedělejte, protože jsme všichni jen hříčkou parazitů, který na tom na rozdíl od nás makali miliony let. Viz to jak nás a kočky dokáže ovládat parazit toxoplazmózy, nebo jak určité plísně a houby naprosto ovládají mravence v pralese aby mohli završit svůj životní cyklus..! ;-)))

Jeden koumák napsal skvělou věc: Sex je jen souboj s parazity. Musíme se hodně rozmonožovat abychom vůbec jak druh přežili. Tak do toho ;D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A teď zase že našli nějakého prapředka v Rumunsku či kde. Podle mne je toto používat v nějaké argumentaci k dnešku hloupost, je to zajímavé, ale to je tak vše. Z našeho hlediska je mnohem zajímavější posledních asi 12k let. Tam je toho taky dost zajímavého. Zvláštní je, podle mne, že k masové migraci - stěhování národů - dochází až do tak nedávné doby. co se tam v tom asi 4-7. století dělo? A co že byl takový obrovský zásobník obyvatelstva kdesi ze dnešní Ukrajinou.

V Bulharsku, ale je to jen výsledek bulharské mediální národnostní masáže, který není 100 % uznaný světovejma kapacitama a má asi stejnou váhu jako kosti z jiných nalezišt různě po světě. Prostě je to víc bulharský přání a mindrák malého národa než realita.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zakladatel Applu je syn Syrského migranta, konstruktér Mini Coopra je řecký rodák tureckého Izmiru, atd.

https://www.forbes.com/2007/03/20/famous-celebrity-immigrants-oped-cx_ee_dream0307_0322immigrant_slide_10.html

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Teď se ještě zjistilo, že jihoameričtí idiáni tam úplně na jihu (Ohňová země apod.) maj v sobě geny australskejch aboriginců!

Realita je prostě šílenější než naše nejdivočejší fantazie. Na druhou stranu lítáme na konec Sluneční soustavy, ale stále nevíme co nám děje 10 cm pod podbřiškem ;D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pro normální lidi zní jako z volebního programu nějakejch levičáků.
Máš pravdu, ale spíš bych to nazval auta na ježdění a ne na blbnutí a předvádění.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

S PR jděte k šípku.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyProdej pneu 100% onlineKariéra EVC Group
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?

Newsletter


185.66.36.26