Audi představuje facelift A3 včetně verzí na plyn a plug-in hybrid

redakce - 03 Leden 2017

Audi spouští předprodej modernizovaných modelů Audi A3 Sportback g-tron, Audi A3 Sportback e-tron a Audi S3. Verze g-tron spaluje stlačený zemní plyn, zatímco hybridní e-tron nabízí řidiči možnost elektrické mobility bez emisí s dojezdem až 50 km na jedno nabití. auto Audi A3

Všechny nové modely navíc i progresivní výbavou, která byla rozšířena mimo jiné o velký počet inovativních asistenčních, informačních a zábavních systémů včetně nejmodernějších funkcí v oblasti konektivity.
foto: Audi

„Trvale udržitelná mobilita i sportovní duch patří mezi základní hodnoty společnosti Audi a právě tyto pilíře značky se čtyřmi kruhy dokonale ztělesňuje trojice nových verzí modelové řady Audi A3 na českém trhu,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika.

Audi A3 Sportback g-tron navazuje na svého úspěšného předchůdce s pohonem na stlačený zemní plyn, který vyniká velmi nízkými emisemi i provozními náklady. Audi A3 Sportback e-tron je plnohodnotným pětidveřovým vozem pro elektrickou mobilitu s notnou dávkou sportovní dynamiky.

A suverénní Audi S3 je novou vrcholnou verzí s výkonem 310 k, kterou lze objednávat hned ve třech karosářských variantách Sportback, Limuzína a Cabriolet. Díky verzím e-tron a g-tron mají zákazníci podle Veleka v modelové řadě Audi A3 nejrozmanitější nabídku variant poháněcího ústrojí v kompaktním segmentu.

Audi A3 Sportback g-tron má pod kapotou bivalentní motor 1.4 TFSI g-tron, koncipovaný pro spalování stlačeného zemního plynu i benzinu. K přepínání mezi oběma palivy dochází automaticky, bez zásahů řidiče.

Spalováním CNG vzniká v porovnání s konvenčními ropnými palivy výrazně méně emisí. Další oceňovanou předností tohoto druhu pohonu je také hospodárnost provozu, protože při kombinované spotřebě EU 3,3 kg CNG na 100 km vycházejí náklady na palivo u nového modelu A3 Sportback g-tron ve výši 0,82 až 0,87 Kč/km.

Zemní plyn je uchováván ve dvou nádržích z lehkého a zároveň odolného kompozitního materiálu. Kapacita nádrží, uložených pod podlahou zavazadlového prostoru, je 14,4 kg CNG při maximálním tlaku 200 barů. Uvedené množství plynného paliva postačuje k ujetí více než 400 kilometrů.

Plnohodnotná palivová nádrž na benzin umožňuje překonat dalších 900 kilometrů bez zastávky pro doplnění paliva. Audi A3 Sportback g-tron je nejen ekologickým, ale také dynamickým vozem, což dokládají hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h za 10,8 sekundy a nejvyšší rychlosti 197 km/h.

Cena modelu Audi A3 Sportback g-tron byla stanovena na 681 900 Kč včetně DPH a zákazníci mají k dispozici téměř kompletní portfolio výbavy na přání s rozmanitými možnostmi individualizace, která zahrnuje kromě inovativních asistenčních systémů a nejmodernějších multimediálních a komunikačních systémů také akční paket Lifestyle, výbavové linie sport nebo design a dvouspojkovou převodovku S tronic.

Dalším krokem na cestě k trvale udržitelné mobilitě je model Audi A3 Sportback e-tron, který je poháněn hybridním ústrojím s možností vnějšího nabíjení. Kompaktní pětidveřový vůz pro každodenní provoz disponuje akumulátorem, jehož kapacita umožňuje dojezd až 50 km v čistě elektrickém režimu.

A3 Sportback e-tron je tak ideálním vozem pro každodenní cestování po městě s nulovými emisemi. Elektromotor poskytuje nejvyšší výkon 75 kW a točivý moment 330 N.m. Při potřebě větší dynamiky či delšího dojezdu je v záloze zážehový čtyřválec 1.4 TFSI s nejvyšším výkonem 110 kW (150 k) a točivým momentem 250 N.m.

V hybridním režimu tak má řidič k dispozici výkon až 150 kW (204 k) a točivý moment až 350 N.m. Kompaktní A3 Sportback e-tron se díky tomu může pochlubit zrychlením z 0 na 100 km/h za 7,6 sekundy a nejvyšší rychlostí 222 km/h.

Hybridní verzi e-tron lze rozpoznat na první pohled podle předních světlometů LED, stříbrných lišt zdobících masku chladiče, zadního nárazníku bez viditelné koncovky výfukové soustavy a 17“ kol z lehké slitiny v designu Turbina s 15 paprsky. Příslušnost k rodině modelů e-tron prozrazují také loga nad předními blatníky a na masce chladiče.

Model Audi A3 Sportback e-tron je sériově vybaven rovněž systémem Advanced key, palubním počítačem s barevným displejem, komfortní automatickou klimatizací, systémem řízení jízdní dynamiky Audi drive select, multifunkčním tříramenným volantem a středovou loketní opěrkou. Dva druhy nabíjecích kabelů s barevným displejem umožňují připojení vozidla k domácí nebo průmyslové zásuvce.

Na přání jsou k dispozici výbavové linie sport a design s 18“ koly, navigačním systémem MMI Navigation plus s MMI touch včetně služeb Audi connect na 3 roky a parkovacími senzory Audi parking system.

Nové Audi A3 Sportback e-tron lze pořídit již od 999 900 Kč včetně DPH, a to u všech prodejců Audi v České republice, protože od 1. ledna 2017 se jejich nabídka rozšiřuje o kompletní portfolio modelů e-tron.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Dojezd až 50 km v čistě elektrickém režimu je hodně málo. To už tady dávno umí kdejaké jiné PHEV auto, třeba Mitsubishi Outlander PHEV. Chtělo by to přitlačit.
Protože pokud se má auto pohybovat ve městě v elektrickém režimu, pak jen 3.největší město ČR Ostrava má napříč 20 km. Jinými slovy tam a zpět a "až 50 km v čistě elektrickém režimu" zmizí jako mávnutím proutku. Pokud by jste chtěli podobně křižovat Brno nebo Prahu, tak zhruba s nějakým tím kopcem jen jedním směrem. Zbytek na spalovák. A pokud německá města, tak občas ani to ne. Jezdit po těchto městech jen na elektriku bez mezinabíjení tedy nepůjde. I ten MO PHEV jsem musel po troše křižování v Ostravě dát nabíjet, ovšem ten má rychlonabíječku CHAdeMO. 15 minut a je nabito.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 85 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 39 tis. km (53 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Kuk

Kup si Volta :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Dízl strkaj do hrobu
www.ceskatelevize.cz/ct24/veda/2001145-dieselove-automobily-nemaji-budoucnost-potvrzuji-fakta-i-predikce-expertu

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Oprava

Obrázek uživatele Vasek e-UP

Je tady někdo kdo chce EV za pul mega? škoda že už ho mam:
http://autobazar.autojarov.cz/nabidka-autobazaru/volkswagen-e-golf-comfortline-85kw-2849853.html

Ja ho chci take. Fakt dobry kauf.


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol