Audi oslavuje měsíční mise Apollo výjimečným reklamním spotem, chystá vlastní lunární vozidlo

Dne 7. prosince 1972 se uskutečnila poslední mise na Měsíc programu Apollo. Přesně o 45 let později připomíná Audi tuto historickou událost speciálně k tomuto účelu natočeným reklamním spotem „Apollo 45“.

Klip o délce 65 sekund vzdává poctu eskymáckému spotu z 90. let a ukazuje výhled na „Misi na Měsíc“ s vozidlem Audi lunar quattro. Měsíční vozidlo má odstartovat na svou misi v roce 2019.
foto: Audi

Píše se rok 2030. Dva astronauti zkoumají v terénu povrch Měsíce a narazí na stopy: otisk boty Neila Armstronga z roku 1969, stopy měsíčního vozidla, které přistálo v roce 1972 s Apollem 17, a otisky pneumatik měsíčního vozidla Audi lunar quattro z roku 2019.

Spot přebírá motivy slavného eskymáckého reklamního spotu, v němž otec vysvětluje svému synovi stopy různých zvířat ve sněhu a otisky pneumatik přiřadí vozu Audi quattro. Audi tímto videem připomíná poslední let na Měsíc s lidskou posádkou na palubě kosmické lodi Apollo 17 před 45 lety a zároveň oznamuje svou vlastní misi na Měsíc s vozidlem Audi lunar quattro.

„Posíláme quattro na Měsíc. Tím dokážeme výkonnost naší techniky v nejnáročnějších provozních podmínkách. Tento nápad nás také inspiroval k tomuto krátkému klipu,“ říká Giovanni Perosino, vedoucí marketingové komunikace společnosti AUDI AG.

ZAJÍMAVOST: Měsíční vozidlo Audi lunar quattro si zahrálo ve filmu Vetřelec: Covenant

Prémiový výrobce se sídlem v Ingolstadtu připravuje v současnosti vozidlo Audi lunar quattro na skutečnou misi na Měsíc. Audi vyvíjí měsíční vozidlo od roku 2015 společně s týmem, který vede Robert Böhme, zakladatel a generální ředitel společnosti „Part-Time Scientists“.

Odborníci Audi podporují berlínský „start-up“ zejména svými kompetencemi v oblasti pohonu všech kol (technika quattro), lehké konstrukce, elektrických a hybridních pohonů s možností vnějšího nabíjení (e-tron) a optimalizace designu.

tisková zpráva

31 Comments on “Audi oslavuje měsíční mise Apollo výjimečným reklamním spotem, chystá vlastní lunární vozidlo”

  1. off
    1. trest za Dizlgejt vynesen!
    Manažer VW Oliver Schmidt

    off

    1. trest za Dizlgejt vynesen!

    Manažer VW Oliver Schmidt dostal maximální sazbu 7 let za podvod Dízlgejt.
    Dále musí zapaltit pokutu 400 000 $

    http://www.thedrive.com/sheetmetal/16764/vw-executive-gets-maximum-sentence-for-role-in-diesel-emissions-scandal

    Původně mu za 11 obvinění hrozilo až 169 let v železech.

    48 letý Schmidt přiznal vinu za podvodné používáni nelegálních zařízení u 600 000 Volkswagen vozidel, aby tak obelhali zákony USA pro životní prostředí.

    “Dle mého názoru jste hlavním viníkem podvodu na Spojených státech.” Řekl soudce Sean Cox.
    Manažer Schmidt se omluvil a zrhoutil se přitom, když vyprávěl čí vším si jeho rodina musela od jeho zatčení projít.

    Celkem je obviněno 8 současných a bývalých zaměstnanců VW.
    Celý Dízlgejt skandál přišel Volkswagen už na 25 miliard $.

    p.s. Všimněte si, že americkému soudu jde hlavně o ochranu životního prostředí a ne vo podvedené zákazníky či jejich kapsu, tak jak se to řeší u nás.

          1. Lžiwágen vypláz 4,3 mld za pokutu a 15 mld vyplatil
            Lžiwágen vypláz 4,3 mld za pokutu a 15 mld vyplatil zákazníkům za vrácený cinknutý TDi rakovinomety. Pak se uvolil k instalaci nabíječek po Americe a zbytek budou asi další náklady na pronájem koncentráků pro 1/2 milionu vykoupených aut a možná jejich likvidace atd., ale tím to určitě nekončí. Další náklady maj i jinde po světě s úpravou již prodaných aut, s lobbyngem, za právníky a píár kampaně a čekaj je další žaloby a tahanice.
            Kde mohli teď bejt kdyby to radši narvali do baterkáčů a gigatováren?

              1. Zatím je sám, jako jediný se přiznal a teď si to
                Zatím je sám, jako jediný se přiznal a teď si to vyžírá. Francouzi a Italové do ameriky asi žádný dízly nevozej tak jsou v klidu. Japonci asi taky. V Evropě si to prolobovali, že to snad ani není ilegalní tak spěj klidně. Nevím, že by jim někdo z Evropskejch politiků šel po krku. Z Jourový si dělaj dobrej den.

              1. Zrovna dneska psal jeden Nor s Amperou-e o sousedském efektu,
                Zrovna dneska psal jeden Nor s Amperou-e o sousedském efektu, že když si toho Opla Bolta koupil tak ho pak taky chtělo pár jeho sousedů. Ale maj smůlu Opel už v Evropě nebere objednávky. Té ale divný co, lidi by kupovali, ale výrobce nechce prodávat :))) Hm hm

                Kdyby VW vyrobil milion zkryplenejch malobaterkáčů se zkrypleným pomalonabíjením, tak bych se vůbec nedivil, že je neprodá :)))

                1. Výrobci cíleně prodávat nechtějí EV, to už snad
                  Výrobci cíleně prodávat nechtějí EV, to už snad pochopil každý, ale i ti co chtějí, jich moc nevyrobili. Nebude náhodou problém i s dostatkem baterií?

                  Mě ta situace kolem výroby EV přijde logická. Mám business, který vydělává a roste a já ho zabiju tím, že všechno přesměruju na segment, kde jsou auta 2x dražší a kupuje je pár procent lidí? Podle mě všichni dělají pomalé kroky a čekají až to vytvoří velkou vlnu, která přijde a na které všichni pojedou.

                2. Naprosto přesně – v této chvíli jde o kroky, které vedou
                  Naprosto přesně – v této chvíli jde o kroky, které vedou výrobce na splnění emisních limitů celých flotil, které vyrábí. Další problém je výroba baterií, která nestíhá a baterie jsou „ropa 21. století“, jak zde někdo trefně uvedl. Sám se divím, jak lidé po usednutí za volant dosahují osvícení a jak to funguje podle stále stejného vzorce.

                3. my, ktorí sme rástli v materialistickom svete máme k
                  my, ktorí sme rástli v materialistickom svete máme k nehmotným dátam prinajmenšom amivalentný vzťah. použijeme ich akurát na to, aby sme sa dozvedeli kde je výpredaj. aj bateriek.

                  ps – mohol by niekto len tak od oka napísať súvahu ako by to bolo vyrábať, montovať a používať, vymieňať v dnešnom BEV dávne zinkochloridové články?

                4. Konečně hezká reklama na auto na baterie 🙂
                  Konečně hezká reklama na auto na baterie 🙂

                5. Pobavilo, ale jinak jim to moc nepomohlo 🙂 Možná to nebyl
                  Pobavilo, ale jinak jim to moc nepomohlo 🙂 Možná to nebyl útok přímo na Teslu jak jsem si původně myslel, ale skutečná reklama na jejich pojetí elektromobilu.

  2. Zajimavy posun VW k elektromobilite. VW boss Müller pozaduje
    Zajimavy posun VW k elektromobilite. VW boss Müller pozaduje zruseni dieslove subvence v Nemecku a vetsi podporu EV. Diesel je v Nemecku zatizen nizsi spotrebni dani nez benzin a prave tu danovou dotaci je pry nacase zrusit. Pokud by teda diesely ztratily cenovou vyhodu, nikdo by je v DE asi uz nekupoval. To by byl konec osobnich dieselu v Evrope.

Napsat komentář