Vyhrajte elektromobil Tesla Model S na celý den!

Brněnský veletrh Amper právě začíná a i my jsme na místě. Přijďte nás navštívit a třeba i vyhrát zápůjčku elektromobilu Tesla Model S na celý den!

Jsme na veletrhu Amper v Brně, najdete nás na velkém elektromobilním place mezi pavilony P a Z.
foto: Hybrid.cz

Magazín Hybrid.cz ve spolupráci s půjčovnou elektromobilů GoForFree pořádá v rámci veletrhu Amper 2017 soutěž o hodnotné ceny. Můžete vyhrát 2x zápůjčku elektromobilu Tesla Model S na celý den, anebo 1x hodinové svezení v tomto elektromobilu.

Pravidla soutěže jsou jednoduchá. Stačí nás navštívit na našem stánku, viz. obrázek, a nechat se vyfotit v našem fotokoutku. Téma focení je „Dej sbohem fosilům“. K dispozici jsou nejrůznější propriety, kterými můžete své fotky vyšperkovat.

Tři zmíněné ceny získají tři fotografie s největším počkej lajků v galerii „Amper 2017 – soutěž“ na Facebooku Hybrid.cz k půlnoci 31.3.2017. Vítězové budou vyhlášeni v sobotu 1.4.2017 na Facebooku Hybrid.cz a na webu Hybrid.cz.

GoForFree půjčovna elektromobilů

Pozn.: zápůjčku elektromobilů zajišťuje společnost GoForFree. Vítězové prvních dvou cen, tedy denní zápůjčky Tesla Model S, samozřejmě musí mít řidičský průkaz tř. B. Před zápůjčkou musí složit zálohu 30 000 Kč.

vlastní

20 Comments on “Vyhrajte elektromobil Tesla Model S na celý den!”

  1. !!!!!!POZOR!!!!!!
    Kdo nepoužíváte aktivně Facebook a

    !!!!!!POZOR!!!!!!
    Kdo nepoužíváte aktivně Facebook a nemáte tisíce přátel na této sociální síti,které požádate o „Lajk“ tak se ani nefoťte. Pravděpodobnost výhry i když nejlepší tématické fotky je totiž minimální. Nevhodný výběr způsobu rozhodování o vítězných fotografiích.

      1. To mu nesmíte zazlívat, když tady se mnou tak srdnatě
        To mu nesmíte zazlívat, když tady se mnou tak srdnatě diskutoval, že to pak veřejně rozmáznul. Mimochodem tím všem přítomným řekl asi toto:
        a) pořiďte si elektromobil s velkou baterkou a velkou palubní nabíječkou, schopný nabíjet z každého červeného pětikolíku výkonem minimálně 22 kW. Pak Vám můžeme být ukradení.
        b)budete koukat, až to tady dotačně roztočíme, rychlonabíječky budou kam se podíváš. Jen nevím, jestli si nezavařili s tím termínem vyčerpání dotace 2018, aby nemuseli ty prachy vracet. Sám říkal, že mají s termíny problém.
        To b) nám sdělili i z EONu. Tak začínám mít problém já, abych se za 2 roky tím lesem dotačních rychlonabíječek probil.
        Jen PRE mne uklidnilo, nabíječky budou pomalé a pomalu v každé lampě. Ale taky se nakazili dotačním virem od předchozích dvou a taky budou žádat.
        Ještě že nedorazil nikdo z RWE, alias Innogy (vše ironie, až na ten výběr elektormobilu, s tím to myslím vážně, to je nezávislost).

      2. Vystoupení pana Chmelíka je v pořádku, snažil se objasnit
        Vystoupení pana Chmelíka je v pořádku, snažil se objasnit svůj postoj, jak uvažuje o čem je přesvědčen, jaký je jeho pohled na věc. Co není v pořádku je, že nebyla umožněna absolutně žádná diskuze. Dokonce ze strany pořadatele byly pokusy o ni velmi necitlivě ukončeny. Bylo to velmi nedůstojné až trapné. I pro něj by mohlo být cenné vyslechnout si názor lidí, co o elektro mobilitě ne jenom mluví, ale ji osobně provozují.

        1. No ale je potřeba říci, že tu prezentaci myšlenek provedl
          No ale je potřeba říci, že tu prezentaci myšlenek provedl z mého pohledu dost emotivně tj. neprofesionálním způsobem. Už jen to jmenovité vymezení se vůči diskuzím na Hybridu. Rovněž některé jeho kalkulace mi přišly málo vysvětlené (v tom vymezeném čase to ani nešlo) No snad až bude prezentace dostupná na webu tak tam půjde dohledat více informací.

          1. No, mě to přišlo jako pochopitelná reakce. Že měl tu
            No, mě to přišlo jako pochopitelná reakce. Že měl tu potřebu reagovat a argumentovat spíše svědčí o tom, že věří, že jejich postup je správný. Je to ještě ta lepší varianta. Osobně s jeho názory hluboce nesouhlasím. Například to vyznělo tak, že kdyby vzrostla spotřeba elektřiny o 5% tak je to pro čez vlastně zanedbatelné. Já být akcionářem, tak chci tento postoj vysvětlit. Anebo že nestaví nabíječky proto, že by tam každý den muselo nabít 8-12 aut a to je nereálné. Mě to přijde velice reálné pokud bude na našich silnicích zhruba 100 elektromobilů na 1 rychlonabíječku.

        1. Že Vy to Jirko nějak spojujete s tím dezorientovaným
          Že Vy to Jirko nějak spojujete s tím dezorientovaným chlapcem, co zapomněl, že jede autem, a vjel s ním v Londýně na chodník, páč myslel, že jde o novou cyklostezku, postavenou z fondů EU? A co si pak chtěl ukrojit před parlamentem nožem chleba, a jak i v Německu Vám policie prohrabe batoh a jdete sedět za kudlu s čepelí nad 10 cm délky coby ozbrojenec, tak ho ochranka preventivně eliminovala?
          Pokud ovšem nemáte postranní úmysly, pak lze vjet na výstaviště jen podle pravidel BVV, která se vydávají před každou akcí, příklad zde.

          1. ,,Ale prd velebnosti“. 🙂 Právě proto,že jsem
            ,,Ale prd velebnosti“. 🙂 Právě proto,že jsem předpokládal,že je vjezd do areálu dle nějakých pravidel,tak jsem reagoval na dotaz výše,kde se někdo ptá na nabíjení i3ky. Předpokládal jsem,že je to dotaz někoho,kdo přímo nevystavuje,ale přijel jen tak na Amper a chce si během prohlídky nabít auto. Proto mě překvapila nabídka uvnitř areálu BVV.

Napsat komentář