Toyota musí v Číně vyrábět elektromobily. A musí to tak dělat i ostatní automobilky. Volkswagen se tam chystá nabídnout více než 20 nových elektromobilů a plug-in hybridů.
foto: Volkswagen
Volkswagen vstoupil na západních trzích do světa elektromobility mezi posledními. Je tomu teprve pár měsíců, co začal prodej elektromobilů Volkswagen e-Golf a Volkswagen e-Up!
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Elektromobily: Čínský boj za životní prostředí
V EU i USA nutí automobilky k výrobě elektromobilů mimo jiné i stále přísnější emisní limity. Jenže stejné je to i v Číně.
Volkswagen upozorňuje, že nové zpřísnění emisních limitů v Číně je dokonce ještě ambicióznější, než v Evropě. A že bude těžší jich dosáhnout. Firma proto hodlá „v blízké budoucnosti“ nabídnou na tamním trhu přes 20 nových elektrických aut do zásuvky.
Budou to jak menší vozy, tak větší SUV i sedany. A půjde o elektromobily i plug-in hybridy.
Dr. Jochem Heizmann doslova řekl, že plug-in hybridy jsou ideálním řešením v krátko- a střednědobém výhledu. V dlouhodobém pak „možná může být realizován vývoj čistých elektromobilů“. Heizmann dále upozorňuje, že velkým problémem je v Číně nabíjecí infrastruktura.
U srovnávacího testu
U srovnávacího testu e-Golfu mě překvapilo.
Přesto že je to přestavba. Automobil nebyl při vývoji koncipován jako čistý elektromobil. Dojezdem a jízdními výkony, muže s čistými elektromobily klidně soupeřit .Pro případného zájemce může být důležitý také fakt, že je méně nápadný než jeho konkurenti, kteří jsou prostě vzhledově ojedinělí a příliš nápadní.
http://www.autorevue.cz/elektricky-srovnavaci-test-bmw-i3-vs-vw-e-golf-vs-nissan-leaf
Taky jsem na to koukal, ale
Taky jsem na to koukal, ale moc serveru autorevue.cz nevěřím. Příliš nápadně často tam vycházejí nejlépe při srovnání vozy koncernu VW, jedno zda Audi, Škoda, Seat či VW.