Volkswagen uvádí domácí nabíječku pro elektromobily ID

Jan Horčík - 15 Červen 2020

Nástěnná domácí nabíjecí stanice Volkswagen ID. Charger se nově začíná prodává v osmi evropských zemích. Cena začíná na 399 eur.auto elektromobily Volkswagen ID. Charger domácí nabíjecí stanice wallbox

Domácí nabíjecí stanice typu wallbox - Volkswagen ID. Charger.
foto: Volkswagen

Nová nabíjecí stanice Volkswagen ID. Charger je vybavena konektorem Type 2, takže samozřejmě nabije i jakýkoliv jiný elektromobil, který je jím vybaven. Max. nabíjecí výkon je 11 kW.

Prodává se ve třech variatách s tím, že nejvyšší modely ID. Charger Connect (€599) a ID. Charger Pro (€849) jsou vybaveny online konektivitou a mobilní aplikací. V Pro verzi je navíc integrovaný elektroměr.

Nová domácí nabíječka je podle zástupců Volkswagen první částí plánu koncernu vybudovat kolem nového elektromobilu ID.3 "kompletní nabíjecí síť".

Co přesně si pod tím představují ale neřekli. Následovat prý mají další nabíjecí služby. Volkswagen provozuje nebo podporuje několik nabíjecích iniciativ, včetně Ionity a We Charge.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Super nabijacku uz mame, teraz este to auto.

+1
Výstižné, dobře jsem se zasmál. Díky.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S2
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
FVE - 6,4 kWp + bat 9,6 kWh
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
------------------------------------------------- ...

Obrázek uživatele Jan Horčík
Obrázek uživatele Tomáš

Tady nemá většina VW ráda.

---

Prius PHV 2012, od 2017. >21000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

coz je trhu tak nejak u zadnice a jakychsi neznamych duvodu diskuze na automobilovych forech vubec neresi, a co je nejzajimavejsi, diskuze na hybridu neresi ten trh taky, no zahada :D

Obrázek uživatele Tomáš

LOL

---

Prius PHV 2012, od 2017. >21000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

Obrázek uživatele Tomáš

Nebojte se, dockame se. Jiz brzy i ve vasem dylerstvi.

---

Prius PHV 2012, od 2017. >21000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

No kedze ten software ladia tak dlho tak ocakavam plnu autonomiu a vodicak mozem nechat doma ;)

:-DDD Tak to je komentář za tisíc bodů! Díky pane, takhle jsem se už dlouho nezasmál, prodloužil jste mi život nejmíň o týden :-DDD

To som rad. Snad vam ho ropaci zas neskratia.

Obrázek uživatele Tomáš

.

---

Prius PHV 2012, od 2017. >21000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

Tak za 400 ojro to je fajnova cena a navic je to i pohledna bedynka.
Vystup 3x16A je vice nez dostacujici.
Doma mi mych 16A plne dostacuje i pri 1f nabijeni a dobe nocniho NT jen 4hod a ani denne nenabijim. Pravdou je, ze najedu za rok jenom 25tkm.

---

Elektronům Zdar!
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (už třikrát jsem nabil do plna) při rychlosti 25tis km za rok.

Proč si nepořídíte tarif pro elektromobil? Pak byste měl 8h levný tarif.

---

Elektromobilista teoretik, který v EV nikdy nejel, ale je velký fanda. Pasivní dům s přípravou na wallbox s vyhrazným 7-11kW.

Ano mel bych. Ale prisel bych o 4hod NT behem dne, kdy se pere apod. A hlavne ty 4hod staci bo jsem psal, ze denne nenabijim. Takto to ma pro mbe vice + nez -.

---

Elektronům Zdar!
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (už třikrát jsem nabil do plna) při rychlosti 25tis km za rok.

Obrázek uživatele Tomáš

"Jenom". Jak je vsechno relativni. Ja asi 10000km. :-)

---

Prius PHV 2012, od 2017. >21000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/


Nabíječky elektromobilů Circontrol10% sleva na produkty EVmotion