Kromě Tesla Gigatovárny vyroste v Šanghaji ještě jedna továrna na elektromobily. Vybuduje ji Volkswagen ve společném podniku s tamní SAIC Motor Corp.
Hodnota investice do nové elektromobilní továrny Volkswagen v Šanghaji má být $2,5 mld., tedy velmi podobně jako kolik do začátku investuje Tesla. Výroba má začít v roce 2020 a půjde o elektromobily postavené na platformě MEB.
Plná výrobní kapacita nové továrny Volkswagen bude 300 000 elektromobilů ročně. Budou se tam vyrábět také baterie pro značky Volkswagen, Audi a Škoda. Prvním vozem má být elektrické SUV Volkswagen, na čínský trh půjde 2020.
Půjde již o druhou továrnu na elektromobily v Číně. Už v polovině letošního roku VW dokončil modernizaci továrny Fo-šan, kterou provozuje ve spolupráci s China FAW Group Corp.
Zvýšila se výrobní kapacita, a to na dvojnásobných 600 000. To umožní vyrábět od roku 2020 elektromobily na platformě MEB. Půjde o značky Volkswagen a Audi.
Kromě toho vyrábí Volkswagen v Číně ještě elektromobily ve spolupráci s Jianghuai Automobile Co. Společný podnik JAV WC umí ročně vyrobit 100 000 elektromobilů, které prodává pod značkou Sol ve východočínském městě Che-fej.
off
BMW celosvětově svolá 1,6 milionu dízlpopelnic kvůli
off
BMW celosvětově svolá 1,6 milionu dízlpopelnic kvůli požárům
https://auto.ihned.cz/c1-66305990-bmw-celosvetove-svola-1-6-milionu-vozu-kvuli-problemum-s-klimatizaci-ktere-mohou-zpusobit-i-pozar
Na Pražském okruhu shořelo BMW
https://www.novinky.cz/krimi/484243-na-prazskem-okruhu-shorelo-bmw.html
píšeš si v záhlaví „Každej nahrazenej spalovák se
píšeš si v záhlaví „Každej nahrazenej spalovák se počítá“ ?? aktualizuj si to ;)))))
Čim?
Čim?
BMW celosvětově svolá 1,6 milionu dízlpopelnic, kde
BMW celosvětově svolá 1,6 milionu dízlpopelnic, kde příčinou jsou problémy s EGR ventilem, které by mohly vést až ke vznícení
auto.idnes.cz/bmw-svolavaci-akce-diesel-0hu-/automoto.aspx?c=A181024_110657_automoto_fdv
Německá policie provedla razii Opel. Německé ministerstvo
Německá policie provedla razii Opel. Německé ministerstvo dopravy následně oznámilo, že spolkový úřad pro motorová vozidla KBA nařídí automobilce Opel svolat k úpravě zhruba 100.000 dízlpopelnic
tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/policie-prohledala-kancelare-opelu-firma-bude-muset-svolat-auta_499694.html
Nezlobte se na mě, ale co je to zase za titulek “ Volkswagen
Nezlobte se na mě, ale co je to zase za titulek “ Volkswagen staví“ a pak čtu „postaví v roce 2020“.
To nějak mícháte časy nebo zavádíte čtenáře nevím za mě jasné mínus.
VW tu slibuje roky vše a zatím ještě NIC, je to pochopitelné profitují na spalovácích.
Tak alespoň dávejte jasné a zřetelné informace.
Díky
V článku se jasně píše, že „Výroba má začít v roce
V článku se jasně píše, že „Výroba má začít v roce 2020…“.
V nadpisu se jasně píše “ Volkswagen staví“
Proto jsem
V nadpisu se jasně píše “ Volkswagen staví“
Proto jsem článek rozkliknul.
Proč to rozporujete.
Je totiz zrejme ze TED stavi a v roce 2020 ma vyrabet, staci
Je totiz zrejme ze TED stavi a v roce 2020 ma vyrabet, staci jen cist…
Fabriky se totiz nevyrabi…
Škoda, nepochopil jsi to. Snad je jasné co rozporuji nebudu
Škoda, nepochopil jsi to. Snad je jasné co rozporuji nebudu dále rozvádět. A zdroj píše že se započalo nic víc.
Tady toho bylo o VW že dělá-udělá hodně a stále NIC.
Proto článek pro mě nevěrohodně napsaný. Toď vše.
To tvoje „a pak čtu „postaví v roce 2020″.“ se v článku
To tvoje „a pak čtu „postaví v roce 2020″.“ se v článku nikde nenachází.
Hodně lidí nedokáže chápat, jak si někdo může myslet,
Hodně lidí nedokáže chápat, jak si někdo může myslet, že se továrny vyrábějí.
Továrny se stavějí, a teprve potom továrny vyrábějí.
noo „Voni“ tím chtěli asi „říct“ (navodit dojem či
noo „Voni“ tím chtěli asi „říct“ (navodit dojem či PíáR) tolik že po článku Tesla Giga 3 se Konzerva „nefláká“ a maká jak vzteklá dízlblejt :))))))
Tak tento tah je celkem logický. Budou tam prodávat, možná
Tak tento tah je celkem logický. Budou tam prodávat, možná dostanou nějakou pobídku a hlavně levná pracovní síla. Kdo vede firmu, aby měla zisk, což je alfa podnikání, udělá to samé.
A Čína je a bude lídr v elektromobilitě protože tam vládne jedna strana a ta co řekne tak to bude, žádná demokracie. Nastaví kvóty na prodej elektroaut a basta. Všechno má pro a proti.
pěkný, takže konzerva vyvezla špičkový nouhau k
pěkný, takže konzerva vyvezla špičkový nouhau k „nepříteli“ a domů bude dovážet za vývoz tvrdý měny ktomu starý typy autopopelnic aby nadále evropan čuchal raka a oslaboval měnu za nákup ropy…
za tohle by je trumpeta pověsil všecky 😉
VW se specializuje na globální výrobu aut a na baterky už
VW se specializuje na globální výrobu aut a na baterky už mu nezbývá dost kapacit ani peněz.
A EU j“elita“ prostě nedokázala zajistit pořádnou místní baterkárnu na rozdíl od Číny, jen střední kapacity zvládli zařídit na svém území Poláci a Maďaři národy nejvíc nenáviděné Bruselskými neomarxisty.
souhlas no jElita EU to posrr to každopadně ale jak sem
souhlas no jElita EU to posrr to každopadně ale jak sem napsala výše… 😉
Ty auta se k nam bohuzel nedostanou. Presto to bude mit velky
Ty auta se k nam bohuzel nedostanou. Presto to bude mit velky vliv na nas. VW koncern prestehoval vyvojova pracoviste do Ciny a tam budou vyvyjet i auta pro Evropu. Cina nastartovala energicky trh s EV a tak se stanou leadry celeho autoprumyslu. A Evropa ostrouha. Takhle nas VW podvede dvojnasobne. Prodavaji raka a pak nas okradou o spickove pracoviste.
To je tady zase snůška nesmyslů, VW at udělá cokoliv, tak
To je tady zase snůška nesmyslů, VW at udělá cokoliv, tak zdejší odborníci to vždy zkritizují, opravdu trapné. VW v Číně prodává miliony aut a stejně tak je tam vyrábí ve svých továrnách. Čína je největší trh EV tak je to naprosto logický tah a udělají to všechny automobilky, kvůli clu a ceně celkově, není to žádný přesun technologií, budou tam vyvíjet některé věci to je logické, ale částečně i naopak získávat pro Evropu některé technologie a poznatky, neboť tamní firmy mají daleko větší zkušennosti s EV než kdokoliv jinej. Rozhodně však Němci nebudou přesouvat svá hlavní vývojová střediska, to není jejich styl, to může napadnout jen hlupáka. A je zajímavé, že tu nikdo nenapíše jak Tesla nás podvedla 😀 zase nepostaví továrnu v Evropě ale v Číně, pak možná někde v Indii, nebo jinde v Asii a Evropě se stále jen slibuje a slibuje, není to také hodné kritiky? Asi ne co? Tesla zabedněnec v tom má jasno a i kdyby VW stavěl deset továren na EV tak to bude málo 😀
Popsal jste to přesně ve stylu VW. Keců marketingových,
Popsal jste to přesně ve stylu VW. Keců marketingových, vizí, záměrů a prototypů opakovaně plno, výsledky žádné nebo ubohé.
Jestli jste si nevšiml, toto je internetový magazín o
Jestli jste si nevšiml, toto je internetový magazín o elektromobilech, případně hybridech, takže zde probíráme v diskuzích vše ohledně EV. Nevím tedy, z jakého důvodu bychom tu měli pod každým článkem oslavovat 10 milionů spalováků od VW.
A proč kritizujeme VW (Group)? Protože jako jediní v Evropě jsou s prodeji EV (BEV+PHEV dohromady) pod 1 %, tuším že to bylo 0,9 % za první pololetí. BMW, Renault jsou na 6-7 %, Nissan už snad 8 % s Leafem, Toyota má miliony hybridů a velmi úspěšný plug-in Prius Prime a Tesla je kapitola sama pro sebe s výrobou >1000 čistých BEV denně.
Takže pardón, že si tu nesedneme na zadek z milionkrát porušených slibů, odkladů a powerpointových prezentací.
+1 Naprosto přesná charakteristika chování VW vůči
+1 Naprosto přesná charakteristika chování VW vůči evropskému zákazníkovi.
To je pořád dokola tady. Jaký porušený sliby? VW je mimo
To je pořád dokola tady. Jaký porušený sliby? VW je mimo jiné i Škoda, Seat a VW samotný a jsou to masové značky, které prodávají auta v průměru kolem půl milionu, proto jsou masové, mají na tom postavenu celou strategii, jejich zákazníci jsou jiní než zákazníci Tesly a spol. Jde o to ale, že těchto zákazníků je drtivá většina a ti si nebudou kupovat auto za milion a víc, když to auto neujede ani 500 km, nevyrábí se jako kombi nebo suv atd. jsou to zákazníci, kteří přemýšlí prakticky. A jelikož jsou toto masové značky tak musí vyrábět minimálně stovky tisíc aut a aby takové prodeje měli, musí byt cena dostupná pro masy lidí a o to tady celou dobu jde, oni musí připravit auto, které bude tak minimálně o 200-300 tis levnější než ty co se nyní prodávají, s podobným dojezdem, zároveň musí být připraveni na velkou poptávku a ještě na tom musí vydělat. a to je jaksi výrazný rozdíl proti Tesle a jiným. Škodovku ani VW velikosti Leafa si za mega téměř nikdo nekoupí, zákazník těchto značek očekává za mega auto na úrovni Kodiaq nebo luxusní passat. A to je celá věda, Tesla ani Nissan nás tady v Evropě nespasí se svými EV, takže bychom měli kvitovat každý pozitivní posun místních automobilek. Jenže tady se dělá přesný opak, proto to tu píšu
Sliby beru všechny ty prezentace, které se nedočkaly
Sliby beru všechny ty prezentace, které se nedočkaly provedení, všechno to kopání do Tesly – „překonáme cokoli, co udělá Tesla“, „zastavíme Teslu schopnostmi, které Tesla nemá“, „Šéf VW se pustil do Tesly: Jsou to mistři! Ale jen velkých oznámení“ a mraky dalších a podvody s emisemi a dojezdy teď už i u plug-in hybridů Audi.
VW přitom má (alespoň tedy pro mě) skvělého e-Golfa, tak proč je sakra čekačka přes rok a výroba ubohých 70 ks denně, když je o to tak ohromný zájem? Tady už žádné výmluvy na „není zájem o auta za milion“ neplatí.
Ano, většina lidí chce levné EV, ale také chce alespoň trochu odladěné, ne nějakou prvotinu s chybami. Jak asi získá zkušenosti Škoda? Těmi jednotkami kusů na uzavřeném testovacím okruhu? Ne, je potřeba sázet EV jak to jen jde, aby se okolo roku 2020 mohla nasadit „ostrá“ verze a už tak 3 roky zpátky bylo pozdě. Fakt nevím, jak tenhle 7+letý skluz Škoda dožene.
Já se vsadím o co chcete, že VW nenabídne o 200-300 tisíc levnější EV než konkurence a i o té masovosti lze pochybovat, když plánují na rok 2020 jen 100 tisíc EV (tedy 5x méně než bude výroba TM3). A i s tou ziskovostí Tesly musím nesouhlasit. Tesla vydělává na každém voze. To, že jsou účetně v mínusu je jenom důsledek stavění továren za miliardy dolarů, Superchargerů, servisních center, expanze a průměrně 70% meziročního růstu. Hlavní náklady na Gigafactory, většina výrobních linek a zařízení je na místě, tak si počkejte těch 12 hodin na finanční výsledky za 3Q, než uděláte závěr jak prodělávají.
Málokdo tu kope do VW, protože chce, aby zkrachovali. Naopak bychom tu skákali radostí za ty slibované miliony EV, jenže tu prostě nejsou. A to ani nejsme nároční, i za to e-Citigo za 500k v množství desítek tisíc ročně bychom se Škodovce klaněli a omlouvali se, jací jsme byli bezvěrci.
K poznámce o egolfu odkazuji na svou
K poznámce o egolfu odkazuji na svou zkušenost.
hybrid.cz/test-volkswagen-e-golf-358-kwh-kdyz-se-koncernu-dari#comment-159751
Zkus se na něj podívat reálně ne jen optikou „mám rád koncern“.
Šit nejhrubšího zrna. Vzkaz a současně důkaz že elektromobil je na trus od jeho výrobce.
Prober se z diskotéky. Masy kupují jen volítaný auta po
Prober se z diskotéky. Masy kupují jen volítaný auta po bazarech. Nový auto si za svou vejplatu kupuje sotva 20 % z nich. V Německu je to 40 %. Představa jak si plebs kupuje nový auta je mylná.
„zároveň musí být připraveni na velkou poptávku a
„zároveň musí být připraveni na velkou poptávku a ještě na tom musí vydělat. a to je jaksi výrazný rozdíl proti Tesle“
Takže potvrzeno, Tesla prodává masově a ještě vydělává na elektromobilech. Tak schválně jestli uznáte, že jste se mýlil.