Elektromobil Volkswagen ID.3 je nyní ještě dostupnější. Verze City stojí méně než 900 000 Kč.
foto: Volkswagen
Volkswagen rozšiřuje nabídku modelů ID.3 pro české zákazníky. Novinkou v zákaznickém konfigurátoru jsou varianty City a Style, které jako první používají nejmenší akumulátorovou baterii o kapacitě 45 kWh.
Volkswagen ID.3 v obou případech disponuje výkonem 110 kW a dojezdem přibližně 350 km podle metodiky WLTP. Cenově se elektromobil ID.3 City dostal pod hranici 900 000 Kč.
Volkswagen ID.3 mohou čeští zákazníci objednávat za cenu nižší než 900 000 Kč. Pod touto hranici totiž začíná nabídka nové varianty City, která je stejně jako rovněž nová verze Style k dispozici s elektromotorem o výkonu 110 kW ve spojení s nejmenší sadou akumulátorů montovanou do modelové řady ID.3. Její využitelná kapacita 45 kWh postačí v jízdním cyklu WLTP k překonání vzdálenosti 350 km na jedno nabití.
Varianty City a Style se liší především rozsahem výbavy. City se dodává s pakety Infotainment a Comfort, zatímco zákazníci, kteří se rozhodnou pro Style, získají bohatší výbavu s pakety Interior Style, Design, Infotainment, Comfort Plus a Assistance.
Další novinkou je Volkswagen ID.3 Tour 5. Číslice „5“ v označení nového modelu prozrazuje počet homologovaných sedadel v mimořádně prostorném interiéru, pod jehož podlahou je uložena největší akumulátorová baterie pro model ID.3 – s využitelnou kapacitou 77 kWh pro bezstarostné cestování i na delší vzdálenosti.
Verze Tour 5 zahrnuje stejné pakety jako Style, ale balíček Assistance má ve verzi Plus s větším počtem vyspělých asistenčních systémů. Čtyřmístný ID.3 Tour, jehož výbava obsahuje navíc paket Infotainment Plus s Head-up displejem s rozšířenou realitou a dodatečnými reproduktory, zůstává i nadále v nabídce.
Poslední změnou v zákaznickém konfigurátoru modelové řady ID.3 je rozšíření sériové výbavy variant Business, Family a Tech o výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce vpředu. Verze ID.3 Tour 5 bude přidána do konfigurátoru v blízké době. U autorizovaných prodejců Volkswagen však lze tento model objednávat již nyní.
Hra na “lidový” automobil pokračuje.
Hra na “lidový” automobil pokračuje.
Měl začít na 700000Kč, tak možná příště.
Měl začít na 700000Kč, tak možná příště.
50 % iD3 “prodaných” ve Švýcarsku je k prodeji přes
50 % iD3 “prodaných” ve Švýcarsku je k prodeji přes inzeráty na webu.
V Německu je to 35 %. ;D
od 4:04
https://youtu.be/9tOSUgfFMf8
Dívali jste se na konfigurátor? Pokud to nemá být holátko
Dívali jste se na konfigurátor? Pokud to nemá být holátko socialedition, tak se lehce přehoupnete přes 1,1 mil. a to je pro drtivou většinu národa nestravitelné.
Pro většinu národa je nestravitelná cena 500k Kč+, co je
Pro většinu národa je nestravitelná cena 500k Kč+, co je nad jsou firemní auta a tam je to na car policy – 1mil+ je pak většinou jen pro manažerská auta a tam id3 nikoho zajímat nebude
Proč vůbec někdo tenhle předraženej odpad někdo
Proč vůbec někdo tenhle předraženej odpad někdo kupuje?
Auto stojí 900tisíc, cena baterie je tak asi 200tisíc, a snad jen jedinec s „mentální anorexií“ čí jednociferným IQ si ještě dnes může myslet že 700tisíc (cena bez baterie) Kč je přiměřená cena.
HNUS.
Tak nevím 900k s tak malou baterií ,to je tak rok 2017. Zase
Tak nevím 900k s tak malou baterií ,to je tak rok 2017. Zase to budou převádět na dealery a ti to pak budou prodávat jako ojetinu mnohem levněji.
sars2 útočí prý i fkonzervě
sars2 útočí prý i fkonzervě …
https://www.novinky.cz/auto/clanek/v-hradeckych-automobilkach-skody-je-300-nakazenych-40351884
to je klamstvo!
sars výpary benzínu zabíajú!
to je klamstvo!
sars výpary benzínu zabíajú!
a ty seš klamstvo z výparů
a ty seš klamstvo z výparů benzínu
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/odbory-skoda-ma-temer-700-nakazenych-covidem-ctvrtina-pribyla-za-tyden-144192
nediv sa, vo veľkej časti továrne benzín nie je.
ak o tom
nediv sa, vo veľkej časti továrne benzín nie je.
ak o tom nevieš, potom sa ti môže stať, že napíšeš čo si napísal.