Koncern Volkswagen už v polovině minulého roku oznámil, že do roku 2025 hodlá mít na trhu 80 nových aut do zásuvky. Teď to potvrdil a přidal podrobnosti.
foto: Audi
Volkswagen se chce změnit. Po aféře dieselgate se rozhodl pozměnit své směřování a investovat desítky miliard eur do elektromobility.
Do roku 2025 chce mít na trhu 80 modelů aut do zásuvky, zda dalších pět let pak celkem 300 takových! Znovu tento záměr potvrdil začátkem května na pravidelném výročním akcionářů.
Jen tento rok se rozšíří nabídka modelů aut do zásuvky z osmi na osmnáct. Do roku 2025 si tak Volkswagen bude muset zajistit až 150 GWh baterií ročně. Zaplatí za ně až €50 mld.
To je zhruba tržní hodnota celé automobilky Tesla. Ta dnes zvládá vyrábět kolem 4000 elektromobilů týdně a chystá se letos tento počet výrazně navyšovat.
Volkswagen už příští nebo přespříští rok začne uvádět na trh své nové elektromobily rodiny I.D. První bude I.D. hatchback, následovat budou I.D. Crozz, I.D. Buzz či I.D. Vizzion.
Letos rozšíří prodej z 8 na 18 modelů?
Kde je těch 8?
Letos rozšíří prodej z 8 na 18 modelů?
Kde je těch 8? eUp, eGolf a ???
„Do zásuvky“ !!! To jsou i plug-iny a těch mají v celém
„Do zásuvky“ !!! To jsou i plug-iny a těch mají v celém koncernu teď 8 a zvednou to do konce roku na 18.
Kde jich je 8 když teď stopli prodeje pluginu golf a passat!
Kde jich je 8 když teď stopli prodeje pluginu golf a passat!
už ste četly ty trapný houksi z plátků jako tncézet
už ste četly ty trapný houksi z plátků jako tncézet :))))))))))
„Experti bijí na poplach: Litr nafty prý podraží do prázdnin až o 5 korun“ což je jedině dobře a STÁLE MÁLO !!! :))))))))))
Když ropa stála 120 nafta stála 36
kurzy.cz/komodity/ropa-brent-graf-vyvoje-ceny/nr_index.asp?A=5&idk=38&od=29.9.2003&curr=USD&default_curr=USD&unit=&lg=1
Ted je ropy jako sraček sotva za 80 a už menenažerský ropný sračkolidi honí ceny na 31+5= 36 :)))))))))))))
Takhle ta kalkulačka nepočítá správně, výrobci 31+1 a
Takhle ta kalkulačka nepočítá správně, výrobci 31+1 a Babiš + 4 🙂
je mi u prrr kolik si na tom stát přihazuje to at si ropák
je mi u prrr kolik si na tom stát přihazuje to at si ropák vyřídí se státem, me zajmá výsledná a fakuju za to ropáka :))))))))))
off
Johnny Smith a jeho jemně dotíravé otázky při jízdě
off
Johnny Smith a jeho jemně dotíravé otázky při jízdě novým Mercedesem EQ :)) Dinosauři už jsou tak zoufalý z toho že nemaj co ukázat, že pouštej média i tam kam to dřív nebylo možné, nechaj je řídit dříve nedotknutelné papundeklové koncepty po městě (VW I.D.) i ve skladu (Škoda), nechaj je zpovídat vývojový inženýry za jízdy v zamaskovaným předprodukčním voze. To dřív nebylo, dřív se muselo čekat dokud auto nevodklepli vrchní páprdové, že může jít ven na světlo bóží. :)))
https://youtu.be/Y7ZjkoJgXWk
No vidite a za 2 roku byde mit Tesla diky takovym papundeklum
No vidite a za 2 roku byde mit Tesla diky takovym papundeklum konkurenci. Pokud jeste bude nejaka Tesla.
Tesla prvp bude…majitel bude z nemecka man chuť si na to
Tesla prvp bude…majitel bude z nemecka man chuť si na to vsadit 🙂
To už se ale říká 6 let, co je Model S na trhu a pořád
To už se ale říká 6 let, co je Model S na trhu a pořád nic a to ani v prémiovém segmentu, kde se na cenu nehledí. I Nissan, který před pěti lety nasadil celkem agresivní cenovou politiku a tak nějak se čekalo, že s L2 by to mohl opět zopakovat, namísto toho opět zdražil. A nějak už vůbec nevidím jakokoli snahu masově elektrifikovat městská vozítka typu kolínská trojčata, Micra, Switft nebo i větší typu Note nebo Yaris (ano, já vím, je to Toyota).
Nesmíte se tolik zaměřovat a zahraničí.
Jasným
Nesmíte se tolik zaměřovat a zahraničí.
Jasným světovým začátkem masových malých levnějších elektroaut přece bude příští rok Škoda CitiGo-e.
Přeznačený e-UP není žádná revoluce.
Přeznačený e-UP není žádná revoluce.
Jo, za 600000,- to bude terno. Na to se budou stát fronty.
Jo, za 600000,- to bude terno. Na to se budou stát fronty.
Tesla 2018
https://www.youtube.com/watch?v=azUbCdcAeFM
Rimac
Tesla 2018
https://www.youtube.com/watch?v=azUbCdcAeFM
Rimac C_Two | Fully Charged
0-300km/h – 11,8s
Top Speed 412 km/h
Power Output 1914hp – *1408kW
https://www.youtube.com/watch?v=ho-miCbIr84
4000 elektromobilů
4000 elektromobilů týdně??
bloomberg.com/graphics/2018-tesla-tracker/
To si pleteš, 40 tisíc týdne a chystá se překonat 100
To si pleteš, 40 tisíc týdne a chystá se překonat 100 tisíc týdně. Plán je vyrábět až 50 milionů aut ročně, tedy třetinu celosvětové produkce.
To je tracker jen Modelu 3, k tomu připočítej ještě S a X.
To je tracker jen Modelu 3, k tomu připočítej ještě S a X.
aha dík na ně jsem jaksi pozapomněl
aha dík na ně jsem jaksi pozapomněl
Tenhle graf je hrozně nepřesný. Přečtěte si ty
Tenhle graf je hrozně nepřesný. Přečtěte si ty příspěvky pod tím, nefunguje jim, protože neumí operovat s dočasným zastavením výroby (snaží se křivku co nejvíce vyhladit). Na 4000/týden u modelu 3 ještě nejsou, ale přesnější odhady z jiných zdrojů ukazují cca 2800 aut za poslední týden a jak píše Jan, dalších 2000 týdně modelů S+X.
Kolik s toho bude dostupných jen v Číně
Kde je prostě
Kolik s toho bude dostupných jen v Číně
Kde je prostě musí vyrábět, jinak …
https://www.euro.cz/politika/cina-stanovila-kvoty-na-elektroauta-vw-bude-mit-vazne-problemy-1375589
Kdo jim bude vyrábět ty akumulátory ve velkém, když už tet je výrobní kapacita vyprodaná ?
https://www.novinky.cz/auto/443262-elektromobily-maji-problem-nejsou-akumulatory.html
Hóóšši od VW se probudili. Brý tro, ujíždí vám
Hóóšši od VW se probudili. Brý tro, ujíždí vám rychlík. 🙂 Ve Škodě se ještě pinká. Dobře se jim to spalo, dokud broučci nezjistili, že už je jaro.
Strašněj blábol, ty budeš asi Kukův brácha :))
Strašněj blábol, ty budeš asi Kukův brácha :))
Aha, tak několik mnohem lepších a delších blábolů
Aha, tak několik mnohem lepších a delších blábolů přidám.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/elektromobily-nefunguji-jsou-jen-drahym-omylem-rika-slavny-motorar-audi/
https://auto.idnes.cz/diesel-elektromobil-analyza-adac-tesla-dyk-/automoto.aspx?c=A180329_141634_automoto_taj
https://auto.idnes.cz/elektromobil-nabijeni-fritz-indra-d5d-/automoto.aspx?c=A180102_233240_automoto_fdv
Nádherná sbírka sračkometích názorů 🙂
Nádherná sbírka sračkometích názorů 🙂
Ale stejne fanaticke sracky pises taky… Lidi chteji realitu,
Ale stejne fanaticke sracky pises taky… Lidi chteji realitu, ne nadseke kecy svazaku jako mas ty a je ejdno ze ty za elektromobilitu a na tom webu sracky o ropacich…
lidské chtění nemá prioritu. důležitější je
lidské chtění nemá prioritu. důležitější je zachránit planetu a když sou lidi debilové nedá se svítit musí z cesty 🙂
Hlavně ten ADAC, to je ukázka stupidity a manipulace+++.
Hlavně ten ADAC, to je ukázka stupidity a manipulace+++. Srovnávat spotřebu TDI 140kW s elektromotorem (Nejspíš Tesla X) o přesně dvojnásobném výkonu (280 KW), upravit lifecycle na 150 000 km a ještě použít nereálnou spotřebu podle NEDC a srovnávat to s celkem realistickou spotřebou BEV. A to se mi ještě nepodařilo zjistit, jak se vlastně přesně počítají ty výrobní emise. Tam bude možná také hodně velké zkreslení, protože použili pro výpočet energetický mix v Německu z roku 2013, aby to vyšlo co nejlíp/nejhůř.
Na Kuka mi nesahejte!
Na Kuka mi nesahejte!
VW nespí, ale díky svým pro běžnou ziskovost v oboru
VW nespí, ale díky svým pro běžnou ziskovost v oboru výhodným prodejním cenám už skoro desetiletí nestíhá vyrábět i běžné fosily.
Před 2 roky přeřadili plánovanou budoucnost částečně i na další elektrickou kolej, a doteď stihli vykoupit obří část i rozestavěných světových baterkových továren pro auta na 4 roky dopředu.
Se zeptam, kdyz to vyjadreni co kritizujes rekl pred par lety
Se zeptam, kdyz to vyjadreni co kritizujes rekl pred par lety sam sef risske automobilky, tak taky nevi ocem mele 😀
Ale co asi sef automobilky o ni nic nevi, ale Petr vi vic 😀
Proč by někdo prodával zlatý důl? Máte nějaký zdroj
Proč by někdo prodával zlatý důl? Máte nějaký zdroj infa?
Tak jestli mezi nové modely aut do zasuvky počítá i
Tak jestli mezi nové modely aut do zasuvky počítá i předělávají jako e-up, e-golf a podobně. Tak těch 8 resp 18 případně 80modelu v roce 25 asi nějak dopocitají. Ale u mě skončili.