Volkswagen ID.4 bude mít tažné zařízení až pro 1900 kg

Volkswagen aktuálně potvrdil, že nový SUV elektromobil Volkswagen ID.4 bude moct mít tažné zařízení až pro 1900 kg.

Ačkoliv Volkswagen dělá s novým elektromobilem ID.4 pořád velké tajnosti, řada uniklých fotografií už odhalila výslednou podobu auta.
foto: InsideEVs

Uvedení nového elektromobilu Volkswagen ID.4 na trh se blíží mílovými kroky a koncern rozdmýchává mediální vlnobití. Elektromobily ID.4 a ID.3 si aktuálně vyzkoušel Elon Musk a objevují se další nové detaily.

Volkswagen ID.4 bude k objednání od 24. září 2020. Jde o druhý model postavený na nové modulární elektrické platformě MEB po problémy stiženém Volkswagen ID.3. Podle nejnovějších informací bude VW ID.4 umět táhnout přívěs až do hmotnosti 1900 kg.

Elektromobil Volkswagen ID.4 už se začal vyrábět, ve své nejlepší verzi dokáže nabídnout dojezd až 500 km. Jde o sesterský model vozu Škoda Enyaq, který se aktuálně představil v Praze.

67 Comments on “Volkswagen ID.4 bude mít tažné zařízení až pro 1900 kg”

          1. a každý amaroun má bubny? i ten nejnovější ?? BMW 3 taky
            a každý amaroun má bubny? i ten nejnovější ?? BMW 3 taky některý měli bubny (a moc nebrzdily) a některý měli kotouče (a brzdili vo dost líp) Třeba ten tvůj starší amaroun (vyrobený v Argentýně) je v základu vodrbanej jako brambora 😉 tedy jesi má skutečně bubny páč ílon se zesral z podoby a Leontýnce do tmx jen na 2,5 tuny kouli už 5 let bleje jen ty kotouče brembo :))

                1. V serii ano, za priplatek treba v Praze barak. Tady slo o
                  V serii ano, za priplatek treba v Praze barak. Tady slo o zasadni vec a to je, ze i u tazne hmotnosti 3500kg muze byt vzadu buben.

                2. takže přiznáváš žes ZASE KECAL, LEŠTIL SI AKORAT EGO a
                  takže přiznáváš žes ZASE KECAL, LEŠTIL SI AKORAT EGO a fšechny amarouni tedy NEMAJÍ BUBNY ? ;))

                  PS: „Pokud sedíte a přemýšlíte o tom, co je požadováno v moderním voze s pohonem všech čtyř kol s GVM 3200 kg a tažnou kapacitou 3500 kg, je spravedlivá sázka, že jedním z prvků, které byste pravděpodobně zahrnuli, by byl disk brzda na každém kole. Přesto, z velké části z důvodu omezování nákladů, nejprodávanější duální kabiny současného modelu ne. Výrobci se drželi zadní části brzděné bubnem …

                  https://www.whichcar.com.au/gear/pedders-disc-brake-conversion-kit-product-test

            1. Tesla X ma jako vsechny ostatni Tesly zadni kotouce. Bubny
              Tesla X ma jako vsechny ostatni Tesly zadni kotouce. Bubny evokuji u nekterych jedincu neco spatneho a zrejme z duvodu naroku EM na nejvyspelejsi technologie padla volba na kotouce. EM asi tusil, ze by nejaky cesky krucipisek brumlal, ze to neni sexy a proto kvuli tomu montuje kotouce.

              1. A proč má Amaroun 2018 zadní
                A proč má Amaroun 2018 zadní kotouče…

                https://www.autodily-pema.cz/autodily/vw/amarok/3.0-tdi-4motion-190kw/brzdove-zarizeni/kotoucova-brzda?filter%5B100%5D=VA&ga=82

                … když podle tvýho ega fšechny amarouny fčetne argentinskejch maj bubny ????????? :)))))

                PS: 2017 Volkswagen Amarok V6: vylepšení kotoučových brzd na všechna kola….

                https://www.caradvice.com.au/451556/2017-volkswagen-amarok-v6-four-wheel-disc-brake-upgrade-but-no-rear-airbags/

            1. Neměl by jste z toho Ŕáholce vyrazil do skutečné reality,
              Neměl by jste z toho Ŕáholce vyrazil do skutečné reality, dnes jsem na ulici prohlížel Navaru a Hiluxe(legenda o které jste možná slyšel) oba mají na kouli 3.5 tuny a vzadu bubny, že by měli problémy s bržděním s přívěsem jsem neslyšel.Takže jsou dvě možnost buď tomu nerozumí výrobci nebo vy.Zeptejte se pár lidí jak rekuperace brzdí, většina šlape na brzdy pouze v krizovkách a tam brzdí hlavně předek.Takže problém s bubny je pouze ve vaší hlavě a, s tím vám nepomůžu. P.S https://www.toyota.cz/new-cars/hilux/ebrochure naklikat technické údaje už doufám zvládnete?

              1. neslyšel, není třeba zkoumat kdejaký šrot do leda s
                neslyšel, není třeba zkoumat kdejaký šrot do leda s korbou i když uznávám ano vyhrabals nějaký SUV co mají asi buben (ikdyž ověřovat pravdu jako u lentilkovic Amarouna s bubnama co má ve skutečnosti kotouče už ti nehodlám nejsem charita 😉 Ale není SUV jako SUV nebo spíš ty tvoje traktory kde se dá očekávat že patřičně vobutý do terénu na 30kmh plazení buben bude stačit, co se dá dělat alespon mu ho nepocáká voda že 😉 A Tak kdo by tady porovnával hájtech lux Eenypšouka s traktorovinou že… Jádrem pudla bylo účinnost a výhody brzdy kotoučové versus bubnové a tam je trend jasný.

                Jesi upřednostňuješ Enypšouka na tahání klád do lesa (nemám s tím problém) tak to rozhodně napiš gratulaci do šáde 😉 víc já ti s tím nepomůžu sory 🙂

                1. Pokud tvrdíte, že Hilux nebo Navara jsou traktory pak tím
                  Pokud tvrdíte, že Hilux nebo Navara jsou traktory pak tím dáváte najevo svoji technické „odbornost“.Ty „traktory“ musí i v 90/130 km/h zabrzdi i s tím 3.5 t přívěsem, asi by jste měl volat do japonska, že to dělají špatně, možná se na vás přijedou do řáholce podívat.

                2. ano máš pravdu jsou to hrozný káry a jak sem říkal už
                  ano máš pravdu jsou to hrozný káry a jak sem říkal už se ti v nich nimrat nehodlám 😉 trend a vlastnosti jsou všeobecně dávno jasné, tvoji „pravdu“ ti neberu a řešit ji nehodlám stejnak jako tvé vědomostní nedostatky či jiné poruchy dle vzoru Marečka nezajímá mě to a nezajímá mě co tě nezajímá, neznám neumím a di stím videó doprrrr znáš to ted na tebe nemám kapacitu nasdaq furt jede, zkus to po půlnoci jako lentylka 🙂 Hiluxe nebo Navaru to máš fuk je mi líto ale právě ted ti nemůžu už pomoci, vyhledej ji když tak někde jinde, u odborníků 😉 doporučuju lentylku to je odborník na bubny! co jsou ve skutečnosti kotouče :))) ne vážně už se s tvým problémem nezabývám ikdybys sem ted napsal cooookooooliiiii 🙂

                3. Opravdu výron inteligence, když vám doložím, že jednomu
                  Opravdu výron inteligence, když vám doložím, že jednomu z nejprodávanějších a nejlepších pikapů stačí bubny, tak místo argumentů pouze trolíte a urážíte, jestli se takhle chováte i doma, tak lituju vaší rodinu.

                4. Cipísek má naprostou pravdu.
                  Bubnové brzdy se skutečně

                  Cipísek má naprostou pravdu.

                  Bubnové brzdy se skutečně používají na pickupech, ale nikoliv proto, že by „stačily“, ale protože pickup je především pracovní vozidlo a vnitřní uspořádání je chráněno vůči bordelu.

                  Dále se používají na vozdilech s velmi vysokým nájezdem a minimálním využíváním brzd, jako je dálková kamionová doprava, protože:

                  a) mají sice nižší účinnost v důsledku asymetrického zatěžování úběžné a náběžné čelisti, akumulace tepla a výsledným zakousnutím, ale méně se opotřebovávají
                  b) jsou levnější

                  Bubnové brzdy se na osobních vozidlech vyskytují pouze v případech, že se jedná o provedení pro socky, kde se šetří na každé koruně, jako jsou elektromobily.

                5. Z minulosti vím, že máte problém s delším textem, tak se
                  Z minulosti vím, že máte problém s delším textem, tak se vraťte na začátek( jak by asi brzdil zadní buben se superúčinností vodvařenýho kotouče 2 tuny ID4 + 2 tuny na vozejku), a zkuste to znova.Zbytek těch vygúglenejch „moudrostí“ jste si mohl odpustit.

                6. Bubny nebo kotouče?
                  Jedině kotvu na řetězu…
                  Hodíš do

                  Bubny nebo kotouče?
                  Jedině kotvu na řetězu…
                  Hodíš do moře, nebo mezi stromy…

                  Podle mě konstruktéři dávají bubny do určitého výkonu motoru, nad určitý výkon zase kotouče…

                7. jj, na ty velký těžký „americký“ pikapy od kterých se
                  jj, na ty velký těžký „americký“ pikapy od kterých se očekává spíš terén než dálnice tak dávají ty bubny protože jejich výhodou je krytování brzdy v bubnu a tudíž je chráněna před špínou kamínkama a vodou co by jinak kotouče doslova zlikvidovala… Účinnost takový nechlazený bubnový brzdy ovšem při zatížení těch cca 3 tun při delší „jízdě z kopce na brzdě“ by mě ale zajímala to jo 😉 Možná tydle pikapový bubnovky mají „vymakaně posílený“ ale každopádně na auta do civilizace a velkých rychlostí se už nehodí

                8. Gratuluji, to je konečně normální příspěvek.Ty pikapy
                  Gratuluji, to je konečně normální příspěvek.Ty pikapy mají podle mě ty brzdy víc dimenzované než běžná auta, 3.5 tuny na kouli je dost, a navíc častý terén, Hilux max 170km/h Navara 184km/h to nejsou žádný lenochodi.To jestli to bude u škody dobré řešení ukáže čas, ale že by to špatně brzdilo, z toho bych strach neměl.:::https://www.auto.cz/bubnova-brzda-stale-zije-a-ma-i-sve-vyhody-125216

                9. Navyše tie bubny budú asi omnoho ekologickejšie ako
                  Navyše tie bubny budú asi omnoho ekologickejšie ako kotúče, ktoré chrlia brzdový prach nonstop.

        1. Pri vymene desticek u S110R coupe jsem zasprajcnul brzdovy
          Pri vymene desticek u S110R coupe jsem zasprajcnul brzdovy valec. Musel jsem celou brzdu demontovat a dat do sveraku a s dlouhou trubkou to povolilo.
          Nerikam ze kotouc je spatny, jen rikam, ze buben vzadu neni zadne manko. Ma to akorat nadech zastaralosti. Ale jak jsem psal jinde, i nejtezsi kamiony maji bubnove brzdy.

            1. hele ty haj end neználku dej už s tím pokoj, jedině jsi
              hele ty haj end neználku dej už s tím pokoj, jedině jsi docílil titulu trol týdne… prostě buben vzadu je OK, proč? protože síly jsou vektor a ten zadního kola při bzdění má velkou třecí složku – prostě se to smýká, jako ty bys už měl šoupat nohama

              1. ukřivděný nouma co zamrz u embéčka když jim stáčel
                ukřivděný nouma co zamrz u embéčka když jim stáčel tisíce kotoučů a poplet si to s bubnama se vozval :)) ty dej pokoj a neplet se do věcí kerým nerozumíš nebo nechceš rozumět :)) sem nachytal lentylku na šveskách jak tady do dvou do rána voblbuje lidi :)) provařený jak falešný pětník

                http://www.hybrid.cz/volkswagen-id4-bude-mit-tazne-zarizeni-az-pro-1900-kg#comment-259228

                http://www.hybrid.cz/volkswagen-id4-bude-mit-tazne-zarizeni-az-pro-1900-kg#comment-259235

                https://www.autohled.cz/a/volkswagen/amarok/30-tdi/5835

              2. Cipísek neboli Franta Koudelka je největší trol za celou
                Cipísek neboli Franta Koudelka je největší trol za celou dobu. Neumí se vyjádřovat, často předvádí své neznalosti, akorát navyšuje počet svých příspěvků 🙂 Chvilku tady od něj byl klid, ale koukám, že redakce vyměkla a toto individuum sem zase pustila. Bohužel…

                1. co to žvaníš marečku neumíš snad číst? Lentilka nám
                  co to žvaníš marečku neumíš snad číst? Lentilka nám účelově lhala ;)) je to tu černý na bílým… 😉 A ty se divíš mé reakci? Když tady lentilka pleská musím ji odpovědět 😉 Kdyby nekecal neodpovídám mu…. :))

                  PS: ale nedivme se Markovi za dnešní rétoriku, je furt ještě trošku naštvanej jak sem ho posledně zpražil, sóry ale šiklo se to :))

                  http://www.hybrid.cz/elektromobil-skoda-enyaq-iv-cena-od-1059-milionu-kc-dojezd-az-510-km#comment-258488 (2há strana ručně, hybrid neumí votočit stranu…)

                2. Plky nějakého trola mě nerozhodí 🙂
                  Nevím, kde jsi mě

                  Plky nějakého trola mě nerozhodí 🙂

                  Nevím, kde jsi mě zpražil, to interpretuješ nějak podivně. Psal jsem, že HUD je super a užitečná věc a tys plácl, že by měl být povinný, což je blbost, že jo? To musí uznat i intelektuál tvé velikosti 🙂 A pak jsem psal, že normální auta mají kapličku, takže když Tesla 3 nemá kapličku, ten HUD buse jí hodil dvoujnásob. A tys pak napsal, že jsem se něco naučil.

                  Jak jsem psal výše, neumíš se smysluplně vyjádřovat, trolíš a předvádíš neznalost skoro každý den. Jen v tom pokračuj a dotáhneš se na jenju 🙂

                3. nevíš? no tak studuj abys věděl trole 🙂 neznalost je
                  nevíš? no tak studuj abys věděl trole 🙂 neznalost je tvůj problém přeci 🙂 Takže nikoli jak píšeš, ale NA tvuj diskuzní příspěvek …

                  „Vložil/a Marek_, St, 2020-09-02 16:34
                  HUD je komfortní věc. Kdo chce, ať si to pořídí a kdo nechce, ať klidně šilhá bokem po tabletu a nebo u normálních aut má kapličku před volantem a tam má vše, co potřebuje….“

                  .. jsem ti vysvětlil:
                  Vložil/a Cipísek D, St, 2020-09-02 16:48
                  „u normálních aut má kapličku před volantem“ gůůt, je vidět že už ses něco tady naučil :))))

                4. Ne, to jsi mě opravdu nezpražil 🙂
                  Ne, to jsi mě opravdu nezpražil 🙂

                5. tak jak je libo trole i ty máš právo na svůj názor 😉 já
                  tak jak je libo trole i ty máš právo na svůj názor 😉 já si myslím opak to jsou věci co 🙂 No a ted K VĚCI : co říkáš na popůlnoční lži lentiky …

                  http://www.hybrid.cz/volkswagen-id4-bude-mit-tazne-zarizeni-az-pro-1900-kg#comment-259228

                  …o Amarounech „pouze s bubnama“ ?? ;)))))

                  https://www.autohled.cz/a/volkswagen/amarok/30-tdi/5835
                  2017 Volkswagen Amarok V6: vylepšení kotoučových brzd na všechna kola….
                  https://www.caradvice.com.au/451556/2017-volkswagen-amarok-v6-four-wheel-disc-brake-upgrade-but-no-rear-airbags/
                  https://www.whichcar.com.au/gear/pedders-disc-brake-conversion-kit-product-test
                  https://www.autodily-pema.cz/autodily/vw/amarok/3.0-tdi-4motion-190kw/brzdove-zarizeni/kotoucova-brzda?filter%5B100%5D=HA&ga=82

                6. Mysli si co chceš, je mi to úpřimně jedno, tvůj názor
                  Mysli si co chceš, je mi to úpřimně jedno, tvůj názor není pro mě důležitý, na to už tě tady čtu dost dlouho 🙂

                  A s kým a jaký spor máš, mě taky nezajímá. Každý, kdo to tady sleduje nějakou chvlíli, tak si obrázek o tobě udělá, nebo udělal. Ti nestačila pauza, cos měl vrátil ses v plné síle. Ale je to tvůj boj…

                7. fajn jak chceš jsem rád že sme si pozice vyjasnili 😉 dokud
                  fajn jak chceš jsem rád že sme si pozice vyjasnili 😉 dokud ty budeš komentovat cokoli co se týká mě budu já komentovat cokoli co se týká tebe a nebude mě vůbec zajímat jakýkoli tvůj názor i kdyby to mělo „recipročně zaplevelovat“ diskuzi, jak je libo trole 😉

                8. Však komentuj co jen chceš, je to tvoje svobodná vůle.
                  Však komentuj co jen chceš, je to tvoje svobodná vůle. Stejně tak jako je svobodná vůle se tady ztrapňovat každý den těmi tvými bláboly. Aspoň teda dokud zase nedostaneš ban 🙂

                9. přesně tak, je tvojí svobodnou vůlí trola se tady
                  přesně tak, je tvojí svobodnou vůlí trola se tady ztrapňovat dokud nedostaneš ban, tos nevěděl? 🙂 co dál?

                  PS: tu nsrrr neutajíš, z tvých slov doslova stříká, už tě napadla někdy myšlenka : tudy cesta nevede :)))

                10. Tak ty jsi i psycholog amatér? 🙂 Ne, to je jenom tvoje
                  Tak ty jsi i psycholog amatér? 🙂 Ne, to je jenom tvoje pomýlená představa, že jsem nsrrr. Takový vliv tvoje plky opravdu nemají, nefandi si tolik, Františku 🙂 Ale koukám, že ti na tom záleží a hrozně bys chtěl, aby to tak bylo, když o tom pořád meleš

                11. já si nefandím Marečku, ano mám s tím zkušenosti, jseš
                  já si nefandím Marečku, ano mám s tím zkušenosti, jseš jasnej ;))

                12. Fandis si, když si myslíš, že mě dokážeš nasr… Ale
                  Fandis si, když si myslíš, že mě dokážeš nasr… Ale klidně si to mysli 🙂

                13. Ja bych byl za ban tehle exotu. Dost to zapleveluje diskuzi a
                  Ja bych byl za ban tehle exotu. Dost to zapleveluje diskuzi a kazi naladu. Coz je asi jejich cilem.

                14. Kdyby se dával BAN za plevelovani tak nedám ruku do ohně,
                  Kdyby se dával BAN za plevelovani tak nedám ruku do ohně, že by ho nedostal Tomáš 🙂

                15. Jo, priznavam ze nekdy bych si ho mozna taky zaslouzil. Ale
                  Jo, priznavam ze nekdy bych si ho mozna taky zaslouzil. Ale sproste tu snad nikomu nenadavam ne?

                16. Já mluvil jen o plevelu…
                  Přes nadávky jsou tu jiní

                  Já mluvil jen o plevelu…
                  Přes nadávky jsou tu jiní experti…
                  Navíc při jízdě v autě si i já pravidelně procvičuji slovníček sprostých slov a vůbec se za to nestydím..

      1. Pripomina to rozborku kalasnikova… Mel jsem Golf 2 diesel a
        Pripomina to rozborku kalasnikova… Mel jsem Golf 2 diesel a ujel 400.000 km a ani jednou jsem nemusel cistit bubny. Je fakt, ze jsem jezdil hodne dalnici a zadne bahenni koupele jako nejaky offroad 4×4. To same stary Passat. Pak uz byly jen kotoucove brzdy. Ty jsem take necistil.

Napsat komentář