Volkswagen ID.3 Pro S se 77kWh baterií: dojezd až 360 km po dálnici, slušná nabíjecí křivka

YouTube kanál Battery Life otestoval dojezd elektromobilu Volkswagen ID.3 v nejvyšší verzi se 77kWh baterií.

Elektromobil Volkswagen ID.3 Pro S (77 kWh) se v této verzi zatím neprodává, narozdíl od 58kWh verze. V případě kanálu Battery Life šlo o předprodukční verzi.

Podle standardu WLTP má 77kWh (využitelných) verze elektromobilu Volkswagen ID.3 kombinovaný dojezd až 550 km (420 km pro 58kWh verzi). Testovaný vůz byl vybaven 18″ koly se zimními pneumatikami.

Průměrná rychlost dosáhla 119 km/h a ujetá vzdálenost byla 351 km. V baterii zbývalo 3 % SoC s odhadovaným zbývajícím dojezdem 9 km. Průměrná spotřeba na dálnici dosáhla 20,5 kWh/100 km.

Battery Life následně otestoval také rychlonabíjení nového elektromobilu koncernu Volkswagen. Maximální nabíjecí výkon u této verze je 126 kW (oficiálně 125 kW), kterou drží asi do 35 % SoC. Následně začne lineárně klesat, výrazně spadne u 80 %, ale nabíjení do 100 % je auto schopno dokončit na 30 kW.

Nabíjecí křivka elektromobilu Volkswagen ID.3 Pro S se 77kWh baterií

Nabíjecí křivka elektromobilu Volkswagen ID.3 Pro S se 77kWh baterií
foto: Battery Life

52 Comments on “Volkswagen ID.3 Pro S se 77kWh baterií: dojezd až 360 km po dálnici, slušná nabíjecí křivka”

      1. Ešte tam je bonus pre ID3 1st 2000€. Takže 36000 vs 48000.
        Ešte tam je bonus pre ID3 1st 2000€. Takže 36000 vs 48000. Keď si dám do Better Routeplanner porovnanie TM3 SR a ID3 58kwh cesta do chorvátska 550km, 7h vs 7:20hod. Rozdiel je 20 minút v prospech TM3. TM3 má momentálne oproti ID3 výhodu podľa mňa len v dvoch bodoch. 1. software a 2. supercharger. Treba pozrieť videá od Bjorna Nylanda, milovníka Tesly, ako chváli ID3. Pre mňa vyhráva vzhľadom na cenu momentálne ID3.

          1. Já bych ale nevsadil po zkušenosti s S85D na to, že je ID.3
            Já bych ale nevsadil po zkušenosti s S85D na to, že je ID.3 horší auto, jak TM3. Rozhodně VW není Dacie a tesla Mercedes, ale dobrý pokus.

            Vzhledem k tomu, že nelze odhadnout reálnou prodejní cenu po 3 letech u obou aut, je cena nákupní celkem relevantní. Na % bude pokles ale beztak dost podobný.

            1. Cena ojetého VW bude vždy klesat pomaleji než nějaké
              Cena ojetého VW bude vždy klesat pomaleji než nějaké ameriky, je to tak a bude to tak, to jsou tady zase jen teorie pana teoretika, kdo si bude kupovat nějaký ojetý šunt, kterej je už šunt jako nové auto, navíc bez servisního zázemí, jen magor si koupí takovou ojetinu 😀

              1. muj eGolf 2014 new cca 1.3M, dnes s necelymi 200tkm cca
                muj eGolf 2014 new cca 1.3M, dnes s necelymi 200tkm cca 350tis. Kc? za 6 let -73% ceny .. takova normalni ojetina

                Tesla model S 2014 new cca 2M/2.3M ? Dnes by meli stat dle Vasi teorie max. 400-500tis. navic kdyz to nikdo nechce bez servisniho zazemi 🙂 proc tomu tak neni? jenom ze to ma vetsi baterku? nebo je o to zajem?

                hmmmm

                1. Tesel se zatím v bazarech moc neprodává. Je jen otázkou
                  Tesel se zatím v bazarech moc neprodává. Je jen otázkou času než spadnou ještě více než uvádíte.

          2. Ano, jsou i náročnější zákazníci, to máte pravdu.
            Ano, jsou i náročnější zákazníci, to máte pravdu. Koukněte se na prodeje EV v Norsku, kde se jich jako nových aut prodává už většina. Uznávám, že je to trochu jiný trh než zbytek Evropy, ale nejlépe se tam prodává e-Tron, to je pro náročnější uživatele. Pak je tam jako „lidovka“ eGolf, Kona, Leaf a až potom Tesla 3 jako vrchol techniky a jako, podle vás, nejlepší EV.

            Jak jsem psal už mnohokrát, zákazník si nevybírá podle těch priorit, co uvádíte, ale bere auto jako celek a tam zdaleka nevyhrává Tesla. Podle mě, za chvíli bude evropský trh kopírovat cca. situaci v Norsku. Tesla jako průkopník má svoje místo v historii elektrifikace osobní dopravy, ale jako každá „amerika“ to bude mít v Evropě těžší, s nastupující Evropskou konkurencí. Jak je to už teď (za leden-září) vidět v Norsku. A mnoho na tom nezmění ani model Y, podle mě.

          3. Už se z tou Dacií svezte ať víte o čem to je…mimochodem
            Už se z tou Dacií svezte ať víte o čem to je…mimochodem je to jedno z mála dnešních aut, které nejdou kola při prudkém brzdění do rozbíhavosti – dodnes si pamatuju, kdy pan Pauer představoval druhou generaci závodních vozidel MTX a jako jeden z bonusů uváděl, že už nejsou v podvozcích silentbloky – paráda, tak se k nim dneska houfně vracíme…je třeba dělat auta pro „řidiče“

                1. Z Ferrari jste se asi nemohl vydrapat ven a v Tesle vam
                  Z Ferrari jste se asi nemohl vydrapat ven a v Tesle vam chybelo brum brum a tuktuktuk.

              1. no nevím k čemu bude výkon u autonomních vozidel, u aut
                no nevím k čemu bude výkon u autonomních vozidel, u aut která budou sami hlídat rychlost, atd. je to celé nesmysl, zrychlení je i u ID.3 víc než dostačující a lepší než u většiny současných aut

                důležitější je uživatelská funkčnost, praktičnost, spolehlivost, provozní náklady, servisní dostupnost

                ani v jedné této věci Tesla nevyniká, opravdu nevím jaká je praktičnost sedanu, který se navíc tváří jako sportovní auto, v reálu M3 vypadá jak nějaké levné porsche, kterému přidělali střechu z berlinga, asi aby se do toho vešli alespon průměrně velcí lidi 😀

                z čelního pohledu který ostatně na fotkách většinou není možné videt je to auto až komické 😀

                1. ty jsi vážně tak hloupý, že si myslíš, že s tím
                  ty jsi vážně tak hloupý, že si myslíš, že s tím chceme jen jezdit pod autopilotem? Proto se to kupuje, abychom se jen nechali vozit? Dačie je fakt pro tebe dokonalá 🙂

                2. to jsi tak hloupí že to nechápeš? ty vůbec neumíš
                  to jsi tak hloupí že to nechápeš? ty vůbec neumíš číst mezi řádky? čím chytřejší auto, tím víc ti ovlivňuje řízení a život někdo cizí, vše k tomu spěje, auta budou samy dodržovat rychlostní limity, ne na základě autopilota ty chytráku, ale protože to tak bude nařízené, je to jen otázka času a tím se to všechno jenom rozjede, protože se to stoprocentně osvědčí, taky to může dopadnout tak, že tě auto v brzké době napráská za jakékoliv porušení předpisů

                3. hošíku malý, tohle vím už desítky let, že se chystá,
                  hošíku malý, tohle vím už desítky let, že se chystá, ale taky vím, že už se děje mnoho proti, takže to nenastane 🙂

                  tady máš víc, co západní, podřadní psychopati plánují 🙂

                  youtube.com/watch?v=6dLsyKaKzLw

                  než se povzneseme, já si užiju do té doby, ty budeš stále jen smutně koukat, tak se prober 🙂

      1. To si asi nepozeral výbavu ID3 1st. O „holobyte“ sa hovoriť
        To si asi nepozeral výbavu ID3 1st. O „holobyte“ sa hovoriť nedá. V základe chýba možno zadná kamera a tepelné čerpadlo. Ešte pripomeniem vynikajúce preferencie čo sa týka spotreby alebo odhlučnenia. Hovorím – treba pozrieť videá od Nylanda. Predsudky sú zbytočné.

  1. Jako dobrý no, ale v mrazu s topením to klesne k 300km a
    Jako dobrý no, ale v mrazu s topením to klesne k 300km a bude to rádo, takže něco jako zimní Dolomity pořád s aspoň dvěma zastávkama na nabíjení. Jako druhý auto dobrý, ale na dálky to pořád ani s nějakou vůlí prostě použitelný není.

  2. V čem že má Tesla náskok mnoha let před ostatními
    V čem že má Tesla náskok mnoha let před ostatními automobilkami?
    Superchargery to nebudou, nabíječky se staví a je jen otázkou času, kdy budou použitelné a cenově dostupné.
    Spotřeba je +- stejná jako ostatní EV.
    Autopilot je nepoužitelný a neví se, jestli vůbec někdy použitelný bude.
    Tesla teoreticky může konkurovat cenou díky možná novým bateriím a možná větší automatizací výroby.
    Zapoměl jsem na něco?

    1. jo, že nikdo jinej použitelný EV auta neprodává, že
      jo, že nikdo jinej použitelný EV auta neprodává, že nabíječky krom Tesly a ČEZu jsou předražený a ještě k tomu ukradený peníze daňových poplatníků skrze fondy, že tvý bláboly se třeba u žádného majitele Tesly neprojevily … i dle testů má Tesla nejlepší systém auto řízení, přestože není dokonalý

      takže zapomněl jsi zapnout mozek 🙂

      kdo má Teslu, nic jiného už nikdy nechce, teda 99 % 🙂

      1. Netvrdil bych…kdo má teslu za 2´mil kč a za měsíc má
        Netvrdil bych…kdo má teslu za 2´mil kč a za měsíc má kapotu a předek auto omlácenej od kamínků, protože kvalita laku nesahá ani dacii po kolena už si druhou nekoupí. Teda jen pokud to není technologický nadšenec jako já, který kvalitu neřeší a chce to nejmodernější. Jinak pro většinu ostatních evropských uživatelů je důležitá kvalita a pro nemalou část němců navíc taky nacionalista, protože vědí, že když budou všichni kupovat americký auta tak evropa do pár let krachne a budem dřít bídu s nouzí všichni, takže je potřeba se na to dívat z vícero pohledů hoši…a podporovoat evropské a nejlépe české automobilky (ikdyž část zisků jde zahraničním majitelům, pořád tady na daních nechají nemalou sumu, což se o amerických společnostech říct nedá…)

                1. jo, asi jsem slepej, když odstraňuju jen mušky a žádný
                  jo, asi jsem slepej, když odstraňuju jen mušky a žádný vady nevidím … asi máš 2 Tesly, že to víš líp 😀

    2. za mne srovnani:
      Kdyz se to srovna s 3 roky starou M3, tak

      za mne srovnani:

      Kdyz se to srovna s 3 roky starou M3, tak tato predseriova ID.3 nema: front frunk (predni kufr), zadni kotouce, neumi 200kW nabijeni + tesla nabijecky jsou bonus, ma jen 150kW, neni 4×4, nema kuzi

      Pokud navic plati, ze vsechny M3 maji tu 80kW baterku, ktera je jen SW omezena v SR, tak to nema sanci ani po cenove strance.
      OK, kvalita asi bude u VW lepsi, coz se doufam a na to cekam v Berline zmeni 🙂 Pak zdaleka ani ID4/enyaq nebudou mit sanci proti Y, natoz proti Y s 4680 baterkama.

      btw. psalo se tu nedavno o tech cinskych M3 ze to pro cinana stoji mene nez 800tis. Kc.. sorry jako..

      1. Kufr ID.3: 385 litrů, Tesla M3: 340 + 85 přední kufr = 425.
        Kufr ID.3: 385 litrů, Tesla M3: 340 + 85 přední kufr = 425. Pro někoho je výhodnější větší zadní kufr než další malý.
        Kotouče, kůži, 4×4 spostu řidičů neřeší.
        Většina nabíjí doma, 200 kW nebo 150 kW je při cestě pár minut navíc, ale 200 kW nabíječek zase tolik není.
        V Číně se prodává M3 za 800 tis Kč, ale s dotací od čínské vlády.

        1. Tak jasne, vybavu Dacie taky spoustu ridicu neresi.. pritom je
          Tak jasne, vybavu Dacie taky spoustu ridicu neresi.. pritom je to jednoznacne diagnoza… 🙂

          Bavime se o tom, jestli je Tesla dal nez VW.. a to bohuzel ano je a to zcela jednoznacne a ne o malo..

          konkretne:
          OTA updaty, sw, kamery, vykon motoru, ucinnost jak motoru tak odpor vzduchu nabijeni atd atd

          Tesla ma zamozrejme „zatim“ i minusy co ma zase jen VW: headup a led dot matrix, ale verim ze v Berline bude uz neco velice podobneho vybavove.. uznejte napr. ze led dot matrix je zalezitost roku 2020 v levnejsich autech.. co vim tak laser napr. zustava jen u tech drazsich a luxusnejsich aut. pritom napr. night vision by mel byt naprosty zaklad a bezpecnosti vybava kazdeho prodaneho auta.

          1. Je ale fakt, ze kdyby mel enyaq zadni kotouce – i treba jen v
            Je ale fakt, ze kdyby mel enyaq zadni kotouce – i treba jen v RS verzi a velky front frunk, idealne priplatkovou 22kW AC nabijecku, tak by mu fakt asi nebylo co vytknout 🙂
            Mozna jeste lidovou cenovku 1,2M v plne vybave a lepsi aerodynamiku ;p

          2. Srovnávat VW a Dacii zrovna úplně nejde. Vše záleží na
            Srovnávat VW a Dacii zrovna úplně nejde. Vše záleží na preferencích. OTA updaty, sw, kamery spousta řidičů vůbec nebude řešit, autopilot Tesla ještě nefunguje.
            150 kWh vs 211 kWh výkon motoru je rozdíl, to ano. Někomu to ale bude stačit.

          3. Frunk a kučové brzdy…. 🙂 tomu říkám Vorschprunk durch
            Frunk a kučové brzdy…. 🙂 tomu říkám Vorschprunk durch Technik. Berte to tak, že VW udělalo prvně to, co Tesla dělá až teď – model Y. Obě automobilky na svých modelech šetří a na obou je to vidět. Nemají si co vyčítat a jsou samozřejmě velmi podobné jak cenou, tak užitnou hodnotou.

            Zajímavé je, jak malé rozdíly to nakonec jsou. Ten přechod mezi spalovákem a ID.3 je tak obrovský, ID.3 je o tolik příjemnější auto, že rozdíl mezi TMY a ID.3 je už zrnko, nic..větší roli hraje barva.

        1. Je – spousta lidí si prostě Teslu nekoupí, radši si koupí
          Je – spousta lidí si prostě Teslu nekoupí, radši si koupí jiné a třeba, dle vás horší auto a pak je otázka, jestli je důležité – aby lidi měli elektromobil – třeba jen na cesty po městě a zlikvidování studených startů – a tím pokryli něco mezi 2/3 a 3/4 svých požadavků na mobilitu a delší cesty jezdili spalovákem – protože stejně dvě auta v rodině potřebují (2 BEV za zdaněné prachy je dneska pro 80 procent populace čr zcela scifi), nebo jestli je podstatné, aby měli Teslu

Napsat komentář