Volkswagen ID.3 je v prodeji v Česku, cena začíná na 1 014 900 Kč

Elektromobil Volkswagen ID.3 byl dnes oficiálně uveden na český trh v šesti stupních výbavy pro rozmanité skupiny zákazníků s cenami již od 1 014 900 Kč.

Nový Volkswagen ID.3 je od dnešního dne oficiálně k dispozici u českých prodejců
foto: Volkswagen

Zákazníci si mohou jízdu s nulovými emisemi vyzkoušet u všech autorizovaných prodejců značky Volkswagen a do 28. září také na festivalu Praha Září, který probíhá v pražských Holešovicích za podpory značky Volkswagen.

Základem všech aktuálně nabízených variant modelu ID.3 je ID.3 Pro Performance. Elektromotor s nejvyšším výkonem 150 kW (204 k) a maximálním točivým momentem 310 N.m pohání zadní kola. Elektrickou energii dodává sada akumulátorů, jejíž využitelná kapacita 58 kWh vystačí k překonání vzdálenosti až 420 km na jedno nabití (podle metodiky WLTP). Akumulátory lze nabíjet střídavým proudem (nabíjecí výkon 11 kW) nebo stejnosměrným proudem (nabíjecí výkon 100 kW).

Zákazníci mají v současnosti na výběr šest předem nakonfigurovaných výbavových linií, které se odlišují pakety nejoblíbenějších prvků výbavy. Všechny verze jsou vybaveny mimo jiné 18“ ocelovými koly, tepelným čerpadlem, navigačním systémem s optimalizací dojezdu, adaptivním tempomatem a komfortním telefonním systémem s indukčním nabíjením.

Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3
foto: Volkswagen

Nejdostupnější ID.3 Life lze pořídit již za 1 014 900 Kč včetně DPH. Výbava Life udržuje velmi příznivou cenu s důrazem na komfortní výbavu v paketech Infotainment a Comfort. Paket Comfort zahrnuje mimo jiné vyhřívání volantu a sedadel vpředu nebo dva dodatečné vstupy USB-C.

Na dalším stupni následuje ID.3 Style za 1 097 900 Kč. Tento model osloví zájemce o elektromobil s vytříbeným stylem. Style obsahuje nad rámec výbavy verze Life navíc také paket Design Plus, jehož součástí je nejen panoramatické skleněné střešní okno, ale také progresivní světlomety IQ. Light-Matrix LED a zadní svítilny LED s dynamickými ukazateli směru.

ID.3 Business stojí 1 106 900 Kč a ztělesňuje elektromobil pro všestranné využití. Oproti předchozím variantám má bezpečnostní výbavu rozšířenou o paket Assistance, který zahrnuje mimo jiné přednárazový bezpečnostní systém PreCrash, zadní kameru a bezklíčkový přístupový systém Keyless Access.

Ideálním elektromobilem pro rodiny je ID.3 Family s cenou 1 133 900 Kč. V této variantě je ještě lépe využita velkorysá nabídka vnitřního prostoru a cestování zpříjemňuje rozsáhlá komfortní výbava. Family disponuje navíc paketem Comfort Plus, v němž nechybí 2zónová automatická klimatizace Climatronic nebo variabilní podlaha zavazadlového prostoru.

Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3
foto: Volkswagen

Pro fanoušky vyspělé techniky je určen ID.3 Tech, který za 1 177 900 Kč přidává pakety Infotainment Plus, Assistance Plus a Design Plus. Řidiči v tomto případě usnadňuje řízení průhledový displej s rozšířenou realitou a soubor nejvyspělejších asistenčních systémů.

Travel Assist umožňuje částečně automatizovanou jízdu, Side Assist hlídá zóny slepého úhlu při změně jízdního pruhu, Emergency Assist vůz bezpečně zastaví, dojde-li k náhlé zdravotní indispozici řidiče, a PreCrash připraví bezpečnostní systémy s předstihem na hrozící kolizi, a tím poskytne posádce nejlepší možnou ochranu.

Pro maximalisty je připraven ID.3 Max za 1 235 900 Kč. Jeho výbava obsahuje všechny pakety ve verzi Plus a navíc také paket Sport Plus, který dává progresivním řízením a adaptivními tlumiči DCC vyniknout vynikajícím jízdním vlastnostem, za něž ID.3 vděčí pohonu zadních kol ve spojení s nízkým těžištěm a rovnovážným rozložením hmotnosti mezi nápravy.

Společnost Volkswagen Financial Services si pro nový Volkswagen ID.3 připravila speciální nabídku financování v podobě výhodného úvěru. Při složení akontace ve výši 21% (odpovídá výši DPH, kterou si plátce může nárokovat), délce splácení 60 měsíců a poslední nerovnoměrné splátce ve výši 30%, činí měsíční splátka úvěru 11 958 Kč včetně pojištění. Podmínky úvěru si zákazník samozřejmě může zvolit tak, aby vyhovovaly jeho potřebám. Jednou z nabízených možností je také úvěr s pojištěním zcela bez navýšení.

Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3 začíná psát třetí velkou kapitolu historie značky Volkswagen. Stejně jako první Brouk a Golf I je i kompaktní elektromobil symbolem začátku nové epochy. ID.3 je prvním elektromobilem, který nabízí neomezenou praktickou využitelnost a současně je cenově dostupný pro miliony zákazníků.

Platforma MEB umožňuje maximálně využívat přednosti elektrického pohonu. Cestující tak mají k dispozici mimořádně prostorný interiér. V něm si mohou užívat tichou, ale současně velmi dynamickou jízdu.

Kompaktní model zaujme na první pohled ladnými, oblými tvary s jistou dávkou napětí. ID.3 má krátké převisy karoserie a velmi dlouhý rozvor náprav, což umožnilo vytvořit uvnitř vozu velkorysý, vzdušný prostor pro cestující, který stanovuje nová měřítka v kompaktní třídě.

Přístrojová deska je přehledně uspořádaná a umožňuje soustředěné řízení. ID. Light pod čelním oknem vizuálně komunikuje s cestujícími. Ovládání modelu ID.3 probíhá z největší části prostřednictvím kůží obšitého multifunkčního volantu, centrálního 10“ dotykového displeje nebo inteligentního hlasového ovládání s rozpoznáváním hovorové řeči.

Volkswagen bude modelovou řadu ID.3 postupně rozšiřovat. Kromě aktuálně dostupné sady akumulátorů s využitelnou kapacitou 58 kWh bude později k dispozici také cenově dostupnější verze s kapacitou 45 kWh určená především pro městský provoz, zatímco vrcholné varianty bude napájet sada akumulátorů s využitelnou kapacitou 77 kWh pro cestování na dlouhé vzdálenosti s dojezdem na jedno nabití až 549 km (podle metodiky WLTP).

V tomto případě umožní nabíjecí výkon až 125 kW doplnit dostatek elektrické energie pro ujetí 350 km za pouhých 30 minut. K dlouhému dojezdu významně přispívá účinná rekuperace kinetické energie a nízký součinitel aerodynamického odporu vzduchu 0,27.

tisková zpráva

53 Comments on “Volkswagen ID.3 je v prodeji v Česku, cena začíná na 1 014 900 Kč”

  1. progresivní světlomety, komfortní telefonní systém,
    progresivní světlomety, komfortní telefonní systém, vytříbený styl, dynamické ukazatele, všestranné využití, velkorysá nabídka vnitřního prostoru, progresivní řízení, nejvyspělejší asistenční systémy…

    A přitom elektrický Trabant za mega.

    1. VW slibotechna.
      10/2018
      Herbert Diess, šéf Volkswagenu,

      VW slibotechna.

      10/2018
      Herbert Diess, šéf Volkswagenu, aktuálně vyjádřil o elektromobilitě následovně: „Přicházíme velmi silní. Investovali jsme do elektromobility 30 miliard. V roce 2020 přijdeme s vozidly, která umí to samé co Tesla, ale za polovinu ceny.“

      http://www.hybrid.cz/volkswagen-v-roce-2020-budeme-mit-elektromobily-stejne-dobre-jako-tesla-za-polovinu-ceny

  2. A tohle je, milé děti, konec pohádky od cenově dostupných
    A tohle je, milé děti, konec pohádky od cenově dostupných elektromobilech od firmy VW…

    Citigo o které byl zájem …zařízli. Mám ho, docela spokojenost, ale o pár km větší dojezd a o pár litrů větší kufr by pochopitelně nebyl na škodu… Ale stál 420 tisíc Kč. Nemyslím, že ID.3 ZA 1 133 000 Kč by byl po všech stránkách skoro 3x lepší vůz.

    1. A to nekdo tvrdil? Jestli dokaze nekdo vyrobit cenove dostupny
      A to nekdo tvrdil? Jestli dokaze nekdo vyrobit cenove dostupny em, tak to jsou jen cinane a i tak se to nevyrovna benzinu ani nafte. U mestskeho auta, coz tohle je, je navratnost nekonecno. Zvykejte si baterky jsou drahe a jinak to uz nebude

      1. 10/2018
        Herbert Diess, šéf Volkswagenu, aktuálně

        10/2018
        Herbert Diess, šéf Volkswagenu, aktuálně vyjádřil o elektromobilitě následovně: „Přicházíme velmi silní. Investovali jsme do elektromobility 30 miliard. V roce 2020 přijdeme s vozidly, která umí to samé co Tesla, ale za polovinu ceny.“

        http://www.hybrid.cz/volkswagen-v-roce-2020-budeme-mit-elektromobily-stejne-dobre-jako-tesla-za-polovinu-ceny

        Ty máš paměť jak volič Zemana. 14tidenní :)))

              1. Upřímně řečeno i mě přijdou ty vaše motivační
                Upřímně řečeno i mě přijdou ty vaše motivační příspěvky dost otravné ;-). Asi tak na úrovni Teslafan.

                Naštěstí mám nainstalovaný fungující sociální filtr ještě před prstovým rozhraním takže na to nereaguji ale naprosto chápu Kukovo reakce.
                Nic proti, prostě to tak působí…
                Hledat chybu u ostatních je tak snadné (ale na každém šprochu…).

                1. Jo to uznavam. Muze to tak pusobit. Je to reakce na
                  Jo to uznavam. Muze to tak pusobit. Je to reakce na teslamaniaky. Ale nikomu tu sproste nenadavam, neurazim. Kuka jsem kdysi slusne pozadal jestli bysme si nemohli vykat. „Vyfakoval“ me a tyka mi dodnes. Takze tolik k jeho slusnosti. A to jinak s tykanim nemam absolutne problem, prijde mi to jen divny kdyz ani nevimkdo je na druhy strane. Tot vse.

                2. Je to prostě Kuk 😉
                  Čím dříve člověk přijde na to že

                  Je to prostě Kuk 😉
                  Čím dříve člověk přijde na to že každá změna začíná u něj tím více klidu na duši – v tomto případě se prostě umět smířit s hulvátstvím a brát si z toho čistá data/informace, nebo ignorovat.

                  Být slušný je fajn a občas i obdivuhodné. Ale nelze to vyžadovat od druhých.

                3. Vykání vždycky nejvíc vyžadujou jedinci bez argumentů,
                  Vykání vždycky nejvíc vyžadujou jedinci bez argumentů, aby si tím dodali důležitosti a zakryli svou hloupost.
                  Mimochodem vyplavalo na povrch že vykání je historická chyba z doby říše římské. Může za to hloupost a nepochopení věci, což se týká i tebe. Kdysi se tím vládnoucí přizdisráči snažili dodat sami sobě větší důležitost a na tom se dodnes evidentně nic nezměnilo. Lidská malost je stále stejně malá. Nastuduj si historii. :)))

                  https://cs.wikipedia.org/wiki/Vyk%C3%A1n%C3%AD

                  Bejt tebou radši se vzdělávám a míň fňukám.

    1. Když jsem hodil do konfiguráku obě auta se stejnou
      Když jsem hodil do konfiguráku obě auta se stejnou baterkou, nacvakal stejné nebo podobné prvky výbavy, tak Škoda mi vycházela skoro o 100 tisíc dráž. Když bych chtěl auto do města a jen pro sebe, tak jdu do ID.3, Enyaq je zase praktičtější pro rodinné využití. Obě auta si najdou své zájemce.

      1. Z mého pohledu (zrovna řeším nákup EV a ID3 je jedním z
        Z mého pohledu (zrovna řeším nákup EV a ID3 je jedním z favoritů, ještě jsem s ním ale nejel):

        1) hatchback mám raději než Crossover
        2) v zatáčkách bude mnohem zábavnější díky RWD a nižší karoserii
        3) myslím že má i větší kufr jako Kona a hezčí interiér, ale to je věc vkusu
        4) Rychlejší DC nabíjení (spíše do budoucna)
        5) je o 100tis levnější. Nevím jestli má Kona stop&go adaptivní tempomat, zatím jsem nezjišťoval

        … a tak nějak to na mě působí jako hezčí a řidičsky zajímavější auto.

          1. Kia eNiro se mi líbila, opět Crossover a do zatáček se
            Kia eNiro se mi líbila, opět Crossover a do zatáček se tomu moc nechce ale asi bych ji to i odpustil. POřád jste ale +100 tis oproti ID3. A pro mě osobně byl show stopper servisní plán:

            Interval pravidelné servisní prohlídky 15 000 km / 12 měsíců = 800,- Kč
            Interval pravidelné servisní prohlídky 30 000 km / 24 měsíců = 3.000,- Kč
            Interval pravidelné servisní prohlídky 45 000 km / 36 měsíců = 26.600,- Kč
            Interval pravidelné servisní prohlídky 60 000 km / 48 měsíců = 3.100,- Kč
            Interval pravidelné servisní prohlídky 75 000 km / 60 měsíců = 800,- Kč
            Interval pravidelné servisní prohlídky 90 000 km / 72 měsíců = 28.800,- Kč
            Interval pravidelné servisní prohlídky 105 000 km / 84 měsíců = 800,- Kč
            Interval pravidelné servisní prohlídky 120 000 km / 96 měsíců = 3.100,- Kč
            Interval pravidelné servisní prohlídky 135 000 km /108 měsíců = 26.600,- Kč
            Interval pravidelné servisní prohlídky 150 000 km /120 měsíců = 3.100,- Kč

            po 45tkm se mění chladící kapalina baterie. A prosím nebudu s EV platit za servis víc než bych platil s naftovým autem, to fakt ne.

              1. A KONA ani NIRO nemůže tahat přívěs. Naše „česká“
                A KONA ani NIRO nemůže tahat přívěs. Naše „česká“ Škoda Enyaq tahat přívěs může, až 1 400 kg. Zatím mým favoritem byla KONA, ale nyní je to Enyaq. Oproti Koně je větší, cena obdobná, dojezd obdobný a hlavně může mít tažné na přívěs. A je to právě taky zadokolka.

              1. Mám to přímo od autorizovaného prodejce – informace tedy
                Mám to přímo od autorizovaného prodejce – informace tedy není vycucaná z prstu. Na Facebooku někdo psal, že je to až od MY20 dále a u starších modelů se měnit nemusí, co je na tom pravdy nevím. Může být také rozdíl ČR/SR v přístupu zastoupení.

                1. Ta cena servisu sa mi nezda – ani raz som este neplatil viac
                  Ta cena servisu sa mi nezda – ani raz som este neplatil viac ako 100 € – a to ani pri 45000 km ani neskor…

                  Mimochodom, A co tak Ioniq Electric? Pri rovnakej konfiguracii ako teh ich ID.3 Tech (cca 43tis. €) som dostalk cenu o 4000€ niysiu (39tis. €).

                  A s Ioniq-om som maximalne spokojny. Priestor pre 3 deti vzadu uplne v pohode. Je to liftback a dokonca tym ze ma zadnu zast tvarovanu ako ma, tak je velmi dobre kompenzovany nizzsi kufor – vojde sa don uplne v pohode cala sada kufrov – aj ten velky „lodny“.

                2. Také bych se přimlouval za Ioniq. Pohodlné, docela velké
                  Také bych se přimlouval za Ioniq. Pohodlné, docela velké auto. Navíc dobře vybavené. A to znamená, že ta výbava opravdu funguje. Není to cukací adaptivní tempomat jako od koncernu (pokud vůbec je), ale plynulý. Není to nevšímavý senzor stěračů jako u koncernu (pokud vůbec je), ale je to dobrý senzor stěračů. Z těch koncernových výbav by mě občas čert vzal, zkrátka to nefunguje jak má. U Ioniqa funguje všecho opravdu tak, jak to fungovat má. Navíc ta spotřeba – je úplně úžasná.

              2. Tak mi to nedalo a požádal jsem svého prodejce o info. Mám
                Tak mi to nedalo a požádal jsem svého prodejce o info. Mám eNiro 64 rv 2018, do provozu 02.2019 a tady je jeho odpověď:

                V příloze posílám náklady servisu na vašem voze. Chladící kapalina se mění ve 150000km nebo po 10 letech, ale ne v baterii pouze v motoru. To je stejné jako u vozů se spalovacím motorem. Tento úkon nestojí 26000Kč ale cca 2500,-Kč.

                S chladící kapalinou baterie je to tak , že u vašeho vozu se nemění. Máte rok výroby 2018. Interval 45000km nebo tři roky je u vozů novějších rok 2019 výš, ale není to pravidlo je potřeba to zjistit podle VIN vozu.

                A navíc mi poslal „Informace o celoživotním servisu“ :

                15tkm 646,-
                30tkm 2326,.
                45tkm 646,-
                60tkm 2434,-
                75tkm 646,-
                90tkm. 2434,-
                105tkm 646,-
                120tkm 2434,-
                135tkm. 646,-
                150tkm. 2757,-

                Nižší částky jsou pouze za 0,60 hod práce – kontrola
                Vyšší částka je 1 hod práce + materiál – brzdovka a filtr kabinový

                Takže za mě super.

                Bylo by fajn, kdyby někdo, kdo má model 2019 nebo 2020 udělal totéž a podělil se o získané informace, ať se nám tady nešíří bludy.

        1. Ja resim zrovna obecne nakup auta (pro rodinu, vzadu potrebuju
          Ja resim zrovna obecne nakup auta (pro rodinu, vzadu potrebuju misto na tri deti, aspon natesno). A hledam, hledam mezi EV neco, protoze bych fakt chtel EV, ale stve me, ze bych musel dat navic pul milionu (kterej nemam). Myslim, ze takhle smysli vetsina lidi. Kdyby tak zdanili poradne spalovaky, aspon bych nemel na vybranou 😀

          1. 3 děti do auta je problém. Kdyby zdanili spalováky, tak
            3 děti do auta je problém. Kdyby zdanili spalováky, tak lidi budou více kupovat ojetiny a i se bude vyplácet je opravovat. Pro ekologii i automobilky velký mínus.
            Řešil bych to operativním leasingem a až bude nějaký schopný cenově rozumný EV, tak jít do něj.

        2. Zdravím, k tomu interiéru: na e-Salonu 2019 stála ID.3
          Zdravím, k tomu interiéru: na e-Salonu 2019 stála ID.3 přes uličku Renaultu Zoe. Hůře to dopadnout nemohlo – na jedné straně ID.3, která byla světu vyjevena v duchu ´podovzek Golfu, vnitřní prostor Passatu´, na protější straně Francouz, který je od pohledu malý a člověk prostorové zázraky tak ani neočekává. Výsledek? Natěšení se u Němce nekoná – vysoká podlaha, nízký strop, který je za sedadly vzadu hned svažitý, navazuje malé zvedací platíčko a hned na dosah ruky zadní okno. Čáry ze Citiga, které je opravdu vevnitř jak Fabie, se zde nepovedly. A to je to přitom EV platforma. :-(( Vím, že jste psal spíše o designu, ale z praktického hlediska bych dbal spíše na prostornost. Ta se, žel, do ID.3 (nebo alespoň vystaveného kousku) „nevešela“. Možná tak bude Kona po aktualizaci lepší kup?

Napsat komentář