Volkswagen a IBM společně vyvíjejí digitální služby pro mobilitu.
Zaměření na síťové propojení vozidel s řidičem a okolím.
foto: Volkswagen
TISKOVÁ ZPRÁVA
Volkswagen a IBM společně vyvíjejí digitální služby pro mobilitu. Jürgen Stackmann, člen představenstva značky Volkswagen, zodpovědný za prodej, k tomu říká:
„Cílem pětileté smlouvy mezi společnostmi Volkswagen a IBM je vyvíjet individualizované digitální služby pro řidiče, a tím aktivně utvářet trend rostoucího síťového propojení mezi vozidly a řidiči.“
NEPŘEHLÉDNĚTE ABB a IBM spolupracují v oblasti umělé inteligence
„V rámci partnerství budeme úzce spolupracovat se společností Volkswagen, abychom vytvářeli ještě inteligentnější digitální služby pro mobilitu a zajistili rychlejší realizaci nových nápadů na základě aktivního vývoje softwaru,“ říká Dirk Wollschläger, generální ředitel divize IBM pro globální automobilový průmysl.
Volkswagen a IBM společně vyvíjejí digitální služby pro mobilitu
„Naším cílem je vytvořit volný prostor pro vývojáře, který jim poskytne příležitost k výstavbě společné digitální platformy. Volkswagen přitom bude profitovat z našich dlouhodobých odborných kompetencí, cloudových služeb, technologií Watson, založených na umělé inteligenci, a z našeho know-how v oblasti digitálního designu.“
„We Commerce“ bude prvním společným vývojovým projektem v rámci nového digitálního ekosystému „Volkswagen WE“. Jedná se o integrovanou službu, která poskytne řidiči doporučení ve správný okamžik na správném místě.
Se souhlasem zákazníka zajistí řešení IBM Watson svými kognitivními schopnostmi, aby se uvedené služby učily z preferencí a zvyklostí příslušného řidiče. Na základě toho bude možné předkládat cíleně individualizované návrhy.
„We Commerce“ mohou využívat obchodní společnosti, řetězce čerpacích stanic, hotely nebo restaurace k cílenému směřování svých nabídek na konkrétního zákazníka.
„Tyto nové digitální produkty budou velmi rychle vyvíjeny mezioborovými týmy v co nejkratších vývojových a zkušebních cyklech, aby vznikaly služby, které budou přizpůsobeny skutečným potřebám zákazníka,“ zdůrazňuje Jürgen Stackmann.
Přitom nalezne uplatnění program FAST nákupního oddělení společnosti Volkswagen, který umožňuje již v rané fázi strategickou a technologickou výměnu s dodavateli.
„S IBM, důležitým partnerem našeho programu FAST, dokážeme, jak rychle jsme schopni realizovat naše ambiciózní plány vývoje digitálních služeb,“ říká Ralf Brandstätter, člen představenstva značky Volkswagen, zodpovědný za oblast nákupu.
Nově vyvíjené služby budou provozovány prostřednictvím vlastního cloudu Volkswagen a hybridního cloudu IBM. V cloudu IBM bude přitom docházet ke slučování a kombinování základních služeb digitální platformy Volkswagen s rozmanitými kognitivními dovednostmi a doplňkovými mikroslužbami, jako je například strojové učení.
Volkswagen, národní importéři i obchodní partneři budou mít přístup do katalogu služeb cloudu IBM a díky tomu budou moci také sami a velmi rychle vyvíjet specifické služby pro vlastní trhy, které uspokojí současné i budoucí potřeby v oblasti mobility.
Nešly by ty tiskové zprávy psát lidštěji? No, vzhledem
Nešly by ty tiskové zprávy psát lidštěji? No, vzhledem ke spojení IBM a VW asi ne……
Nejdulezitejsi funkce bude aby to slo bez problemu vypnout.
Nejdulezitejsi funkce bude aby to slo bez problemu vypnout.
AdBlock pro auto, po tom jsem vzdycky touzil… 🙁
AdBlock pro auto, po tom jsem vzdycky touzil… 🙁
Bloatware do aut, to je panečku pokrok.
Bloatware do aut, to je panečku pokrok.
Už vidím, jak se budu s tím asertivním umělým Helmutem
Už vidím, jak se budu s tím asertivním umělým Helmutem dohadovat, proč chci jet tudma, když přeci celý rok jezdím jinudy. Ale třeba se se mnou ani nebude bavit, protože on vyhrál Jeopardy a mě porazilo pětileté děcko v Pexesu…
jj, pětileté děti jsou v tom fakt dobré.
jj, pětileté děti jsou v tom fakt dobré.
cilene reklamy neni nikdy dost 😀 a jeste se tim chlubej… uz
cilene reklamy neni nikdy dost 😀 a jeste se tim chlubej… uz se tesim na priplatkovej balicek „bez reklam“ nebo to bude naopak? 😀
Citace: „„Jedná se o integrovanou službu, která poskytne
Citace: „„Jedná se o integrovanou službu, která poskytne řidiči doporučení ve správný okamžik na správném místě. „We Commerce“ mohou využívat obchodní společnosti, řetězce čerpacích stanic, hotely nebo restaurace k cílenému směřování svých nabídek na konkrétního zákazníka…“
Doporučení řidiči ve správný okamžik na správném místě ?
Fajn, další forma jak nás budou reklamy otravovat i v autě. To se nemuseli namáhat s rušením těch billboardů
Vymýšlejí vymyšlené. Když budu chtít hotel nebo
Vymýšlejí vymyšlené. Když budu chtít hotel nebo nákupní centrum, mám v kapse Google. A čerpací stanice? Ty skončí jako bezobslužné, už teď je všude málo lidí na práci. Zlaté samoobslužné nabíječky. Jen je popostrčit na správná místa. Děkuji Lidlu, ten to pochopil.
Spojení IBM VW je vtipné. První už se dlouho jen vezou v závěsu a vzpomínají jaké to kdysi bylo a ty druhé to brzo čeká.
všetko sa dá naučiť, dril. v práci ma naučili
všetko sa dá naučiť, dril. v práci ma naučili nachádzať CHYBY. až tak, že nedokážem nič pochváliť. na druhej strane moja parafa bola uznávaná.
dnes som sa naučil zúžiť zorné pole tak, že reklamy sú mimo.
Ty už vidíš jen do flašky 🙂
Ty už vidíš jen do flašky 🙂
preklep? nemyslel si flEšky?
preklep? nemyslel si flEšky?