Volkswagen byl partnerem 14. ročníku Česká dopravní stavba,
dopravní technologie, výrazná dopravní inovace roku. Jednou z cen bylo zapůjčení elektromobilu e-Golf.
Výsledky největší oborové soutěže v této oblasti v České republice za rok 2016 byly vyhlášeny na slavnostním galavečeru v Betlémské kapli v Praze. Volkswagen ocenil jeden z nominovaných projektů bezplatným zapůjčením inovativního elektromobilu Volkswagen e-Golf na dobu jednoho roku.
NEPŘEHLÉDNĚTE Nový Volkswagen e-Golf k vidění v showroomu Alza.cz
Zástupce firmy STRABAG Tomáš Hajič, ředitel pražského závodu, převzal symbolický klíč z rukou Vratislava Strašila, jednatele společnosti Porsche Česká republika. „Elektromobilita je pro koncern Volkswagen klíčovou prioritou, kterou vytyčil ve své Strategii 2025,“ říká Vratislav Strašil, jednatel společnosti Porsche Česká republika.
„Koncern Volkswagen uvede do roku 2025 třicet dalších elektromobilů a plánuje v té době prodávat dva až tři miliony elektromobilů ročně. Na český trh právě uvádíme nový e-Golf s dojezdem až 300 km. Tento model je předobrazem inovací, jež jsou i pro společnost STRABAG v oblasti stavebnictví velmi důležitým tématem. Jsme si proto jisti, že náš e-Golf bude v nejlepších rukách, a přejeme firmě STRABAG, aby s ním měla jen ty nejlepší zkušenosti.“
Pro zviditelnění a seznámení odborné i laické veřejnosti s elektrickou mobilitou vyšle v nejbližší době do provozu STRABAG několik desítek dalších e-Golfů.
Budou je mít pro prezentaci k dispozici nejen prodejci, ale poskytne je k vyzkoušení i institucím, podnikům, orgánům státní správy a podobným subjektům. „Do elektromobilu si totiž musí člověk sednout a jezdit s ním, aby pochopil, jaká zásadní změna kvality s ním přichází,“ myslí si Vratislav Strašil.
„Jsme velmi rádi, že první z těchto vozů získala právě firma STRABAG, jež mezi své základní firemní hodnoty řadí partnerství, inovativní přístup a udržitelnost,“ prozrazuje Strašil.
Nový e-Golf v průměru spotřebuje pouhých 12,7 kWh elektrické energie na 100 km. Inovativní elektromobil může být ještě hospodárnější s tepelným čerpadlem, které prodlouží dojezd v zimních podmínkách až o 30 %.
Tak už začali, to je fajn – „Pro zviditelnění a
Tak už začali, to je fajn – „Pro zviditelnění a seznámení odborné i laické veřejnosti s elektrickou mobilitou vyšle v nejbližší době do provozu STRABAG několik desítek dalších e-Golfů.“
Protože málo platné, ale stavebnictví se svými stroji je čoudící masakr. Dneska ráno ve špičce v Ostravě v kolonách auta cítit byla, ale pak projela jedna jediná plně naložená stará Tatra 815 a bylo vymalováno. Viditelný kouř z výfuku směrem vzhůru jako z lokomotivy a smrad jak 30 starých Avií.
Ale to nebyl zlatý hřeb – ten se dostavil o kousek dál, kde se šinul pomalu menší frézovací stroj. Děsný kravál a chrlil kouř, smrad a jedy asi jako 5 tatrovek naráz. Dělníkovi, co v tom seděl na sedadle bez kabinky, jen se stříškou, není co závidět. To je de facto narkoman oběma nohama v hrobě.
Šéfík z Porsche vyjadřuje strategii VW, bombovské 😀 😀
Šéfík z Porsche vyjadřuje strategii VW, bombovské 😀 😀
https://m.youtube.com/watch?v=8Ky3qtYBFIE
Jede hezky…. od
https://m.youtube.com/watch?v=8Ky3qtYBFIE
Jede hezky…. od cca 7:00minuty.
Oproti starsimu Leafu paradni spotreba. Uvidime jak bude
Oproti starsimu Leafu paradni spotreba. Uvidime jak bude jezdit novy Leaf.
V novém jsem nejel, starý měl spotřebu podobnou jako Leaf.
V novém jsem nejel, starý měl spotřebu podobnou jako Leaf. Jaká je tedy reálná spotřeba město/okreska/dálnice?
Novej
Novej Leaf
http://insideevs.com/wp-content/uploads/2016/04/nissan-ids-concept-new-12.jpg
Ten odkaz ukazuje Concept.
Tady je skoro realny Nissan Leaf
Ten odkaz ukazuje Concept.
Tady je skoro realny Nissan Leaf 2018:
carscoops.com/2017/03/future-cars-2018-nissan-leaf-keeps.html
Bude podobny jako novy Nissan Micra.
Jo pardon, chtěl jsem dát tento
Jo pardon, chtěl jsem dát tento 😉
http://insideevs.com/2018-nissan-leaf-spyshots-interior-exterior/
Udivilo mě, jak podivně eGolf na tom videu, počítá
Udivilo mě, jak podivně eGolf na tom videu, počítá spotřebu:
Dojezd na výjezdu 155km,nstav baterie 100%
Po ujetí pouhých 10km, hlásí prům. spotřebu 19.9 kWh/100km a najednou má baterie 62% a dojezd 116km.
Dojezd 75km, baterie 55%, průměr 20.2 kWh/100km
Dojezd 63km, baterie 52%, průměr 20.3 kWh/100km
Dojezd 51km, baterie 49%, průměr 20.2 kWh/100km
Dojezd 8km, baterie ??%, průměr 20 kWh/100km
Když se na to člověk podívá, tak mám pocit, že auto vůbec neměří odebranou energii z akumulátoru, ale nějakým podivným přepočtem ukazuje nesmyslné hodnoty stavu baterie a průměrné spotřeby. Tedy s průměrnou spotřebou 19.9 kWh/100km auto ujelo 70km a zbývá 8km dojezd, což tedy už pouhým pohledem nějak nevychází a průměrná spotřeba je odhadem 37 kWh/100km.
Na výjezdu nebyl stav baterie 100 %. Mrkněte se znovu. Při
Na výjezdu nebyl stav baterie 100 %. Mrkněte se znovu. Při výjezdu byl asi 65 %. A je jasné, že rychlou jízdou po dálnici to prostě bude špatné.
Já bych ho klidně na rok bral. Zadarmo samozřejmě 😉
Já bych ho klidně na rok bral. Zadarmo samozřejmě 😉
Když už to nikdo nechce tak to alespoň půjčíme
Když už to nikdo nechce tak to alespoň půjčíme :))))))))))))))))))))