Už už se zdálo, že je nová generace legendárního „brouka“ nadobro odepsaná. Autocar ale hlásí, že koncern uvažuje o elektromobilu.
foto: Volkswagen
Původní plán koncernu počítal s tím, že příští rok výroba modelu Volkswagen Beetle skončí. Nová generace je v prodeji od roku 1997, její druhý facelift od 2011.
NEPŘEHLÉDNĚTE Volkswagen ukázal Beetle Hybrid
Pokud však nový záměr nejvyšší představení Volkswagenu posvětí, mohl by na trh přeci jen jít nový, plně elektrický revoluční Volkswagen Beetle. Už nebude dvoudveřový, ale čtyřdveřový a možná s pohonem zadní nápravy, podobně jako úplně původní Brouk.
Auto by mohlo být postaveno na flexibilní architektuře MEB, na které Volkswagen staví také svou novou rodinu elektromobilů I.D. Právě do téhle řady „emotivních aut“ by nový Beetle mohl skvěle zapadnout.
Klaus Bischoff, šéf designu VW, ale podle Autocaru vnímá Beetle jako „exotické“ auto, něco podobného jako plánovaný elektrický mikrobus I.D. Buzz. A je podle něj důležitější se nejprve soustředit na objemové modely elektromobilů, jako bude I.D. hatchback a I.D. Crozz.
Autocar trefně poukazuje na úspěch moderních reinkarnací malých velkých vozů jako Fiat 500e nebo Mini a upozorňuje, že i to by mohl být pro Volkswagen důvod, proč se nad koncem Beetle ještě zamyslet.
Celé je to o tom, že si to chce VW vyžehlit u veřejnosti
Celé je to o tom, že si to chce VW vyžehlit u veřejnosti po tom jeich rakovino-chrličském podvodu a chce k tomu využít i popularitu Brouka.
to nejde přeci, není možná, elektromobily nikam nedojedou,
to nejde přeci, není možná, elektromobily nikam nedojedou, nedá se na nich vydělat a v zatáčkách jim upadávají kolečka :))))))))))))))))
kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromobil/
K roku 2020 budou už tak dostupné baterie za dobrou cenu,
K roku 2020 budou už tak dostupné baterie za dobrou cenu, že se bude dát vydělat i na masových ne moc předražených elektroautech vyráběných obyčejnými velkosériovými automobilkami.
A od té doby bude chtít být VW co největším výrobcem.
*
*
Čtyřdveřový nemůže být brouk, maximálně nějaká
Čtyřdveřový nemůže být brouk, maximálně nějaká další parodie.
Zadání původního Brouka: 2 dospělí, 3 děti, 100 km/h,
Zadání původního Brouka: 2 dospělí, 3 děti, 100 km/h, 1000 marek.
Teď: Ať je to co je to, jen ať si na tom namastíme kapsu.
Žádná vize, jen business. Jo, a název. :-/
Je to samý protimluv. Folksvágn, v překladu lidový vůz.
Je to samý protimluv. Folksvágn, v překladu lidový vůz. VW a lidová auta? Cenou, provedením, poměrem užitek/cena? Ani náhodou. A to už hodně dlouho. A že by konstruovali á la IKEA = řekneme si cenu, za níž by to lidé koupili. Pak se snažíme udělat to levněji, aby na tom šlo vydělat, tak to už vůbec ne.
Za 1000 marek se ho nikdy nepodařilo vyrobit a ty co si na
Za 1000 marek se ho nikdy nepodařilo vyrobit a ty co si na něj spořili ho nikdy nedostali.
Nechytej se slovíček, prodalo se ho 21 mil. kusů
Nechytej se slovíček, prodalo se ho 21 mil. kusů
Ale ne za 1000 marek a to je ten rozdíl mezi slibem (snem) a
Ale ne za 1000 marek a to je ten rozdíl mezi slibem (snem) a realitou.
Prodalo se ho bambilony protože jim Britové pomohli postavit půmysl znovu nohy a byla to lepší varianta než znovu vyrábět kanóny.
Stejně tak to bylo s amíkama a Japonskem.
Das auto their cars and us
https://www.youtube.com/watch?v=cJDpgtJZPB4
tuná presne platí COBYKDYBY.
tuná presne platí COBYKDYBY.
Za 7 let žádný facelift? To musí být hrozně nemoderní
Za 7 let žádný facelift? To musí být hrozně nemoderní vzhled. Ale fakt, že Octavia I se prodávala fakt hodně dlouho a ještě dnes je to hezké auto. Podělali to jen tím malým místem pro cestující vzadu.