V Česku vzniká největší evropský distributor lithium-fosfátových baterií

Česká společnost i4wifi a. s. se jako lídr trhu v oblasti distribuce telekomunikační techniky rozdělí na tři společnosti: EVPower a. s., i4wifi distribution a. s. a Skladroid a. s.

Lithium-fosfátová baterie společnosti GWL Power/EV Power o kapacitě 64 Wh. Cena je asi 500 Kč.
foto: EV Power

Společnost i4wifi a. s. původně vznikla jako distributor telekomunikační techniky pro ISP s důrazem na školení techniků partnerských společností, kteří provádějí samotnou instalaci produktů.

Distribuce zahrnuje značky Ubiquiti, Mikrotik, RF Elements, Turris Omnia a mnoho dalších. Za posledních více než 16 let na trhu se působnost i4wifi a. s. rozšířila o průmyslové baterie pod značkou GWL a přestavby pro elektrokola pod značkou EVBIKE.

„Společnost EVPower a. s. integruje všechny aktivity z oblasti průmyslového napájení a elektromobility, tedy měniče GridFree, průmyslové akumulátory LiFePO4 i elektropohony, a také baterie pro jízdní kola pod značkou EVBIKE. Vše zastřešuje společný brand GWL, který je na evropském trhu velmi kladně vnímán a má již více než 8letou tradici,” vysvětluje Pavel Radoměřský, nový ředitel EVPower a. s. a dodává: “Rozvojem značky EVBIKE dodávající přestavbové sady pro elektrokola byl pověřen Petr Vonka.”

Pod značkou EVBIKE bylo dodáno již více než 1 600 ks přestavbových sad pro elektrokola. V nabídce má jak středové pohony, které vynikají vysokými výkony, svou lehkostí a snadnou instalací, tak pohony přímé, které využívají bezkartáčový stejnosměrný motor.

Ten je sice o něco těžší, ale díky nižším nákladům na výrobu výrazně levnější. S těmito motory může elektrokolo se sadou EVBIKE fungovat nejen v režimu s pomocí pedálového asistenta, ale i v plně motorizovaném režimu (výkon a rychlost se řídí akcelerátorem umístěným na řídítkách). Sady pro přestavbu jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol.

„Minulý rok se společnost stala největším prodejcem přestavbových sad v Evropě a jako první distribuovala středové motory o výkonu 1 kW. Letos úspěšně prodává vysokokapacitní baterie v brašně, nové středové motory o výkonu 250 W a 500 W s torzním snímačem či moderní LCD displeje. Na příští rok plánuje do svého portfolia zařadit i nové modely baterií na rám kola (místo držáku lahve), nebo na nosič a to s kapacitou od 13 Ah do 21 Ah a s USB výstupem,” uvádí Petr Vonka.

EVPower má společně s EVBIKE v tomto roce v plánu dosáhnout obratu 265 mil. Kč. „Společnost i4wifi vždy přinášela svým zákazníkům technologicky vyspělá zařízení, která jim buďto snížila náklady na budování sítí, nebo jim usnadnila jejich technické řešení. Od roku 2007 jsme se začali věnovat i elektromobilitě, LED svítidlům, průmyslovým akumulátorům, přestavbovým sadám na elektrokola EVBIKE a fotovoltaickým systémům,“ říká Michal Klečka, zakladatel i4wifi a. s. a dodává:

“Protože jsme byli v těchto projektech úspěšní a jejich zaměření se postupně začalo od oboru ISP odlučovat, rozhodli jsme se rozdělit naše aktivity na samostatné entity, které se budou lépe soustředit na produktovou specializaci. Výsledkem jsou tyto tři samostatné společnosti: i4wifi distribution a. s., EVPower a. s. do které patří i EVBIKE, a Skladroid a. s.”

Martin Simandl, výkonný šéf i4wifi distribution a. s., k rozdělení společnosti dodává: „Pro naše zákazníky se v praxi nic nemění, protože i4wifi distribution a. s. svými aktivitami přímo naváže na původní i4wifi a. s. V oblasti telco produktů se tedy bude i nadále soustředit na poskytování těch nejlepších služeb pro ISP. Nová organizační struktura firmy nám umožní pružnější reakce na situaci na trhu a pomůže nám být blíže našim zákazníkům, zejména z řad ISP. Hlavním prodejním kanálem i4wifi distribution a. s. zůstává i nadále e-shop.”

Plánovaný obrat samostatné společnosti i4wifi distribution a. s. na rok 2017 je 233 mil. Kč. Nejvyšším orgánem společnosti i4wifi distribution a. s. je představenstvo v čele s Michalem Klečkou a členem Martinem Simandlem.

EVPower a. s. vystupuje pod značkou GWL jako největší evropský distributor lithium fosfátových (LiFePO4) průmyslových baterií a také jako zástupce zahraničních výrobců Thunder Sky Winston a Sinopoly. Společnost provozuje e-shop s komponenty pro DC výkonová řešení založená na nových technologiích, jako jsou právě lithium-fosfátové baterie, solární panely, systémy GridFree, invertory a další příslušenství.

tisková zpráva

12 Comments on “V Česku vzniká největší evropský distributor lithium-fosfátových baterií”

  1. Koukám, že si v i4wifi ani neuměj napsat kloudnej píár,
    Koukám, že si v i4wifi ani neuměj napsat kloudnej píár, kterej by mě hlavu a patu. Chvástají se velikostí evropského formátu a pak tam napíšou, že dodali nějakejch 1600 elektrosad pro kola??? To jako vážně. To zabere sotva 1/3 kontejneru ne? 🙂 V titulku jsou baterky, na vobrázku je baterka, ale pak se tam mluví hlavně vo pár elektrosadách pro kolo :))) chjo

  2. Tvrdě do VW AUDI podle zákona ;)))
    Další razie u Audi.

    Tvrdě do VW AUDI podle zákona ;)))

    Další razie u Audi. Jeden člověk skončil ve vazbě

    novinky.cz/ekonomika/450420-dalsi-razie-u-audi-jeden-clovek-skoncil-ve-vazbe.html

    PS: umíte si představit co ted dělat s 10 miliony otravných dízlpopelnic VW Audi Šáde pro příštích 10 let na silnici?? To se nedá jen tak sešrotovat, kdo to zaplatí?? Za to je potřeba někoho zavřít!!

    :))))))))))))))))))))))))))))))))))

    1. V podstatě je pravda, že VW měl hlavní hnízdo hadů v
      V podstatě je pravda, že VW měl hlavní hnízdo hadů v Audi, a je dobře, že je tam tvrdě potlačí, díky čemuž se bude moci rychleji vývoj upřednostňovat u v praxi schopnějších Porsche i Škoda.
      Ale jsi úplně mimo s tím fanatickým pomlouváním VW, úplně stejně v EU „falšovali“ podle nastavení papírových předpisů i všechny ostatní evropské automobilky.
      A naopak VW má dnes po rychlých úpravách motory vypouštějící reálně nejméně škodlivin z evropských hned po Peugeotu.

      1. jotovižejo tak žerem cely žhaví :))
        Šéf Volkswagenu o

        jotovižejo tak žerem cely žhaví :))

        Šéf Volkswagenu o svém platu: 430 milionů ročně je dost, už mi nepřidávejte

        zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/sef-volkswagenu-o-svem-platu-430-milionu-rocne-je-dost-uz-mi-nepridavejte-955492

        Bývalý šéf Volkswagenu získal nárok na zlatý padák 84 tisíc denně

        novinky.cz/ekonomika/425399-byvaly-sef-volkswagenu-ziskal-narok-na-zlaty-padak-84-tisic-denne.html

      2. Co to vykládáš? Že ty si taky ropák co maká pro VW 🙂
        Co to vykládáš? Že ty si taky ropák co maká pro VW 🙂 Audi sice ten softwér vyvinulo, ale NEPOUŽILO! To teprve hlavouni ve VW si na to později vzpoměli a radostí to POUŽILI!!! Takže klubko hadů je ve VW. To jsou ti ropáci, kteří stojí za podvodem a vědomě zasírali palnetu a lidi! Navíc se k tomu podvodu doznali a tudíž se nejedná o pomlouvání, tak tu nefňukej jak svíčková bába.
        Ostatní značky dost možná používaj stejnej podvod, ale zatím se k ničemu nedoznali nebo nebylo vyřčeno žádné soudní rozhodnutí pokud je mi známo. Takže v tomhle případě jseš na rovině pomlouvání spíš ty. :)))

        Všichni hlavouni z VW jsou veselí, bohatí a zdraví a vězení hrozí jen jejich podřízenejm… Klasická manažerská vysmátost.

        „Nově obviněný není podle Handelsblattu nikdo z bývalých či současných členů představenstva firmy.“

        „Bývalému manažerovi americké divize Volkswagenu Oliveru Schmidtovi, který je nyní v americké vazbě, hrozí až 169 let vězení.“

Napsat komentář