Zájem o auta do zásuvky v Česku meziročně roste. Celkem už Češi od ledna do srpna nakoupili 527 elektromobilů a 219 plug-in hybridů.
I přes rekordní počet (746) aut do zásuvky prodaných v Česku za prvních osm měsíců byl podíl na všech registracích jen 0,43 %. V Evropě se tato vozidla v minulém roce podílela na všech registracích 2 %.
Lídrem na českém trhu s osobními elektromobily a plug-in hybridy byl v období leden-srpen 2019 se 134 registracemi Hyundai. Model Hyundai Ioniq přidal k 56 plug-in hybridním verzím dalších 50 čistě elektrických.
Nejvíce elektromobilů (124) zaregistroval Nissan, Volkswagen si připsal 95 registrací, BMW 79, Hyundai 78, Tesla 66, Jaguar 38 a Audi 31. Nejvíce plug-in hybridů (56) zaregistroval Hyundai, Mitsubishi (43), Volvo (35), BMW (34) a Mini (26).
To se nam ta elektrorevoluce nejak zadrhava.
To se nam ta elektrorevoluce nejak zadrhava.
Češi mohou být na sebe po právu pyšní, mají to v hlavě
Češi mohou být na sebe po právu pyšní, mají to v hlavě v pořádku.
Po odečtení vozidel prodaných na reexport, který u třídy elektromobilu činí podle SDA cca 70% vychází, že v Čechách činí podíl elektromobilů opět (!) totální ho****, neboli se jedná o bezvýznamnou úchylku.
To ti skončí 😀
To ti skončí 😀
Proč?
Proč?
z CR se vyplati reexportovat elektromobily?
tech 70% se dozvim
z CR se vyplati reexportovat elektromobily?
tech 70% se dozvim kde presne, nejak asi na google i na strankach SDA spatne hledam
Tak hledej dál, já už jsem na horách a mám jinou zábavu
Tak hledej dál, já už jsem na horách a mám jinou zábavu s pány Veltlínem a Vlašákem a pokud dorazí kámoška ženy i Pinot Noir Benovu rezervu od Stapletona a Springera.
Jinak 30% je normál, před pár lety to byla i půlka, u některých aut nad 2mega je to některé měsíce 80-100%.
Vy chcete od behače zdroj, nebo odkaz? To si děláte
Vy chcete od behače zdroj, nebo odkaz? To si děláte srandu?
To jste ještě nepochopil, že je to normální troll, zatím nikdy, povídám nikdy nenapsal relevantní zdroj, nebo odkaz.
Jen si vymýšlí a lže viz jeho odpověď na vaš dotaz aby napsal zdroj. Že prý už nemá čas, cože?!? To jako před tím čas na psaní výmyslů měl, ale napsat zdroj, který by měl mít v historii už nemá?
Je lepší ho nekrmit.
špatné info…on jak nikdo EV nechce a jak je to slepá
špatné info…on jak nikdo EV nechce a jak je to slepá ulička tak se reexport zvýšil ze 70 na 118%
Já si loni dal jedno pivo. Letos už tři. Taky se moje
Já si loni dal jedno pivo. Letos už tři. Taky se moje spotřeba asi zvýšila o stovky procent co? Prstě nedělejme z těch čísel něco co nejsou.
0,43 % znamená, že EV jsou u nás zatím naprosto
0,43 % znamená, že EV jsou u nás zatím naprosto nekonkurenceschopné.
Zatím jsme chudá a zaostala země
Zatím jsme chudá a zaostala země
To s tím nemá nic společného. Prozatím EV nejsou cenově
To s tím nemá nic společného. Prozatím EV nejsou cenově akceptovatelné.
Proč ne? V SAP, HP Dell apod. je to cca 10 čistých platů
Proč ne? V SAP, HP Dell apod. je to cca 10 čistých platů obchodníka 🙂
A ještě můžete dodat, že v ČS, KB, ČSOB apod. je to cca
A ještě můžete dodat, že v ČS, KB, ČSOB apod. je to cca 5 čistých platů generálních ředitelů. To nám to s tou statistikou fakt pořádně zacvičí… 🙂
Protize jsme v chuda a zaostala zeme. Na zapade nejsou
Protize jsme v chuda a zaostala zeme. Na zapade nejsou elektromobily o nic levnější
K diskuzi co ta čísla vlastně říkají tak : Ty čísla
K diskuzi co ta čísla vlastně říkají tak : Ty čísla znamenají počet registrací nových vozidel, jsou to čísla veřejně dostupná na stránkách svazu dovozců automobilů a zahrnují jen nové vozy. Tedy kdo si koupí novou Teslu v zahraničí tak ji registruje v ČR jako nové auto a tak se dostane do té statistiky. Ojetá Tesla koupená v Německu se tam nedostane.
A kde se teda objeví ta Tesla (nebo i jiná ojetina)
A kde se teda objeví ta Tesla (nebo i jiná ojetina) dovezená z Německa? Ta se musí v ČR přeci taky registrovat, ne? Nebo se registruje a do těch počtů se nepočítá? A jak se odliší nové a ojeté auto, když se jde registrovat v ČR?
Rozdíl mezi novým autem a ojetinou je 6000 km a/nebo 1/2
Rozdíl mezi novým autem a ojetinou je 6000 km a/nebo 1/2 roku stáří. Pokud překročíte jeden z těchto dvou parametrů, tak si registrujete ojetinu.
OK, tak to je jasné. Takže registr kontroluje při první
OK, tak to je jasné. Takže registr kontroluje při první registraci auta ze zahraničí rok a měsíc výroby plus najeté km a dle toho registruje toto auto buď jako nové auto nebo jako ojetinu.
Když si koupím ojetinu z ČR, tak předpokládám, že se nic neuděje, v registru se jenom změní majitel vozu.
Bylo by fajn někde i zjistit (v registru?) i registrace ojetých aut ze zahraničí, protože se jich vozí dost a vím, že někde jsem tu informaci o jejich počtu zachytil.
Nebo… dá se nahlédnout zdarma do registru a zjistit kolik vlastně jakých aut a s jakým pohonem je v ČR registrováno?
Nevím o tom, že by se dalo nějak veřejně statisticky
Nevím o tom, že by se dalo nějak veřejně statisticky nahlížet do registru vozidel. Možná by to šlo přes stošestku na Ministerstvo dopravy, ale budete platit práci, co s tím reportem budou mít.
Myslím že CEZ těch Ioniqu koupil asi 30ks. Nebo ne ?
Myslím že CEZ těch Ioniqu koupil asi 30ks. Nebo ne ?
EV jsou draha auta. Nekdo tvrdi, ze je to cenou baterky. Mozna
EV jsou draha auta. Nekdo tvrdi, ze je to cenou baterky. Mozna ano, mozna ne. Ale proc stoji celni sklo pro Leafa 2-3x tolik co pro podobne Nissany? Plati to u skoro vsech ND. A jelikoz EV nejsou 2-3x tak draha jako spalovaky, tak baterka a elektromotor musi byt levnejsi nez cele spalovaci soustroji. Nekdo nas pekne bere na hul.
Nikdo tě nebera na hůl, ale elektromobily jsou novinka,
Nikdo tě nebera na hůl, ale elektromobily jsou novinka, vyžadují velké investice a mají malé prodeje, takže veškeré náklady se musí rozpočítat na menší počet aut. A s tím jak budou prodeje narůstat, tak bude klesat cena už jenom z masové výroby.
Samotné baterie a elektromotor po odečtení ústrojí spalováku přidá na ceně tak 50-100 tisíc.
Ze masova vyroba to musi zlevnit na cenu jako spalovak tvrdim
Ze masova vyroba to musi zlevnit na cenu jako spalovak tvrdim uz davno. Jenomze odpurci porad zatvrdle tvrdi, ze EV budou navzdy moc drahe. Muj koment prave poukazuje na tu vysokou cenu, ktera je jen diky maloserii zbytecne vysoka a slouzi k odmitani EV.
a proto to na prodejní ceně pro jistotu zdražíme o 300-500
a proto to na prodejní ceně pro jistotu zdražíme o 300-500 tisíc… 😀
Samozřejmě, že tě berou na hůl.
A proč?
Protože jim to
Samozřejmě, že tě berou na hůl.
A proč?
Protože jim to projde.
Oficiální výmluva je, že je drahý vývoj, …. (což jim ovšem u aut za 5M, na jejichž vývoji mají miliardu ztrátu a prodají jich 10000 kusů nevadí)
Realita je taková, že se snaží mít EV jako „luxus“, aby si neohrozily prodeje spalovacích aut. Protože pokud by to nebyl „luxus“ tak by se taky mohlo stát, že to lidi začnou kupovat.
Takže díky bohům za nastavený limit flotilových emisí – jinak by v Evropě EV nebyli vůbec.
A kde je zde občas oslavovaná Toyota? Kolik prodala Priusů
A kde je zde občas oslavovaná Toyota? Kolik prodala Priusů + oproti Ioniqu PHEV?
Byl jsem na STK s Leafem. Kdyz ostatni cekajici slyseli, ze
Byl jsem na STK s Leafem. Kdyz ostatni cekajici slyseli, ze mam EV, tak jsem si pomalu musel kryt zada. Takova nenavist proti EV je paranoidni.
Mě se lidé jenom smějí, jinak v pohodě:)
Mě se lidé jenom smějí, jinak v pohodě:)
A jak se to projevovalo ? Chápu že EV nemusí na emise, ale
A jak se to projevovalo ? Chápu že EV nemusí na emise, ale jinak všechny ostatní věci se tam kontrolují stejně jako u spalovacího auta, ne ? Tj. koroze, vůle, sbíhavos kol, souměrnost brzd atd.
A proč by vás měli nenávidět? A jak se ta nenávist
A proč by vás měli nenávidět? A jak se ta nenávist projevovala? Není to nějaký stihomam? Nenapadá mě důvod proč by měl leaf vzbuzovat nějakou nenávist.
Byla to vseobecna agrese proti me jako osobe a proti autu.
Byla to vseobecna agrese proti me jako osobe a proti autu. Takova dusna diskuze, kde poznate, ze vas protejsek neni zrovna pratelsky naladen. Samozrejme ze me nikdo fyzicky nenapadnul, ale nevrazivost byla. Mozna ze tam byli hlavne lide, kteri se zivi opravou aut a citi, ze EV neprinese pro ne nic dobreho. Aby to bylo uplne jasne, tak mluvim o lidech v cekarne. Jinak kontrola probehla v naprostem klidu a na 1+.
Nevím co si mám pod tím představit. Co konkrétně vám
Nevím co si mám pod tím představit. Co konkrétně vám říkali? Lidé co se živí opravou aut na STK obvykle vůbec nejezdí, aspoň podle mých zkušeností. Myslíte že na EV se nebudou dělat díly z druhovýroby a nebude je nikdo moci opravovat? Já si to nemyslím.
praveze naopak jezdi, spousta automechaniku ma primo i cenu na
praveze naopak jezdi, spousta automechaniku ma primo i cenu na to ze vam auto pripravi na STK a nasledne provezou STK, aneb rano k nim auto das a odpoledne vyzvednes s hotovou STK, staci jen vyplnena a podskrabnuta plna moc, a hura servisak muze na STK s cizim autem, jsou i firmy ketre se zabyvaji ciste jen tim ze auta pripravuji a nasledne nechaji projit prez STK, kuprikladu v Praze je to obcas i na nekolik hodin cekani ikdys je clovek objednanej, takze spouste lidem se proste vyplati zaplatit nevim treba tisicovku navic (neznam ceny, nikdy jsem to nevyuzil) ze to nemusej absolvovat 🙂
Plna moc na stk neni treba. Nikdy po me obcanku na TK nechteli.
Plna moc na stk neni treba. Nikdy po me obcanku na TK nechteli.
Samozřejmě to já vím že to firmy zařizují. Ale nikdy
Samozřejmě to já vím že to firmy zařizují. Ale nikdy jsem tam nikoho ze servisu neviděl. Vždy jsou tam ty auta zaparkovaná a technici si je na STK vozí osobně. Tak to znám aspoň já z několika stanic STK. Jinak plná moc není k STK ani emisím třeba.
Nejsou to lidi ze znackovych servisu, ale z garazovych
Nejsou to lidi ze znackovych servisu, ale z garazovych servisu, kam date auto a oni to opravi a nejak protahnou pres STK. Takovych garazovych kutilu/servisu je habadej. A daji vam tam pouzite dily. Znacka: hlavne levne.
V životě jsem žádnou plnou moc pro STK
V životě jsem žádnou plnou moc pro STK nepodepisoval.
Když jsem poprvé a naposled zavítal na STK osobně tak se mě technik ptal zda je to auto moje jako úplně první věc. :))))
jo asi jo, ja mel pocit ze tam bude potreba plna moc, kdys
jo asi jo, ja mel pocit ze tam bude potreba plna moc, kdys neni tak neni, sak to snad neni stezejni cast te informace ze na STK s auty jezdi i automechanici
Bohužel je to tak. Mnoho lidem seberou EV práci. Není
Bohužel je to tak. Mnoho lidem seberou EV práci. Není turbo, není spojka, není převodovka, není lambda sonda, není váha vzduchu, nejsou vstřiky, není rozvodový řemen, není převodovka, žádný olej …… nebudou marže na náhradních dílech, bude méně práce.
Ale až tak za 20-30 let, a to jsem optimista.
Ale až tak za 20-30 let, a to jsem optimista.
A co potom budou dělat??? Byla doba, kdy lidem bral stroj
A co potom budou dělat??? Byla doba, kdy lidem bral stroj práci a také se proti tomu spousta lidí bouřila.
Znáte historii? Přechod z otrokářské společnosti k feudální?? Sever proti jihu?? Zrušení nevolnictví v Rusku. Prostě přichází doba, kdy budeme potřebovat lidi na jinou práci, než na montování a opravování aut.
Říká se tomu staré a nové pořádky. V dnešní době se s tím setkáváme například u taxislužby vs Uber. Kdyby u nás byl pokrokový politik, tak by s taxikáři zametl. Jenže někomu ty staré pořádky vyhovují. A jedním z nich jsou dle mého i opraváři aut. Stejně jako se feudalům nelíbilo rozdělování půdy nevolníkům a otrokářům zrušení otroctví. Ač si to nikdo z nás neuvědomuje i my jsme do jisté míry otroci v montovnách a jsme závislý na benzínu a autech. Zeptejte se premiéra jak by se mu líbilo přijít o kšeft s mícháním biopaliv do benzinu a nafty. Staré pořádky se blbě ruší. Jenže nám nic jiného nezbude, chceme-li alespoň částečně konkurovat světu.
Co šli dělat kováři a podkováři když skončily koně?
Co šli dělat kováři a podkováři když skončily koně?
Umřeli hlady, co by, to je normální, umírá miliony lidí
Umřeli hlady, co by, to je normální, umírá miliony lidí ročně hlady.
Dnes je jeden na okres, dřív byl jeden každý na vesnici.
Dnes je jeden na okres, dřív byl jeden každý na vesnici. Co má říkat dnes ponocný?
Švec byl kdysi v každý 5. chalupě a dnes jsou v republice
Švec byl kdysi v každý 5. chalupě a dnes jsou v republice asi 3 😀
A sedláři?
Zato například Sodomka jakožto výrobce
A sedláři?
Zato například Sodomka jakožto výrobce kočárů volně přešel na karoserie a dodnes je to fascinující podívana. 😉
Spousta výrobců nářadí přijde na buben, už nebude
Spousta výrobců nářadí přijde na buben, už nebude potřeba spousta nářadí, klíču a udělátek. Stejně tak odpadne 90 % maziv, atd atd 😉
Kuku co kupuješ za nářadí? To po roce jako vyhazujes?
Kuku co kupuješ za nářadí? To po roce jako vyhazujes? Mechanické nářadí vydrží často stovky let
Kde vznikl tenhle mýtus že je ev bezúdržbové a není na
Kde vznikl tenhle mýtus že je ev bezúdržbové a není na něm potřeba nic dělat?
Ti co jezdí v autech co mají údržbu a servis zdarma, tak
Ti co jezdí v autech co mají údržbu a servis zdarma, tak jsou na tom často lépe než s EV. Já jsem za 3 prohlídky v Kia zaplatil celkem 4.500,- Kč, tedy to je celé co mě to bude stát na 3 roky. U všech Mercedesu jsem měl údržbu 6 let zdarma, záruka 4 roky, takže je vlastně Kia dražší než Mercedes 🙂
No a to je to co nechapu, proste Kia a Hyundai si za to
No a to je to co nechapu, proste Kia a Hyundai si za to nechavaj platit a ja ted jdu poprve z i3 a platit budu? 0,- a stejne tak az do 100tis km.
To sice ano, ale kupni cena i3 je výrazně vyšší než u
To sice ano, ale kupni cena i3 je výrazně vyšší než u Kia.
To taky nemusi byt vzdy.
To taky nemusi byt vzdy.
Pamatuji, že jedna majitelka neměla servis v ceně a
Pamatuji, že jedna majitelka neměla servis v ceně a říkala něco o 6000 za prohlídku.
Nikoho takoveho neznam , pokud se tady bavime o pravidelnych
Nikoho takoveho neznam , pokud se tady bavime o pravidelnych prohlidkach tak neznam nikoho kdo nema servis v cene 5/let -60-100tis.
Standard je v ceníku 5let/60 tis. km, třeba měla už najeto
Standard je v ceníku 5let/60 tis. km, třeba měla už najeto více.
Service Inclusive – 5 let / 60 000 km, zahrnuje údržbové a servisní práce
Při objednání nového vozu se šlo vzdát servisu zdarma.
Při objednání nového vozu se šlo vzdát servisu zdarma. Myslím že za to v případě pětkového bmw vraceli asi 12tis, takže by to udělal jen blázen.
Ja bych takoveho cloveka nazval i ostreji 🙂 🙂 🙂
U i3
Ja bych takoveho cloveka nazval i ostreji 🙂 🙂 🙂
U i3 jsem si priplatil 700,- za dalsich 40tis km a muzu si dokoupit dalsich 40tis km ale vzhledem k tomu
za ted po 60tis km jdu na prvni servis a menit se bude jen filtr a brzdovka tak to asi nema ani cenu, tam se proste nema co pokazit.
Já bych to nezakřiknul 🙂 kabinový filtr si stejně měním
Já bych to nezakřiknul 🙂 kabinový filtr si stejně měním sám, originální je o ničem.
Neni co zakriknout, zaruku mam prodlouzenou na 3 rok takze
Neni co zakriknout, zaruku mam prodlouzenou na 3 rok takze jeste na jeden anpak se da porad prodluzovat ale to uz asi i3 bude fuc.
Záruku za 700 to asi nebude na díly, když stojí
Záruku za 700 to asi nebude na díly, když stojí desetitisíce dle ceníku.
Repair Inclusive – 4 roky / 200 000 km 7CH 29 900
Repair Inclusive – 5 let / 200 000 km 7CK 65 442
700,- jsem priplacel za servis misto na 60tis km na 100tis
700,- jsem priplacel za servis misto na 60tis km na 100tis km.
Auto mam rok ale je uz dvouletr a dostal jsem dalsi rok pri koupi zdarma.
Takze suma sumarum 3 roky a 100tis km vse v cene, je to uz
Takze suma sumarum 3 roky a 100tis km vse v cene, je to uz srozumitelne?
Moc ne, základní záruka je jen na práci
Service Inclusive
Moc ne, základní záruka je jen na práci
Service Inclusive – 5 let / 100 000 km
K tomu lze dokoupit nejlevnější záruku za 13500 i na díly
Repair Inclusive – 3 roky / 200 000 km
Ale třeba se pletu a BMW opravuje zdarma auta do konce jejich životnosti za pár korun.
Tak to se asi pletete , ja mam proste 3 letou zaruku jelikoz
Tak to se asi pletete , ja mam proste 3 letou zaruku jelikoz jsem kupoval rocni auto ke kteremu jsem dostal jeden rok zdarma a servis na 5/100tis.
A pokazde za poslednich 8 let kdyz jsem mel servisni balicek na BMW a i na MB tak vse vzdycky vymenilo vse na zaruku – samozrejme ne desticky a kotouce ale to jak jiste chapete u EV odpada.
Nevim co je na tom divneho.
Měl jsem 2 Mercedesy a mohu vás ujistit, že základní
Měl jsem 2 Mercedesy a mohu vás ujistit, že základní záruka je 2 roky a dokoupení záruky na díly a na práci je v řádu desetitisíců. Kdyby fungovalo to, že za pár stovek budu mít v záruce auto 6 let, tak to by mohli servisy zavřít. To by si záruku za pár stovek neprodloužil jen blázen. Jenže tak to není a nabízí záruku REPAIR podstatně dráže.
* Naše prodloužená záruka Repair Inclusive Vám pomůže vyhnout se nepředvídaným výdajům. Přidává jeden, dva, tři nebo čtyři roky ke standardní dvouleté záruce a dává Vám tak klid po dobu až 6 let nebo do 200 000 km.
Čerpám odtud:
https://www.bmw.cz/content/dam/bmw/marketCZ/bmw_cz/topics/pricelists-brochures/pricelists/Cenik_BMW_i3_I01.pdf.asset.1522225403961.pdf
Umite cist?
Tak naposledy, koupil jsem rocni i3 a aby nebyla
Umite cist?
Tak naposledy, koupil jsem rocni i3 a aby nebyla zaruka uz jen rok a abych ji nekoupil jinde tak jsem dostal dalsi rok zdarma tudiz mam zaruku do 21.9.2020 ok? Chapeme?
A tech 700,- jsem zaplatil za rozsireni servisniho balicku z 60tis km na 100tis km asi mesic co jsem auto koupil ok? Chapeme?
Ted si to muzu v alikaci connected drive opet prodlouzit na servis 120tis om za 3300,- ok ?
A kdyz bych si teoreticky chtel v roce 2020 opet prodlouzit zaruku tak to bude stat zase nejakych 10-12 tis – mozna u i3 min.
Ano na MB jsem dokupoval zaruku po dvou letech a stala me asi 12500,- na rok.
Opravdu nemam potrebu se dohadovat s nekym kdo bmw nema takze dobrou.
Zvláštní, i na motorku bmw mě záruka na další dva roky
Zvláštní, i na motorku bmw mě záruka na další dva roky stála 7tis a u ženy u bmw 5 dokonce asi 25tis. Máte dobrou nabídku, té se držte.
Jo on jako jediný v ČR má speciální nabídku, servis za
Jo on jako jediný v ČR má speciální nabídku, servis za hubičku, jen ale do doby než něco odejde:)
Nechapu tenhle koment, proste jsem u rocniho auta dostal rok
Nechapu tenhle koment, proste jsem u rocniho auta dostal rok zdarma abych mel dvouletou zaruku, nevim co je na tom tak strasne divneho.
A servis 5let 100tis je bezny u bmw i mb uz nekolik let..
Přítelkyně dostala při financování zdarma dva roky
Přítelkyně dostala při financování zdarma dva roky záruky navíc na Mercedes, to chápu bez problémů. Ale standardní záruka v ceně auta Service Inclusive 5let/100 tis. km se vztahuje POUZE NA PRÁCI zdarma, nikoliv na díly, to je dost podstatný rozdíl.
Takze oleje a filtry u spalovaku jsou prace?
Vy si platite
Takze oleje a filtry u spalovaku jsou prace?
Vy si platite olej a filtry a prohlidku?
Samozřejmě garanční prohlídky 5 let jsou v tom placeny
Samozřejmě garanční prohlídky 5 let jsou v tom placeny rovněž, ale to je celé. Odejde vám po standardní dvouleté záruce třeba řídící jednotka a zaplatíte odhadem 50 tis. Aby jste měl toto zdarma, dokoupíte Repair Inclusive +3-5 let a máte i díly v ceně. Jenže těch 5 záruky navíc bude stát 59 462.
To se me nestane protoze si vzdycky dokupuju zaruku na dalsi
To se me nestane protoze si vzdycky dokupuju zaruku na dalsi rok, nechapu co je na tom k nepochopeni a uprime uz me to dokola nebavi opakovat.
OK můžete mi ukázat v oficiálním ceníku BMW i3 položku,
OK můžete mi ukázat v oficiálním ceníku BMW i3 položku, kterou si dokupujete?
Normalne pred koncem zaruky zavolam k dealerovi – to je jedno
Normalne pred koncem zaruky zavolam k dealerovi – to je jedno k jakemu jestli bmw nebo mb ze chci prodlouzit zaruku, uplne normalni postup, dokonce me vetsinou poslou nabidku oni driv nez jim zavolam.
Aha, takže to BMW oficiálně v ceníku nenabízí.
Aha, takže to BMW oficiálně v ceníku nenabízí. Mimochodem, mě se nikdy nestalo, že by mi nabídli v servisu Mercedes prodloužení záruky na žádné z aut, proč taky, když mohou kasírovat za opravu.
No vidite a ja ji naposledy obnovoval v listopadu 2018 na gle
No vidite a ja ji naposledy obnovoval v listopadu 2018 na gle coupe.
Já o těch zárukách vím a nejsou drahé, ale jak říkám
Já o těch zárukách vím a nejsou drahé, ale jak říkám nikdy mi je nenabídnuli, protože to pro ně není zajímavé, ta záruka je v řádu 1-3 tisíce na rok. Člověk musí hledat v ceníku MB. Platí ovšem do 5 let stáří auta.
https://tinyurl.com/y6ck8coj
Uz mam i3 rok a ano nabidka me potesila ale mohl jsem to auto
Uz mam i3 rok a ano nabidka me potesila ale mohl jsem to auto koupit pred tim rokem u jineho dealera za o neco mensi cenu ale tohle s tou zarukou me prisel lepsi bonus.
Kazdopadne tento priscevek je uplne o nicem a byl to koment pouze na to ze v dnesni dobe nektere automobilky nemaji servis v cene a onto vic me zarazi ze se tak deje u EV kde neni servis temer zadny.
Bavim se samozrejme o novych nebo rocnich vozech.
Mam bmw 7 a zaruka byla 100 000km nebo 5let.Kupoval jsem rocni
Mam bmw 7 a zaruka byla 100 000km nebo 5let.Kupoval jsem rocni auto, v bmw Inveltu jsem nikdy nic neplatil za servis ani za dily. Netusim,predpokladal jsem, ze oleje, filtry jsou v cene predplaceneho servisu klasicky. Ale i desticky co mi menil autorizak jsem neplatil.
Na fakture byla 0,-Kc
Tato fama se rozsirila od spokojenych majitelu.
Tato fama se rozsirila od spokojenych majitelu.
Uměle vytvořené pracovní pozice… Před 150lety když
Uměle vytvořené pracovní pozice… Před 150lety když auta ještě neexistovala to taky fungovalo
Převodovka je. Právě mi na Soulu vyměnili převodovku v
Převodovka je. Právě mi na Soulu vyměnili převodovku v záruce.
Citace z reklamačního listu: silné drhnutí od kol, zjištěna závada, prasklý diferenciál v převodové skříni, po výměně za novou převodovou skříň závada odstraněna.
Nemají díly, mění rovnou celky.
Normální cena je 159000,-Kč, já mám naštěstí najeto 142tis. takže za 0,-Kč
Takže v součtu, už nová baterie, teď převodovka…a záruka se chýlí ke konci.
Nejvyšší čas to prodat, na EV jsou díly nesmyslně drahé.
Nejvyšší čas to prodat, na EV jsou díly nesmyslně drahé.
To jsou ty jednoduché bezporuchové elektromobily, které
To jsou ty jednoduché bezporuchové elektromobily, které servisy nechtějí, aby nepřišly o práci 😀
To je zcela v pořádku. Lidé topící petkama a
To je zcela v pořádku. Lidé topící petkama a elektromobilisté jezdící na uhlí by zasloužili po tlamě.
A lidi co s radostí pálí ropu a uhlí a zasírají tím
A lidi co s radostí pálí ropu a uhlí a zasírají tím planetu by potřebovali přes držku zmrzlejma vopratěma.
Kuku, nekrm ho nemá to smysl.
Kuku, nekrm ho nemá to smysl.
_
_
Zlý člověče, nechtěl bych být v tvé kůži, když si
Zlý člověče, nechtěl bych být v tvé kůži, když si musíš při každém pohledu do zrcadla dát do tlamicky
Troll, nekrmit.
Troll, nekrmit.
.
.
Chápu dobře že nejde o nové vozy, ale o registrace vozů
Chápu dobře že nejde o nové vozy, ale o registrace vozů jakéhokoli stáří?
Zřejmě ano, protože jinak by tam nemohla být třeba Tesla,
Zřejmě ano, protože jinak by tam nemohla být třeba Tesla, která u nás ani oficiálně neprodává.
Takže tam budou i dovezená auta ze zahraničí, jejich první registrace v ČR. Co tam nebude, tak to jsou EV, která už byla registrována v ČR, ale jen změnila majitele v rámci ČR. Doufám, že to tak je…
Pokud je dovezená Tesla stará do 1/2 roku stáří a najeto
Pokud je dovezená Tesla stará do 1/2 roku stáří a najeto do 6000 km, tak je to nové auto a ne ojetina. Takže se v registracích nových aut můžou objevit i auta, která se tu vůbec neprodávají.
ale pořád zas a znova je to o registacich nových vozů,
ale pořád zas a znova je to o registacich nových vozů, když někdo dotáhne starší EV tak v těchto statistikách není
a když se médiích píše že v ČR je téměř 3000 EV tak je myšleno jen těch nově registrovaných nepočítaje do toho ojeté vozy
docela by mě zajímalo kolik tu je EV na RZ v provozu ?
„ale pořád zas a znova je to o registacich nových vozů,
„ale pořád zas a znova je to o registacich nových vozů, když někdo dotáhne starší EV tak v těchto statistikách není“ – stejně jako tam nejsou ojetá spalovací auta. Musí se prostě chtít rozlišit všechna auta, nová auta a ojetá auta.
„a když se médiích píše že v ČR je téměř 3000 EV tak je myšleno jen těch nově registrovaných nepočítaje do toho ojeté vozy“ – záleží na tom, zda médias čerpají z celkových registrací nebo jen nových aut. To je na novinářích. Když je novinář blbej, tak to vše zamíchá dohromady a vyjdou z toho hausnumera.
„docela by mě zajímalo kolik tu je EV na RZ v provozu ?“ – To mě taky. Možná by to šlo vyřešit dotazem přes stošestku na ministerstvo dopravy, ale bude to asi stát náklady na toho, kdo ty data vytáhne z RV, vyčistí a připraví do nějaké formy.
Parádní čísla, konečně se ukazuje to, co zdejší
Parádní čísla, konečně se ukazuje to, co zdejší odborníci a insideři vědí už dlouho. Spalovací dinosauři už téměř vymřeli a výrobci EV je neuvěřitelně drtí. VW už se jen modlí aby je po jeho krachu byla Tesla ochotná koupit za nějakou almužnu.
Přesně tak. Benzínky už propouští a generální ředitel
Přesně tak. Benzínky už propouští a generální ředitel Shellu si snižuje mzdu.
No tak teď zase chvíli vážně. Asi bych se nad těmi
No tak teď zase chvíli vážně. Asi bych se nad těmi čísly nijak nepodivoval, pokud bych tu každou chvíli nečetl že doba spalovacích motorů skončila a nikdo už je nechce. Ty čísla jsou hrozně slabá. Nevím proč to nemůžeme brát tak jak to je a pořád si něco nalhávat.
To ty jsi s tím teď začal. Tvrdit, že nikdo nechce
To ty jsi s tím teď začal. Tvrdit, že nikdo nechce spalováky je stejná kravina jako že nikdo nechce elektromobily, a to čtu rozhodně mnohem častěji na českém webu.
Fakt je že přechod ze spalováků na elektromobily začal a už se nezastaví, ale než elektromobily převálcují v prodejích spalováky, tak to může trvat klidně dalších 5 let na západě a 10 let u nás.
Technicky vzato tvrdit že nikdo nechce spalováky není
Technicky vzato tvrdit že nikdo nechce spalováky není stejná kravina jako že nikdo nechce ev… Nemají totiž stejná ani podobná prodejní čísla. Takže tato tvrzení nemohou mít stejnou váhu.
No vidíš a už jsme zase u toho. Prodeje dělají 0.5% a my už zase plánujeme že za 5 nebo deset let EV převálcuje spalovací motory. Prostě blbost. Nechme se překvapit.
Adaptace novych tech. nikdy neni linearni nybrz logisticka.
Adaptace novych tech. nikdy neni linearni nybrz logisticka. Nastudj to, svet ti zacne davat zase o trochu vetsi smysl.
Logistická adaptace? Mohl bych poprosit o nějáké odkazy,
Logistická adaptace? Mohl bych poprosit o nějáké odkazy, netuším co to je.
vypadam snad jak strejda gůgl?
vypadam snad jak strejda gůgl?
Strejda gúgl výraz „Logistická adaptace“ nezná, jste
Strejda gúgl výraz „Logistická adaptace“ nezná, jste evidentně lepší, proto se ptám Vás.
Neřeš to on si plete víc věcí 🙂
Neřeš to on si plete víc věcí 🙂
Hele Pepik a zase nevi ktera bije, jako vzdy 🙂
Hele Pepik a zase nevi ktera bije, jako vzdy 🙂
Nech si dovézt TM3 (chtěl jsem napsat auto), ať máš na co
Nech si dovézt TM3 (chtěl jsem napsat auto), ať máš na co nadávat 🙂
No, sice se chová jako blb, ale má pravdu, evidentně myslel
No, sice se chová jako blb, ale má pravdu, evidentně myslel logistickou funkci/křivku.
Viz https://cs.wikipedia.org/wiki/Logistická_funkce
To je pravděpodobný, ale mým konstatováním jsem nic
To je pravděpodobný, ale mým konstatováním jsem nic nechtěl vyvracet, jen ho při pátku nasrat, to je tady takový zvyk, aby měl hezký víkend :))))
Pepo ty me vzdycky dokazes uzemnit svou prirozenou inteligenci
Pepo ty me vzdycky dokazes uzemnit svou prirozenou inteligenci a sarmem 🙂
Očividně myslí logaritmická, ale já bych spíš použil
Očividně myslí logaritmická, ale já bych spíš použil obecnější geometrická.
Ne nemyslim logaritmicka, myslim logisticka. A linearni myslim
Ne nemyslim logaritmicka, myslim logisticka. A linearni myslim linearni. To je mazec tady. Koncim.
Pane boze. To si neumis zadat do googlu linearni a logisticka
Pane boze. To si neumis zadat do googlu linearni a logisticka funkce? Nebo co po me jako chces? Jestli to nezvladas rekni tatinkovi nebo starsimu brachovi at te to douci.
Tak funkce nebo adaptace? Výraz logistická adaptace google
Tak funkce nebo adaptace? Výraz logistická adaptace google nezná.
Zajimave. A ta prvni cast vety, ze adaptace novych tech. neni
Zajimave. A ta prvni cast vety, ze adaptace novych tech. neni linearni ti dava smysl? 🙂 Nebo si taky na googlu nenasel termin linearni adaptace?:)
Mě nedává smysl většina toho co píšeš.
Mě nedává smysl většina toho co píšeš.
Tomu se nedivim, muj pes vetsine veci co rikam taky nerozumi
Tomu se nedivim, muj pes vetsine veci co rikam taky nerozumi 🙂 Tak studuj smudlo. Doporucuju navazat tam, kde si skoncil, tedy matematikou 1. stupne zakladni skoly.
http://matematika.cuni.cz/dl/analyza/maple/04-fun/funkce-logist
http://matematika.cuni.cz/dl/analyza/maple/04-fun/funkce-logisticka/funkce-logisticka.html
.
.
Myslel tohle:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Logistická_funkce
Myslel tohle:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Logistická_funkce
Klasicky Vondraku je diskuze o něčem jiném.
Klasicky Vondraku je diskuze o něčem jiném.
No studuj smudlo, studuj
No studuj smudlo, studuj
Studovat výraz co sis právě vymyslel fakt nejde. A na
Studovat výraz co sis právě vymyslel fakt nejde. A na studování tebe zas nemám kvalifikaci ani chuť. Nejsem psychiatr.
Tomu se rika matematika, ale chapu ze pro tebe je to magie:)
Tomu se rika matematika, ale chapu ze pro tebe je to magie:)
Jenže logistická funkce (resp. křivka) opravdu existuje a v
Jenže logistická funkce (resp. křivka) opravdu existuje a v ekonomii se běžně používá.
To jsem nikde nezpochybňoval. O logistické funkci nebo
To jsem nikde nezpochybňoval. O logistické funkci nebo křivce nebyla řeč.
Přímo nebyla, ale z kontextu sdělení jsem pochopil, že
Přímo nebyla, ale z kontextu sdělení jsem pochopil, že mluví o tom, že adaptace nových technologií trhem má logistickou křivku a ne lineární.
To, že jste se tady pak začali tahat o slovíčka, jak malí kluci o kyblíček na pískovišti, je věc jiná.
Ano, to je pravda. Máme staré nevyřešené křivdy.
Ano, to je pravda. Máme staré nevyřešené křivdy.
Me staci ze sem dalsiho troubu dneska naucil ze existuje neco
Me staci ze sem dalsiho troubu dneska naucil ze existuje neco jako logisticka krivka. Nic si z toho nedelej, bude tady takovych vic 🙂
Bože, to je blábol zase od lidskýho Hybrida. Drtí všechny
Bože, to je blábol zase od lidskýho Hybrida. Drtí všechny jen Tesla. Bez Tesly není nic, Toníku 🙂
Chvíli jsem si zahrál na tebe Jenjo.
Chvíli jsem si zahrál na tebe Jenjo.
😀
Tak zase se elektromobilisté určitě všichni znají
😀
Tak zase se elektromobilisté určitě všichni znají osobně, to taky není špatný. Takovej novodobej Velorex klub.
Jak tady řeší ten dojezd, nabíjení, životnost baterií – vždycky si vzpomenu na scénu Vrchní prchni …
„Pane řidiči, doklady.. já mám tady takovej… ale jinak mám všechno úplně v pořádku… jeďte… chudák.“
Jojo bez si dat Vlasak nebo Veltlin 🙂 🙂 🙂 🙂
Jojo bez si dat Vlasak nebo Veltlin 🙂 🙂 🙂 🙂
Dobrej vtip:
kříženec vs. behač
To se takhle potká jeden
Dobrej vtip:
kříženec vs. behač
To se takhle potká jeden fanatik s druhým fanatikem a jeden řekne, heč já jsem kříženec a druhej na to, to nic není ja jsem běhač
:-)))))))))))))))))))
56 Tesel, no to je parádní číslo, myslím že to
56 Tesel, no to je parádní číslo, myslím že to překonalo počet prodaných Rolls Royce u nás, tedy snad….
66. A to není zlé na automobilku, která u nás auta vůbec
66. A to není zlé na automobilku, která u nás auta vůbec neprodává 🙂
Ono se u nás prodává skoro tisíc aut od automobilek,
Ono se u nás prodává skoro tisíc aut od automobilek, které zde nemají zastoupení 🙂
Ale tyhle automobilky asi taky netrhají žádné prodejní
Ale tyhle automobilky asi taky netrhají žádné prodejní rekordy, co? 🙂
Asi prodava je to i v nadpisu.
V Česku se letos prodalo 66
Asi prodava je to i v nadpisu.
V Česku se letos prodalo 66 elektromobilů Tesla,
To bude nejspíše číslo zaregistrovaných nových aut než
To bude nejspíše číslo zaregistrovaných nových aut než přímo prodaných. Ty statistiky nebudou od prodejců, ale od registrátora.
To nechápu, tak se prodali u nás ,nebo ne? Jsou to kusy od
To nechápu, tak se prodali u nás ,nebo ne? Jsou to kusy od prodejců zde jako Alza atd. nebo i prodané v DE,NL a přivezené sem? Nebo jen registrace nových , nebo nový i ojetých jestli to umí statistika odlišit?
Mají v tom bordel, ani autor článku zřejmě netuší co
Mají v tom bordel, ani autor článku zřejmě netuší co vyplodil 🙂 V nadpisu se mluví o prodaných autech a v textu zase o registracích. Ale to je pokaždé 🙁
EDIT:
Takže registrace, žádné prodeje:
https://www.cdv.cz/tisk/vime-ktere-automobilky-tahnou-cesky-trh-s-elektromobily
Mě by hlavně zajímalo, když na jedné straně čtu, že je
Mě by hlavně zajímalo, když na jedné straně čtu, že je tu 2000 objednávek na Tesla model 3, tak co dělá těch 1934 lidí co zaplatili zálohu. To jako pořad čekají až přijde oficiální možnost objednat z ČR??? To pak asi bude nárůst prodejů o stovky až tisíce procent!!!
Asi a pak někdo splácá statistiku, že TM3 je
Asi a pak někdo splácá statistiku, že TM3 je nejprodávanější auto v ČR v daném měsíci 🙂
Mě by fakt zajímalo, kdo ještě z těch dvou tisíc stále
Mě by fakt zajímalo, kdo ještě z těch dvou tisíc stále čeká. Já ne a myslím že ještě několik lidí to vzdalo taky. Předpokládaná doba dodání začátek roku 2019, ten už dávno byl, jen v Tesle to nezaregistrovali.
Čeká Vondrák a pak ještě určitě někdo podobného
Čeká Vondrák a pak ještě určitě někdo podobného ražení. Ti co ho opravdu chtěli TM3, tak ho už mají doma. Ten počet 2000 si někdo vycucal z prstu, bude to několik set celkem.
Kde jste vůbec vzali těch 2000 předobjednávek v ČR? Mě
Kde jste vůbec vzali těch 2000 předobjednávek v ČR? Mě to přijde jako strašně moc.
Nejspíš z lógru 🙂
Odhady byly myslím na 1000.
Nejspíš z lógru 🙂
Odhady byly myslím na 1000.
Kaficko s mlickem.
Kaficko s mlickem.
Alza prodala asi 2 tesly a dál už je neprodává.
Alza prodala asi 2 tesly a dál už je neprodává.
Zdroj?
Zdroj?
Statistika to umí odlišit. Pokud má auto při první
Statistika to umí odlišit. Pokud má auto při první registraci najeto více jak 6000 km a/nebo starší 1/25 roku, tak je to ojetina.