Triton Model H: obří osmimístné SUV s dojezdem 1126 km a 200kWh baterií

Takřka neznámá americká společnost Triton Solar z New Jersey ohlásila projekt nového elektromobilu. Jde o velké osmimístné SUV s dojezdem přes 1100 km.

Triton Model H: velký osmimístný elektromobil, který je ale víc než cokoliv jiného pouhý „vaporware“. Aneb kolik vám asi může vydělat jeden pěkný renderovaný obrázek za pár stovek dolarů…
foto: Triton Solar

Triton Solar se, dle svého webu, zabývá především bateriovými úložišti a solární energií. Celé vyznění webu, včetně složení „týmu“, vyznívá ale spíše nedůvěryhodně až parodicky.

Je víceméně jasné, že se společnost chce pouze svézt na rostoucí popularitě elektromobilů. Čemuž napovídá i pojmenování „Model H“, upomínající k elektromobilům Tesla.

O to nebezpečnější je ale skutečnost, že firma přijímá předobjednávky se zálohou $5000. Prvních 100 kusů elektromobilu v rámci edice „Founder’s Edition“ pak vyžaduje zálohu dalších $135 000.

Jestli už tohle nesmrdí podvodem, tak rozhodně začne poté, co se dozvíte specifikace: dojezd přes 1126 km, 200kWh baterie vlastní výroby (která je „lepší než cokoliv jiného“), zrychlení 0-100 km/h za 2,9 sekundy, pohon všech čtyř kol díky čtyřem elektromotorům, tažné zařízení až na téměř 7 tun. Výkon systému má být 1119 kW.

Triton Solar navíc slibuje záruku 10 let nebo 150 000 mil, tedy asi 240 000 km. Cena auta má být $140 000, v přepočtu kolem 3 milionů korun.

Triton Solar

32 Comments on “Triton Model H: obří osmimístné SUV s dojezdem 1126 km a 200kWh baterií”

  1. Je to nejspíš podvod. Zaplať 5 klacků teď a do 5ti dnů
    Je to nejspíš podvod. Zaplať 5 klacků teď a do 5ti dnů nám vysol dalších 135 klacků. Lol. Nekupto. :)))

    „First 100 pre order customers are required to make an initial $5,000 credit card payment, plus a $135,000 wire transfer payment due in 5 business working days.“

    1. A všiml jste si u toho rok starého příspěvku i věty
      A všiml jste si u toho rok starého příspěvku i věty „tady se bude asi hodně lidí příští dva roky divit, co se stane s automobilovým průmyslem“? 😉

      Ale k věci – pokud to má pod tři tuny, jsem ochotný to zvážit. Jestli to má přes tři tuny, tak je to k ničemu, na to se ani nedají sehnat rozumný pneu. Zkuste koupit Ypsilonovou gumu s load indexem 120 ať to při brždění s výhýbáním neprdne jak šprcka. Nemožný.

            1. protoze je to dement troll a zamerne to pise tak aby zmat lidi
              protoze je to dement troll a zamerne to pise tak aby zmat lidi co se snazej takove pneu pak hledat 😀 precet si na netu par udaju, skouk co je realne sehnatelne a nahodi pak nesmysl 😀

              dle me zamindrakovanej blbecek co si doube uhry a snazi se na diskuzich delat chytreho, z par for ho jiz vyhodili a ty jeho blbosti mu rozcupovali, tady se porad drzi

            2. Už jsem si tak nějak zvyknul, že na Hybrid píší jedinci,
              Už jsem si tak nějak zvyknul, že na Hybrid píší jedinci, kteří o autech neví absolutně nic. Ve své podstatě je to vlastně logické.

              Takže krátká bezplatná konzultace pro vás…
              Rychlostní index je ukazatel zaprvé o konstrukčnímu maximu pneu a především o směsi, která byla použita – Y výrazně lépe odolává teplu.

              Na obrázku vyfatazírované elektrické SUV by přímo konkurovalo velkým SUV s výkonnými V8 motory, jejichž prodeje rok od roku stoupají.

              Mohu vás ubezpečit, že na Grand Cherokeeho SRT, kde mimochodem 250 není problém, si rozhodně nedám šlupky z Continentalu, které sjedu kvůli přehřívání za pět tisíc km.

                1. Já bych mu udělil „rezavej ventilek“
                  Já bych mu udělil „rezavej ventilek“

                2. Ten si nech ve svý pr*eli.
                  Fakt se bavím, jak takový

                  Ten si nech ve svý pr*eli.

                  Fakt se bavím, jak takový drobný dotaz, co obout performance autu s váhou čtyři tuny, vyvolá mezi ovečkama za paniku. 😀

                3. Tak až nějaké takové uvidíš, tak se ozvi.
                  Tak až nějaké takové uvidíš, tak se ozvi.

                4. Proč se rozčilujete, že si z vás dělám pr*del?No
                  Proč se rozčilujete, že si z vás dělám pr*del?No dělám, ale vy jste si začal jako první.PS stále čekám, jak se postavíte k tomu vašemu odhadu, že tesla nedá víc jak 160tisíc trojek za loňský rok.

                5. Vzhledem k jeho, až nadpřirozeným vědomostem jsem
                  Vzhledem k jeho, až nadpřirozeným vědomostem jsem doufal,že mě na to odpoví, zatím bohužel nic.

                6. Spíš jestli už zaplatil prohranou sázku Artovi:-)
                  Spíš jestli už zaplatil prohranou sázku Artovi:-)

                1. Je úplně jedno, jak rychle můžeš legálně jezdit nebo
                  Je úplně jedno, jak rychle můžeš legálně jezdit nebo jak rychle jezdíš ty. Musíš obout pneu s takovým rychlostním indexem, co máš napsané v TP. Takže kecy o legální maximálce 130 jsou úplně zbytečné.

                2. Zde jednoznačný souhlas s Markem.
                  Zde jednoznačný souhlas s Markem.

      1. pokud je by to melo bejt 8 mistne, tak by to muselo bejt vetsi
        pokud je by to melo bejt 8 mistne, tak by to muselo bejt vetsi nez kuprikladu Escalade ESV, a ta v zakladni konfiguraci zacina na nejakych 2.75 tunach, takze tvoje kecy s 3 tunama jsou celkem usmevne, vzdyt ty ani netusis kolik takto velka auta bezne vazej 😀

        v Evrope jsou k dostani relativne „snadno“ pneu do zateze okolo 5.5 tuny, ty tvoje 120 se daj bezne sehnat okolo 6-7 tisic kus snad od vsech znamejsich znacek ktere v Evrope maji nabidku 😉 v USA naprosto bezne do 7 tun, to tam maj v kdejakym penuservisu skoro i skladem

            1. takove ktere vydrzi 1g, coz vydrzi naprosto vsechny preumatiky
              takove ktere vydrzi 1g, coz vydrzi naprosto vsechny preumatiky prodavane pro auta homologovana pro silnicni provoz 😉 vyrobci tohle neresi protoze nema smysl to resit, i bezne pneumatiky za par stovek pro fabii diky kordu vydrzi trakci pro zrychleni s pretizenim 1g, ten prumer u beznych pneu od J nahoru je okolo 5g 😉 rychlostni index se uvadi kvuli odstredive sile ktera na pneumatiku pusoby pri otaceni, a ta roste s rychlosti otaceni 😉 proto se take pneumatiky prave s indexy nad index W lepi k diskum 😉

              mas tam jeste nejake dalsi nesmysli co neznas a potrebujes vysvetlit a nebyl jsi schopnej si je ani najit na netu?

Napsat komentář