Toyota Yaris Hybrid je podle mnohých konečně hybrid, který má smysl. Jeho cena i na českém trhu je totiž stejná nebo nižší jako cena dieselové verze Yarisu. Tomu odpovídají i prodeje – o Yaris Hybrid je obrovský zájem, a to nejen v České republice, ale prakticky všude, kdy bylo auto uvedeno.
Hybridní verzi modelu Yaris byla představena na autosalonu Ženeva 2012. Vyrábí se v továrně ve Francii na stejné lince jako ostatní modely Yaris.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
TEST: Toyota Yaris Hybrid – hybridní revoluce konečně začíná!
Automobilka: Toyota
Název: Toyota Yaris Hybrid
Typ: kombi
Pohon: hybrid
Typ pohonu: HSD
Typ motoru: 1,5l řadový zážehový čtyřválec 16 ventilů DOHC s VVT-i
Typ elektromotoru: synchronní s permanentním magnetem 520 V 45 kW 169 Nm
Převodovka: e-CVT
Baterie: NiMH 144 V, 20 článků, 6,5 Ah
Počet míst: 5
Délka / šířka / výška (mm): 3905 / 1695 / 1510
Rozvor (mm): 2510
Objem nádrže (l): 36
Spotřeba (l/100 km): 3,5 kombinovaná oficiální
Celková hmotnost (kg): 1565
Zrychlení 0-100 km/h: 11,8
Maximální rychlost (km/h): 165
Max. točivý moment motoru (Nm/ot./min.): 111 / 3600
Aerodynamický koeficient: 0,286
Výkon: 100 koní
Emise CO2 (g/km, kombinované): 79
Dobíjení: ne
Objem zavazadlového prostoru (l): 286
Dostupnost v ČR: ano
Cena: od 374 900 Kč vč. DPH
Zdravím. Právě dnes jsem
Zdravím. Právě dnes jsem se stal s mojí paní hrdým majitelem Yarise model 2014. Jsem zvyklý už delší dobu na velká auta, ale tohle „prdítko“ mě učarovalo 🙂
Ještě nemám žádné zkušenosti z provozu, věřím však, že zklamaný nebudu.
Nevím, mě připadá, že
Nevím, mě připadá, že od trojkové řady je to auto snad větší než moje starší Corolla. Nevím, jestli je to pozitivum. Ten trend dělat stejné modely aut větší a větší mi připomíná repliku z Cimrmanna: „Budeme dělat kapesní svítilny tááákhle veliké“.
Jo Cimrman 🙂
Nedokážu
Jo Cimrman 🙂
Nedokážu tuto věc posoudit, pro mne je to auto dost malé, o proti čím jsem jezdil do teď a vlastně budu stále. Máme ho jako další auto do rodiny.
V decembri 2013 som si
V decembri 2013 som si kúpila novú Toyota Yaris Hybrid s automatickou prevodovkou. V papieroch má priemernú spotrebu 3,5 l./100 km. Mne však stále ukazuje priemer 6,2 l./100 km.
Dotiaľ som na nej najazdila 1200 km a zdá sa mi to byť veľmi veľká spotreba. Prosím poradte mi či môžem niečo zmeniť v štýle jazdy alebo prečo mám takú vysokú spotrebu. Ďakujem.
V zime pojde uspornost
V zime pojde uspornost tazko…chcete v aute kurit a to ide len ked bezi motor,potom sa treba s autom HSD naucit jazdit a hlavne je nove..potrebuje troska zabehnut. Prvu zimu som mal aj ja spotreby cez 6 a leto okolo 5, potom som nabehal cca 10000km..a zimu mam za 5-5,8 a leto za 4,1-4,6.
Netreba kukat palubny pocitac ale si zapisovat kazde tankovanie a viest si to napriklad na spritmonitore.
A hlavne Yaris HSD ma 100 koni ne je to ziadne tintitko a aj tak je to najuspornejsie benzinove auto podla toho co ludia skutocne tankuju.
http://www.spritmonitor.de/de/die_sparsamsten_autos.html
hybridný yaris sme si
hybridný yaris sme si kúpili a naozaj je to prekvapivo lepšie auto ako som čakal. Ak väčšinu času trávite v meste je to najlepšie auto do mesta aké vôbec existuje.
Yaris Hybrid je špičkové
Yaris Hybrid je špičkové auto, poviem pravdu mal som obavy z jeho jazdných vlastností no pri skúšobnej jazde mi padla sánka. Yaris hybrid jazdí lepšie ako hociktoré auto o triedu vyššie, je pohodlný, keď treba vie byť svižný, je priestranný a je naozaj úsporný. Toto sa toyote aj vzhľadom k jeho dostupnej cene naozaj podarilo. Bez debaty!