Toyota v Česku prodal o 46 % víc aut, zájem o hybridy strmě roste

redakce - 08 Únor 2018

Toyota za minulý rok v Česku prodala 8813 aut. V registracích jí patří desátá pozice na trhu s 3% podílem a mezi privátními zákazníky dokonce čtvrté místo.Toyota RAV4 Hybrid hory bordeaux

V prodejích privátním zákazníkům dosáhla vloni Toyota čtvrtého místa a meziročního nárůstu 43 %. Je tedy jednou z nejoblíbenějších značek v ČR. O 50 % narostly prodeje i ve fleetovém sektoru.

U firemní klientely uspěla Toyota nejlépe za posledních pět let a v tomto segmentu se za rok 2017 stala nejrychleji rostoucí značkou.

Už čtvrtinu ze všech prodaných vozů této značky tvoří hybridní modely, loni se jich prodalo celkem 2079. U automobilky Lexus hybridy představují dokonce 90 % prodejů, v roce 2017 si je v ČR pořídilo 278 zákazníků. Celkem se v ČR se loni prodalo 2 826 hybridních vozů.

„Automobilový trh v Česku měl podle prognózy vloni vzrůst o 11 procent, realitou byla však pouhá čtyři procenta. I přesto jsme dokázali prodeje navýšit o 46 %. Jedním z důvodů stále vyšší oblíbenosti vozů Toyota je, kromě vysoké spolehlivosti a tradiční kvality, jistě také i čím dál větší obliba hybridních modelů. Spolu se značkou Lexus jsme prodali přes 80 % všech hybridů na českém trhu,“ říká Martin Peleška, ředitel Toyota Central Europe-Czech.

Nejoblíbenějšími modely byly i v loňském roce Yaris, Auris, crossover Toyota C-HR, SUV RAV4 a také nejprodávanější vůz světa, Toyota Corolla. Více než polovina zákazníků Toyoty C-HR a přes 80 % nových majitelů RAV4 se přitom rozhodlo pro jejich hybridní variantu.

„Díky aktuální nabídce a nízkým provozním nákladům jsou naše vozy dostupnější pro čím dál více zákazníků. Za skvělou cenu získávají vozy s vysokou výbavou a pověstnou spolehlivostí značky Toyota,“ doplňuje Martin Peleška.

Úspěšný start nového roku

Stoupající trend prodejů potvrzují i výsledky z letošního ledna, kdy počet uzavřených smluv u značky Toyota meziročně vzrostl o 44 % na 806 zákaznických objednávek. Toyota tak hned v prvním měsíci nového roku dosáhla sedmého místa v podílu na trhu.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

すごい。

頑張れトヨタ。

Sugoi. Skvělé :) A Toyota.
To "jdi na" bych rád rozšifroval a proč končí na RE.

---

Boo

Obrázek uživatele ozana

Na to stačí Google translator.
Japonsky se učit fakt nebudu.

---

Jezdím na proud, najeto 67 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 72 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

頑張れ=ganbare.
Neco jako snazte se, makejte. RE znamena rozkazovaci zpusob.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyProdej pneu 100% online

Newsletter


185.66.36.26