Nová Toyota C-HR získala nejvyšší pětihvězdičkové ohodnocení v bezpečnostních testech nezávislé organizace Euro NCAP. Kromě příkladné ochrany cestujících v případě nehody se model chlubí i velmi dobrými výsledky v oblasti aktivní bezpečnosti.
foto: Toyota
Toyota C-HR dosáhla vynikajícího 95% výsledku za celkovou ochranu dospělých pasažérů, 77 % za ochranu dětí, 76 % za ochranu chodců a 78 % za bezpečností asistenty.
Euro NCAP v souhrnném výsledku ocenil vůz Toyota C-HR za její dobré výsledky při čelním nárazu s přesahem a za zisk maximálního počtu bodů v nárazovém testu do boční bariéry i při ještě náročnějším testu simulujícím boční náraz do sloupu.
NEPŘEHLÉDNĚTE Toyota Prius nejspolehlivějším autem své třídy
Výsledky Toyoty C-HR v bezpečnostních testech potvrzují přirozenou odolnost podvozku a karoserie
V základní výbavě Toyoty C-HR je bezpečnostní paket Toyota Safety Sense, v souladu se strategií automobilky Toyota zpřístupňovat vyspělou bezpečnostní výbavu všem zákazníkům. Součástí uvedeného balíčku technologií jsou předkolizní bezpečnostní systém (PCS) s rozpoznáváním chodců, adaptivní tempomat (ACC), systém pro hlídání jízdních pruhů (LDA) se zásahy do řízení, automatické přepínání dálkových světel (AHB) a systém rozpoznávání dopravních značek (RSA).
Předkolizní bezpečnostní systém Toyoty C-HR získal maximální počet bodů v testech při nízkých rychlostech (odpovídajících jízdám po městě), kdy dokázal zabránit nehodě při všech zkoušených rychlostech. Paket Toyota Safety Sense prokázal dobré výsledky i při cestování po dálnici.
Při dojíždění pomaleji jedoucího vozu se dokázal vyhnout nehodě při všech testovaných rychlostech. A při dojíždění stojícího nebo zpomalujícího vozidla buďto dokázal střetu zcela zabránit, nebo alespoň zmírnit jeho následky.
Funkce rozpoznávání chodců, která je součástí zmiňovaného paketu, rovněž prokázala dobré výsledky, kdy dokázala zabránit sražení chodce při všech zkoušených nižších rychlostech jízdy. Při jízdě vyšší rychlostí buďto střetu zabránila, nebo alespoň napomohla zmírnit jeho následky.
„Tyto velmi dobré výsledky v testech bezpečnosti, a to zejména té aktivní, jednoznačně ukazují, že Toyota C-HR nabízí mnohem více než jen mimořádný styl. Naším cílem je, aby tento vůz zhmotňoval radost z dynamické a bezpečné jízdy,“ řekl k zisku pěti hvězdiček v testu Karl Schlicht, výkonný viceprezident pro obchod ze společnosti Toyota Motor Europe.
A doplnil: „Bezpečnost je a bude velmi důležitým aspektem našeho produktového vývoje. Systém Toyota Safety Sense je významným krokem k bezpečnějším vozidlům a nyní jej zavádíme v rámci celé naší modelové řady, včetně základní výbavy nové Toyoty Yaris v modelovém provedení 2017.“
Tuším, že teenageři budou mít nový sport. Budou skákat
Tuším, že teenageři budou mít nový sport. Budou skákat před tyhlety auta a budou se bavit tím, jak si rozmáznete nos o přední sklo. Ovšem přejde je to ve chvíli, kdy si spletou typ vozu 🙂
Já si těch 10 let počkám na tu novou elektrododávku s
Já si těch 10 let počkám na tu novou elektrododávku s autonomním řízením od VW.
Extravagance hold prodava viz vlna SUV.Jinak testy jsem videl
Extravagance hold prodava viz vlna SUV.Jinak testy jsem videl a auto jako celek nic moc.Kdy bude nejake to EV SUV ? KIA dela nejake ne ?
Neskutocne krasne auto
Neskutocne krasne auto
Ehm, zrovna na tomhle aute je videt, ze krasa je subjektivni.
Ehm, zrovna na tomhle aute je videt, ze krasa je subjektivni. To uz se mi Leaf (a nebo koneckoncu „klasika“ typu Golf) libi vic nez tyhle „moderni obludky“ typu Juke.
Konzervativní cech jak jinak
Konzervativní cech jak jinak
Juke je super zrůda! Leaf hned za tím. A to mě
Juke je super zrůda! Leaf hned za tím. A to mě konzervativní auta spíš štvou.
Juke jsem si na fotkách ani nevšim, ale setkání v reálu byl vyloženě šok. Zlatá Multipa.
Dekuji za poklonu.
Dekuji za poklonu.
Co je na Golfech pěkného,vše na jedno brdo,a ty motory s
Co je na Golfech pěkného,vše na jedno brdo,a ty motory s přímým vstřikem,úžas sám.Tahle Toyota se velmi povedla,s hybridním pohonem bude hodně zajímavá.
Naopak, je to samolibá módní přefouklost a navíc SUV
Naopak, je to samolibá módní přefouklost a navíc SUV obludička a spalovací popelnice k tomu.
K dispozici je také hybridní verze, kterou budeme testovat.
K dispozici je také hybridní verze, kterou budeme testovat.
právě že, z článku se blbě vyčte typ pohonu/paliva.
právě že, z článku se blbě vyčte typ pohonu/paliva. Navrhoval bych u každýho popisovanýho auta na konci tabulku PARAMETRY.
PS: jo a když už ta popelnice žere teda benzin, co si myslíte o novým benzínu Efecta 95 ??
https://www.novinky.cz/ekonomika/430825-natural-95-uz-u-benziny-nenatankujete-konci-i-diesel-top-q.html
Zde testováno a pochváleno, ale malej motor bude asi
Zde testováno a pochváleno, ale malej motor bude asi dejchavičnej
http://www.ta3.com/clanok/1098406/zvykame-si-na-novu-tvar-octavie-a-testujeme-dizajnovo-odvaznu-toyotu-c-hr.html
Poláci chtěli ‚vymazat‘ název Benzina. Jejich značky
Poláci chtěli ‚vymazat‘ název Benzina. Jejich značky ale v Česku neuspěly
byznys.lidovky.cz/polaci-chteli-vymazat-nazev-benzina-jejich-znacky-ale-v-cesku-neuspely-1mj-/firmy-trhy.aspx?c=A170301_161128_firmy-trhy_mpt
Hybrid super, ale bez AWD? Smutné, hlavne že sa C-HR hrá na
Hybrid super, ale bez AWD? Smutné, hlavne že sa C-HR hrá na SUV. A k tomu ten žalostný kufor – 377 l. Ale cielovka – teenagers asi dobré.
Příští týden budeme mít auto v testu, brzy přineseme
Příští týden budeme mít auto v testu, brzy přineseme první dojmy.
A proto si hloupý čecháček zase koupí německou
A proto si hloupý čecháček zase koupí německou škodovku nejlépe kudyjak tdi.
Přesně tak,vyspělá Toyota jim nevoní,a v mnoha
Přesně tak,vyspělá Toyota jim nevoní,a v mnoha ohledech
zaostalé skoda simply clever vychvalujií do nebe.
Viz poslední výstřelek skodamódy, motory 1.0 Tsi do fóbií,jako jediná motorizace.3 válce chachacha.
Konecne někdo kdo pise pravdu XD
Konecne někdo kdo pise pravdu XD