Tesla zveřejnila podrobné foto karoserie elektromobilu Model 3

Zatímco na silnicích se objevuje čím dál tím víc prototypů elektromobilu Tesla Model 3 a 100 se jich testuje v Ohiu, Tesla zveřejnila oficiální foto šasi auta.

Karoserie elektromobilu Tesla Model 3
foto: Tesla

Zahájení výroby elektromobilu Tesla Model 3 se nezadržitelně blíží. Vše má odstartovat už v červenci, tedy za zhruba měsíc a půl. Výrobní linka pro Model 3 se finišuje a celkově je v automobilce Tesla extrémně živo.

První oficiální obrázek šasi Tesla Model 3 ukazuje, že Tesla si vzala k srdci připomínky fanoušků a výrazně například upravila otvor kufru.

Obrázek pochází z brožury „Body Repair Program“, která je určena pro online tréninkové kurzy zaměstnanců karosáren. Obsahuje novinky jak k Tesla Model 3, tak i starším modelům Tesla Model S a Tesla Model X.

18 Comments on “Tesla zveřejnila podrobné foto karoserie elektromobilu Model 3”

      1. pro vypláchnuté fanoušky bez vlastního mozku ano, pro
        pro vypláchnuté fanoušky bez vlastního mozku ano, pro obyčejné uživatele stejně nepraktické auto jako Model S, ale bohužel není konkurence, takže se s tím budeme muset smířit, že je to neergonomický nedodělek od amatérů tak zvaných „designérů“

        Kdo časo řídí, ví, jak je důležité mít hackback či hardwarová tlačítka, na která při řízení nemusí koukat, opak říkají jen ti, co asi neumějí řídit či jsou velmi snadno ovlivnitelní, a to říkám jako budoucí majitel M 3

        1. Takže si shrňme tu nepraktičnost Modelu S 🙂
          – do Modelu S

          Takže si shrňme tu nepraktičnost Modelu S 🙂

          – do Modelu S se může vejít až 7 pasažérů, pokud vzadu použijete dvě volitelná sedadla pro děti
          – má 2 kufry: jeden klasický vzadu a druhý vpředu
          – Model S získal nejvyšší rating bezpečnosti v historii
          – nepřítomnost spalovacího motoru a souvisejících součástek také znamená naprosto tichý chod vozu
          – co do nejvyšší dosažitelné rychlosti, najetých kilometrů na jedno „natankování“, snadnosti řízení a úložného prostoru je Model S o třídu lepší než většina jeho konkurentů z třídy luxusních sedanů
          – Model S má sedmnáctipalcovou dotykovou obrazovku, ze které řidič ovládá většinu funkcí vozu
          – většina aut má velkou palubní desku aby se dostatečně odhlučnil hluk z motoru, zatímco Model S zde nabízí spoustu prostoru
          – Model S poskytuje trvalé připojení k internetu, takže řidič může poslouchat hudbu online nebo si na dotykové obrazovce zobrazit Google mapy pro navigaci
          – při startování řidič nemusí použít ani klíč, ani žádné tlačítko. Stačí, aby měl na klíčence malý Model S, který obsahuje senzor
          – lze ho dobíjet zdarma v dobíjecích stanicích Tesly
          – účinnost klasického spalovacího motoru je 10-20%. Model S má účinnost kolem 60% a její „spotřeba“ je 2,35l/100km
          – při provozu Tesly nemusíte měnit olej ani provádět jinou údržbu
          – pokud se Model S rozbije, Tesla si pro něj přijede a po dobu opravy vám poskytne náhradní vůz
          – pokud má zákazník například problém se špatným tempem stěračů, Tesla se na vaše auto připojí přes internet a nainstaluje do něj softwarové aktualizace, takže přes noc máte opravené auto (samozřejmě to tak nejde se vším)
          – tyto softwarové aktualizace také Tesla používá i pro poskytování nových funkcí. Přes noc tak Model S získal například možnost hlasového ovládání, nové jízdní mody nebo se dal rychleji nabíjet – nakonec tedy máte auto, které je postupně lepší, než jste si na začátku koupili.

          1. hochu, téměř vše umí i jiné rakovinové modely, pouze je
            hochu, téměř vše umí i jiné rakovinové modely, pouze je řízení nebezpečnější z důvodu chybjějících, praktických ovládacích prvků 😉

            je vidět, že se v automobilovém průmyslu nepohybuješ ani na planetu daleko, protože pro komfortní a bezepčné řízení je řidiči opravdu jedno, jestli má auto takovou a takovou spotřebu

            evidentně jsi vůbec nechopil můj příspěvek, asi neumíš chápat text, výhody nižších servisních nákladů jsem opravdu nezmiňoval, řešil jsem hlavně „designové“ prvky

            je vidět, že jsi jen slepý fanoušek 🙂

            1. Ano, miluji ty „odborníky“, kteří věří tomu, že oni
              Ano, miluji ty „odborníky“, kteří věří tomu, že oni jediní mají ten správný názor, přičemž všichni ostatní se hrozně pletou. Jen škoda, že místo důkazů umí jen psát hlouposti a své bludy.

              Už ve svém prvním příspěvku jsem totiž psal, že Model S získal nejvyšší rating bezpečnosti v historii. Například magazín Consumer Report dal Tesle 99 bodů ze 100. Tudíž hejtit Teslu kvůli bezpečnosti ukazuje buď hlubokou neznalost nebo to jednoduše nechceš přiznat z důvodu, že vozy Tesla jsou elektromobily.

              „pro obyčejné uživatele stejně nepraktické auto jako Model S“ – praktičnost auta se tedy podle slov odborníka řeší podle designu (mě se mimochodem líbí)? 😀 Achjo, nastuduj si o tom autu něco…

              1. bože, ten tvůj mozek asi musí být opravdu poškozený, tak
                bože, ten tvůj mozek asi musí být opravdu poškozený, tak znovu, nepíšu o bezpečnostních prvcích, píšu o komfortu a bezpečnosti ŘÍZENÍ! Tedy ovládání auta jen pomocí tlačítek po paměti, což LCD dispej rozhodně nesplňuje, chybějící odkladné plochy atd.

                Psaný text ti evidentně dělá OBROVSKÉ problémy.

                já vím, že Tesla je co do motorové jednotky či bezpečnosti (konstrukce) a nutných servisních nákladů snad nejlepší, ale už by ses mohl naučit chápat psaný text, ty „blude“ 🙂

                1. Kucí, nehádejte se. Já myslím, že příspěvek jenja byl
                  Kucí, nehádejte se. Já myslím, že příspěvek jenja byl srozumitelný, šlo prostě o HW tlačítka. Supreme taky, ale jako o něčem jiném. Mno a z tohoto nedorozumění je najednou tenhle flame. Klid, kolegové.

                  Jinak sám jsem Model S neřídil a jsem jako velmi zvědavý na M3 a jak to s tím displayem bude. HW tlačítka „aspoň na něco“ mi fakt dávají smysl, ale třeba to Franz vymyslel nějak skvěle inovátorsky.

                  Jinak pro vysvětlení: design neznamená (jen) to, jak něco vypadá, ale hlavně jak se to používá a jaký to (= auto) plní účel. Ocenění Red Dot dostávají průmysloví designéři ne za krásu, ale za komplexní řešení.

                  Toš tak. Mějte se rádi.

                2. nevymyslel, Musk zaměstnává designové idioty, co o
                  nevymyslel, Musk zaměstnává designové idioty, co o automobilovým průmyslu nic nevědí 🙂

                3. Ale zas takový Javier má k nějakému joudovi docela daleko
                  Ale zas takový Javier má k nějakému joudovi docela daleko . )

                  insideevs.com/tesla-motors-head-product-design-discusses-tesla-design-60-minute-video/

Napsat komentář