Tesla zdarma zveřejnila servisní manuály, diagnostické nástroje a další pro své elektromobily

Hračičkové všech zemí, radujte se! Tesla zveřejnila podrobnou dokumentaci pro servis a opravy svých elektromobilů spolu s diagnostickými nástroji.

Tesla původně proti uvolnění svých interních manuálů a nástrojů bojovala, nakonec se musela podvolit novému zákonu v americkém státě Massachussets.
foto: Tesla

Celé je to samozřejmě trochu složitější. Vše začalo v americkém státě Massachusetts, který nově zavedl „právo na opravu“. Tesla proti němu bojovala a tvrdila, že to sníží její kybernetickou bezpečnost.

Už dříve nicméně servisní a další manuály zpřístupnila na webu service.teslamotors.com, ovšem za poplatek $100/hod. Nyní hacker s alisem „green“ zjistil, že ke všem těmto dokumentům a navíc i diagnostickým nástrojům se lze dostat zdarma.Stačí se zaregistrovat na čínské obdobě zmíněné stránky na adrese service.tesla.cn.

18 Comments on “Tesla zdarma zveřejnila servisní manuály, diagnostické nástroje a další pro své elektromobily”

  1. Ve chvili kdy toto ten kreten Green zverejnil na svem twiteru,
    Ve chvili kdy toto ten kreten Green zverejnil na svem twiteru, aby se opakovane zviditelnil se svymi ukradenymi objevy jinych hackeru, tak Tesla behem jednoho vikendu kompletne celou diru v systemu zavrela a vsechny ucty, ktere navznikali zablokovala. Nebylo na tom nic dobrovolneho, ale byla to pekna dira na webovych strankach Tesly. Nic neobvykleho u Tesla software, zejmena v posledni dobe.

      1. Tohle je jiná liga než Falcon 9, má to 9x50metrů a stovky
        Tohle je jiná liga než Falcon 9, má to 9x50metrů a stovky tun, Musk tomu před startem dával třetinovou šanci, že se to povede na první pokus, ale mají hotový další kus, a několik rozpracovaných, tak můžou v pohodě pokračovat dál ve zkouškách.Ty záběry byly nádherný, a klobouk dolů.

              1. Raketové motory nemají elektrická čerpadla. Tak výkonné
                Raketové motory nemají elektrická čerpadla. Tak výkonné elektrické čerpadla neexistují. To jsou turbínové čerpadla, která jsou poháněná raketovým palivem.

                Respektive jediná firma, která používá elektrická čerpadla pro motory u orbitálních raket je RocketLab pro svojí raketu Electron. Ale to je malá raketka nesrovnatelná s Falconem, natož pak Starshipem.

                1. Tak asi selhal nejaky elektricky regulovany ventil, nebo
                  Tak asi selhal nejaky elektricky regulovany ventil, nebo prutokomer apod. Proste to bylo zpusobeno spatnym palivovym clankem, ktery dodaval elektrinu. Nebo spis nedodaval.

                2. Přesně tak, a při letu se ty vybité baterie postupně
                  Přesně tak, a při letu se ty vybité baterie postupně odhazují.Ad.palivové články, byly např. na Apollu, Musk je nepoužívá.

                3. „Přesně tak, a při letu se ty vybité baterie postupně
                  „Přesně tak, a při letu se ty vybité baterie postupně odhazují.“
                  Cože?
                  A Kam? Doufám že do recyklačního kontejneru. /s

                  edit: počkat, je řeč o SpaceX nebo RocketLab?
                  „Prepáčtě, Herr…, súdruh…, pan generál, som z toho volaký zmetěný.

                4. OK, bol som v tom že sa hovorilo o SpaceX, preto ten /s.
                  Ale

                  OK, bol som v tom že sa hovorilo o SpaceX, preto ten /s.
                  Ale potom som si uvedomil, že post vyššie spomína aj RocketLab.
                  Takže to nebolo tak úplne na mieste tá moja poznámka.

Napsat komentář