Tesla oficiálně představila refresh Modelu 3 pro rok 2021. S ním přichází i start vývozu v Číně vyrobených elektromobilů do Evropy.
foto: TeslaT
Ještě v době, kdy se začala čínská Tesla Gigatovárna v Šanghaji stavět, tvrdil Elon Musk, že export aut odtamtud do zbytku světa nepřipadá v úvahu, a že cílem je uspokojit domácí čínskou poptávku. Spekulace o tom, že to nakonec přeci jen půjde, se objevily minulý měsíc.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla dodala za minulé čtvrtletí 139 300 elektromobilů
Evropští zákazníci, kteří si objednají elektromobil Tesla Model 3 Standard Range Plus, se dočkají dodávky z Číny. Potvrzuje to dodací list jednoho ze zákazníků z Francie.
Tento čínský model je od nedávné doby vybaven novými železo-fosfátovými (LFP) bateriemi, díky čemuž je také v Číně o něco levnější než americká verze.
Už přespříští rok by se ale Evropané konečně mohli dočkat elektromobilů Tesla Model Y a později snad i Tesla Model 3 vyráběných v Evropě. Tesla totiž pilně buduje svou další Gigatovárnu u Berlína.
Tesla informovala na síti WeChat (komoušská aplikace
Tesla informovala na síti WeChat (komoušská aplikace čínskýho Tencent https://cs.wikipedia.org/wiki/WeChat páč tiskový oddělení radši zrušila 😉 že bude od 11/2020 sedan Model 3 vyráběný v čínský Šanghaji dodávat na evropský trh…
jj vizitka americký firmy v sars2 době 😉
OFF. Porsche taycan
OFF. Porsche taycan fail
https://www.youtube.com/watch?v=PLIApH81IbQ
Jo Turek… A k tomu ten opruz halekajícího muezína.
Jo Turek… A k tomu ten opruz halekajícího muezína. Kouzelné.
Bylo by skvělé, kdyby Musk držel slovo. Abych se přiznal,
Bylo by skvělé, kdyby Musk držel slovo. Abych se přiznal, Teslu 3 bych z Číny ani nechtěl už z principu, že nerad podporuji militantní bolševický režim.
Musk má občas zkrat, to ukázal, jak chtěl spolupracovat s Trumpem a bylo z toho fiasko.
Prodeje ID3 se zvedají, možná přece jenom Tesla je také o businessu a ne o záchraně planety 🙂
Já osobně bych raději bral Model 3 z Číny už jenom
Já osobně bych raději bral Model 3 z Číny už jenom proto, že kvalita zpracování z té nové fabriky je o několik řádů lepší než to co leze z Fremontu 🙂
Zatímco počet závad amerických Tesel je značně nadprůměrný, u těch čínských je to přesný opak. Počet závad čínských je daleko nižší než průměr a i dalece překonává konkurenci.
Může to být tím, že čínský dělník je zodpovědnější než ten multikulturní mišmaš v Kalifornii. Nebo je to i tím, že čínská továrna je nová a má moderní výrobní linku, kdežto Fremont je Teslí experiment kde se testují první verze linek ve staré továrně.
Spíš to druhé a hlavně už měli nějaká data, co na
Spíš to druhé a hlavně už měli nějaká data, co na těch výrobních linkách a postupech udělat lépe. Jinak o kvalitách čínského dělníka si po deseti letech zkušeností s jejich skútry a elektrokoly valný nedělám. I když za poslední roky se dost zlepšili, ale taky dost zdražili.
tesla z komunistický číny by si měla přečíst kohoto
tesla z komunistický číny by si měla přečíst kohoto vlastně podporuje…
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/denik-z-nemocnice-sestra-vysla-a-my-hned-pochopili-umrel-dalsi-pacient-124931
a je to tady : ameriká tesla pomáhá komunystycký číně
a je to tady : ameriká tesla pomáhá komunystycký číně zlikvidovat evropský autodebilní průmysl 😉
https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/
Evropa si automobilový průmysl likviduje sama. Baterie
Evropa si automobilový průmysl likviduje sama. Baterie vyrábějí v podstatě jen asiaté, nyní možná ještě začne svoje baterie dělat Tesla. Evropa ale nic.
nj ale paktuje se s komoušema a to je der problem
nj ale paktuje se s komoušema a to je der problem
Problém je, že je pak Evropa závislá na někom jiném.
Problém je, že je pak Evropa závislá na někom jiném. Pokud se asiati naštvou, tak nám neprodají ani baterku a automobilky nebudou moci vyrábět.
tj těžký když každý sedmý ovčan je debil nebo
tj těžký když každý sedmý ovčan je debil nebo alkoholik alespon se pročistí trh :))
https://www.televizeseznam.cz/video/steindler-tarantina/prezident-uklidnuje-narod-hovori-o-hladu-i-chudobe-milan-steindler-opet-paroduje-hlavu-statu-64102857
Z duvodu GDPR nelze zverejnit jmena prvnich 6 diskuteru pred
Z duvodu GDPR nelze zverejnit jmena prvnich 6 diskuteru pred Vami.
https://de.wiktionary.org/wiki/Problem
https://de.wiktionary.org/wiki/Problem
Cipisku, mate to za 5. V jedne vete hned 2 Fehler. Sednout.
Cipisku, mate to za 5. V jedne vete hned 2 Fehler. Sednout. „Das Problem“.
nejdřív mě vysvětlete konečně (furt to přeskakujete)
nejdřív mě vysvětlete konečně (furt to přeskakujete) jak nový 4680 napevno zabudovaný fkastli budou dle slibu tesly po 20ti letech až pudou do šrotu či poklesu pod 60% se ekologicky používat v poušti jako vyrovnávačka solárních elektráren?
teslí Slib padá ? nebo v poušti budou stavět parkoviště a baterky se zapojovat i s kastlema?? tak jak?
Az pujde takove auto do hrobu, tak se odsroubuji ty dva
Az pujde takove auto do hrobu, tak se odsroubuji ty dva odlitky vpredu a vzadu, ktere se pouziji pro nove auto. Krabice s baterkama pujde k nekomu do sklepa k FVE, nebo do nejake stabilizacni jednotky. Hezky vcelku, protoze tam je BMS a vse pohromade. Motor s invertorem se pouzije v nejake vetrnne turbine. A zbytek pujde do recyklace.
Jestli ty dva odlitky budou z hliníku, tak půjdou na nové
Jestli ty dva odlitky budou z hliníku, tak půjdou na nové auto přes slévárnu (možná).
Mimochodem – už je legislativa, jak to bude s recyklovanýma baterkama a jejich umístění uvnitř domu? Když jsem to řešil s pojišťovnou, tak mi rovnou řekli, že mi barák pojistí s baterkou bez problémů, pokud to bude komerční řešení s certifikací, na recyklované baterky a případně stavebnici seskládanou doma z článků mi řekli ani omylem.
Ty odlitky jsem myslel ze srandy.
Baterky ve sklepe jsou jen
Ty odlitky jsem myslel ze srandy.
Baterky ve sklepe jsou jen priklad. Muzou byt v nejakem podzemnim prostoru kde je chladno a nehrozi rozsireni ohne, pokud by zahorely. S domem staci propojeni jednim kabelem.
Jo to stačí, když to jde, u nás budou muset na půdu 🙁
Jo to stačí, když to jde, u nás budou muset na půdu 🙁 Jinak se dá postavit v podstatě ve větším to, co se dělá na modelářský baterky
U nas na pude je v lete aspon 50 stupnu. To by se jim moc
U nas na pude je v lete aspon 50 stupnu. To by se jim moc nedarilo. Nejvic se jim libi 15-20 stupnu.
Teď je to ve fázi, že jsou tam poházená čidla, co
Teď je to ve fázi, že jsou tam poházená čidla, co měří teplotu. U nás je zateplená střecha, takže v zimě je tam tak 15°C v létě ve velkých vedrech málokdy nad 30°C. Ono je to binární, buď tam nebo to nebude.
Pokud date na strechu solarni panely, tak by teplota mela
Pokud date na strechu solarni panely, tak by teplota mela klesnout. Mozna by stalo zato tam umistit vyparnik od tepelneho cerpadla a ohrivat TUV. Byly by dve mouchy jednou ranou. I ten inverter nema rad takove teplo.
S tím je počítáno, že to budou dvě mouchy jednou ranou.
S tím je počítáno, že to budou dvě mouchy jednou ranou. Letos nám to trochu rozstřelil Covid, jinak už by bylo asi po realizaci, ale co, jsou důležitější věci než tohle…třeba zdraví a rodinná pohoda..
Pár firem tu je, ale žádná sláva…ono, když nejsou
Pár firem tu je, ale žádná sláva…ono, když nejsou suroviny a lidská práce za dobrou cenu, tak prostě smolík
nojo to je opravdu těžký když se věhlasný germánský
nojo to je opravdu těžký když se věhlasný germánský firmy jako kuka nebo švédský volvo prodává čínanům ehm těm pevninskejm komoušům samozřejmě 😉
Polsko a Madarsko největší Evropstí výrobci
Největší
Polsko a Madarsko největší Evropstí výrobci
Největší evropské továrny na baterie. Kde všude vzniká potřebná technika do vyhlížených elektroaut?
https://www.obnovitelne.cz/clanek/1284/v-evrope-se-rozbihaji-nove-tovarny-pro-vyrobu-baterii-cesko-stoji-zatim-stranou/
https://www.auto.cz/tohle-jsou-nejvetsi-evropske-tovarny-na-baterie-kde-vsude-vznika-potrebna-technika-do-vyhlizenych-elektroaut-134533
Asiati v Polsku a Maďarsku nechali postavit továrny, aby jim
Asiati v Polsku a Maďarsku nechali postavit továrny, aby jim tam místní vyráběli baterie.
Když se asijec naštve, tak továrny může zavřít a automobilky nebudou mít k dispozici nejdůležitější komponentu elektromobilu.
Korejci v Madarsku vyrábějí pro Korejce v Nošovicích
Korejci v Madarsku vyrábějí pro Korejce v Nošovicích (Hyundai)
Navic vždy jsou uzavírany smlouvy a tyto obsahují i připadné sankce .
Asi to je výrazně levnější než posílat baterie z Číny
Asi to je výrazně levnější než posílat baterie z Číny do Fremontu a pak auta zase rozvážet do Evropy.
To určitě a samozřejmě legislativně jednodušší.
To určitě a samozřejmě legislativně jednodušší.
To se zřejmě dozvíme , až se naplno rozeběhne Berlín.
To se zřejmě dozvíme , až se naplno rozeběhne Berlín. Takže třeba počátkem roku 2022 možná konec 2021? Pro uživatele PeaK- komentář dole.
Tak jsme si vyslechli, jak jsou LFP baterky levnější a jak
Tak jsme si vyslechli, jak jsou LFP baterky levnější a jak se Tesla díky tomu zlevnila, teď nám do skládačky chybí jediné – o kolik se zlevní u nás?
Na čínské prodejce, samozřejmě včetně čínské
Na čínské prodejce, samozřejmě včetně čínské komunistické Tesly, by měla být uvalena mimořádná covidová importní daň, například ve výši 20%.
Prosím NEKRMIT…
Troll už má vysokou nadváhu…
Nechceme
Prosím NEKRMIT…
Troll už má vysokou nadváhu…
Nechceme přece aby skončil na JIP..