Tesla v Česku na konci roku 2018 oficiálně založila své místní zastoupení

Jan Horčík - 06 Leden 2019

Do emailové schránky naší redakce se aktuálně dostaly oficiální dokumenty potvrzující založení místního zastoupení společnosti Tesla.auto Tesla elektromobily Česká republika

Stovky majitelů elektromobilů značky Tesla v Česku budou mít snad už brzy jednodušší servis i další záležitosti se svým vozem spojené.
foto: Tesla

Majitelé elektromobilů Tesla v České republice, a že jich není málo (odhaduje se přes 500), se konečně dočkali. Americká Tesla zde oficiálně založila místní zastoupení Tesla Czech Republic s.r.o.

Redakce má k dispozici oficiální dokumenty, které to potvrzují. Notářský zápis byl uskutečněn k 18. prosinci 2018. Sídlo firmy je v Praze na adrese Klimentská 1216/46

Zápis lze již ověřit také veřejně v rejstříku na webu Justice.cz. Jednateli jsou občané Nizozemska a USA, společníkem nizozemská Tesla International B.V. Základní kapitál je 200 000 Kč.

vlastní
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

štve mě už autopopelnice, žere 6/8/10 a porát jenom platím výpalný když ne na benzince tak u vyděračů s 200% marží v autodebilservisu. chci elektromobil !! :)))

kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromobil/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak si EV kup, co ti brání? :-) Všude tady čtu jak je EV skvělý, jak skoro všichni jezdí jenom do 100 km za den, takže pohoda. a jak je i ta cena OK, když se spočítají náklady. Tak šup do salonu a koupit nějaký :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

do salónu?? blázen? ;) tam kupujou jen magoři a blbci, dobře zajetý Uojetiny jedině na MOBILE.de :)) stejně jako počítače, do krámu kde tě vodrbou chodí už jen blázen :)) GERMÁN CÁLUŇG VYSÁVN !!! to si pamatuj!! :)))))))))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak na mobil.de, to je jedno kde, ale už si ho teda kup namísto vyřvávání, jak ho strašně moc chceš. To je tady typické, lidi vyřvávají jak sračkomety otravují vzduch a sami v těch sračkometech jezdí :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no však jo to je přeci česká klasika se zemákem na hradě a burešem za pldelí a bude hůř ;) s tím počítej E10% metaslaček 2019 tutovka ;))

kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/benzin-jed/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

My panelakove potkany mozme dlho len snivat o EV, hoci po nich tuzime ako mali chlapci. Kym nebudem moct nabit aspon v robote, tak je to pre mna len sen.

Obrázek uživatele Radovan

Prečo? U nás EV už dlho majů aj panelákové potkany a potkanky. Nabíjajů v robote alebo na verejnej pomalej nabíjačke obok nej. Auto tam dajů ráno a zoberů po robote. Alebo při nákupoch v Kaufe, Lidli. Normálka.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 80 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 35 tis. km (49 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Potenciální zákazníky Tesly jde rozdělit asi takto:
1. Ti, kdo na ni nemají a chtěli by ji - ti si ji nekoupí
2. Ti, kdo na ni nemají a upřímně ji nechtějí - nekoupí
3. Ti, kdi na ni nemají, chtěli by ji a maskují to nenávistí k EV - nekoupí
4. Ti, kdo na ni mají, ale nenávidí EV - nekoupí
5. Ti, kdo na ni mají, ale preferují jinou značku nebo spalováky, respektive hybridy - nekoupí
6. Ti, kdo na ni mají a koupí si ji aby ukázali, že na ni mají - bude jich málo, raději si koupí SUV BMW nebo tak něco
7. Ti, kdo na ni mají a opravdu ji chtějí - pro vás dva je tady to zastoupení.

Obrázek uživatele Vasek e-UP

hoodne dobry taky to tak vidim

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A pak je tu ještě jedna kategorie:
0. Ti kdo ji nechtěli, ale vyzkoušeli na vlastní kůži a už nechtějí jen v ničem jiném nebo aspoň ne v dalším spalováku. Nové objenávky dokazují, že tohle je většina zákazníků Tesly :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Chybí tu kategorie:
moc ji chtějí a udělají všechno pro to, aby na ni měli

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ubohý comment od podřadné bytosti :-)

proč je tedy už Tesla nejprodávanější luxusní značka v uSSa?

proč je model S nejprodávanějším v třídě luxusních, velkých sedanů v uSSa i Evropě?

proč je tedy M3 už skoro nejprodávanějším modelem v uSSa?

tedy závěr je, že jsi prostě hloupý :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla je luxusní značka? Jak se to definuje, nebo odkud toto zařazení pramení?

Tesla S je luxusní velký sedan, to znamená srovnává se s Mercedesem S, BMW 7, Lexusem LS nebo Audi A8? Hm...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nevsiml jsem si, ze by Krouzky, LS nebo Bramborak ridilo samo jinak, nez ze to mozna dokaze zaparkovat. Pokud je mi znamo, ani ten s tim zamerovacem neumi udrzet tempomat do oplnecho zastaveni a nasledne se pohybovat v kolone. Nevsiml jsem si, ze by pri prichodu ridice poznalo, ze jde o jineho cloveka (dle klice) a nastavilo mu tak prostredi k rizeni. A dalsich asi 50 drobnosti, ktere ma Tesla navic a dela z nej tedy luxusni vuz. Udela nektery z tech aut 0-100 pod 3s?
Uroven hluku mozna neni meritkem luxusu, ale fosil tak nejak moc sanci nema... Umi se ty vozy vyhrat/vychladit na pozadovanou teplotu kdyz prave opoustim restauraci/kino a jdu na parkoviste? Umi udrzovat danou teplotu kdyz nejsem pritomen ve voze delsi dobu? A asi dalsich 150 veci typu - nova funkce pane, tak vam tady ten cudlik urizneme na palubovce... Pff - vubec nevis o cem mluvis pane.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Stačí mi, když se kouknu do interiéru a sednu do sedačky v Tesle S a nejnovějším MB S. Asistenty mají už dnes i auta nižších tříd, i když autonomné řízení nemá vychytané ani samotná Tesla, ale podle toho se neurčuje míra luxusu. A ani podle zrychlemí 0-100, i když i ty němci nabídnou vrcholné verze s podobnými parametrami. A ty moderní vlastnosti má, samozřejmě i ten Bavorák, Lexus či Audi. Hlučnost jsem neměl možnost posoudit, ale v této třídě aut není motor vůbec zdrojem hluku, takže Tesla nemá žádnou výhodu.

Obrázek uživatele Radovan

Odvážné tvrzení. A co třeba výhoda vlastní výroby paliva? Mají BMW, Lexus a Mercedes takový luxus? Nebo výhoda být luxusní elektrárnou pro svůj dům?

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 80 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 35 tis. km (49 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myšleno to bylo tak, že Tesla nemá žádnou výhody v nižší hlučnosti v této kategorii aut.

Pouziti Tesly jako domaciho uloziste jsem zatim nikde potvrzene nevidel (vsechna videa byla jen prelevani z Powerwallu do auta). Takze s tim bych argumentoval opatrne.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Povíme si za rok. Jestli podle oficiální statistiky bude počet prodaných Tesel v ČR soukromým uživatelům (ne jakýmkoli firmám ani OSVČ) větší než 101, pak máš pravdu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Me dostupne info rika, ze v CR bude zatim servis - a ten auta neprodava. Takova statistika mi prijde celkem zcestna - ne ze by nesla kvota naplnit, ja jsem jeden soukroma osoba z tech letosnich 700+ , ale je to nicnerikajici udaj.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Aha, takže o fakta až zas tak moc nejde, že. Vzhledem k výši DPH každý, kdo tu možnost má, si nechá auta koupit jako firemní.

A o množství Tesel v ČR hezky svědčí např. to, že loanery v servisu v Linci jsou od minulého roku všechny vybavené českou dálniční známkou...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Naopak, o fakta právě jde. Mezi "firmy" se vejde třeba nějaký polostátní PES, který na kamarádšoft/úplatek koupí 1000 Tesel a je vymalováno. Jedině soukromá osoba si dobře rozmyslí, co chce, na co má a za co ty svoje těžce vydělané a zdaněné prachy bez dotace dá.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Aha, a to by se Ti nehodilo do kramu, protoze bys prohral! Co na tom, ze je to kvalitni vuz, ale Tve Ego by utrpelo, co kdyby nahodou soused, ten sycak, ktereho nemas rad, najednou nespaloval mackany stenice a Tve dite by melo najednou cichat cistsi vzduch... Clovicku ubohej!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Soukromá osoba si koupí jetou oktávku. Nekoupí si ani mercedes ani lexus atd...

Tuhle tradici shrnuti obsahu prispevku v prvni vete bychom meli udrzovat.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jako zastánci elektromobility je mi opravdu líto, že vy EV fanatici jste svou hulvátskou úrovní k nerozeznání od čmoudofilů.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A ještě dodatek: Dříve jsem na tento server chodil rád, protože to zde vypadalo jako dobrá parta lidí, kteří mají rádi EV. Dnes již vidím, že jste zde jenom spolek namachrovaných hulvátů, tedy nejste příliš sympatičtí. Škoda. Za to ovšem EV nemohou, ty jsou v pořádku a přitažlivé.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Chybí mi tam:
8. Ti, kdo na ní mají, EV si koupí, ale až bude funkční servisní a nabíjecí infrastruktura a EV nebude za nesmyslnou cenu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Stale nerozumim tem lidem, kteri neumi pocitat. Najedu za 1 rok 67k km. Usetrim >140tis CZK jen za palivo/rok. Nejvice jezdim v CR (tak 70%). Za nabijeni neplatim vic, nez bylo soucasti vozu (je v cene vozu). Porad tomu 'drahe' a 'nesmyslna cena' nejak nerozumim... Prosim vysvetlit - ve faktech, na 'by' a 'kdyby' uz leta nehraji - tak prosim nejak smysluplne ano? Kde jsem to jen udelal tu chybu? :-O (Jsem fyzicka osoba).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Průměrný nájezd soukromého vozidla v čr je pod 15 000 km/rok. Takže úspora na palivu, stárnutí a především rozdílná cena to nevyřeší. Další aspekt není funkční rozumná síť dobíječek - jakmile by byl 4 nebo 5 ti násobek elektromobilů, tak to v řadě míst zkolabuje.
Stačí váš případ: 1 rok = 67tis km = 5 let = 335 tis km
úspora: 700 tis Kč na palivu (nekontroluju, věřím).
Golf benzín 500 - Golf elektro 1 000 000
Protnutí ceny 3,57 roku při nájezdu 239,19 tis km - co se někde nejmenovaný šéf z MB prokec auta počítají na 250 tis km, pak to samozřejmě nějak drží drží dál...ale to je fuk, jen pro dokreslení
Podstatné je, že průměrné soukromé auto to v čr nalítá za 15,94 roku.
Ok první majitel má auto průměrně 5 let (to není zajímavé), větší poděl soukromých auta jsou auta vypadlá z operáků (tam nejsou elektromobily zatím rozumě dostupné) - takže i tak je to pro ně deset let - než se jim srovnají ceny - to je velký risk na komoditní trh atd. ¨
Jasně pokud někdo jezdí desetitisíce za rok a na trasách pokrytýma nabíječkama a má-li jak doma dobíjet je to fajn, jenže to není průměrný obyvatel čr.

Obrázek uživatele Radovan

Vykašlete se na průměrného občana. Pro toho se nevyplatí žádné auto. Bez ohledu na pohon. Že ho má je jen otázka luxusu naší civilizace.
Ten má být většinově obsloužen MHD místní a meziměstskou, občas si něco pronajme (a že to tak nefunguje je jen vina volených politiků). Protože podle oficiálních statistik najede 6.700 km ročně, tj. 559 měsíčně tj. 19 denně. Na to mu stačí obyčejné kolo nebo elektrokolo, když se nechce cestou zpotit. I starší kousky mají dojezd 40 km, takže nabíjí jednou za 2 dny. Buď si bere domů skládací elektrokolo celé, nebo si z něj vyndá baterku. Tu může nabít doma, i v práci, i v hospodě.
Pán Vám píše, že při jeho nájezdu se mu elektromobil vyplatí. Už jen na ušetřeném nákupu paliva. A má pravdu. Mně se taky vyplatí. Máme za sebou se ženou dnes 69+27=96 tis. elektrických kilometrů na našich Ionech. Jen na tom palivu, kde jsme ježděním po městě dávali za 8L po 30,- Kč 240,- Kč každých 100 ujetých km, jsme ušetřili přes 230 tis. Kč. Manželčin stál 280 a když odečtu 80, za které prodala svoje spalovací, tak už máme její elektroauto zpět a 30 tisíc Kč navrch. A to jsme ten Váš průměr s nájezdem ani ne 15.000 km ročně. Jde jen o to koupit elektromobil za slušnou nízkou cenu. Pak je návratnost zaručena.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 80 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 35 tis. km (49 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Radovane:
1) ukažte mi, kde jsem napsal, že jemu konkrétně se to nevyplatí, nebo, že jsem psal, že se to nevyplatí obecně

2) Vaší rétorikou - do města nemáte co jezdit autem, máte jet MHD, tak nesrovnávejte, co vlastní rétorikou tvrdíte že lidi nemají dělat

3) soudit, pro koho má auto smysl a pro koho je to civilizační luxus - to chce opravdu velkou dávku ignorance a ega, protože nejste všeznalý, aby jste znal všechny souvislosti¨

4) jistě jsou lidi, kterým se to vyplatí - např Radovan, co koupil vozíky za půl darma (jak by to vypadalo, kdyby Radovan šel koupit dva elektromobily za plnou palbu - měl by na ně? Koupil by je a tak horlivě obhajoval? Když by v tom byl za třeba 1,2 mega?), taxikáři, co najezdí xy kilometrů a má kde dobíjet, obchodníkovi, co jezdí po místech, kde jsou nabíječky atd atd.... ale tvrdit, že je to paušálně super, to si netroufám a nikdy nebudu.

Obrázek uživatele Radovan

Neukážu, jen z kontextu jsem pochopil, že pán mluví o svých nákupech a úsporách a Vy o imaginárním Pepovi Novákovi z Průměrňákova. A na něm dokazoval, že ty rozdíly se mu nemohou vrátit v úsporách.

Ano, máte pravdu. Jen zaměňujete sídliště a město. V naší rozhlehlé městské části venkovského typu máme +-1,2 tisíc obyvatel. V pouhém 1 paneláku s 3 vchody 2 km vedle nás bydlí ve 135 bytech přes 400 lidí, 1/3 naší městské části. Ty paneláky jsou 3 za sebou a za školním hříštěm a parkem další 3 a v okolí nespočet menších. To je sídliště. Město obvykle takovou hustotu nemá, domy jsou tam max 5 pater, sídliště má i 15. Jezdil bych MHD rád a dělám to docela často, ale to by politici a byrokrati nesměli přemýšlet tím, na čem všichni sedíme (a židle to není). Protože sorry jako, ale jet ve 3.největším městě ČR MHD na konci ranní špičky 70 minut vzdálenost 11 km je úlet. A ještě mi koordinátor dopravy napíše, že mám být rád, že jiní dojíždějí déle. Ale všichni brečí, že Ostrava je plná osobních aut. Bodejť by nebyla, když za 50 minut je pendolino z Ostravy v Olomouci a já nejsem schopen se MHD dostat z okrajové městské čtvrti do prakticky centra za 70 minut. A to úplně pominu, že k večeru k nám třeba hodinu a půl nic od páteřní tramvajové konečné, kde přijíždí tramvaje v taktu 10, později 20 minut, nejede nic. Lidé u nás sedají i na kola a elektrokola, jenže nejkratší cestu cyklostezky míjí, jsou stavěny jako turistické a mění se to pomalu. Málokdo má ty koule jet čtyřproudovkou kde je 80 km/h. na kole, byť v odstavném pruhu.

Zkuste se podívat do nedávné historie k pochopení civilizačního luxusu. Je to +-60 let, co většina lidí z míst, odkud dnes jezdí auty a autobusy MHD k páteřním sítím, chodila pěšky. Pokud tam náhodou vedla asfaltka a měli na to, jezdili na kole. Z naší městské části chodili chlapi na šichtu na důl nebo do ocelárny pěšky 1-2 hodiny svižnou chůzí a 1-2 hodiny zpátky. Později si pořizovali motorky, často se sajdkárou, o hodně později automobily. To je prostě historie. To nemá s ignorací a egem nic společného.

Peugeot Ion si za stejnou cenu jako já mohl koupit každý. Stejně jako ty ojetiny, informace byly i tady na hybrid.cz, ukončený leasing ČEZu. A nejsem sám kdo je koupil, bylo jich přes dvacet a pak byly další od emuj.cz. Nekoupil bych si je za plnou cenu, i spalováky jsem vždy kupoval akční, předváděcí, dobíhající generaci atp.. Proto vím, že to jde, proto to mohu na vlastním příkladu ukázat. Žádné teorie.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 80 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 35 tis. km (49 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano, hezké, ale MHD popisujete jako civilizační luxus - můžete jet přece těch 11 km na kole, nebo jít pěšky, pánové do dolu to měli stejně daleko (a ano, v době povinné školní docházky jsem takové štreky taky chodil, stačilo, když po odpoledním vyučování ujel bus domů - jezdila jezdila čtyřka a pak sudý týden šestka a lichý osmička).

Opět bagatelitujete - ano těch elektromobilů bylo pár desítek, řidičů je v ČR kdyby jen milion aktivních Tak je plivnutí a sám píšete nekoupil by jste je za plnou cenu, takže sám tvrdíte ano jdu do toho, právě tehdy když, za speciálních okrajových podmínek vám to funguje.

Takže neplačte na politiky (angažujte se a můžete to změnit - a že je toho změnit potřeba) a můžete začít běhat. Jste na HD jste... řada lidí není a plácáte jim tu o luxusu mít auto...jasně nemusí ho mít, ale ono taky už nejsou řemesla v každé vsi, že všude byl nějaký kovář, mlynář, statkář, koželuh, zámečník, pekař, švec, krejčí/švadlena.... lokální zaměstnanost mimo velká města je docela špatná, periferní napojení hromadné dopravy na linky je ještě horší. Možná by nebylo od věci změnit na pár let univerzitu za komerční praxi, dává to lepší přehled o světě ;o)

Ale my se opět neshodneme (jako ve většině věcí), protože vy žijete ve snu, že systém funguje, protože pár stovkám fandů to funguje. Mimochodem je několik desítek/stovek fandů, co lítá denně z z kontinentu do Londýna do práce, protože je na kontinentu levnější bydlení a taky jim to funguje a protože umí sehnat letenky, tak to mají i levnější.

Nejsem si jistý jestli Radovan něco idealizuje, možná trochu pro někoho snadno ovlivnitelného bez vlastního názoru... tím nechci nikoho urazit. Pouze říkám že každý má volbu si z projevu druhého vzít co uzná za vhodné a brát vše bez špetky soli je recept na katastrofu.

Zaujala mě ale vaše narážka na politiky - ano, ten co pláče že politici něco domrvili je ten co by neměl hledat výmluvy ale řešení. Bohužel nejsme každý stejně akční a sociálně vybavený (a otrlý) jedinec aby to byl ten nejlepší nápad. Někdy je lepší si prostě zažbrblat nad pivem (na foru) a snažit se alespoň pro sebe jít vlastní cestou a když mi zbývá energie tak jí věnovat svému okolí (tímto děkuji že jsem v "okoli" pana Radovana, protože jeho projev zde mě poučuje - neříkám kterým směrem, neb každý má ty směry také jinde).

Ano, na zlevněné vozy nedosáhnou všichni. Ale je možné se o to snažit a ne jen žbrblat nad tím pivem že je to všechno drahé a nedostane se na každého.

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

chjo souvislosti, souvislosti souvislosti...

to není o tom, co a jak si pro sebe postavím, nebo seženu za super cenu a že to pak nějak provozuju, to je o tom, že tento přístup není systémový a společnosti nepomůže.
Pokud se mi u nás něco nelíbí tak s politiky bojuju a ano, pak sice píší v obecním plátku, že část občanů vyhrožuje, jsou petice atd...ale prostě se to po desítkách let hnulo
Zbytek brblal u piva...
Navíc i to domrvení není černobílý, ale to se musí vylézt od piva a pochopit souvislosti a zvážit možnosti, najít cestu k cíli (tohle je pak skutečnej management, ne to, na co si většina MBA hraje)...

proto pořád tvrdím, to, že minoritě funguje elektromobilita je sice fajn, ale není to řešení pro ovzduší, hluk, prostě cokoli..

Ale to samé jsem se snažil napsat také - že na úrovni jednotlivců jsou ty voňavé louky blíže a kdo se trochu snaží tak si to zařídit dokáže. Jistě, není to rovná šance kterou mají ostatní.

A i souhlasím že k velké změně musí člověk dělat velké kroky a nežbrblat u piva. Někdo ale neví jak, neumí, nechce, a tak buď žbrblá nebo soukromničí. Já to dělám také tak, nejsem žádná výjimka ani ideál bojovníka za lepší svět. Vím to.

Možná se pletu a mám krátkou paměť ale ani Radovan nikde nepsal že EV jsou dostupná pro všechny najednou a vlastně nic nebrání každý odchozí ICE nahradit EV a mít tu za 10-15 let 100% EV...

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Obrázek uživatele Radovan

Mluvíme každý o něčem jiném zjevně.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 80 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 35 tis. km (49 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

No ještě že nejste duch :-D

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

:))) doobrý to se povedlo, ale nemáš tak docela pravdu, fráze jsou psány tendenčně a vůbec to zavání korupčním ropáctvím. přiznej se anonyme že ty teslu nemáš rád :))) Néboj sé nííc se ti nééstanéé a né a né :)))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já se netajím ani s tím, že jako socka na Teslu nemám ani s tím, že Teslu opravdu nechci. Až budu mít na EV (asi na nějaký jetý), tak to bude jiný značka. A EV CHCI! CO NEJDŘÍV.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

já chci elektromobil
nechci teslu S = moc velká
nechci teslu 3 = tablet
nechci i3 = maly uzky kolečka
nechci Ijonika = moc nízký
asi nechci Kiju Soul
určitě nechci Líva za mega = leda za 1/3 ;)
nechci prdlavky jako astona jaguár
nechci golfa už jen z principu = ukecat bych se nechal jen na 1/4 ceny
nechci hybridy fujtajks
nechci jakýhokoli rudýho čínáka prozatím
nemám 3 mega na teslu X = a neměl bych ji ani kde parkovat :)))
nechci konzerví andinu ani slyšet
takže čekám na BMW iX3, buzíka a vižn ale nereálně uvažuju o Koně :)))))

TAK KDO MI KSAKRU UŽ KONEČNĚ POMŮŽE !!!!!!!! :))))))

kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromobil/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

psychiatr

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nikomu to nenutím, ale pro sebe jsem toto dilema vyřešil koupí Toyoťáckého hybridu. Prvních pár desítek km jako v EV. Pro mě stačí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ja to vyresil koupi Prius Plugin hybridu. Zatim pomer ciste EV mod versus Hybridni mod 53%/47% Prumerna dlouhodoba spotreba benzinu asi 2 litry/100km. Po dalnici v H modu pri 110 3,5l/100km. Po meste temer vyhradne na elektriku. Umi to jet ciste v EV modu az 100km/h. Jediny co nejde je predvest ciste elektricky zrychleni protoze pri pedalu na podlaze naskoci rakovinomet. A taky naskoci kdyz zapnete topeni. Ale ne pri klimatizaci. Ale pri normalni jizde po meste nenaskoci temer nikdy, jen kdyz potrebujete fakt prudce zrychlit. A jak se zahreje tak se vypne. Asi nejvetsi vyhoda je ta ze muzu rekuperovat daleko vic v horach nez normalni Prius. Jednou jsem sjezdem nabil celou baterii. Sam jsem necekal ze to bude tak dobry. Koupil sem to jety za 1 300 000 jenu. 5 let stary 70 000km najeto. Baterie zatim v lete asi 21km (bez klimy), v zime kdy je kolem 3 - 6 stupnu 16 km. Zatim se baterie drzi. Vim ze v Evrope se to asi takhle levne koupit neda. Proste jsem chtel jezdit na elektriku ale jelikoz nekdy delam dlouhy vylety, soucasny EV auta zatim nechci (svou roli hraje i cena). Ale i kdyz jedu jen v hybridnim moduje to super. To ticho kduz auto stoji. Krome prurkych kopcu kdy se motor vytaci a je slyset tak v podstate temer slyset neni. To sem se rozkecal....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Rozkecal jste se hezky. Moc mě baví číst od rozumných lidí, kteří pochopili kvality Toyoty Prius a nebojí se se svým názorem vylézt na toto fórum. Ať vám Prius dál slouží (a mě taky).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dik. At slouzi i vam. Ja bych taky nejradsi videl vsechny auta jen na elektriku ale ti kritici Toyoty nevidi ze Toyota masove (a tady v Japonsku uz hybrid JE masove rozsirenej) pomohla elektrifikovat dopravu a srazit tim hodne emise a hluk. A myslim si ze ji vlak neujede, jiste to neni parta hlupaku kteri nesleduji deni na trhu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

joo díky pravda o tom tojotacky hybridu jsem vonehdá uvažoval, v bazarech je levný, málo žere ale je to rejžák, je to malý takový titěrný no možná pro začátek ale stejnak sem se asi rozhod že čekám na germánskýho SIONa ;))

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/sono-sion/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jako hybrid se taky dělá Auris, ten je větší. Nebo pak i RAV4, pokud někdo ujíždí na SUV. No a pak samozřejmě Lexus IS a GS, to už velikostí musí stačit. A bonusem je, že to při přidání plynu tak zběsile nekvílí jak Prius :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Máme v rodině Auris i Prius a vůbec bych nemohl potvrdit tvrzení, že Auris je větší. Něměil jsem to, ale když se jede pro něco většího, tak raději Priusem...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Auris kombi, samozřejmě. Pokud tedy člověk chce velký zavazadlový prostor...

Obrázek uživatele Josef

Hned bych do něj šel, bohužel, na tažném má max. 345 kg... S tím asi 1200 kg těžký přívěs tahat nepůjde.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Aha... zajímavé, koukám, že ty EV a hybridy moc na tahání přívěsů nejsou. Čím to je, když ten elektromotor má takovou sílu?

Obrázek uživatele Josef

To bych taky rád věděl. V podstatě mi nezbývá nic jiného než Outlander PHEV, Audi E-Tron nebo Tesla Model X.

Obrázek uživatele Kuk

Souvisí to převodovkou, jejím pokrytím síly, otáček, rychlostí a nutností mít aspoň 2 motory, kdy jeden je spíš na uvedení mrtvé hmoty do pohybu a druhý pokrývá udržování vyších rychlostí. Pak se dá nějak kloudně roztlačit další přidanou hmotu přívěsu a zamezit zničení pohonného ústrojí. Už se to tu rozebíralo, ale nepamatuji se přesně kdy.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Jeste jedna moznost- prodat prives :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Stejne by me zajimalo proc tak kvili. neni to nijak strasny ale spis takovy divny. Zeby tim tocenim ve vysokejch otackach snizoval spotrebu? Nevim.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokud potřebuje výkon, tak to prostě vytočí na maximum. Je tam "převodovka", resp. ten dělič výkonu, který má svým projevem blízko ke klasické CVT převodovce. No a ta to dělá tak, že při potřebě výkonu to jednoduše vytočí na max. a zrychluje tím, že mění převodový poměr u té CVT s nekonečným množstvím převodů. Ale otáčky nějakou dobu zůstávají na max., resp hodně blízko maxima, aby bylo dosaženo vysokého výkonu a dynamiky. Prostě jiné chování jako klasická převodovka s pevně definovanými stupni.

No a jelikož Prius není tak dobře odhlučněný, tak je ten kravál slyšet i do kabiny. Trochu jsem se toho bál, když jsem zvažoval koupi hybridního Lexusu (GS 450h), ale tam je ten motor podstatně lépe odhlučněný a i sám o sobě neprodukuje takový hluk, přeci jen je to 6-válec, který má dost síly a nemusí se furt při potřebě výkonu zběsile točit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Prius nema klasicku prevodovku dokonca ani CVT nie. Hoci sa to prirovnava k eCVT v skutocnosti to funguje takto youtu.be/E_xCssR8qQI

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To samozrejme vím, proto jsou tam ty uvozovky. Ale projev toho ústrojí je stejný jako je klasická CVT. Mohu srovnávat, máme doma hybrid i malé áčko od MB, které má právě tu CVT.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Viz moje zkusenost vyse.

Tento úvahový fail vychází z předpokladu že slovo "potenciální" zahrnuje celou populaci bez rozdílu preferencí.
Což není pravda ;-p

Celý příspěvěk je založen na dokázání si sobě že je to fuj a prezentování tohoto názoru zdejším čtenářům.
Děkujeme tedy za vyjádření názoru, co se týče budoucnosti doporučuji držet se něčeho exaktnějšího - například Nostradamova proroctví, to by mohlo být vylepšení...

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Váš příspěvek je humorný, ale v realitě jste zapomněl na skupinu 8. Ti, kdo na ní nemají a chtěli by jí a koupí si ji na leasing, protože si dobře spočítají, že
leasingové splátky + cena dobíjení = 75% ceny provozu adekvátního auta se spalovacím motorem.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S
Nevlastním - používám - JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
objednána FVE
---------------------------------------------------------------
Nejsou špatná, dobrá a nejlepší auta - jsou jen nevhodná, vhodná, a nejvhodnější pro danou potřebu každého jedince.
---------------------------------------------------------------
Nejlepší produkt je ten, který vůbec nevyrobíme.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslím, že časem budete hodně překvapený, kolik jich tady bude během pár let jezdit. Bydlím na malém městě na Moravě, cca 10 tis. obyvatel a vím o 4 lidech, kteří tady mají rezervaci a objednají buď hned jak to bude možné nebo do roka až vyjde základní verze... tož tak

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jakožto osoba spadající do kategorie 1. bych byl rád, kdybyste měl pravdu. Aspoň by se za pár let dalo něco sehnat v bazaru. Ale skutečně, zrovna v ČR zrovna Teslu jako velkoobratové zboží nevidím. Koukněte do diskusí, kolika procentům lidí EV neskutečně smrdí. A kolik je zde lidí, kterým na takovou drahotu vyjdou peníze...

"Kouknuti do diskuzi" akorat tak odhali, ze tech samych 5-10 lidi (a jejich muti-identity) zapleveluji vsechny disuze nezavisle na tematu.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

SUPER zprava!

Otevrit prodejnu nebude asi tak jednoduche. Chybi cela ceska dokumentace v cestine. Jak je to s ovladanim palubniho pocitace? Umi cestinu? Pokud ne, nemuze byt uveden do prodeje v CR. Legislativni latka bude asi dost vysoko. Kdovi co takove obchodni zastoupeni musi splnovat. Ty naklady se pak rozpousti na jednotlive auta. A nejspis jich bude v CR malo na to aby se to vyplatilo. Koupit v DE nebo AT bude nadale nejsnadnejsi.

Obrázek uživatele Kuk

Takže servis bude ve Vysočanech, té hned vedle Tesly Hloubětín :)))
https://d48-a.sdn.szn.cz/d_48/c_img_H_D/aQbNSp.jpeg?fl=res,600,400,3,ffffff

A kdy bude autosalon nebo aspoň Tesla galerie nebo jak se tomu říká?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je skvela zprava, chybejici oficialni servis je jeden z duvodu proc se bojim koupit Teslu do firmy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Teslu mám 3 roky a jen lituji zhruba dvou let, kdy jsem váhal. Pokud máte doma popř. ve firmě zásuvku na 380 V neposlouchejte diskuze o infrastruktuře nabíjení. SCH v Praze, Humpolci a Olomouci stačí na rozjezd do kteréhokoliv místa v Evropě . Do 100 km od našich hranic je ve všech směrech další SCH. Na běžné ježdění dobytí doma či ve firmě z 380 přes noc nebo pracovní půlden stačí. Občas dobrat na nějakém Čezu či Eonu není problém.
Mám najeto 150 tis. km. Pneuservis řeším doma. Ostatní po 20-30 ti tis.km ve Vídni tj. tak dvakrát do roka. Většinou je to za půl dne, dvakrát to bylo přes noc (sbíhavost, kotouče..). Vždycky jsem dostal náhradní auto. Náklady na servis zhruba třetinové než jsem měl dříve na A6 nebo MB E. Zhruba jednou měsíčně, když stojí auto v garáži, tak si Tesla udělá na dálku "servisní prohlídku". Občas nadálku nějaký upgrade SW. To zabere tak 45 min, kdy auto stojí. Nastavit se to dá tak aby to skutečně nevadilo.

Obrázek uživatele ozana

380V už nemáme, je to 400V

---

Jezdím na proud, najeto 95 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 98 tisíc km.

Obrázek uživatele Kuk

Akorát to plebsu zapoměli oznámit :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Bude i servis, na Linkedinu již zveřejnili pracovní místa.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak teď nevím, zda čekat na místní zastoupení, nebo koupit auto v Německu. Máte někdo tušení,jestli to nebude jen servisní centrum, ale skutečně store?

Na eSalonu bylo receno, ze jen servis.

Nicmene podle kontaktu na webu treba Drazdany taky nemaji salon, ale jen nejakeho obchodaka, to je asi taky moznost.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Pepa

Vítej Teslo,konečně host jak má být!
Dotace je fuj,ale přesto se zeptám,jaké auto bude ekvivalentem Tesla 3 při určování výše státní podpory u OSVČ?

---

Pepa

Tipuju, že český úředník zvolí Octavii.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S
Nevlastním - používám - JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
objednána FVE
---------------------------------------------------------------
Nejsou špatná, dobrá a nejlepší auta - jsou jen nevhodná, vhodná, a nejvhodnější pro danou potřebu každého jedince.
---------------------------------------------------------------
Nejlepší produkt je ten, který vůbec nevyrobíme.

Zvolí procenta stanovená EU, je to dané.

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"Notářský zápis byl uskutečněn k 18. prosinci 2018. Sídlo firmy je v Praze na adrese Klimentská 1216/46"

Naproti Ministerstva dopravy, třeba to má něco vyjadřovat :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je sídlo advokátky, která zastupuje Teslu a bude tam zřejmě přebírat poštu

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jsem rád, když si přečtu nějakou výbornou zprávu. A toto je jedna z nejlepších! Věřím, že hned jak se to rozkřikne, vytvoříí se v místě dlouhá fronta koupěchtivých zájemců. A potom teprve budou všichni posměváčci čumět. Hurá!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale neberte muj komenmtar zle. Ja bych taky nejradsi aby tu byly mraky EV aut. Samozrejme JE to vyborna zprava.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No na EV auto za TAKOVOU palku v ceske kotline? Nevim. Ale RAD bych se mylil. On je problem kdyz Dacia Sandero v zakladu ocesana na kost stoji 7000 euro. Az bude tolik stat srovnatelny EV auto tak se to bude prodavat opravdu masove. To je TAK VELKY rozdil v cene ze se to prumernemu uzivateli nevrati ani nahodou. A bohuzel vetsina lidi mysli stale jen pres svoji penezenku.

Na myšlení přes peněženku není nic špatného, jenže model co popisujete je dosti krátkozraký.
Jedna věc je pořizovací cena, a druhá provozní náklady.
A já bych tedy na kost osekanou Dacii živit nechtěl, zejména ne ten spalovák v ní.

Ono když si sečtete nálady na pravidelný servis spalováku, filtry, kapaliny, stovky mechanických součástek a k tomu přidáte cenu PHM v poměru k ceně dobíjení - tak (JEN TIPUJI) si myslím, že se vyplatí TM3 na leasing.
Záleží jen na ročním nájezdu.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S
Nevlastním - používám - JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
objednána FVE
---------------------------------------------------------------
Nejsou špatná, dobrá a nejlepší auta - jsou jen nevhodná, vhodná, a nejvhodnější pro danou potřebu každého jedince.
---------------------------------------------------------------
Nejlepší produkt je ten, který vůbec nevyrobíme.

Někdo prostě musí myslet peněženkou. A nebo neumí / nechce a pak se na něj slítnou exekutoři. Chcete mne zasponzorovat?

Obrázek uživatele Kuk

Někdo musí ty drahý auta koupit aby si je pak z druhý ruky mohli koupit ty chudší. Takhle to dělá většina lidí v republice. Čekat, že ještě relativní produktová novinka s velmi drahou baterkou bude hned za pakatel je bláhové.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hmm a bude je zastupovat nějakej HAS-Ala?? A auta budou mít jen v měřítku 1:48??

Obrázek uživatele Jan Horčík

Kdo zastupuje firmu lze vyčíst právě na odkazovaném webu Justice.cz.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hmm už vidím němčoura nebo někoho z USA jak sedí tady v CZ v kanclíku........

Společnost na základě plné moci udělené 12.10.2018 v Nizozemsku zastupuje česká advokátka, alespoň co se týče věcí kolem založení. Její korespondenční adresa se shoduje s tou, kde je registrováno sídlo Tesly.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já mám rozpočet na auto 300 000 Kč a musí vydržet 10 let. Takže to zastoupení je mi celkem ukradený.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já mám rozpočet cca 800 000 ale i tak tu zatím není nic použitelné. Potřebuju velký kufr - našich 600l lehce zaplníme. Jezdíme plně obsazeni cca 300km. Ale ono to přijde.

Obrázek uživatele Kuk

Rada od finančních poradců nekupuj si věci na který nemáš čili na dluh a nekupuj si věci, který si nemůžeš koupit aspoň dvakrát.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Radíte člověku, který si rady ví. Jsem na tom podobně. Mé aktuální auto už má 10 let za sebou a musí vydržet než bude EV za prachy viz výše (dojezd 400+).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jojo. Tesla je proste zatim MOC draha. A to i kdyby byla za tech 35000 USD.

Obrázek uživatele Kuk

VW tě určitě uspokojí, prej bude levnější, prej už brzo :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na pohádce o Budulínkovi mne vždy nejvíc zaujme pasáž o sedle na liščím ocase.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Žádný strach, dostane se na všechny, postupně dle stavu vašich kont.

Hezky řečeno.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tady si jistě vyberete: elektromobily-os.cz/bazar
Doporučuji pro vás Kewet, a ještě vám i zbyde na na součástky.

Pokud je to i na provoz, tak když auto dostanete zadarmo, smíte měsíčně ujet ani ne 1400 km. Předpokládám, že auto zadarmo nedostanete.

---

2015: Renault Twizy 2013 (prodán 2016)
2016: Citroen C-Zero 2012
2018: Nissan Leaf Acenta 24kWh 2014
2019: Elektrokoloběžka Xiaomi Scooter, sekačka Güde 40 V/2.5 Ah
- Jde to i na baterky. -

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mimochodem, na té adrese je veřejná DC nabíječka v rámci podzemního parkoviště.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

TESLA stejně vyšumí.

Vše co máš, to nám dáš a to vyšumí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hlavně nesmíš závidět to je velice špatná vlastnost. nestyd se že seš chudej, to je normální :))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nemám co závidět. Když budu chtít, koupím si auto za 3 mega a nebudu mít dluh. Ale to nic nemění na tom, že TESLA vyšumí. Nasytí trh, který opravdu není velký pro takové výrobky. Dál se kšefty nepohrnou, zejména až se do povědomí lidí dostanou všechny ty potíže, které jdou ruku v ruce s provozem elektromobilů.

While ICE do not have any known problems.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Taky se obavam nasyceni trhu. Zatim proste moc drahy.

Poslední koňský provoz jsem prodal před 15 lety. Když se začínalo s auty, taky byly potíže. Benzin jen v lékárnách, atd. Pak přišel Henry Ford.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No vidíš a dnes Fordovi na tuty prorokují krach. Holt asi budou mít pravdu. Každá firma jednou skončí. Pouze Pán Bůh na věky. Takže takovýmito předpověďmi "PaneBože dej aby sousedovi koza chcípla" si myslím není třeba se zabývat.
Holt oni se budou divit. 95% řidičů je šumák fuk na co ty vozy jezdí. Oni si koupí vůz v autobazaru a tam se vozy dostanou z firem, které elektromobily holt budou provozovat z ekonomistických důvodů. Jinak nepřežijí. Již dnes velké firmy v ČR kupují elektromobily pro THP ve velkém. A ty vozy jezdí. Vím to, protože se dá nabíjet ;-) . Půjde to už rychle. Stejně jako mobilní telefony od r. 96.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A taky přijde konec a TESLA vyšumí, protože ty předražené křápy nikdo chtít nebude.

Vy jste možná Nikdo. Ale někdo ty auta chce.

Obrázek uživatele Kuk

jojo úplnej šum svistu :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Jo, za 100 let jo, ale to už mi bude jedno.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No tak když už tady mají oficielní zastoupení tak by mohli otevřít pro nás i ten konfigurátor na TM3 ne?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

O to to bude spíš pomalejší...jen nastrelit cenu v korunách bude tak při kurzu 28Kc :). Takže čekám další zdražení.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Njn destinacím fee na prodejnu Cajzlova bude tak 27 000 + DPH.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To jim to trvalo. Ale dočkali jsme se. Už nebude muset jezdit do autosalónu v sousedních zemí.
Většina tvrdila, že Tesla Czech Republic s.r.o. bude ve Vestci, ale jak mně bylo řečeno, tak tam to má pronajatý společnost ČEZ a.s. a néé TESLA.

Obrázek uživatele spetak

Tak snad taky brzo otevřou nějaký servisní středisko.

---

Už jen EV, najeto 110 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Oficiální servis se otevře tento rok ve Vysočanech.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zdroj?

Obrázek uživatele Kuk

TESLA club FB

A kdy se otevře, nebo už se aspoň staví?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

No konečně.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Endlich!

Na ja.

Obrázek uživatele Kuk

Ždali, ždali i doždali.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil