Tesla zveřejnila dodávky svých aut za 1. čtvrtletí 2021. Překonala svůj rekord z konce minulého roku.
Jako mnozí ostatní výrobci aut, také Tesla se v posledních měsících potýká s řadou problémů. I proto výrazné překonání rekordu dodávek elektromobilů ze 4. čtvrtletí 2020 (180 000) překvapilo.
Tesla za 1. čtvrtletí 2021 potvrdila 180 338 vyrobených aut a 184 800 dodaných vozů. V naprosté většině šlo o Tesla Model Y a Tesla Model 3, protože výroba Tesla Model S/Tesla Model X musela být na několik týdnů přerušena z důvodu přípravy refreshované verze. Dodáno tak bylo pouze 2020 kusů Modelu S/X.
Tyto výsledky dávají Tesle šanci překročit letos tři čtvrtě milionu dodaných vozů a příští rok, díky spuštění Gigafactory Berlín a Gigafactory Austin, snadno překonat 1,5 milionu vyrobených/dodaných aut.
Demand is also driven by Tesla’s sleek, modern design and its high-tech driver interface and dashboard that features an impressive all-digital, touch-sensitive display. The fact that electric cars are virtually silent when they drive is something many drivers consider a truly desirable feature. If you have this car stuck in the middle of the road and you need a tow service in Racine, don’t hesitate to call Limitless Towing and Recovery.
Kimbal Musk Ředitel Prodej
1.dubna $675 za
Kimbal Musk Ředitel Prodej
1.dubna $675 za $8.110.149
9.února $852 za $25.563.510 … 😉
http://finviz.com/quote.ashx?t=tsla
https://www.e15.cz/byznys/burzy-a-trhy/bratr-elona-muska-se-zbavil-dalsich-akcii-tesly-za-den-vydelal-miliony-dolaru-1379387
Prodeje jsou možná úžasné. Ale co už není úžasné je
Prodeje jsou možná úžasné. Ale co už není úžasné je bordel v nasazených cenách např.:
Tesla 3 Standard Range Plus – česká cena 1 324 900 Kč tj. cca 50849 EURO, cena v Německu 39990 EUR (bez dotace).
Tak jestli tohle je cenová politika Tesly, tak ať se jdou vycpat.
Až na to, že v říši to je cena s křiváckou
Až na to, že v říši to je cena s křiváckou socialistickou dotací, která i snižuje základ pro výpočet DPH (i tak nižší, jen 19%).
Einschl. MwSt. von ca. 6.541 €
Bearbeitungsgebühren in Höhe von 980 €
Einschl. 3.000 € Umweltbonus (netto)
Vy socialisticka dotace. 3000 Eur je Herstelleranteil. Tuto
Vy socialisticka dotace. 3000 Eur je Herstelleranteil. Tuto castku prispiva vyrobce a stat k tomu prida 6000 Eur. Takze cena po dotaci je v DE nejakych 34.000. Plus 980 Eur, ktere si uctuje kazda automobilka jako dopravne. I kdyz nektera auta si muzete vyzvednout primo v automobilce a tudiz dopravu platit nemusite. Az bude Tesla made in Germany, nejspis to bude take tak. Ted se plati za cestu parnikem pres ocean.
To už je cena s dotací.
To už je cena s dotací.
Jako vzdy nemate pravdu. Z uvedene ceny jde 6000 Eur dolu
Jako vzdy nemate pravdu. Z uvedene ceny jde 6000 Eur dolu statni dotace.
Jako vždy mám pravdu, ale nechám tě v tom plavat. Ta
Jako vždy mám pravdu, ale nechám tě v tom plavat. Ta dotace je stále dotací a tedy cena není srovnatelná s českou cenou.
Ten prispevek vyrobce je 3000 Eur plus dph 19%, coz dela 3570
Ten prispevek vyrobce je 3000 Eur plus dph 19%, coz dela 3570 Eur. Rozdil mezi ceskou a nemeckou cenou je ale mnohem vyssi. A jeste jednu info pro vas, nekteri joudove tvrdi, ze kdyz jsou na neco dotace, tak to zvysi cenu tak, ze po dotaci je to zase na puvodni cene. A ono to je tady uplne obracene. Ve state s dotaci, je cena nizsi nez v Cezku. A na tu nizsi cenu dostanou v DE jeste dotaci. Takze zase nemaji joudove pravdu.
A všiml jste si že jsem nikde nepsal, že bez dotací bude
A všiml jste si že jsem nikde nepsal, že bez dotací bude ta cena stejná? Jenom říkám, že ta cena je s dotací,což jste mi teď potvrdil.
Ale ta prava dotace od statu tam neni. Podil vyrobce neni v
Ale ta prava dotace od statu tam neni. Podil vyrobce neni v pravem smyslu dotace. Dotace jdou z verejnych rozpoctu. Sam to tady neustale troubite, ze soukrome firmy si muzou ceny stanovit jak chteji. Takze ta castka 3570 Eur je solidarni sleva a je dobrovolna. I kdyz jen na pul, protoze jinak by se auto nedostalo na dotacni listinu. Treba Taycan, Tesla S/X, Jaguar iPace se neucastni a tudiz slevu nedavaji. Porovnejte ceny v DE a CR a zjistite, ze v DE jsou take S/X levnejsi a zadne dotace to nepokrivuji. Tak je videt, ze zase blouznite.
Hele. Uvedom si ze mluvis s lobotomem. Jasne ti na zacatku
Hele. Uvedom si ze mluvis s lobotomem. Jasne ti na zacatku sdelil ze “ Jako vždy mám pravdu”. Od tohoto momentu je jedno co delas, tohoto lobotoma nezajimaji fakta. On funguje jinak. Co rekne, to je pravda. Takze kdyz rika ze je to s dotaci tak to proste s dotaci je a basta.
Prosťáčku, tušíš alespoň mlhavě, že slovo
Prosťáčku, tušíš alespoň mlhavě, že slovo „uvědomovat si“ souvisí s vědomím? To není nic, s čím by se Vendulka a ostatně i Vandrák potkal. Prostě když se jedná o prosťáčka pacienta začínajícího na písmeno „V“, je na místě používat jen slovo nevědomí, s vědomím není tahle sorta „lidí“ kompatibilní 🙂
Vondrák – mistr jedné věty a žádné myšlenky se opět
Vondrák – mistr jedné věty a žádné myšlenky se opět přišel projevit 😀
Mate pravdu, vlastne to je zbytecna namaha takovym pitomcum
Mate pravdu, vlastne to je zbytecna namaha takovym pitomcum odpovidat. Ale co delat, kdyz protistrana nema co nabidnout. Rad bych vedl konfrontaci s nekym na urovni, ale bohuzel ten tabor naproti se rekrutuje jen z pulmozku. S tim nic neudelam.
Sám jste to označil jako dotaci a teď tvrdíte, že ta
Sám jste to označil jako dotaci a teď tvrdíte, že ta dotace není dotace. Je to sleva ze strany výrobce na základě vládní pobídky. Tak jako tak se nejedná o cenu srovnatelnou s ČR a o to jde.
a to je germánská dotace NA SPALOVÁNÍ ruskýho zemního
a to je germánská dotace NA SPALOVÁNÍ ruskýho zemního plynu plynovodem NODSTREAM 1+2 nebo lisovaných dřevěných sibiřských pelet ??
https://oenergetice.cz/nemecko/nemecke-ministerstvo-hospodarstvi-pripravuje-podporu-prestavby-uhelnych-elektraren-plyn-biomasu
Neřekl bych, že je to s dotací. Ale dobře. Podíváme se
Neřekl bych, že je to s dotací. Ale dobře. Podíváme se na Polsko. Najeďte si na na http://www.tesla.com, v pravém rohu klikněte na tři čárky a dole změňte ČESKO na Polska. A pak spusťte konfiguraci.
Ejhle cena Standard Range Plus – 199.990 zł po přepočtu na EURO 43739EURO, na koruny 1 131 203Kč. Je to teda férový přístup Tesly? 200tis rozdíl? Nebo to jako nákupem v česku dotujeme slevy v jiných státech? Osobně Teslu považuji za špičku, ale za těchto podmínek ať se jdou vycpat.
Drazí jsou určitě. Minimálně o 100k.
Drazí jsou určitě. Minimálně o 100k.
Další státy Standard Range Plus:
Chorvatsko 329.990 kn = 43
Další státy Standard Range Plus:
Chorvatsko 329.990 kn = 43 548.748 EUR
Rakousko 46 100 EUR
Francie 43 800 EUR
Slovinsko 44 990 EUR
Ty se muzou jit vycpat cely. VW je zacina masakrovat.
Ty se muzou jit vycpat cely. VW je zacina masakrovat.
Anonym2044 – Tomáš nevěřící Tesle, ale pevně věřící
Anonym2044 – Tomáš nevěřící Tesle, ale pevně věřící VW.
tezla nakupka 2 mega 10let/100kkm 70k eletrika 50k servis =
tezla nakupka 2 mega 10let/100kkm 70k eletrika 50k servis = 2,1 mkč
ekvil fosil 0,7 mega 10let/100kkm 250k benzin 250k servis = 1,2 mkč
… 😉
http://www.hybrid.cz/tesla-uz-letos-dodala-184-800-elektromobilu#comment-283013
Pane Horčíku,
koukám že jste smazal můj příspěvěk
Pane Horčíku,
koukám že jste smazal můj příspěvěk popisující degeneraci Němců na základě ověřitelných statistických údajů o neschopnosti zvládat covid.
Pravděpodobně vám slovo degenerace připadá urážlivé, protože ho sám používáte zřejmě ve velmi vyhraněném kontextu.
V tom případě vám doporučuji otevřít slovník cizích slov, a doplnit svoji jazykovou vybavenost. Degenerace je synonymum úpadku, regrese. Tedy opak rozvoje, progrese.
To je přesně to, v čem se Německo i celá EU aktuálně nachází až po uši.
Pokud je v pořádku psát progresivní Němci, musí být v pořádku psát degenerovaní Němci.
Důvodem pro smazání příspěvku bylo nedržení se tématu
Důvodem pro smazání příspěvku bylo nedržení se tématu diskuse. Tímto bych vás zároveň rád poprosil o větší důraz právě na konkrétní téma a pokud možno mírnější rozlety do socio-politických a dalších témat.
Ještě bych vás chtěl požádat o smazání mé diskuze v
Ještě bych vás chtěl požádat o smazání mé diskuze v Vondrákem, která se zvrhla a určitě tu nemá co dělat. Takové věci kdy lidem ujedou nervy by se měly moderovat.
:))) jj s vondrákem to včera byla prča :))))
:))) jj s vondrákem to včera byla prča :))))
Sranda to je ale aspoň sem nedáva informácie vycucané z
Sranda to je ale aspoň sem nedáva informácie vycucané z prstu, ale overiteľné fakty.
ty vycucanej z prctu tezla 90x 😀
https://www.youtube.com/watch?v=r7jiorEkKSs&t=392s
Vondrak se snadno vytoci a to je pak jizda.
Vondrak se snadno vytoci a to je pak jizda.
Jo to bys rad ze? Protoze si to prosral na plne care ty 13.
Jo to bys rad ze? Protoze si to prosral na plne care ty 13. Uhelna elektrarno 🙂 Jen at lidi vidi kolik sracek a dezinformaci si schopen vyblit kdyz absolutne netusis o cem meles
Vondráku, co si o tobě myslím, to je všem jasné. A
Vondráku, co si o tobě myslím, to je všem jasné. A rozhodně v tom nejsem sám. Jenomže já se s tebou už hádat nehodlám. Prostě mi za to nestojíš 😀
Ale pokud si potřebuješ něco dokazovat a léčit si mindráky, tak směle do toho 🙂
Jak se schovava za ostatni 🙂 Ty musis byt solidni beta
Jak se schovava za ostatni 🙂 Ty musis byt solidni beta
Jestli jsem tě nějak ranil a teď se cítíš špatně, tak
Jestli jsem tě nějak ranil a teď se cítíš špatně, tak to jsem opravdu nechtěl 🙂
Ano, omlovani se kazdemu za vsechno je typicky znak 🙂
Ano, omlovani se kazdemu za vsechno je typicky znak 🙂
Chápu a souhlasím.
Poněkud mě zmátlo, že původně
Chápu a souhlasím.
Poněkud mě zmátlo, že původně zmizel pouze můj příspěvěk reagující na stejně offtopic příspěvek Leodenduly.
Leodendula je vernej fanousek Tesly.
Leodendula je vernej fanousek Tesly.
Opravim vas. Jsem spokojeny zakaznik Tesly.
Opravim vas. Jsem spokojeny zakaznik Tesly.
No to ti spoustu lidi tady ale nikdy neodpusti, co si to
No to ti spoustu lidi tady ale nikdy neodpusti, co si to dovolujes
Hlavně přesvědčujte sami sebe volečkové navzájem, jak
Hlavně přesvědčujte sami sebe volečkové navzájem, jak jste spokojení zákazníci zkratoFirmy či letadla se značkou „btc“ a hledejte třetího vo.la, co by místo vás nasednul do jeté zkratoMrdky či padajícího btc letadla….
a jak se ti chňapaj ty dodnes (5let) nevysvětlený
a jak se ti chňapaj ty dodnes (5let) nevysvětlený divnokliky?? 🙂
a jak se ti levou nohou opírá o divně zkosený opěrátko ??
a nešilháš náhodou už příliš doprava ?? 🙂
a co děti na zadních už dorostly … do střechy… ;))
takových otázek že a furt dokola aleee jede to skvěle ;))
https://youtu.be/WG8y2KBH0xY?t=64
Tolik lži a zbytečně nenávisti se jen tak nevidí.
Tolik lži a zbytečně nenávisti se jen tak nevidí.
Když s lidma cloumaj jen mindráky todle je výsledek.
Když s lidma cloumaj jen mindráky todle je výsledek.
ee to je tak když s vidlákama cloumaj haldy levných prachů
ee to je tak když s vidlákama cloumaj haldy levných prachů :)) užijte si, to končí…
Jste si jisty ze na vas to neplati? On to to totiz mysli
Jste si jisty ze na vas to neplati? On to to totiz mysli kazdy. Jsme jen nedokonali lide. 🙂
https://oenergetice.cz/rychle-zpravy/oklahome-realizovan-jeden-
https://oenergetice.cz/rychle-zpravy/oklahome-realizovan-jeden-nejvetsich-vetrny-projektu-usa
Vykon vetsi nez z noveho bloku EDU za 1/4 ceny a pak zadne naklady na palivo. Za rok bude fungovat a vse ciste bez nuklearniho rizika. Skoda ze nemame more. Ale sousedi maji a proto si budou vyrabet lacinou elektrinu. A az jednou mozna bude edu hotovy, bude to muzealni stavba.
Takže už jsme u větru na 30 mld. Kč/GW, u FVE někde na 18
Takže už jsme u větru na 30 mld. Kč/GW, u FVE někde na 18 mld. Kč/GW a u baterek 4600 Kč/KWh. To je masakr, jak ty ceny poklesly za 10 let. Kolik to bude asi stát za dalších 5-10 let?
Nedávno jsem se díval na prezentačku maníka, kterému
Nedávno jsem se díval na prezentačku maníka, kterému tyhle odhady vycházejí překvapivě dobře. Jeho aktuální odhad na vývoj cen mezi 2020 a 2030?
– FVE -72%
– VtE -43%
– baterie -80% (zdroj)
A tady se řeší jestli se okolo 2030 bude stavět jaderná elektrárna? 🙂
No jo v tom jsi Jeníčku dobrej – koukat se na prezentačky a
No jo v tom jsi Jeníčku dobrej – koukat se na prezentačky a dělat prezentačky, slajdíky lítají sem a tam…. Občas je to fuška, ale jináč uspokojení veliké, že?
Troll, nekrmit.
Troll, nekrmit.
Díky za odkaz. 🙂
Tohle je přesně důvod, proč si myslím,
Díky za odkaz. 🙂
Tohle je přesně důvod, proč si myslím, že když dnes začneme stavět velký reaktor, tak za 10 let zjistíme, že nemá smysl pokračovat a že máme torzo nejdražší airsoftové arény ve střední Evropě. 😀
Já si myslím, že se ČR řítí to scénáře JE V.C.Summer
Já si myslím, že se ČR řítí to scénáře JE V.C.Summer 2&3. Stavba bude v půlce opuštěna, protože to bude nejméně finančně bolestivé pro všechny.
ja bych se toho nebal, ikdyby vse slo pekne po masle (jakosto
ja bych se toho nebal, ikdyby vse slo pekne po masle (jakosto ze v CR asi urcite nepujde :D), tak samoztna stavba stejne nezacne driv nez prave okolo toho roku 2030, takze bude spise dulezite aby v pripadnych smlouvach nebyli nejak zasadne velke pokuty pri odstoupeni od stavby
neumime za rozumnej cas zacit stavet ani kus asfaltu, takze cekat ze s pristavbou neceho jako je novej reaktor…… ne toho se fakt nebojim
Pro jistotu by se to mělo stavět jako univerzální stavba
Pro jistotu by se to mělo stavět jako univerzální stavba která by šla předělat na cokoliv jiného. Třeba na hypermarket a čtyři rozhledny.:-))
TESLOU X90D Paříž – Praha za 0,- Kč |
TESLOU X90D Paříž – Praha za 0,- Kč | http://WWW.TESLACEK.TV
https://www.youtube.com/watch?v=yqIMmqfEDos
Nemecky ridic ujel se svym TMS 1.300.000 km. Auto je r.v.
Nemecky ridic ujel se svym TMS 1.300.000 km. Auto je r.v. 2014. Ted ma namireno na 2 miliony km. Jedna se o P85D.
ten si vo to vyloženě říká
ten si vo to vyloženě říká :))
https://efahrer.chip.de/news/maengelflut-und-ewige-reparaturen-model-x-besitzer-geht-durch-die-servicehoelle_103229
E10 = NATURAL 90 (90% benzin 10% biolíh)
E5 = NATURAL 95 (95%
E10 = NATURAL 90 (90% benzin 10% biolíh)
E5 = NATURAL 95 (95% benzin 5% biolíh)
Na českém trhu se začíná objevovat nový germánsky úchylný benzin E10 který obsahuje 10% burešovy žluté biosložky což je o 50% více jak předchozí NATURAL 95 s 5% biosračky…
Je to politycká záležitost, prymárně je určen jak k likvidaci starých atmosferických motorů 1990-2005 tak ke snížení životnosti tlakovaných motorů TSI 2005-2015 .. ;))
1) Poslední křeč napakovat se na biopalivu
2) zlikvidovat spalovací motory
3) podpora elektromobility
https://auto.tn.nova.cz/clanek/pozor-na-novy-benzin-e10-muze-vazne-poskodit-motory-starsich-aut.html
https://kcc-hho.webnode.cz/benzin-jed/
Pred volbami budou vetsi koblihy a ty nejsou zadarmo.
Pred volbami budou vetsi koblihy a ty nejsou zadarmo.
stejně jako elektromobily, někdo to zaplatit muší. Kdyby
stejně jako elektromobily, někdo to zaplatit muší. Kdyby se „něco“ podělalo a investoři chtěli vybrat svoje tezlí akcijový prachy, tak 90% jich spláče nad vejdělkem, protože ty prachy tam prostě už nejsou…. :)))
https://kcc-hho.webnode.cz/
To plati pro vsechny akciovky. Nebo si myslite, ze stejnou
To plati pro vsechny akciovky. Nebo si myslite, ze stejnou hodnotu jako vsechny akci ma kazda firma na ucte nebo v trezoru. To byl zase vas celodenni vytvor?
no tak víš co odpovídal sem ti na tvoje koblihy zadarmo,
no tak víš co odpovídal sem ti na tvoje koblihy zadarmo, jestli nechces odpovedi tak se neptej, přeci
tesla stále produkuje jen 700.000 ročně (+pár positivních plamenometů pro kálifornyji fajr 😉 z toho 500.000 v číně u komorádů…
Voltswagen produkuje 11.000.000 ročně a víc párků než golfů ;))
To máte pravdu, ale některé věci jsou i zadarmo drahé.
To máte pravdu, ale některé věci jsou i zadarmo drahé. 🙂
Volkswagen má dluh skoro 180 miliard a těžko říct, jestli by to splatil, kdyby všechno rozprodal.
Tesla má víc keše než dluhu, takže by něco za nehty zbylo pro investory.
vedle jak ta jedle, tezlatrejtrsbtc má keš až poslední 2
vedle jak ta jedle, tezlatrejtrsbtc má keš až poslední 2 roky až po té co nadrba za 15 milijard a posledních 10 let leda drbe akcijonáře to aby vůbec měla…
https://kcc-hho.webnode.cz/
a to všechno na státní dluh každýho ovčana …
http://m.aimg.sk/ras-cz/11-origin-6629419.jpg
…to víš nebere ani dolar svatej jak kostelni krysák…
https://i.insider.com/5eb1da37e3c3fb24266eb47b?width=800&format=jpeg
nebo snad nevíš že zaměstnanci se zásadně platí nadluh akcijema
https://finviz.com/quote.ashx?t=tsla
voltsvagen je gůt ja… ;))
https://youtu.be/mvO2rnrAmNs?t=1419
To je mi jasné, že Tesla drbe akcionáře, ale víte jak
To je mi jasné, že Tesla drbe akcionáře, ale víte jak „hloupý kdo dává hloupější kdo nebere“ a Tesla drbe, protože může a tím pádem má. Volkswagen nikoho nedrbe, protože mu nikdo nedá a tím pádem nemá.
Ono prodávat hodně aut, když vím, že musím přehodit výhybku na výrobu BEV není úplně výhra. Pokud Tesla bude prodávat za 10 let 5 milionů aut, tak je vysmátá. Pokud bude Volkswagen prodávat za 10 let 5 mil BEV, tak má velký problém. 🙂
hloupý kdo dává … :))) a ty myslíš že ten co dává
hloupý kdo dává … :))) a ty myslíš že ten co dává tak dobrovolně?? že ho to snad baví ???? Anebo spíš že ho „někdo“ nebo „něco“ donutil/o …. když ten „někdo“ zradil s nepřítelem…
On je někdo nucen kupovat akcie Tesly nebo kdo nedává
On je někdo nucen kupovat akcie Tesly nebo kdo nedává dobrovolně? 😀
Tesla prostě vydala nové akcie a podojila investory a cena akcií stále rostla. Tak to po čase udělali znovu. Já bych udělal to samé.
ne tos špatně pochopil, aby tezla mohla podojit akcionáře,
ne tos špatně pochopil, aby tezla mohla podojit akcionáře, tak se museli nejdřív prachy na vyšvihnutí akcií „někde“ vzít. A ten dotyčnej v tomhle případě stát/y na dluh tam ty prachy nedával dvakrát dobrovolně, ale museli. Donutila je situace. A aby je situce donutila tak ji „někdo“ musel nastolit… 😉 jedna velká rodina :)))
Tak takéto niečo vymyslí iba Franta Koudelka. Na to treba
Tak takéto niečo vymyslí iba Franta Koudelka. Na to treba mať kua fantáziu 🙁
no tak jsou to nucene veřejně dostupná data že když ty
no tak jsou to nucene veřejně dostupná data že když ty prachy původem byli od všech lidí demokratycky že 😉
Chápeme že se tezlákům potažmo od 2021 trejtrsbtc zveřejnování pravdivých hystoryckých informací :
„nehodí do akcjijovýho gembl krámu“ … ale tak ….víš co ;))
http://www.hybrid.cz/tesla-uz-letos-dodala-184-800-elektromobilu#comment-283013
Když sečteme všechny pobídky a dotace, tak Tesla dostala
Když sečteme všechny pobídky a dotace, tak Tesla dostala za celou svou historii tak max 10 mld USD. Tím se dá těžko vysvětlit nárůst o 500 mld. na burze. 😀
https://www.youtube.com/watch?v=03dfoqw70lw
Takže nárůst na burze určitě neudělal stát, ale více či méně zfanatizovaní fanoušci a prozřelí investoři. 🙂
Pak taky ti méně prozřelí investoři, kteří měli nashortováno a pak museli nakupovat, když cena rostla aby jim zbylo aspoň na kafe. 😀
Všichni z nich to dělali dobrovolně a Mlask toho využil. Je to kapitalistickej parchant. 😀
ty seš uocas 🙂 víš vůbec skutečnosti a historyji ?? Tak
ty seš uocas 🙂 víš vůbec skutečnosti a historyji ?? Tak kolik do ty srandy aby mohla tesla 2009 vstát z popela …
„…Tesla Motors získala v roce 2009 od amerického ministerstva energetiky celkem ZÁCHRANNOU půjčku v hodnotě více než $450 mil…
http://www.hybrid.cz/tesla-splatila-vladni-pujcku-jako-jedina-americka-firma-navic-o-9-let-drive
… rok 2008 byl v ameryce totiž :
1) jak ODHALENÍ TMS:
http://www.hybrid.cz/novinky/tesla-model-s-prvni-odhaleni
2) tak start finanční kryze který teslu poslal do kolen:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Velk%C3%A1_recese
http://www.hybrid.cz/elon-musk-teslu-zachranil-daimler-na-kazdy-model-s-osobne-dohlizim
… aby mohla tesla vstát 2009 z popela a sranda tezla roku 2021 mohla mít : 20 milijard USD keše – tak kolik že ta sranda stála od 2009 na dluh každého ovčana ?? :))
2009-2012 = nějaký ten utopený bilijon (1.000 milijard 😉 USD při fin.kryzi
2012-2014 = 2.000 milijard USD kvantitativní uvolnovani USA
2015-2018 = 2.000 milijard EUR kvantitativní uvolnovani EU
2014 = nějaký „drobný“ vysaty rusko za krym
2015 = nějaký „drobný“ vysata čína už nevim zaco
2020 = 5.000 milijard USD záchranný balík trumpa na SARS2
2021 = 2.000 milijard USD záchranný 1 balík bidena
2022 = 2.000 milijard USD záchranný 2 balík bidena
suma sumárum bez 2009 krize a bez bajdena od 2012 do 2020 asi tak:
10.000 MILIJARD USD
http://m.aimg.sk/ras-cz/11-origin-6629419.jpg
…to aby tezla mohla žít a z akcijovýho trhu vysát svých současných 20 milijard keše roku 2021 ferdo ;))) … ne počkat -1,5 milijardy ještě co vlastně převedla kámošům černotě trhu do BTC na rakety, centryfugy apod… 😉
http://www.hybrid.cz/tesla-nakoupila-bitcoin-za-15-mld-cena-rekordne-stoupla
Tolik informací, které dávají dohromady tak málo smysl.
Tolik informací, které dávají dohromady tak málo smysl. Bez urážky jste jak dokola spouštěný skript náhodného vyhledávání na googlu. 😀
Půjčku 450 mil. beru, 50 mil. od Daimleru taky beru, dotování firmy od Mlaska taky beru, ale že by kvantitativní uvolňování a záchranné balíky byly hlavní příčinou růstu akcií Tesly, mi přijde dost přitažené za vlasy.
To by se dalo naroubovat na každou firmu.
dokola spouštěný skript náhodného vyhledávání na
dokola spouštěný skript náhodného vyhledávání na googlu ?? :))))))
to TY tady spoooousty věcí jak je vidno NEVÍŠ 😉 Nejdřív si to dostuduj, až pak s tebou budu ztrácet čas 🙂
ps: BEZ urážky, ale bez kvantitativních uvolňování ohromnejch prachů na dluh státu jaký v hystoryji lidstva nemají obdoby, by žádný růst akciových trhů i zaroven akcií tesly nebyl a tudíž by neměla z čeho drbat 😉
… a je snad jasný že ty nesplatitelný dluhy se jednou budou muset splatit…
Tak všechno co jste poslal mě bylo známo, jen na to mám
Tak všechno co jste poslal mě bylo známo, jen na to mám jiný názor. 🙂
Já ten váš argument beru, má to logiku, ale kvantitativní uvolňování má vliv na celý trh a přesto někdo vyrostl deseti násobně, někdo je na svých pětiletých maximech a někdo ani to ne. Investoři a fanoušci prostě zvolili a zvolili by i bez kvantitativního uvolňování. Stát je jenom víc nakopl.
Dluhy se musí platit. Otázka je jestli to zaplatí dlužník nebo třeba díky inflaci zůstanou věřiteli jen skoro bezcenné kousky papíru. 🙂
Investoři a fanoušci by prostě nezvolili bez
Investoři a fanoušci by prostě nezvolili bez kvantitativního uvolňování v tý době chcípající tezlu co by dál chcípala na hraně krachu a oni sami by chcípali na pracáku, bez levných šeků, se starostí o bydlení, děti a ne nějakou podělanou neznámou tezlu 😉 vic dimenzí zapoj ale rozhodně to už neukecáš 😉
PS: hele jako to tezladonucenísvětaelektro tak tady máš podobně narežírovanou teslavochcanost s tím, že následky těch skutečných obřích megadluhů jsou obrazně alternovány těmi mrtvýma ve špitálech co nejsou taky jen tak vidět… zatím, ale vypadá to hezky a kůl na první pohled že jo 😉
https://www.youtube.com/watch?v=IytiAQcOVJ8
A koho by zvolili jiného? Zkrachovalý GM nebo snad Ford?
To
A koho by zvolili jiného? Zkrachovalý GM nebo snad Ford?
To skoro vyznívá, že každá druhá matka samoživitelka v USA si díky kvantitativnímu uvolňování koupila Teslu nebo její akcie. 😀
Jak sám píšete „bez kvantitativního uvolňování by oni sami chcípali na pracáku, bez levných šeků, se starostí o bydlení a děti“. To ovšem automaticky neznamená, že s kvantitativním uvolňováním si každý hned běžel koupit akcie.
Tesla drtivou většinu své hodnoty nabrala v roce 2020. Kam to ti investoři sypali jiná léta, když sám říkáte, že kvantitativní uvolňování je tu už od roku 2008?
Stále trvám na tom, že hlavní důvod proč Tesla nabrala za necelé dva roky takovou hodnotu, je zájem investorů a více či méně fanatických fanoušků v kombinaci s úspěšnými výsledky. Kvantitativní uvolňování mělo vliv na celkový trh a nemohlo být hlavní hybnou silou jen pro samotnou Teslu, která prodává relativně luxusní(drahé) produkty a díky tomu ani nemůže být tak náchylná na vládní stimuly jako jiní výrobci neluxusního zboží.
To ovšem automaticky znamená, že s kvantitativním
To ovšem automaticky znamená, že s kvantitativním uvolňováním si každý hned běžel koupit akcie, první borci začínali na podzim 2012 kdy jim bylo jasný že půjdou nahoru, další 05/2013 kdy začala první umělá teslí hajpovací kampaň, dostuduj si už konečně tu hystoryji Venca Členem již 34 týdny 5 dny :))))
ps: a nevynechej dárknet at víš že svět není černý nebo bílý ale šedý
https://vk.com/public199284310?z=video-199284310_456240164%2Fbc9be18b8d75672bcf%2Fpl_wall_-199284310
Off… Fronius mění účet za elektřinu za vlastní FVE
Off… Fronius mění účet za elektřinu za vlastní FVE
https://osthessen-news.de/n11644874/fronius-tauscht-hausbesitzern-stromrechnung-gegen-eigene-photovoltaikanlage.html
Takove veci jsou v Cezku nemyslitelne. Jadro ma prednostni
Takove veci jsou v Cezku nemyslitelne. Jadro ma prednostni pravo a slunce smi svitit jen na hole strechy. Tech par strech povolime ale odsad posad.
Tesla bankwupt, bitcoin evil, boom boom booomer
Tesla bankwupt, bitcoin evil, boom boom booomer
Bitcoin has a carbon footprint comparable to that of New
Bitcoin has a carbon footprint comparable to that of New Zealand, producing 36.95 megatons of CO2 annually, according to Digiconomist.
The cryptocurrency consumes more electricity than the entire annual energy consumption of the Netherlands
https://www.cnbc.com/2021/02/05/bitcoin-btc-surge-renews-worries-about-its-massive-carbon-footprint.html
Kryptoměny jsou ekologická katastrofa, ale předpokládám, že to ti je buřt 🙂
😀 jo to dneska frci 🙂 “Bitcoin boils oceans”. :D:D A co
😀 jo to dneska frci 🙂 “Bitcoin boils oceans”. :D:D A co teprve takove susicky pradla, ty sezerou vic energie nez bitcoin. Meli bysme je zakazat, svine jedny. Nebo jen takove hrani pocitacovych her, to sezere taky vic energie nez BTC. Odevzdej prosim svuj Playstation na nejblizsi policejni stanici ty ekologicka katastrofo:) A ze tezba zlata ci bankovni sektor sezerou radove vic energie, to uz te vubec nesere co 🙂 No studuj smudlo. Bavi me ale sledovat jak se v tom novacci placaji a opakujou dokola jen posledni sracky co jim massmedia nasrali do hlavy 🙂
Sušičky jsou narozdíl od kryptoměn užitečné. A dost
Sušičky jsou narozdíl od kryptoměn užitečné. A dost pochybuju, že sušičky spotřebujou ročně 121 TWh energie ročně. Což je asi o polovinu více než ČR 🙂 A spotřeba stále roste.
https://www.bbc.com/news/technology-56012952
Skvele. Tak sme se dostali od ekologicke katastrofy k tomu ze
Skvele. Tak sme se dostali od ekologicke katastrofy k tomu ze nechpes k cemu Bitcoin slouzi a proto se ti byt jediny watt bude vzdycky zdat jako plytvani. To je vporadku. Tvoje babicka by taky nejradeji ty internety zakazala, kdyz vidi kolik energie na jejich provoz prijde na zmar a sou ji k nicemu.
Ja treba taky nechapu proc lidi cumi na netflix nebo jezdi rybarit na motorovych clunech ale nejsem natolik velky komous, abych jim upiral jejich pravo delat si s energii, kterou si koupili z vlastni kapsy co chteji.
Čo sa tu človek nepodozvedá za zaručene pravé informácie
Čo sa tu človek nepodozvedá za zaručene pravé informácie 🙂
Napr. že na ťažbu Btc sa používa „lacná“ elektrina z uhlia. To je hustééé :))
no to není hustý, to je normální, to jen pár debilů to
no to není hustý, to je normální, to jen pár debilů to neví, ale jinak je to standart v čezký zemi že asiky btc i písíčkový vícesloty s džíforskama v čezku běžně garážově na vesnici kdejakej franta uotvírák dávno roky napájí levnou čezkou uhelnou elektřinou, tzn nějakým zvýhodněným tarifem třeba D55d tepelný čerpadlo 2kč/kwh na celý barák neomezeně, tos jako něvěděl ?? Nesmíš tak čumět do tíva na propagandu ale sledovat realitu :))
https://www.bitmain.com/products/antminer/
A kolko ten Franta z tej uholnej energie vyťaží tých
A kolko ten Franta z tej uholnej energie vyťaží tých krypto (percentuálne), keď 75% sa vyťaží v číne a z toho drvivá väčšina na farmách blízko vodných elektrární?
Když je 62% elektřiny v Číně z uhlí, tak se 62%
Když je 62% elektřiny v Číně z uhlí, tak se 62% elektřiny na těžbu bere z uhlí. Můžete kolem toho chodit jak chcete, ale nic s tím neuděláte. Vodní elektrárny jsou stálý zdroj a kdyby jejich elektřinu nespotřebovávaly těžaři, tak nemusí jet tolik uhelek.
Nikdo nestavěl hydroelektrárny kvůli těžařům, ale proto, že ta elektřina byla zapotřebí a tedy jsou stavěny tam, kde je spotřeba. Například 3 soutězky zásobují silně obydlenou oblast v provincii Hubei, která má 60 miliónů obyvatel.
To že si kryptopaka namlouvají, že jejich bitcoin je čistý na tom nic nemění. Když Čína získává 62% z uhlí, tak ten jejich bitcoin jede taky ze 62% na uhlí.
A basta fidli. Tak to rika Marinek a pres to vlak nejede 😀
A basta fidli. Tak to rika Marinek a pres to vlak nejede 😀 Jak male decko. Have fun staying poor.
no podstatny je že češi běžně pálí čezkou uhelnou
no podstatny je že češi běžně pálí čezkou uhelnou elektřinu v garáži na těžbu kryptovolovin, to je standart, jak študáci, garážníci tak důchodci jako přivýdělek takže eko jako svina. Zadruhý jak moc čína pálí se stačí podívat na mapu světa 😉
https://www.windy.com/cs/-Zobrazit—p%C5%99idat-vrstvy/overlays?cosc,34.342,76.238,3
Ale stále som sa nedozvedel koľko % krypta sa vyťaží v
Ale stále som sa nedozvedel koľko % krypta sa vyťaží v Česku? Tipujem, že 0,1% ? A čo ak s tým niekto kúri? Keď to niekto spáli v elektrokotli alebo hraje hry, pozerá telku … je to OK, ale ak najskôr vyťaží btc, tak je to FUJ ?
koľko % to nevím nejsem statystycký úřad zkus se zeptat
koľko % to nevím nejsem statystycký úřad zkus se zeptat tam, ale myslí že jsou tak „zavaleni“ těžkou dřinou že to neevidují ;))
https://www.czso.cz/
podstatný je že jestli češi těží, tak není žádný eko srr na něj pes včetně elektromobilů, protože těžaři těžením úplně zabíjejí elektromobilItu : VOBJETÁ TEZLA DOBRÁ TEZLATREJTRS ;))
Lenže ty posudzuješ ťažbu btc podľa Česka, tak by si ten
Lenže ty posudzuješ ťažbu btc podľa Česka, tak by si ten údaj mal vedieť. To ako keď bude vo svojom krbe (kamnech) páliť plasty nejaký idiot, tak tým pádom sú všetky krby zlé?
To máš pravdu. 75% těžby probíhá v Číně, kde je 62%
To máš pravdu. 75% těžby probíhá v Číně, kde je 62% elektřiny z uhlí. Největší farmy jsou v regionech s největším podílem elektřiny z uhlí, protože tato elektřina je levná. Jedny z největších farem jsou taky v Rusku kolem Moskvy, protože Rusko má jedny z nejnižších cen elektřiny.
Podla tvojej logiky, keď budem svoje EV nabíjať počas 10
Podla tvojej logiky, keď budem svoje EV nabíjať počas 10 mesiacov v roku solárnou elektrinou a 2 mesiace budem nabíjať z vodnej elektrárne a môj sused v Novákoch bude výhradne nabíjať z „lacnej“ uholnej elektrárne celý rok, tak vlastne ja nabíjam 50% z uhoľnej elektrárne?
Když pominu tu absurditu, že vy budete nabíjet čistě ze
Když pominu tu absurditu, že vy budete nabíjet čistě ze solárů a váš soused čistě z uhlí, tak ne. Jenom říkám, že těžba kryptoměn je celosvětově závislá především na spalování uhlí a u Vás v tom nebude velký rozdíl, protože ČR má polovinu spotřeby elektřiny taky z uhlí.
Akokoľvek to znie absurdne, je to na 99% tak. Dnes už
Akokoľvek to znie absurdne, je to na 99% tak. Dnes už väčšinu km nabíjam doma z 16kWp elektrárne. Keď som mal 10kWp, tak mi to stačilo na nabíjanie asi 8 mesiacov v roku, tak aby mi ešte zostalo pre dom.
Dokonca si u mňa cez pekné dni nabíjajú aj susedia, lebo to nemám kam dať. Práve na to by sa mi asi hodil nejaký asic, ale nerozumiem tomu až tak aby som sa do toho púšťal.
Chcel som tým príkladom iba poukázať na tú absurditu, že niekto ťaží btc z „lacnej“ uholnej elektrárne, pretože taká neexistuje. Preto sa ťažiari sústreďujú pri vodných elektrárňach.
Nejlevnější elektřina je z uhlí, proto se těžaři
Nejlevnější elektřina je z uhlí, proto se těžaři soustředí do oblastí jako je Čína a rusko, kde se pálí hnědé uhlí ve velkém. Největší farmy jsou ve Vnitřním Mongolsku a Liaoningu a velké farmy jsou kolem Moskvy. Všude se pálí uhlí jako o život. I v tom Sichuan teď kvůli spotřebě staví 13 uhelných elektráren.
Hele a zajima te vubec ze tech tvyh 13 “planovanych”
Hele a zajima te vubec ze tech tvyh 13 “planovanych” uhelnych elektraren z roku 2016 je vlastne ve skutecnosti jen 6 a postavila se jen jedna jedina a ostatni se odlozily nebo zrusily uplne? Nebo proste je ti to uprdele jen si chces neustale nalhavat veci tak, aby ti sedely do tvojeho narativu?
Chengdu – Zrusena
Datang – Pozastavena
Gongxian – Zrusena
Huanengua – Zrusena
Luzhou – Zrusena
Tianming – jedina postavena
Mas to primo na tech strankach napsane. Podle me musis byt totalni lobotom.
https://www.gem.wiki/Category:Proposed_coal_plants_in_Sichuan
A to nemluvim o tom ze tato uhelna elektrarna ma vykon 1GW, zatimco vykon hydroelektraren v regionu je 90x vetsi tedy 90GW. Zajimaji te vubec takove fakta?
Šašoune, já ti nic nezakazuju 😀 Já ti jenom říkám
Šašoune, já ti nic nezakazuju 😀 Já ti jenom říkám nepříjemnou pravdu, že ten tvůj bitcoin jede na uhlí a ty se tady vztekáš jako malá holka, protože je ti pravda nepřijemná. Ale pro mě za mě si spaluj uhlí kolik chceš. Jenom si pak nehraj trapně na eko nebo že ti byť minimálně záleží na nějakých emisích 🙂
Hele, nechces si fakt o tom neco zjistit? Jsi tu za totalniho
Hele, nechces si fakt o tom neco zjistit? Jsi tu za totalniho kretena. Co treba takovato odborna analyza. To uz je na tebe moc to prelouskat co? To bys musel zacit pouzivat mozek.
https://www.iea.org/commentaries/bitcoin-energy-use-mined-the-gap
Around 60% to 70% of bitcoin is currently mined in China, where more than two-thirds of electricity generation comes from coal. But bitcoin mining facilities are concentrated in remote areas of China with rich hydro or wind resources (cheap electricity), with about 80% of Chinese bitcoin mining occurring in hydro-rich Sichuan province. These mining facilities may be absorbing overcapacity in some of these regions, using renewable energy that would otherwise be unused, given difficulties in matching these rich wind and hydro resources with demand centres on the coast.
Electricity generation in other key bitcoin mining centres are also dominated by renewables, including Iceland (100%), Quebec (99.8%), British Columbia (98.4%), Norway (98%), and Georgia (81%). Globally, one analysis estimates that the bitcoin is powered by at least 74% renewable electricity as of June 2019. Another analysis of data from 93 mining facilities (representing 1.7 GW, or about a third of global mining capacity) estimates that 76% of the identified energy mix includes renewables.
Nebudu ti odpovídat 3x. Najdi si to tu.
Nebudu ti odpovídat 3x. Najdi si to tu.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Revolut
https://cs.wikipedia.org/wiki/Revolut
na tech vypoctech ohledne cryptomen je zajimave hned nekolik
na tech vypoctech ohledne cryptomen je zajimave hned nekolik faktoru, nejcasteji se uvadi ze nejvic elektriny spotrebuje tezba Bitcoinu a nejlepe ve stejnem odstavci nebo vete se zminuji graficke karty, na nichs se Bitcoin davno netezi, ac to na nich tezit jde, tak diky jejich dnesni pomalosti by nevytezili nic, pro predstavu, jedna RTX390 da rekneme v nejlepsim priapde cca 150MH/s pri spotrebe cca 300W s cenou cca 3000 eur za kus, ASIC minery na kterych se Bitcoin dnes tezi maji pri podobne spotrebe vykon cca 15TH/s a cenu pro tento vykon cca 800 dolaru, joooooo vidim ty zastupy tezaru jak cekaj na grafiky kdys nasobne vic jim vydela pri tezbe Bitcoinu ASIC 😀
bohuzel spotreba ktera se vsude uvadi je to co spotrebuji tezby vsech krypromen, a tech se dnes tezi cca 3500 ruznych
jen pro predstavu, klasicky banokovni sektor s fiat menou a sektor akcii ma dnes celosvetove cca 2 nasobnou spotrebu co prave veskera tezba crypt, nebo treba susicky na pradlo, ty maji podle odhadu taky podobnou spotrebu jako tezba vsech cryptomen, takze co, zakazeme celosvetpve pouzivat susicky na pradlo, kdys muze normalne uschnout na snure treba na slunicku?
jinak ja tezim na grafikach, ziskovos cca 3 eura za hodku, investice relativne mala, ty PC tak jak tak slouzili a slouzi i na dalsi praci a bytkovej vykon se rroste vyuziva k pronajmu, ted aktualne se vyplati tezba, jindy se zase treba vyplati pronajem vykonu tch grafik pro rendering, proste tam kde bude vetsi ziskovost, tak to pustim at to pocita 😉
zakazme datacentra, internet a vse co je na nem nabalene basti vlastne bambilion elektriny, a kdys se to vypne, tak spotreba sveta klesne tak na 5-10% toho co dnes
Kryptoměny se na grafických kartách stále těží. Nevím
Kryptoměny se na grafických kartách stále těží. Nevím jestli zrovna Bitcoin nebo nějaká jiná, ale na tom nezáleží. Stále je to ekologická katastrofa. Taky proto, že těžaři využívají tu nejlevnější energii a ta je z uhlí. Proto se se masivní těžba přemísťila do zemí jako je Irán, který už tak má problémy se zásobování elektřinou a těžba je dost ničí. Proto několik států plánuje zakázat těžbu kryptoměn.
Nedávno měl jeden výrobce aféru, že prodal 30.000 notebooků s GTX 3060 rovnou těžařům. Zásobování grafickýma kartama je obecně problematické, protože těžaři skupují co můžou.
nejlevnejsi elektrina je z OZE a to vesmes celosvetove 😉
nejlevnejsi elektrina je z OZE a to vesmes celosvetove 😉
😀 Ne, to opravdu není. Z OZE je bezpečně nejdražší
😀 Ne, to opravdu není. Z OZE je bezpečně nejdražší elektřina 🙂
Proto se těžba přesouvá do Iránu a ne do Německa 😀
a navic podle mining poolů a nejvetsich hashrate je cca 75%
a navic podle mining poolů a nejvetsich hashrate je cca 75% tezby crypta po svete soustredeno do Ciny, je videt ze mas velice relevantni zdroje informaci 😀
Spíše máš problém chápat psaný text. Nikde jsem
Spíše máš problém chápat psaný text. Nikde jsem netvrdil, že v Iránu je největší těžba. Jenom že se tam díky levnému uhlí přesouvala a proto musel Irán zasáhnout.
Čína má levnou elektřinu díky převážně uhlí. 62% elektrické energie v Číně je z uhlí a 17% z hydroelektráren.
a proto se 6 z tech nejvetsich mining farem sveta nachazi jen
a proto se 6 z tech nejvetsich mining farem sveta nachazi jen kousek od nejvetsi vodni elektrarny sveta 😀 to protoze levna elektrina z uhli
jj vidim toho majitele rygu co si rekne, hele v Iranu maj levnou elektrinu, tak sbalime nasi mining halu na par desitek kamionu a presunem to do Iranu 😀 jezis kam ty na ty voloviny chodis? dej sem dokaz, zrejme to bude slusnej seznam vtipu
a vis ze v portugalsku osvobodili crypto za urcitych okolnisti od dani? to te jiste desne potesi 😀
Mě je úplně jedno kde jsou osvobozené od daní. Prostě na
Mě je úplně jedno kde jsou osvobozené od daní. Prostě na těžba CO2 spotřebovává více elektřiny než většina zemí na světě. Jedná se o největší ekologickou katastrofu dnešní doby.
😀
😀
Vtipné, jak jsou někteří ekofašouni morálně pružní.
Vtipné, jak jsou někteří ekofašouni morálně pružní. Na jedné straně bojují s každým gramem CO2, ale když v tom mají ekonomické zájmy, tak jim nevadí desítky megatun CO2 vypuštěného do vzduchu 🙂
ja nekde bojuju za gramy CO2, kde? ze o tom nevim
ja nekde bojuju za gramy CO2, kde? ze o tom nevim
ty hlavně moc kecáš poslední dobou a málo už dodáváš.
ty hlavně moc kecáš poslední dobou a málo už dodáváš. vypadá to že tě prachy taky dostaly, levný a nadrbaný prachy 😉
Tvl. Nechces si o tom alespon neco zjistit nez se pustis do
Tvl. Nechces si o tom alespon neco zjistit nez se pustis do takove debaty? Vubec ocividne nechapes ekononomii tezby BTC a proc jeho tezba pochazi defakto jen a pouze ze zdroju ktere jsou bud nevyuzitelne nebo by prisly na zmar. Nastuduj si o tom neco krome par titulku co si pochytil z blesku, opravdu se tu jen ztrapnujes a velice si u me tedy klesl. Chapu ze o BTC vis kulove, to vetsina lidi ale to ze si ani neprectes wikipedii a zacnes tu moralizovat o absolutnich nesmyslech to bych do tebe nerekl.
LOL 😀 Ze zdrojů, které jsou nevyužitelné 😀 Ty jsi komik.
LOL 😀 Ze zdrojů, které jsou nevyužitelné 😀 Ty jsi komik. 121 nevyužitelných TWh
Ty ses jak aleka v risi divu co se prave probudila ze sna 🙂
Ty ses jak aleka v risi divu co se prave probudila ze sna 🙂
Ale snaž se dále. Je to vtipné, jak kolem sebe kopeš a
Ale snaž se dále. Je to vtipné, jak kolem sebe kopeš a snažíš se to omlouvat 😀
https://www.iea.org/commentaries/bitcoin-energy-use-mined-the-g
https://www.iea.org/commentaries/bitcoin-energy-use-mined-the-gap
Around 60% to 70% of bitcoin is currently mined in China, where more than two-thirds of electricity generation comes from coal. But bitcoin mining facilities are concentrated in remote areas of China with rich hydro or wind resources (cheap electricity), with about 80% of Chinese bitcoin mining occurring in hydro-rich Sichuan province. These mining facilities may be absorbing overcapacity in some of these regions, using renewable energy that would otherwise be unused, given difficulties in matching these rich wind and hydro resources with demand centres on the coast.
Electricity generation in other key bitcoin mining centres are also dominated by renewables, including Iceland (100%), Quebec (99.8%), British Columbia (98.4%), Norway (98%), and Georgia (81%). Globally, one analysis estimates that the bitcoin is powered by at least 74% renewable electricity as of June 2019. Another analysis of data from 93 mining facilities (representing 1.7 GW, or about a third of global mining capacity) estimates that 76% of the identified energy mix includes renewables.
Bože jak ty jsi hloupý, to nemá obdoby :-O
Podle tebe tam
Bože jak ty jsi hloupý, to nemá obdoby :-O
Podle tebe tam ty hydroelektrárny postavili kvůli Bitcoinu? Elektřina spotřebovaná těžbou kryptoměn se podle tebe asi nemusí nahrazovat z jiných zdrojů? Ty elektrárny zásobovaly Čínu elektřinou dávno předtím než někdo vymyslel kryptoměny. Boha jeho.
Jenom v provincii Sichuan připravujou výstavbu 13 uhelných elektráren o výkonu 12,2 GW.
https://www.gem.wiki/Category:Proposed_coal_plants_in_Sichuan
Umis cist vubec?
These mining facilities may be absorbing
Umis cist vubec?
These mining facilities may be absorbing OVERCAPACITY in some of these regions, using renewable energy that would otherwise be unused.
Chapes ze kdyz jsou v cine monzumove deste tak ty elektrarny maji zkratka masivni nadprodukci kterou neni kde upotrebit?
Jak jinak ti to uz mam vysvetlit? D
Chápeš co znamená slovíčko „may“? Chápeš jak funguje
Chápeš co znamená slovíčko „may“? Chápeš jak funguje elektřina? Chápeš, že se tam netěží jenom v době povodní? Chápeš že doteď tam ty hydroelektkrárny byly taky a taky v Číně existoval déšť? Chápeš proč připravujou 13 nových uhelných elektráren (a několik jich bylo postaveno v posledních letech). Je to kvůli růstu spotřeby v regionu. A za značnou část spotřeby jsou zodpovědné kryptoměny.
Praveze tezi, ty idiote. Ty mining farmy jsou mobilni a
Praveze tezi, ty idiote. Ty mining farmy jsou mobilni a pristavi je tam prave jen v dobe nedprodukce, jde to videt i na hashpower bitcoinove site ktera se po skonceni obdobi destu v cine vzdycky propadne. Jeslti chce muzu ti poslat videa jak takove mobilni mining rigy vypadaji.
Pochop ze tezari bitcoinu nemohou kupovat energii kterou je ochotny koupit spotrebitel na trhu, naklady elektiny na tezbu BTC musi byt nulove jinak by nebyli konkurence schopni.
Ale oba vime ze ty to pochopit nechces. Ale je prdel te dostavat do obrazu.
Ty jsi važně ztracená existence. Ty statisíce grafických
Ty jsi važně ztracená existence. Ty statisíce grafických karet mají v maringotkách a cestujou s tím po Číně. 😀
Možná ti to ještě nedošlo, ale já mluvím o těžbě kryptoměn obecně.
No konecne jsi to pochopil. Ale ze to dalo zabrat. Zaslouzil
No konecne jsi to pochopil. Ale ze to dalo zabrat. Zaslouzil bych si metal. Nicmene musim si te zaskatulkovat jako jednoho ze solidnich dementu tady na hybridu. To sem myslel ze mas teda vetsi IQ.
Tady máš fotku jedné Čínské maringotky
Tady máš fotku jedné Čínské maringotky 😀
https://spectrum.ieee.org/image/Mjk2MDU2OQ.jpeg
Ty seš vážně blbej. Ale jako vážně.
Tady máš ty maringotky z venku 😀
https://spectrum.ieee.org/image/Mjk2MDU4NA.jpeg
Muj cas s tebou vyprsel demente. Have fun staying poor.
Muj cas s tebou vyprsel demente. Have fun staying poor.
A nejlepší je, že tu vyloženě přiznávají, že to jede
A nejlepší je, že tu vyloženě přiznávají, že to jede všechno na hnědé uhlí.
„The heart of Bitcoin is now in Inner Mongolia, where dirty coal fuels sophisticated semiconductor engineering“
https://spectrum.ieee.org/computing/networks/why-the-biggest-bitcoin-mines-are-in-china
Aspoň, že jsi přiznal, že tu jde jenom o prachy.
Tady se neco priuc ty tupce. Jsem rad ze kkti jako ty vydelaji
Tady se neco priuc ty tupce. Jsem rad ze kkti jako ty vydelaji na BTC hovno. To me hreje na srdicku nejvic:)
https://powerminingshop.com/
Hele, vzdej to. Už se nesnaž. Projel jsi to.
Hele, vzdej to. Už se nesnaž. Projel jsi to.
Tak jiste 🙂 ses borec.
Tak jiste 🙂 ses borec.
Proč se tady jenom všichni pořád hádáte?
Proč se tady jenom všichni pořád hádáte?
Bo sme na internetu, babicko
Bo sme na internetu, babicko
Bezkonkurenčne najlacnejší a najekologickejší zdroj
Bezkonkurenčne najlacnejší a najekologickejší zdroj elektriny je z OZE. Konkrétne z vodných elektrární. A to je prostý fakt s ktorým nič neurobíte.
no takovýdle keci sou naouno, namontuj si kafemlejnek za
no takovýdle keci sou naouno, namontuj si kafemlejnek za barákem do potůčku nejlépe motorem nabořený tezly, napoj asika třeba ti ho ta mldka utákne a disevysr :)) ale hlavně při povodni nevolej hasiče páč maj pro tebe vybitý baterky tezlatrejtrsbtc
Keby som mal za barákom potůček, tak už štosujem, to sa
Keby som mal za barákom potůček, tak už štosujem, to sa neboj 🙂
Zatiaĺ iba takto: https://freebitco.in/?op=signup_page&r=38290481
Postavit vodní elektrárnu jde málo kde, je to drahé a
Postavit vodní elektrárnu jde málo kde, je to drahé a trvá to dlouho a jsou závislé na počasí, že? Ale když pak už stojí, tak jsou provozně levné. Jako jádro.
No vidis smudlo a zrovna v cine v provincii Sichuan maji
No vidis smudlo a zrovna v cine v provincii Sichuan maji takovych elektraren mraky a kdyz je obdobi zaplav tak maji tyto elektrarny nadprodukci kterou nikdo nemuze spotrebovat. Co delaji tedy provozovatele techto elektraren? No pristavi si rigy na tezbu btc a tuto jinak energii ktera by prisla na zmar monetizuji zkrs tezbu btc. A samozrejme oslici jako t pak koukaji kolik ze ten zly bitcoin zere energie a predstavuji si jak mineri kradou snad energii lidem ve mestech nebo podobne absurdity.
Suchuan má 84 miliónů lidí, šašoune 😀 A já jsem
Suchuan má 84 miliónů lidí, šašoune 😀 A já jsem zapomněl, že kryptoměny se zásadně těží pouze v období záplav 😀
no jsi za hnupa, sory, muzes si smajliku tam srat kolik chces
no jsi za hnupa, sory, muzes si smajliku tam srat kolik chces 🙂
Ty jsi za naivku, který ignoruje realitu, aby se nemusel
Ty jsi za naivku, který ignoruje realitu, aby se nemusel stydět jak ativně ničí svět. A ještě si hraje na eko. 🙂
Tohle ti krasne zavrelo hubu
Tohle ti krasne zavrelo hubu koukam,,,,
https://www.iea.org/commentaries/bitcoin-energy-use-mined-the-gap
Around 60% to 70% of bitcoin is currently mined in China, where more than two-thirds of electricity generation comes from coal. But bitcoin mining facilities are concentrated in remote areas of China with rich hydro or wind resources (cheap electricity), with about 80% of Chinese bitcoin mining occurring in hydro-rich Sichuan province. These mining facilities may be absorbing overcapacity in some of these regions, using renewable energy that would otherwise be unused, given difficulties in matching these rich wind and hydro resources with demand centres on the coast.
Electricity generation in other key bitcoin mining centres are also dominated by renewables, including Iceland (100%), Quebec (99.8%), British Columbia (98.4%), Norway (98%), and Georgia (81%). Globally, one analysis estimates that the bitcoin is powered by at least 74% renewable electricity as of June 2019. Another analysis of data from 93 mining facilities (representing 1.7 GW, or about a third of global mining capacity) estimates that 76% of the identified energy mix includes renewables.
Dík za odkaz, to sa občas hodí.
Dík za odkaz, to sa občas hodí.
Viz dole, šašku.
Viz dole, šašku.
Približne polovice celeosvetovej výroby elektriny pochádza
Približne polovice celeosvetovej výroby elektriny pochádza z vodých elektrární. Návratnosť investície (na rozdiel od jadra) je niekoľkonásobná. Životnosť najdlhšia spomedzi všetkých zdrojov. S jadrom sa prevádzkové náklady nedajú porovnávať. Zabúda sa nejak spomínať pri jadre ťažba a spracovanie paliva (ekologická katastrofa na mieste ťažby), prepracovanie vyhoretého paliva a skladovanie. Ďalej sa nejak pozabúda na vybudovanie a likvidáciu samotnej elektrárne. Ak by sa toto bralo do úvahy, tak silno pochybujem, že je to konkurencieschopné alebo dokonca porovnateľné s vodnou elektrárňou. Bez masívnych dotácií nie je jadro konkurencieschopné.
Jediná výhoda je, že je to stabilný zdroj.
Výstavba hydroelektráren nenávratně změní krajinu, má
Výstavba hydroelektráren nenávratně změní krajinu, má fatální důsledky na obyvatele. Kvůli 3 soutězkám muselo být vystěhováno 3 milióny lidí. To je v demokratických zemích nerealizovatelné. A málokde je lze postavit.
Mimochodem, zde tvrdí, že z vodních elektráren pochází 18% elektřiny a 36% z uhlí, 23% z plynu.
https://ourworldindata.org/electricity-mix
Ja som čerpal z wiki
Ja som čerpal z wiki https://sk.wikipedia.org/wiki/Vodn%C3%A1_energia
3 soutězky (úžiny) je samozrejme čínsky extrém. A ako každý extrém, aj tento je zlý. MVE nemajú takmer žiadny negatívny vplyv na životné prostredie.
Výstavba čehokoliv je problém. Známý syndrom NIMBY (Not
Výstavba čehokoliv je problém. Známý syndrom NIMBY (Not in my back yard). Problém je postavit i silniční přípojku, natož pak hydroelektrárnu. Tu můžete postavit v nedemokratických zemích, nebo v řídce obydlených oblastech jako jsou horské oblasti skandinávie.
Každá ľudská činnosť negatívne zasahuje do prírody.
Každá ľudská činnosť negatívne zasahuje do prírody. Ideálne by asi bolo sa vrátiť na stromy, ale aj to by niekomu postupne začalo vadiť.
Ako sa hovorí: kto chce psa biť, palicu si nájde.
Souhlasím že každá lidská činnost zasahuje do přírody.
Souhlasím že každá lidská činnost zasahuje do přírody. Problém je, že kryptotěžba je naprosto zbytečná a irelevantní a zásah do přírody způsobený touto těžbou je anti-ekologický.
Desitky megatun CO2 se produkují jenom kvůli výpočtům pro záznam v databázi, který má finanční cenu jenom proto že si lidi myslí že má finanční cenu. Nijak svět nezlepší. Nepřinesou nic užitečného. Je to jenom digitální token.
Já bych se nezdržoval hledáním palice. Rychlejší je
Já bych se nezdržoval hledáním palice. Rychlejší je nakopat Tě do palice…
Navrhuji ultimátní řešení hydroeletrárny pro ČR
Navrhuji ultimátní řešení hydroeletrárny pro ČR 😉
https://ceskaprehrada.cz/
Přečerpávací elektrárna : Hrubá energetická kapacita 13 EJ (exajoule) (celková roční produkce el. energie v USA).
Energetická výtěžnost předp. 50% účinnost konverze : 2 PWh (320 Temelín⋅let).
Nechápem ako môže niekto nad takou číčovinou tráviť
Nechápem ako môže niekto nad takou číčovinou tráviť čas?
Je za tím trochu matematiky a
Je za tím trochu matematiky a programování.
https://www.abclinuxu.cz/blog/jenda/2021/4/pouziti-topografickych-dat-srtm-ceska-prehrada
Lidé se baví různě a v lockdownu mají zjevně času dost.
Ideální řešení. Já bych byl na suchu, utopíme
Ideální řešení. Já bych byl na suchu, utopíme koronavirus i Pražáky s celou vládou. Budeme poskytovat akumulaci pro celou Evropu a z toho budeme žít. Stačí k tomu jenom 17 km hráze. :-))
Je ale třeba přiznat, že postavit 390m vysokou hráz nebude
Je ale třeba přiznat, že postavit 390m vysokou hráz nebude úplně jednoduché ;-).
Ve Švýcarsku jsem viděl 285m hráz a Irán staví 325m. Ale
Ve Švýcarsku jsem viděl 285m hráz a Irán staví 325m. Ale nemají to dlouhé 17 km.
V prípade BTC to je jeste o level vys. Pro trzbu se vyuzivaji
V prípade BTC to je jeste o level vys. Pro trzbu se vyuzivaji i zdroje ktere jsou jakymkoliv jinym zpusobem nemonetizovatelne a prichazeji nazmar. Napriklad takovy zemni plyn ktery vznika pri tezbe ropy jako vedlejsi produkt a nelze ho nijak monetizovat takze se u kazde tezebni veze zkratka pali bez uzitku nebo jeste hur vypousti primo do atmosfery a veskera energie jde do luftu. Tedy az do doby kdy prisel bitcoin kteremu staci jen internetove pripojeni a mobilni tezici rigy muzou smele putovat od tezebni veze k druhe a tuto jinak vyhozenou energi monetizovat. Ale debilkum se to ve statstikach pak prezentuje jako ze ten zly bitcoin pali plyn a produkuje CO2 a nici planetu.
.
.
přesně tak normálně se stále těží i na běžným pc s
přesně tak normálně se stále těží i na běžným pc s víceslotovou deskou + 4x GF1080 a normálně to i s tou starou mrchou i ted 2021 furt vydělává. napájeno samozřejmě čezkou uhelnou elektřinou tarif tepelný čerpadlo tzn 2Kč/kwh pro celej barák na jakoukoli spotřebu neomezeně
a co jako? sak ja psal ze na grafikach se tezi jine coiny, a
a co jako? sak ja psal ze na grafikach se tezi jine coiny, a tu moznost tezit mas taky, tak tez a nezavid tem co si natezili nejaky pekny fiatek 😀
az se prestane vyplacet tezit coiny, tak prepnu na pronajem vykonu treba do RT, a ze nejakou dobu se vyplacel misto tezby prave pronajem vykonu pro rendering, datacentra po celem svete delaj totez a to vam nevadi, ze pronajimaji vypocetni vykon klientum na cinnost kterou chteji provozovat? treba Amazon ktery jsem pouzival jeste docela endavno, tam si behem par minut nakonfiguruju vykon sestavy, nainstaluju pnou vlastnene softy na vitrualni stroj, behem 3 klimu naklonuju treba na 10 tisic masin a voala mam pronajaty vykon na urovni kdejakeho HPC za stamiliony, a Amazonu je fuk jestli si na tom budu dekodovat sifru nejaky hadanky, rendrovat film nebo tezit crypto, on dostane za kazdou vterinu toho vykonu zaplaceno 😉
jen provoz internetu a toho ze diskutujeme spali radove vic elektriny nez tezba coinu, takze pokud vam to prijde hosi jako katastrofa,m tak jedina moznost je ze prestanete pouzivat internet a to hned ted a nikdy ho jiz nepouzijete 😉
muj mining servr pouziva 4+4 RTX3090 a polovina z nich proste tezi a vydelava nonstop ted aktualne tezbou crypta, a ano je to server, protoze mam vsechny karty na plnych linkach a neni to ciste ucelovej mining rig, oba ty racky byli porizene na rendering, ale proc by to jako melo stat ladem kdys zrovna neni potreba nic rendrovat a aktualne se pronajem vykonu pro rendering nevyplaci, taxikar taky svoje auto pronajima zakaznikum kteri se nekam chtej dopravit a doveze je tam za platbu, takze zakazeme celosvetove taxisluzbu a vubec automobilovou dopravu, protoze vyprodukuje radove mnohem vic emisi nez tezba crypta? kdejake ICE auto ktere za rok ujede 10 tisic kilometru se spotrebou 5 litru brecky na 100km vyprodukuje mnohem vic emisi nez muj rack se servrem na kterem se tezi nonstop 😉
Niekomu proste vadí iba bitcoin a otatné nevidí. V roku
Niekomu proste vadí iba bitcoin a otatné nevidí. V roku 2017 bola spotreba bankového sektoru 100TWh/ rok. Spotrebiče v Stand-By režime spotrebujú ročne približne 5-8% celkovej celosvetovej spotreby z 21000 TWh. Zaujímavé, že to nikto nerieši.
https://ako-tazit-kryptomeny.sk/blog/kolko-elektriny-spotrebuje-tazba-bitcoinu/
Tady se bojuje proti spalovacímu motoru, který produkuje ve
Tady se bojuje proti spalovacímu motoru, který produkuje ve srovnání s těžbou kryptoměny zanedbatelné množství CO2, ale těžba se obhajuje tím, že spotřebiče ve Stand-By…
Já chápu, že v těžbě tu mají někteří finanční zájmy, ale je to takové… vychcané.
A samozřejmě že články od těžařů dopady bagatelizují. Oni by neradi, aby se proti jejich zdroji přijmu zvedla vlna nevole. Jenom pak ten boj proti autům vypadá dost směšně.
A samozřejmě spotřeba ve Stand-By se řeší.
CO2 je jen chymera, a resi ji jen taci jako ty, ti s rozumem
CO2 je jen chymera, a resi ji jen taci jako ty, ti s rozumem resi uplne jine emisni slozky, ty ktere nevznikaji v samotne prirode na zemi 😉
Na řešení CO2 je založený celý emisní systém povolenek
Na řešení CO2 je založený celý emisní systém povolenek a norem, ty chyméro 😀
jo tedy finacni sektor zalozeny na fiatu 😉 jsem rad ze jsi to
jo tedy finacni sektor zalozeny na fiatu 😉 jsem rad ze jsi to tady krasne potvrdil tvym vlastnim slovem 😀
Spíše těžba založená na spalování hnědého uhlí 🙂
Spíše těžba založená na spalování hnědého uhlí 🙂
Sory ale realitu nemuzes proste ignorovat, teda muzes ale pak
Sory ale realitu nemuzes proste ignorovat, teda muzes ale pak necekej ze budes nekdy v zivote uspesny
https://www.iea.org/commentaries/bitcoin-energy-use-mined-the-gap
Around 60% to 70% of bitcoin is currently mined in China, where more than two-thirds of electricity generation comes from coal. But bitcoin mining facilities are concentrated in remote areas of China with rich hydro or wind resources (cheap electricity), with about 80% of Chinese bitcoin mining occurring in hydro-rich Sichuan province. These mining facilities may be absorbing overcapacity in some of these regions, using renewable energy that would otherwise be unused, given difficulties in matching these rich wind and hydro resources with demand centres on the coast.
Electricity generation in other key bitcoin mining centres are also dominated by renewables, including Iceland (100%), Quebec (99.8%), British Columbia (98.4%), Norway (98%), and Georgia (81%). Globally, one analysis estimates that the bitcoin is powered by at least 74% renewable electricity as of June 2019. Another analysis of data from 93 mining facilities (representing 1.7 GW, or about a third of global mining capacity) estimates that 76% of the identified energy mix includes renewables.
Jsi jako kolovrátek. Na tohle jsem ti už jednou odpovídal.
Jsi jako kolovrátek. Na tohle jsem ti už jednou odpovídal. Sichuan plánuje výstavbu 13 nových uhelných elektráren. A ta tvoje naivní představa, že se těží jenom během povodní, tak to mě opravdu rozesmálo 😀
Mimochodem, největší Čínské farmy jsou ve vnitřním mongolsku a Liaoningu, které jedou hlavně na uhlí.
Jj, je to zelenej vymytej mozek a jen ho sere ze nenakoupil 🙂
Jj, je to zelenej vymytej mozek a jen ho sere ze nenakoupil 🙂
Vnitřní mongolsko, které jede hlavně na uhlí, plánuje
Vnitřní mongolsko, které jede hlavně na uhlí, plánuje zákaz těžby kryptoměn, kvůli obrovské spotřebě elektřiny 🙂
https://www.cnbc.com/2021/03/02/china-bitcoin-mining-hub-to-shut-down-cryptocurrency-projects.html
Podobné zákazy připravuje i Indie, která má z uhlí 60% elektřiny.
a?
a?
Já už jsi všiml dříve, že máš problém chápat kontext
Já už jsi všiml dříve, že máš problém chápat kontext psaného textu.
to rika ten pravy 😀 😀 Ted si tomu nasadil korunu
to rika ten pravy 😀 😀 Ted si tomu nasadil korunu
Ještě 3x to uprav. Možná si pak nebudeš připadat tak
Ještě 3x to uprav. Možná si pak nebudeš připadat tak trapně 🙂
Tak znova, udelal sem ti vycuc a dulezita slova napsal velkymi
Tak znova, udelal sem ti vycuc a dulezita slova napsal velkymi pismeny 🙂
Bitcoin mining facilities are concentrated in remote areas of China with rich hydro or wind resources. These mining facilities may be absorbing OVERCAPACITY in some of these regions, using RENEWABLE energy that would otherwise be UNUSED, given difficulties in matching these rich wind and hydro resources with demand centres on the coast.
https://www.iea.org/commentaries/bitcoin-energy-use-mined-the-gap
😀 Ty musíš trpět nějakou hodně vážnou mentální
😀 Ty musíš trpět nějakou hodně vážnou mentální poruchou 😀
Já opravdu nemám v zájmu ti na každý ten tvůj nesmysl odpovídat 7x, protože máš problém to pobrat 6x předtím 😀
Takže zkus si to najít co jsem ti napsal posledně a třeba si to 7x přečti. Pomalu a nahlas. Možná ti to dojde.
Have fun staying poor
Have fun staying poor
jj. Tohle jsi už tu psal taky aspoň 20x různým lidem.
jj. Tohle jsi už tu psal taky aspoň 20x různým lidem. Řekl bych, že jsi tím definoval své mentální hranice.
Have fun staying poor
Have fun staying poor
Jednoduchá opakovaná věta od jednoduchého jedince. Okruh
Jednoduchá opakovaná věta od jednoduchého jedince. Okruh svých schopností jsi tu už definoval jasně.
Jen tobe a runnerovi sem to napsal. Jine idioty sem tu zatim
Jen tobe a runnerovi sem to napsal. Jine idioty sem tu zatim neidentifikoval. Ikdyz uprime i ten runner je mi sympatictejsi bo s nim se da alepson debatovat a jeho argumentace dava alespon nejalou logiku. Ty si jen male decko s vymytym zelenym mozkem
Víš, původně jsem byl na tebe naštvaný. Pro tvou
Víš, původně jsem byl na tebe naštvaný. Pro tvou hloupost a ignoranci a neschopnost pochopit jednoduchá fakta. Teď vidím jak jsi prázdný a je mi z tebe smutno. Tvoje argumentace se zvrhla do neustálého opakování jednoduché prázdné věty. Už na tebe nemůžu být naštvaný. Teď už je mi tě jenom líto.
jo Mongolsko to jiste vystreli hnedka do cela zebricku
jo Mongolsko to jiste vystreli hnedka do cela zebricku nejvyspelejsich zemi 😀 takze az v Mongolsku zakazou zvejkacky, tak se tady na hybridu o tom rozepisem jak uzasny krok ucinili
a jak chtej neco jako tezbu Crypta zakazat? budou obchazet vsech asi 100 pocitacu co v te zemi je a skenovat zda tam nekde neni nainstalovany nejaky miner? 😀
v Indii na to taky nedojde, vesmes by tim odstrihli zemi od vseobecnych moznosti Visa a Mastercard, takze by to ve finale ublizilo jen samotnym Indum kteri by prisli o mnohe vyhody techto platebnich systemu ktere dnes crypto umoznuji taky, takze co zakazali by i pouzivani karet od Visa a Mastercard, a co kdys tam prijede turista a pouzil by tam Visa kartu s placenim crypta, dostane pokutu? 😀 ale jo debilni napady maj lidi po celem svete, tedy i v Indii ve vladnich kruzich
ale celkem by se me to i libilo takovej zakaz crypta v Indii, do obehu by se tim asi dostalo celkem dost crypta ktere bude ted v Indii drzene u jejich majitelu, takze cena by sla skokove asi docela dolu a slo by tak satovat mnohem levneji, tezba by se asi chvili nevyplacela a byla prodelecna, ale do par mesicu by to pravdepodobne slo nahoru jeste vic nez kdyby sev Indii nic nedelo 😀 takze za me urcite, at Indie crypto zakaze 😀 a kdyby to zakazala Cina, jeee to by byl zvanec jeste lepsi 😀
každej by chtěl sedet doma na prdeli v křesle tězit
každej by chtěl sedet doma na prdeli v křesle tězit kryptovoloviny v jedný pivko druhou na raketovým tlačítku… Ale to nejde, někdo dělat musí a rejžáci už votročit nebudou….
https://www.novinky.cz/zahranicni/svet/clanek/cina-si-nenecha-poroucet-rekl-si-tin-pching-40262730
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/fbi-cina-vydira-sve-obcany-zijici-v-usa-zadrzi-jejich-blizke/r~7c37d0f4c07511eaa6f6ac1f6b220ee8/
ty máš už šikmý trejtrsvoči??
no vids, kdybys nebyl hlupak, tak dnes sedis na prdeli a
no vids, kdybys nebyl hlupak, tak dnes sedis na prdeli a rig/server za tebe vydelava 😀
a jak se,mnou souvisi Cina? jako ze obcas delam zakazky pro cinske zakazniky, nebo proc? Cina je me u zadele
loni v listopadu si par lidi klepalo na celo ze davam 14 tisic eur za nejakej servr na rendrovani, naplno rendroval vesmes jen necelej mesic, pak prezbrojil z pulky na tezbu a cela investice vcetne elektriny co sporada, cca 0,7-1,2MWh mesicne se splatil behem 108 dnu, od te doby je to prave to „muzu sedet na zadku a vydelava“, ale ja teda sedim na zadku a dal pracuju a vydelavam dal i jinak 😀
kdybys nebyl hlupak tak dnes sedis v karibiku a
kdybys nebyl hlupak tak dnes sedis v karibiku a rig/server/plná garáž asiků (na vesnici jí říkáme průchoďák 😉 za tebe v čezku votrok vobštastnuje :DDDDD ale jelikož jen tezlatrejtrsbtc, tak sedis na prdeli a podrejvas republiku, klasika, jako většina. A jak s tebou souvisí legionáři bojovníci otcové zakladatelé?? nijak, btcsračka s nima nemá nic společnýho. Vždycky v minulosti bojovali a padli za vlast ti dobří, kdežto srabi a sračky přežili :))) tak aspon koukej dodávat sem kvalitní data
http://legie100.com/krev-legionare/
https://i0.wp.com/cryptonisation.ru/wp-content/uploads/2018/09/image003-0000-min-3.jpg
jeste ze nerozumet lengwič tveho kmene 🙂
jeste ze nerozumet lengwič tveho kmene 🙂
do moje kmene ty kulový tezlatrejtrsbtc :)) di prosimtě
do moje kmene ty kulový tezlatrejtrsbtc :)) di prosimtě pálit uhelnou elekřinu a zavři dekl abys tolik nelákal následovníky nezapomen že za tebe někdo dělat musí
Ne, ty pálíš české uhlí. Přiznej to a nestyď se za to.
Ne, ty pálíš české uhlí. Přiznej to a nestyď se za to. Já nikomu těžbu neberu, ale sere mě, že se u toho tváříte jak ekologové, zatímco uhlí jede komínem.
nejblizsi elektrarna ze ktere to cerpa elektrinu je ta na nasi
nejblizsi elektrarna ze ktere to cerpa elektrinu je ta na nasi strese, odhadem tak ctvrtinu elektriny to nacerpa z ni (odhad na rok, za tech dosavadnich temer 6 mesicu to odhadem odebralo tak tretinu z ni, ale to se muze zmenit pokud bude horsi leto a pak treba krutejsi zima nez byla ta soucasna), pak je tu i pobliz jedna relativne stredni vodni elektrarna, tu mame od baraku asi 1 kilometr, dalsi velka elektrarna co je pobliz cca 3 kilometry je na biomasu, nejblizsi ciste uhelna elektrarna je vzdalena asi 50 kiometru, jo takze beru 100% hlavne elektrinu z Ceskeho uhli
muj dodavatel elektriny je NanoEnergies, ale pravda az od letosniho brezna, do te doby to byl CEZ u ktereho to je drahej spas chtit po nem „zelenou elektrinu“, spadl jsem z prumerne ceny cca 5800 korun za MWh u CEZ na prumer 4100 korun za MWh
strasne se za sebe stydim jak prizpivam k paleni Ceskeho uhli
když ne černé tak pálíš hnědé uhlí, jsi horší než
když ne černé tak pálíš hnědé uhlí, jsi horší než ropák, jako většina tezlatrejtrsbtc
Zastavím tě hned na začátku a dál to nečtu, protože to
Zastavím tě hned na začátku a dál to nečtu, protože to pozbylo významu:
Vnitřní Mongolsko je region Číny, známý těžbou kryptoměn a spalováním hnědného uhlí a ne Republika Mongolsko.
Například nové spotřebiče mají Stand-By spotřebu 10x
Například nové spotřebiče mají Stand-By spotřebu 10x nižší než ji měly starší spotřebiče. Dokonce vznikla One Watt Initiative. Připojili se k ní USA, stejně jako Jižní korea a Evropská Unie.
Každá lidská činnost produjuje Co2, to by jste jako
Každá lidská činnost produjuje Co2, to by jste jako chtěl zakázat třeba i výtápění budov, když je to zbytečné?
Každé vydělávání peněz produkuje co2. Cesta vozem dopráce, vytápení pracoviště, osvětlení prozoz strojů atd.
Moderní grafická karta Vám za 24 hodin vygeneruje cca 200 Kč peněz má spotřebu cca 250W za celé PC s jednou kartou rig co jich třeba 6 tak ještě méně. Za 24 hodin je spotřeba 6 kWh tj.
cca 30Kč výdělku na jednu kWh.
Když třeba člověk jede to práce starým spalovacím vozem má to 50 Km tam a zpět tak
si vezme za den třeba 5 litrů paliva to máme 50 kWh energie k tomu v práci podle toho co dělá tak třeba v kanceláři osvětlení
100W PC 200W topení klimatizace 1000W za den cca 10kWh.
za 60 kWh proudu se dá vytěžit 1800 Kč což je srovnatelné s výdělkem za jednu směnu.
Samozřejmě záleží kdo co dělá, ten kdo sází stromy je na tom přes co2 výrazně lépe, než strojník težebního stroje na hnědé uhlí …
Nikdo nechce zakazovat produkci CO2. Jenom uvádím tu
Nikdo nechce zakazovat produkci CO2. Jenom uvádím tu absurditu a pokrytectví, kdy se na jedné straně bojuje s gramy CO2 u spalovacích vozů a na druhé straně se ignorují desítky megatun CO2 a dalších škodlivin vytvářených těžbou kryptoměn, což je samo o sobě dost absurdní činnost.
Nejlepsi bude kdyz se prestanes ostatnim srat do toho co
Nejlepsi bude kdyz se prestanes ostatnim srat do toho co delaji se svymi penezi, co rikas? Sam mas hovno ale ostatnim rikat co muzou a co ne by se ti libilo, co? Takove svine tady uz byly.
Vondráku, běž někde někomu zase tvrdit, že bitcoin se
Vondráku, běž někde někomu zase tvrdit, že bitcoin se těží jenom během povodní a neser se kde tě nikdo nechce. To že jsi opět nepochopil, co jsem napsal mě už ani nepřekvapilo.
Jak vis ze me tu nikdo nechce?Zase rad mluvis za ostatni, a
Jak vis ze me tu nikdo nechce?Zase rad mluvis za ostatni, a rikas kde kdo koho chce a nechce? Typicky vymytej komouskej zelenej mozek.
A tady mas dalsi pecku, at muzes kdakat ze se bitcoin tezi jen kdyz se tezi ropa
“ As governments aim to curb carbon emissions from gas flaring, Bitcoin data centers offer a way to use this energy instead of letting it go to waste, in return for the digital currency”
https://strawberrylite.com/my/newpage.php?pageno=24&Bitcoin-Solves-Oil-Flaring-Problem-
teslí těžaři btc = jako ropáci
tezlatrejtrs vobjetá
teslí těžaři btc = jako ropáci
tezlatrejtrs vobjetá tezla dobrá tezla
Cipe, neflakej to a ber ty prasky pravidelne jak ti rekl doktor
Cipe, neflakej to a ber ty prasky pravidelne jak ti rekl doktor
😉 tezlatrejtrsbtc neukecas 😉 hele taky měníš na
😉 tezlatrejtrsbtc neukecas 😉 hele taky měníš na rusvolutu??
Cipe, proc bych prodaval na Revolutu? Jakou to ma vyhodu?
Cipe, proc bych prodaval na Revolutu? Jakou to ma vyhodu? Zadnou, prodat muzu prevodem na ucet a nazdar bazar. Nicmene ja nikdy BTC uz neprodavam. Ja si uz jen pujcuji proti BTC ktere pouzivam jako collateral. Timhle zpusobem nemusim platit dane ani zmensovat svuj BTC bag. Coz je super.
a zas kecaš! jasně žes převaděl koruny ve výhodným
a zas kecaš! jasně žes převaděl koruny ve výhodným kurzu přes rusvolut na dolárky za který pak dále převáděl na btc jen to nechceš přiznat… tezlatrejtrs horší jak ropák
Pokud jde o nakup BTC proc bych to delal tak krkolome? Neni
Pokud jde o nakup BTC proc bych to delal tak krkolome? Neni lepsi poslat fiat z uctu na burzu a tam nakoupit BTC? Co mas furt s tim Revolutem?
rusvolut je výhodnější 😉
rusvolut je výhodnější 😉
Cipe je ti snad jasne, ze kdyz nakoupis na revolutu tak
Cipe je ti snad jasne, ze kdyz nakoupis na revolutu tak nevlastnis klice? Not your keys not your Bitcoin. Nemuzes je tak prevest do zadne svoji penezenky, nikdy je nemuzes skutecne vlastnit. Defakto jsi taka jen exposed k cene Bitcoinu ale nevlastnis jej. Nejvetsi blbost nakupovat na Revolutu, PayPalu atp.
ano všem seš už jasnej
https://cs.wikipedia.org/wiki/Revolut
ano všem seš už jasnej
https://cs.wikipedia.org/wiki/Revolut
Aha ok, tady moznosti konverzacniho AI bota skoncily.
Aha ok, tady moznosti konverzacniho AI bota skoncily.
Máš nutkání reagovat na mě? Začni se chovat trochu
Máš nutkání reagovat na mě? Začni se chovat trochu dospěle.
A je úplně jedno kolik propagačních článků zájmových skupin tady plácneš. Těžba kryptoměn jede převážně na uhlí. Kdyby se těžilo jenom na přebytcích z OZE ,které nelze jinak uplatnit, pak by se nic nevytěžilo a nikoho by to nezajímalo, ale pak by státy kde je významný podíl těžby, nebanovaly těžbu kvůli vysoké spotřebě. Začni používat konečně mozek.
A než tady začněš zase plácat něco o tom, že někomu zakazuju bitcoiny nebo nějakou podobnou kravinu, tak speciálně pro tebe: Těž si co chceš, ale netvař se u toho jako ekolog co zachraňuje planetu spotřebováváním přebytků, protože všichni víme, že jsou to kecy. Těžba = pálení uhlí.
Hele, ja ti oborne clanky s presnym rozborem kde vidis z jaky
Hele, ja ti oborne clanky s presnym rozborem kde vidis z jaky zdroju se BTC tezi poslal asi tak 10x a jasne ti rikaji ze BTC se z prevazne vetsiny tezi z OZE. Zatimco tys neposlal nic , a jen dokola meles svoje lzi o tom ze se btc tezi prevazne z uhli. Muzes to opakovat treba 100x ale pravda se z to nestane, je mi to lito, tak svet nefunguje.
Jo a mimochodem ja si narozdil od tebe na zadneho ekologa co zachranuje planetu nehraju to my strkas do huby ty.
A specialne pro tebe, netvar se jak ekolog co zachranuje planetu a mezitim pali elektrinu z uhli na brouzdani na netu, jezdeni autem, prani pradla(snad ano) a vytapeni te tve garzonky.
Já jsem ten poslední koho nějaká ekologie zajímá. Mě
Já jsem ten poslední koho nějaká ekologie zajímá. Mě jenom serou pokrytci jako ty, co obhajují spotřebu elektřiny ve výši 1,5x spotřeby ČR na generování digitálních tokenů a ještě si hrajou na to jak jsou strašně eko.
Já ti tady jasně poslal články o tom jak Čínské provincie závislé na spalování uhlí zakazujou kryptoměny kvůli obrovské spotřebě a jak jsou největší farmy právě v oblastech kde se jede na uhlí a ještě ti najdu informaci o tom, jak v Sichuanu připravují výstavbu 13 nových uhelných elektráren a ty máš tu drzost mi tu tvrdit, že bitcoin se těží při přebytcích během povodních.
Jako fakt? To jsou ty tvoje dukazy o tom ze BTC se tezi
Jako fakt? To jsou ty tvoje dukazy o tom ze BTC se tezi prevazne z uhli? LOOOOL. Tvl tak to je mazec. Have fun staying poor.
Takze ano martinku mas pravfu btc se tezi prevazne z uhli zadny bitcoin si hlavne nikdy nekupuj, dementi jako ty musi zustat irelevantni i v budoucnu.
Vidím, že ti došly argumenty, tak ses vrátil ke svojí
Vidím, že ti došly argumenty, tak ses vrátil ke svojí primitivní větě která odpovídá tvoji inteligenci zastydlého pubescenta. Hotový mistr jedné věty 🙂
Tím to považuju za skončené a tebe za retarda.
Hele a zajima te vubec ze tech tvyh 13 “planovanych”
Hele a zajima te vubec ze tech tvyh 13 “planovanych” uhelnych elektraren z roku 2016 je vlastne ve skutecnosti jen 6 a postavila se jen jedna jedina a ostatni se odlozily nebo zrusily uplne? Nebo proste je ti to uprdele jen si chces neustale nalhavat veci tak, aby ti sedely do tvojeho narativu?
Chengdu – Zrusena
Datang – Pozastavena
Gongxian – Zrusena
Huanengua – Zrusena
Luzhou – Zrusena
Tianming – jedina postavena
Mas to primo na tech strankach napsane. Podle me musis byt totalni lobotom.
https://www.gem.wiki/Category:Proposed_coal_plants_in_Sichuan
A to nemluvim o tom ze tato uhelna elektrarna ma vykon 1GW, zatimco vykon hydroelektraren v regionu je 90x vetsi tedy 90GW. Zajimaji te vubec takove fakta?
Vandráku, kámo, je to těžké v dnešní době – minimum
Vandráku, kámo, je to těžké v dnešní době – minimum příležitostí jak se na veřejnosti prezentovat. A při tom to vnitřní pnutí a nutkání – jít a vykřičet do světa: „Lidi, jsem de.bil“ je tak silné, cooo?
Ale tady to dávno už pochopili i ti nejpomalejší z pomalých jako třeba Tesilák či Víteček Ožanů, že patříš mezi ně, de.bily, takže fakt už nemusíš, nemusíš to křičet do světa…. Oni vědí a jsou rádi, že nejsou sami, že jsi s nimi.
.
.
ani nápad, zaznamenat, revoluce/změna režimu… demograciji
ani nápad, zaznamenat, revoluce/změna režimu… demograciji nikdo nehlidá… tezlatrejtrs jen těží… snadnější je ničit… práskat… vobjetátezladobrátezlatrejtrs ;))) cos jako čekal od armády nezaměstnanejch, modrý z nebe?? :)))
co to meleš ty teszlatrejtrs samozřejmě že všichni
co to meleš ty teszlatrejtrs samozřejmě že všichni mužeme sedet na prdeli všichni těžit a nikdo nemakat dokud umoznuje demogracije a není tu režim, zatím…. jen se sbírají data, kdo co kdy a s kým… 😉 Nic netrvá věčně, obzvláš když je tolik trejtrs… 😉 tAk koukej začit dodávat, i vykuk je lepší než ty a to už ho prachy zmohly, na ty tvoje sáhodolouhý slátaniny stejne srrpes samantrejtrs :))
A proc teda vlastne vsichni nesedi na prdeli a netezi krypto,
A proc teda vlastne vsichni nesedi na prdeli a netezi krypto, kdyz je to tak jednoduche?
protože nám lžeš. spousta lidí včetně študáku i
protože nám lžeš. spousta lidí včetně študáku i důchodců, na vesnicích se běžně už 4 roky v garážích těží, ted je to doslova terno, myslíš že někdo platí daně?? a chodí k tomu makat?? a proč by jako, když to dobře sype a nikdo to nehlídá :))) zeptej se šilerový dbl
Aha ok
Aha ok
to je jedno, podstatny je že se běžně na grafikách
to je jedno, podstatny je že se běžně na grafikách těží vesele dále ostatní kryptopíčoviny kerý se následně převádějí do btc. a dělá to třeba i důchodce v sousední vesnici už několik roků na čezkou uhelnou elktřinu. Pak tu máme mladáky šádevotroky co do garáže nasypaly pársettisíců ze svejch 50tiklackových platů za Asiky a se zamřížovanejma otevřenejma garážovkama pitbulem kameráčem na vesnici jedou přímo BTC už dekádu a zase jak jinak na čezkou uhelku. Dávno je to standart od 2016 co to šlo nahoru tvl a co takovejch je tady. co to tady meleš za zaprodaný keci tezlatrejtrs
https://www.bitmain.com/products/antminer/
.
.
tezlatrejtrsbtc
https://kcc-hho.webnode.cz/
https://www.worldom
tezlatrejtrsbtc
https://kcc-hho.webnode.cz/
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/germany
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/china/
Off… útok na Teslu a
Off… útok na Teslu a VW
https://m.faz.net/aktuell/wirtschaft/unternehmen/e-autos-xiaomi-investiert-10-milliarden-dollar-17275938.html
Auto není mobil, 10mld je dost málo.
Auto není mobil, 10mld je dost málo.
je to vládní záležitost, z tvejch dolarů cos jim
je to vládní záležitost, z tvejch dolarů cos jim normálně západním bankovnictvím nasypal do virtuální černoty btc vláda podojí a šaomákům nasype samozřejmě mimo médyja, cos jinýho od režimu jako čekal tezlatrejtrs… asi jako s honkongem předem prohranej boj 1,5 milijarda přesila tvl
to je všechno řízená polityka hele s tím se počítalo…
to je všechno řízená polityka hele s tím se počítalo… tak jako tezla je dohodlá s čínskou vládou jsou dohodlý i šaomáci samozřejmě 😉 Jsou domácí tzn first a samozřejmě musejí vyhrát (po 2 letech knouhau vysávačky gf3 ještě aby nee ;)) ale to neznamená, že zfleku odepíšou teslu, když je jako jediná ochotná hrát na hraně demogratyckomanč pravidel světovýho byznysu, jejich kůň přeci 😉 Jedinou kostičkou k vohlodání momentálně jsou evropský civilisti samozřejmě ti kdo to odsrr… to jen tak mimochodem ;))
https://www.ceicdata.com/datapage/charts/ipc_greece_government-debt–of-nominal-gdp/?type=area&from=2001-01-01
Tesla jede – Ou yeah Baby….
Tesla jede – Ou yeah Baby….
teslatrejtrsbtc v číně leda tak jede a co za tím že
teslatrejtrsbtc v číně leda tak jede a co za tím že stojí?? milijardy dolárků, zatím ameryckejch, samozřejmě všecko nadluh…
https://kcc-hho.webnode.cz/
http://m.aimg.sk/ras-cz/11-origin-6629419.jpg
https://i.insider.com/5eb1da37e3c3fb24266eb47b?width=800&format=jpeg
https://www.bitstamp.net/markets/btc/usd/?action=buy