Tesla: stovky elektromobilů Model 3 čekají na své majitele, zachycen i Tesla Semi

Jan Horčík - 11 Prosinec 2017

Tesla by mohla začít dodávat Model 3 prvním zákazníkům už příští týden. A vypadá to, že to opravdu půjde - objevují se první videa distribučních center.auto elektromobil Tesla Semi elektrický tahač truck

Elektrický tahač Tesla Semi aktuálně patří mezi tři nejočekávanější produkty Tesla, hned vedle Tesla Model 3 a Tesla Roadster.
foto: Tesla

Na parkovištích u distribučního centra ve Fremontu poblíž továrny Tesla byly zachyceny stovky elektromobilů Tesla Model 3. A podle všeho Tesla začíná auta rozvážet i do dalších center v Kalifornii.

Tesla aktuálně otevřela konfigurátor Modelu 3 i běžným zájemcům. Nejspíš to znamená, že se výroba Modelu 3 konečně hnula z místa, resp. z "výrobního pekla".

Za prvních 5 měsíců výroby Modelu 3 přitom Tesla zvládla vyrobit pouze 580 kusů. Už na konci letošního roku chce být na 1000 týdně a na konci příštího čtvrtletí na 5000 týdně.

Poprvé za denního světla se také podařilo zachytit elektrický tahač Tesla Semi, který se proháněl taktéž kolem fremontské továrny automobilky.

Tesla aktuálně otevřela možnost rezervace elektrotrucku Semi všem. Což nejspíš přinese ovoce, protože už dnes je na zhruba 250 rezervacích (spekulativně dokonce na 1230 rezervacích!).

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Elon Musk už prodal 30 tisíc kšiltovek, které mají logo jeho společnosti na ražbu tunelů

zive.cz/clanky/elon-musk-uz-prodal-30-tisic-ksiltovek-ktere-maji-logo-jeho-spolecnosti-na-razbu-tunelu/sc-3-a-190907/default.aspx

35 000, ale to je mi fakt buřt.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

když ti je to buřt tak nevotravuj, zpráva je to pro lidi kterým to není buřt. Taky ti neklofám na všechny ty tvoje vejmrdy ikdyž hodně jich je zajímavým to uznávám ;)

Dospěl jsem k jednomu závěru. Člověk který natáčí video na výšku je opravdu debil a není inteligentní. Televize je na šířku, plátno v kině je na šířku, oči máme vedle sebe, ne nad sebou. Takže kdo vše tohle ignoruje je u mě opravdu DEBIL.

Mobily držej lidi na výšku. Máme smůlu, tadle země není pro starý. :))

Taky to nenávidím, stejně jako grilování BT sluchátkama s "exluzivním" zvukem, pidifotky v Instagramu, dálnopisný paznaky a slitý slova v Twitteru, používání tabletu na vejšku a podobný jiný totálně neergonomický debility.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zdroj videa - youtube. Vy chodíte na YouTube do kina?

YouTube reaches more Millenials than any TV network, research shows:
mashable.com/2016/04/15/youtube-report-growth-viewership/#ozrEoBgiLgqO

Kto je tu ten debil?

A monitor je také výšku? Nemá cenu se o tom bavit, video na výšku točí jen debil. Názor filmaře.Videa a filmy se na výšku prostě netočí.Není to přirozené.Pokud se Vám to zdá v pořádku tak patříte na vyšetření. KONEC

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

úprimne? Já osobne tiež nepreferujem videa na výšku, teda ak ich nepozerám v mob., ale obzvlášť ak Ste človek od fachu, tak byť Vami, moc by som sa trendom nebránil. Mnohí profíci na to došli a dodnes nechápu, kde spravili chybu. ;-)

To není možné jaký trend? Periferní vidění je na šířku, protože oči máme vedle sebe jako horizont. Tím pádem je pro nás přirozený poměr do šířky. Na základě toho vznikl tv formát 16:9. Nebo jste si dal TV na zeď na výšku? Sakra lidi používejme mozek.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

počkajte chlapci, čo riešite nejaký trend?

Podľa mňa vysvetlenie je oveľa jednoduchšie:
- nešlo o žiaden "umelecký zámer" v zmysle že by to "autorovi" takto pripadalo lepšie fitujúce na prezeranie youtube videí na telefone
- podľa mňa to natočil na výšku z toho dôvodu, že telefón sa lepšie drží vertikálne, že ano. A buď mu to v danom momente nedošlo, alebo to nepovažoval za podstatné (ide o informáciu, nie o krásny záber).

Ale viem čo myslíš, Martin. Keď pozerám také videá, mám pocit, že mi niekto dal klapky na oči.
Napriek tomu, je dosť možné, že by som to natočil zrovna tak, a až doma by ma napadlo, že toto nebolo optimálne riešenie.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak naposledy.

Štatisticky hovoria: YouTube sleduje majorita na mob. zariadeniach. Vrtieť mobilom pri sledovani videa je prinajmenšom - otravné.

Alebo inak. Každý úspešný web magazín je responzívny (možno sa toho dočkáme aj u hybridu). Skúste si prečítať tento článok na smartfóne a počas čítania si postupne púšťajte vieda, tak ako sú radené v článku.

Chápete?
Čítate článok, pustíte video, to je nastojáka, nevrtíte mobilom, video skončí, čítate ďalej, nevrtíte mobilom, ten vám nepadá zruky.

Paráda, nie?

To nemá cenu. Přeji hezký den.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

předevčírem jsem četl na novinkách článek o blbosti lidí co zaplatili zálohu na tm3 která ještě vpodstatě není,no zajímalo by mě kdo má zájem tydle infrmace oficialním médiem šířit :-))

píše se o tom co lidi čtou, negativa se lépe prodají než pozitiva. Ostatně čtenáři tohoto "plátku" by je hned sepsuli, kdyby napsali něco pozitivního o Tesle.
Na druhou stranu negativní reklama je také reklama.

Obrázek uživatele Magy

Na to, ze Tesla robi doslova revoluciu v automobilovom priemysle a ide cestou, ktoru este nikto pred nimi nesiel, si zasluzia obrovsku poklonu a potlesk. Jasne, nejde to bez problemov a kym sa to poriadne zabehne a dostanu sa do ziskovosti, tak to este chvilku potrva. Ale je to len otazka casu a jedine, co by Teslu (a mozno aj SpaceX) mohlo polozit, by bola smrt Elona. Nech by robili cokolvek, on je ten tazny kon a genialny mozog, ktory to cele drzi v chode a nad vodou.
Mimochodom, moze niekto zacat konecne mazat a blokovat tych debilov, co do diskusii pod prakticky kazdy clanok davaju nejake uplne nesuvisiace offtopic p.coviny??? Akoze koho to doriti zaujima???

OPAČNE - dať im priestor na novom mieste. oni totiž nájdu rýchlejšie ako redakcia, ktorá nemôže iba hodiť odkaz ako oni.
ten nápad tu už bol.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

myslíš KUKA ,cipíska a občas aliena? :-)))

Zrovna od Kuka poslední dobou pročítám skoro všechny odkazy co sem dává. Možná tak jeden z pěti je trochu mimo, ale zbytek alespoň pro mě dost přínosný. A cipiska jsme se už všichni naučili celkem rychle filtrovat, nebo ne? A i on má světlé chvilky, kdy se to dá přečíst :-)

off

Lední medvěd umírající hladem.
https://www.irozhlas.cz/veda-technologie/priroda/national-geographic-natocil-posledni-minuty-medveda-umirajiciho-hladem_1712091410_mos

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

chudák medvěd,
nicméně mě globální oteplování vcelku vyhovuje, nesnáším zimu a jsem rád že už nejsou zimy takové jako dřív, zima podle mně nese jen problémy (topení,bouračky,zlomeniny), ale lyžaři mě asi utlučou čepicema:-)), ale fakt mě nebaví chodit do práce v 50cm hlubokým sněhu v -20 C

Elektromobil take nema rad velkou zimu. Topeni uzira drahocenou energii z baterky a to je skoda. Uz by nekdo mel vyrabet pridavne topeni na biolih nebo neco podobneho.

Má to jeden háček, díky oteplování už nebudeš mít tu typickou českou krajinu na kterou si zvyklí a rapidně to změní vegetaci i živočišný druhy. Není to o tom, že všechno bude při starém a jen bude tepleji. Všechno je provázaný a asi přibudou i negativní jevy.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Jedna z teorii o rozpustani ladovcov vplyvom globalneho oteplovania pre zmenu hovori aj to, ze to zmeni smery morskych prudov a ze teply Golfsky prud tak neskonci obtekanim severo-zapadnej Europy.

A tak vplyvom globalneho oteplovania bude paradoxne ochladenie severnej Europy a to aj s ochladenim v nasich krajinach ;-)

V podstate "ani srnky netusia", aky to bude mat v konecnom dosledku vplyv.

Nehovoriac o tom, ze pripadna jedena "obycajna" erupcia vascieho vulkanu prinesie "mensiu dobu ladovu" a zrazu bude po vsetkych teoriach o globalnom oteplovani :-)

---

8000 km s Ioniq Electric

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Možná budeme mít konečně i moře :-)

vybagrujete moravu?

Obrázek uživatele PaRi

Ne, přehradíme Dunaj.

aktivisti vás nenechajú - už sme pred viac ako 50rokmi skúšali zaplaviť ľavú stranu a bolo z toho ***.

Kdyz se mi zastyska po zimni krajine, zajedu do Norska. Uz jsem tam byl. Na severnim mysu v cervenci padal snih.
Otravne by byly komari s malarii, hadi a podobna havet. No uvidime, teba to nebude tak hrozne.

Ma nekdo info kdy bude zverejnena evropska cena TM3? Kdyz by se zacala dodavat do Evropy jeste 2018 tak by cena mela byt znama aspon 3 mesice dopredu. Nevi nekdo neco?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak sna se to podaří a se to pravda.
Jinak neví někdo, jaký byl PŮVODNÍ harmonogram? Zdá se mi že před půl , nebo i dřív mluvilo o tom že jej nějak zkracovali. Jestli je to tak, tak by mne zajímalo jestli jsou v původním, nebo ne.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Stačí si pustiť video z predstavenia TM3 tam jasne Elon povedal že dodávky začnú na konci tohto roka.
To že to chceli stihnúť skôr sa začalo uvažovať neskôr.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

puvodne se mela TM3 zacit vyrabet 2019 a zrychlili to o 2 roky na 2017, coz se povedlo

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tak uplne povodne sa mala tesla pre masy predevat od roku 2015, ale tak papier znesie. Hlavne nech uz zacnu, kto ma furt cakat.

Mna mrzi že cena stupla z 31000 Eur na 42000 Eur, nasledne som kupil ine auto a teraz sa risuje že ceny predsa len klesne niekde k 35.000....uvidime či som mal počkat :(

Cena byla vzdycky 35k$ pokud vim

35k$ uvedenych v US (bez DPH) = 42k€ uvedenych v EU (s DPH)

Lebo 35k$ bolo vzdy bez DPH (kedze v USA sa ceny uvadzaju bez DPH), a teda 42k€ je ta ista cena, kedze v Europe sa uvadzaju ceny zvycajne s DPH.

---

8000 km s Ioniq Electric

Základní model S: $ 74 500 a 71 100 €, takže stejným poměrem je to 33400 €, s 20% DPH máte 40 083 €

Ano, bude co cca tech 42k€ s DPH v EU za zakladni verzi. Ja jen ze ten pan predemnou psal, ze cena byla 31k a pak se zvedla na 42k....o tom nic nevinm, cena byla vzdy stejna, tedy 35k$.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Říkal jsem si že jsem něco takového četl.
Možná to je tím zdrojem problémů, pokud by to měli až od r. 2019, pak by to mohli všechno v tichosti odladit, takto je to všechno na očích. Ale ať se jim daří a třeba se jim po naběhnutí výroby podaří dostat alespoň na nulu, když už ne do zisku, bylo by to ale pěkné, kdyby se nakonec celá společnost dostala do zisku a měla z čeho financovat další a další růst. Je tu přece jenom obrovský prostor, i když se pokusí klasické automobilky o EV, pro růst výrobců elektrických aut. Jenom bude zajímavé sledovat která z automobilek na přechod na EV dojede první.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

keby to v tichosti odladili do 2019, tak by nebolo v mediách niekoľko desiatok článkov o tom, ako Tesla nestíha, slubuje nemožné, atd.

Toto je skvelá reklama zadarmo. Rok dozadu väčšina bežných ľudí nemali páru o nejakej Tesle, maximálne tušili, že nejaká nová americká automobilka ide vyrábať EVčka, či čo.

Dnes je pod každým článkom o Tesle stovka "znalcov", ktorí sú presvedčení, že Musk je hochštapler, šašo, alebo dokonca že celá Tesla je len pyramídová hra.
Že EVčka (na rozdiel od vodíkových aut) sú slepá cesta, a ekologická katastrofa, atd.

Ak Tesla prežije, tak sa do pár rokov zbaví značky chronických nestíhačov deadlinov. Ale povedomie o firme ostane.

Asi ako iPhone - ten je tiež medzi top 3 najhejtovanejšími značkami (spolu s Teslou a Microsoftom), napriek tomu predajú 200 milionov hodne drahých telefonov ročne.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobily

Newsletter


185.66.36.26