Zatímco Spojené státy jsou už nabíječkami Tesla Supercharger doslova poseté, Kanada zatím na možnost uskutečňovat přejezdy celé země čeká. Souběžně Tesla doma rozšiřuje počet prodejních míst.
foto: Tesla
Nabíjecí stanice Tesla Supercharger se v Kanadě zatím omezovaly pouze na největší a nejhustěji osídlené metropolitní oblasti. Nyní Tesla konečně přikročila také k budování transkanadské sítě, která umožní cestovat skrze „Velký bílý sever“.
Kanadští majitelé vozů Tesla tak budou moct – snad už poměrně brzy – cestovat z Vancouveru na západním pobřeží do Halifaxu na východním.
Kromě toho také Tesla aktuálně významně navýšila počet vlastních obchodů v USA. Během jediného týdne jich otevřela 11 nových. Celkem jich je tak už k dispozici 124. V obchodech je možné mimo jiné uskutečnit testovací jízdu elektromobilem Tesla Model 3.
Právě ten je nejspíš klíčovým důvodem pro rozšiřování prodejní sítě. Jakmile totiž Tesla zvládne uspokojit poptávkutěch, kdo si auto rezervovali (přes 400 000 zájemců z celého světa), bude muset začít auto „běžně“ prodávat.
Blondyny umi tankovat i teslu u normalni
Blondyny umi tankovat i teslu u normalni pumpy
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2672538736104419&id=594587483899565
Prezlečený chlap. Fejk.
Prezlečený chlap. Fejk.
Seš úplně pidlovokej chechto, to je Musk :)))
Seš úplně pidlovokej chechto, to je Musk :)))
Ten Mlask zas vymejšlí pi@oviny 🙂
Ten Mlask zas vymejšlí pi@oviny 🙂
nj severní amerika fírs hold evropa se muší víc snažit
nj severní amerika fírs hold evropa se muší víc snažit ;))
Tesla už zasíťovala kontinenty a dinosauři se teprv
Tesla už zasíťovala kontinenty a dinosauři se teprv chluběj, že prej nakoupěj baterky. Amatéři. 😀
Tesla se snaží o SeveroAmerický monopol, a někteří tomu
Tesla se snaží o SeveroAmerický monopol, a někteří tomu bůhví proč fandí.
Tak aspoň, že v EU jí to nevyšlo.
Proč? Protože neexistoval žádný zavedený standard a
Proč? Protože neexistoval žádný zavedený standard a místo toho aby si Tesla vybírala s několika existujících možností, tak si prostě vyrobili vlastní, která jim bude nejvíce sedět. Však v Evropě to mohlo skončit stejně a toho se zlekli ostatní evropští výrobci, tak se dohodli na CCS Type 2. No a Tesla se k ním přidala. Aspoň teď budou moci vlastníci aut jiných automobilek platit Tesle. Časem.
Tak potom je nejlepší nedrásat si nervy sledováním toho
Tak potom je nejlepší nedrásat si nervy sledováním toho co dělá nebo nedělá Tesla..:-) a soustředit svoji pozornost na jiné progresivní značky, třeba Dacie, Lada, Moskvič…
Tesla se snaží. Ostatní mnohdy jen slibují a přeslapují
Tesla se snaží. Ostatní mnohdy jen slibují a přeslapují na místě . Hlavně staví nabíjecí centra a ne jen jednotlivé nabíjecí stojany.
To že mají fungující sít je pro mnohé silný argument koupit si Teslu.
V Evrope majitelé Tesly mohou využít sít Supercharger a navíc i nabíjecí sít těch ostatních Takže jsou opět ve výhodě .
https://www.teslaowners.org.au/charging
http://www.hybrid.cz/tesla-predstavila-redukci-chademo-za-1000
Tesla se da tankovat i u normalni
Tesla se da tankovat i u normalni pumpy
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2672538736104419&id=594587483899565
Dobrej blábol. Takže ty radši preferuješ zologickou
Dobrej blábol. Takže ty radši preferuješ zologickou různejch provozovatelů, kde ani dopředu nevíš kolik je po trase obsazenejch nebo nefukčních stání u beztak pomalejch nabíječek u ktrtých ani nevíš zada jsou dostupné 24/7 nebo rovnou nedostupné za plotem. A když to někdo udělá tak jak se má tak je to pro tebe monopol. Ty vypadáš na dalšího neschopáka se zabedněným dinosaurským myšlením. :)))
Proč by nemohla koexistovat „informace“ a „zoologická“
Proč by nemohla koexistovat „informace“ a „zoologická“ ?
Nemusíme chodit daleko – EV Mapa. Stačí doplnit další volitelné parametry které budou veřejně dostupné (obsazeno, porucha, i předběžné rezervace by tam mohly být).