Automobilka Tesla vytvořila speciální dvouminutový propagační klip pro svou čínskou klientelu. Zobrazuje výlet 20 elektromobilů Tesla Model S po krásách Číny.
foto: Tesla
Čína je pro Tesla Motors jedním z nejvíce perspektivních trhů. A nejen pro ni. Uchytit se tam ale není jednoduché.
Teslu tam trápí jak časté výměny na manažerských pozicích, tak i překážky, kvůli kterým jsou dovozová auta o mnoho dražší než vozy vyráběné přímo v Číně.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Vylepšený Tesla Powerwall 2.0 půjde na trh dřív
Tesla si pro výrobu Modelu 3 najala bývalého šéfa produkce Audi
Proto ostatně Tesla vážně uvažuje o stavbě továrny v Číně. A nové promo video má pomoci nejen prodávat elektromobily Tesla Model S, Tesla Model X a potenciálně i Tesla Model 3, ale zejména zvednout povědomí o značce jako takové.
Automobilka přitom v Číně pilně buduje síť nabíjecích stanic Supercharger i sekundární síť nabíječek Destination Charger. Minulý měsíc vysoký manažer Tesly Jon McNeill letěl do země, aby uvedl na tamní trh Tesla Model X.
dokud to nebude TEOSULE tak
dokud to nebude TEOSULE tak si v uvědomělý režimní číně neškrtnou obzvláště s tibetskýma mnichama v reklamním videu ajemsory 😉
Ta věc, co drží na konci
Ta věc, co drží na konci všichni v ruce jsou klíče od Tesly? Opravdu vypadá klíč od Tesly jako malé autíčko?
teslarati.com/tesla-model-s-k
teslarati.com/tesla-model-s-key-fob-and-keychain/
Vždyť to ukazují v
Vždyť to ukazují v každém videu testu Modelu S!
… už od roku 2012
… už od roku 2012 😉
http://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-model-s/
Dobré ráno!
Dobré ráno!
Automobilka Tesla vytvořila
Automobilka Tesla vytvořila speciální dvouminutový propagační klip pro svou čínskou klientelu. Zobrazuje výlet 20 elektromobilů Tesla Model S po krásách Číny.
—
Spíš bych řekl, že 20 čínských elektromobilních nadšenců – majitelů Tesla Model S si udělalo výlet po krásách Číny, natočili z toho video, poskytli to Tesle a ta to použila jako promo. Proto jsou tam samé Modely S ve verzi před faceliftem. Verze po faceliftu se do Číny zřejmě ještě nedostala – mám na mysli reálně prodaná auta.
Až Čína sníží emise
Až Čína sníží emise svejch elektráren co má hned vedle měst tak se nejen jim, ale i celýmu světu uleví.
ono to jednou prijde, v USA
ono to jednou prijde, v USA se to jiz zlomilo a od uhli se upousti, obdobnej smer se postupne zacina nabyrat i ve svete a Cina neni vyjimkou, mam dojem ze jim rocni procento tepelnych elektrarek klesa rychlosti okolo 10% rocne a nahrazuji hlavne vodnima
jen zajimavost, Cina vyroby rocne ve vodnich elektrarnach cca 4x tolik elektriny co vsechny zdroje elektriny v CR dohromady
ale jako Cina je problem co se tepelek tyce a mohli by to odstranovat rychlejc 🙁
Az na to ze kazdy tyden
Az na to ze kazdy tyden prumerne vznikne nova uhelna (v cine) elektrarna kvuli uspokojeni poptavky po energii :))
Jelikož Čína uhlí
Jelikož Čína uhlí nemusí dovážet, tak to vidím s tím snižováním dost bledě. 🙁
Ono už se to i v Číně
Ono už se to i v Číně otáčí:
http://oenergetice.cz/uhli/tezba-uhli-v-cine-v-dubnu-klesla-o-vice-nez-desetinu/
http://oenergetice.cz/nazory/je-cina-za-uhelnym-vrcholem/
Kdyby radeji misto reklamy
Kdyby radeji misto reklamy zdvojnasobili vyrobu modelu S… Verim ze v Cine by pak stoupla poptavka, kdyzby nemuseli 4 mesice cekat v poradniku… (dival jsem se, ze v Cine je poradnik jeste o mesic delsi nez v Evrope – nove obednavky na S – doruceni v zari…)
No však proto nabrali toho
No však proto nabrali toho veterána z Audi! Ten má navýšit produkci u všech modelů.
No 4 mesice je docela
No 4 mesice je docela standardni cekacka na auto….
Sračky, ani tam nedali
Sračky, ani tam nedali faceliftovanej model trapáci. A tím spodkem drhnou polňačku. Někdy mě napadá škoda že asi už skončili doby kdy se zvodilo stylem doběhnutí řidiče k autu….bych to obnovil a nakládal k tomu třeba něco do kufru. To než by Tesla kufr zavřela, tak by byl konec závodu.
Nefetuj!!! škodí ti to na
Nefetuj!!! škodí ti to na tvoj maličký mozog 🙂